Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page 123 33> |
Author | |
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply
#1 Topic: Инфраструктура (општо) Posted: 09-Jan-2020 at 16:25 |
Автопат Охрид - Битола? Првпат слушам дека некогаш е спомнато такво нешто.
Во 2018 за првпат се изработи државна стратегија за инфраструктура која е со важност до 2030. Пола од тие проекти сигурно нема да се изработат, а таков автопат нема во стратегијата што значи не мора ни да се дискутира дека такво нешто би се остварило до 2030. |
|
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #2 Posted: 09-Jan-2020 at 03:05 |
Секако дека во иднина ќе биде ова направено, но по завршувањето на пругата кон Бугарија. Логичниот след на настани е таков.
Мое лично мислење е дека најпрво ќе се заврши автопатот Охрид-Битола (кој во неколку наврати е спомнат во јавноста), најверојатно кон крајот на оваа деценија, така што може само да се надеваме дека наредната деценија би се завршила оваа пруга бидејќи плус планираат и да се направи и пругата од Кичево до границата со Албанија (кај Струга). Edited by skopskodete - 09-Jan-2020 at 03:07 |
|
Zelenikovo
Senior Member Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
Quote Reply #3 Posted: 09-Jan-2020 at 01:08 |
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1785&PID=236007#236007 ... Edited by Zelenikovo - 09-Jan-2020 at 13:13 |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #4 Posted: 06-Aug-2018 at 20:47 |
Да не нарушувам атмосфера, но додека се изгради еден нов километар пруга во МК, се поставува прашањето, дали возови ќе има на старите пруги? |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #5 Posted: 06-Aug-2018 at 08:52 |
Идејата вметната во Националната стратегија за транспорт е одлична, но прашање е дали е применлива во една земја од Третиот свет. Како по правило, ние веќе се навикнавме нашиот превоз да го товариме со камион и да ни го остават пред нашиот дистрибутивен пункт. Комбинираниот транспорт и мултимодалните јазли мора да бидат поддржани од владата со законски и со практични мерки. Во спротивно, тие нема да успеат како проект, а железницата ќе остане да биде претпријатие што во земјава вози масовен товар за 7-8 компании.
Како пример за споредба ќе ја дадам железничката пруга и експресниот пат кон Бугарија. Оваа влада упорно ја турка изградбата на експресен пат на сите делници кон бугарската граница, иако од соседна Бугарија јасно ни е ставено до знаење дека пругата ќе биде приоритет. Едноставно, нашиот сосед има уште толку многу автопатски делници да догради од Коридорите 4, 9 и 10, што значи дека било каков експресен пат или автопат кон Ѓуешево е надвор од било каков приоритет, но и реална потреба, во наредните 10-тина години. Да заклучам, овој стратешки документ треба да служи на владата за да ги донесува одлуките од транспортната стратегија според него, а не за да се изработи како документ колку да се каже дека имаме транспортна стратегија и ние како земја. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #6 Posted: 05-Aug-2018 at 13:14 |
Од Национална стратегија за транспортниот сектор 2018-2030:
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #7 Posted: 13-May-2018 at 14:57 |
Архивски текст од 60-тите години на весникот „Нова Македонија“ за изградбата на пругата Скопје-Кичево:
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #8 Posted: 20-Aug-2015 at 02:18 |
Што испадна со проектот за градење на пругата во Кавадарци , еве поминаа скоро 3 години од најавите , дали е запознаен некој ?
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #9 Posted: 12-Aug-2015 at 20:24 |
Станица „Скопје Товарна“
Имаше проект од 340 илјади евра за адаптација во мултимодален терминал, претпоставувам дека е завршен: http://www.build.mk/?p=25234 Фоткиве се од вчера 1 2 |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #10 Posted: 25-Dec-2013 at 22:35 |
Во Србија ако ги слушаш медиумите исто како во Македонија тече мед и млеко.
Но дури и да се вистинити овие гласини сепак е попаметно да се вложи во реконструкција на постојната пруга ,бидејќи додека да се почне и заврши тој проект за кој зборуваат Србите ќе помине минимум една деценија ,а тоа значи огромни загуби за државата од чекање. А од друга страна никогаш не се на одмет два-три колосеци. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #11 Posted: 25-Dec-2013 at 21:59 |
Во Србија наголемо се пишува и кажува и од официјални и од кинески лица дека Кина планира да ја реконструира пругата од Белград до Солун и тоа за брзини многу поголеми од сегашните.Планирале големи идеи за ова подрачје.
Е сега ако се пстварат овие идеи овие пари што ги даваме на оваа реконструкција ќе бидат за џабе фрлени,а ако не се оствари ќе бидат паметно вложени. Прашањето од милијарда долари е што е попаметно?да се чека на кинезите или да се фатиме за работа |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #12 Posted: 25-Dec-2013 at 17:44 |
Среда, 25 Декември 2013 15:16
На Железничката станица Градско на пругата Велес-Гевгелија утре ќе почнат градежни работи за ремонт на железничката делница Ногаевци-Неготино на Коридорот 10.Вкупната цена на ремонтот на железничката делница во должина од 30.993 метри, изнесува 9.399.755 евра, обезбедени со заем од ЕБОР. По завршување на ремонтот на оваа делница за околу една година, уште 31 километар од Коридорот 10 ќе биде функционален за брзини до 120 кмилометри на час. Изведувач на работите е бугарската компанија ЦК - 13 Холдинг. Последниот ремонт на делницата Ногаевци-Неготино е извршен во 1968 година. И покрај тоа што секоја година имаше зголемени активности во одржување на делницата, во делот на машинските регулирања и подбивања на колосекот честопати беа воведувани намалени брзини на возење од 30 до 50 километри на час. Од ЈП МЖ Инфраструктура информираат дека со ремонтот на делницата ќе се изврши замена на 30 cантиметри од лошиот земјен материјал, поставување геотекстил и геомрежа, вградување нов квалитетен камен материјал (дробина) и набивање со минимален модул на стисливост од 40 мегапаскали. Се предвидува да се изврши комплетна замена на старите дрвени прагови со армирано-бетонски преднапрегнати прагови. Исто така, комплетно ќе бидат заменети постоечките шини од типот S-49 со нови од типот UIC-60. Шините, што првпат ќе се применат на пругите на Македонски железници овозможуваат поголема трајност и стабилност на колосекот и зголемен осовински притисок на колосекот од 250 килоњутни. Исто така, ќе бидат заменети изолираните лепени состави со нови. На целата делница шините и изолираните состави ќе бидат заварени во долги шински ленти. Ќе се изврши целосно прочистување на загадениот толчаник со просејување и ќе се изврши дополнување со нов. Се планира да се изврши санација на долниот строј на должина од 2.890 метри. Постоечките 6 патни премини во исто ниво ќе бидат изработени со современ горен строј од рециклирана гума и асфалтни приоди во должина од по 20 метри од осовината на колосекот, со што значително ќе се подобри безбедноста при поминување на патните возила преку премините. Ќе се изврши заштите од ерозија и одронување на постојните косини на делницата Криволак-Кукуричани со мрежи, анкери и габиони. Пероните на стојалиштата во Ногаевци, Стоби и Црвени брегови и во станиците Градско, Кукуричани и Криволак ќе бидат реконструирани со вградување на армирано-бетонски елементи. Во станиците Криволак, Кукуричани и Градско ќе бидат заменети вкупно 8 влезни свртници тип S-49-300-6º со нови тип UIC-60-300-6º, поставени на армирано-бетонски преднапрегнати прагови. Ремонт на горниот строј и санација на долниот строј ќе се изврши и на пролазните колосеци во станиците Криволак, Кукуричани и Градско. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #13 Posted: 29-Nov-2013 at 09:35 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #14 Posted: 29-Nov-2013 at 00:08 |
Еве неколку фотографии и од мене, кликнете на линкот ако сакате да ги видите во полна резолуција: http://www.flickr.com/search/?q=srbinovo Edited by mon - 29-Nov-2013 at 00:10 |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #15 Posted: 04-Sep-2013 at 18:36 |
Мон направи доста квалитетни фотографии од сите можни места.Кога ќе стигни во Шведска ќе испрати Цд па ќе ги постирам и тие слики.Јас сликав колку да имам некоја слика дотогаш
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #16 Posted: 04-Sep-2013 at 17:54 |
Во врска со Србиновски мост, на почетокот на летово кога со возот накај Кичево направив една фото-сесија од мостов и направив една вест за порталот „Билд“, ама сега не се сеќавам во кој фолдер ми се останатите фотографии што ги фатив. Жал ми е
|
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #17 Posted: 04-Sep-2013 at 17:40 |
Нов патен премин на влез во станица Табановци...03-09-2013
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edited by zookisk - 04-Sep-2013 at 17:42 |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #18 Posted: 04-Sep-2013 at 11:31 |
Вчера на 03.09.2013 јас,Мон и Полвалнаправиввме една добра екскурзија кај големиот железнички мост кај с.Србиново ,на околу 10 км јужно од Гостивар према Кичево.На општо изненадување кога се качивме на мостот за 5 минути со кола дојде човекот задолжен за чување на мосто(не е чувар,нешто како човек задолжен за безбедно минување на возовите преку мостот-има и куќарка покрај мостот).
Човекот ни кажа дека од 25 мај па до месец јули извршена е комплетна реконструкција на дрвените прагови и оплатата на мостот,работено е од поминувањето на утринскиот воз па до вечер, и дневно се менувани по 10 метри шини со се прагови.Ставани се скелиња за таа цел,и првично се поставувани технички шини од по 10 метри се до завршувањето на реконструирањето,а на крај се ставени оригинални,заварени и фиксирани.Овие дрвени прагови не се како обичните на пругите,се многу поолеми и поспецифични.На едно место на мостот е изведено спојување на шините за можност за лонгитудинално поместување на шините. Сликав со мобилен,а поквалитетни слики ќе мора да почекаме Мон да испрати слики направени со прфесионален апарат(јас тргнав со апарат со празна батерија ) |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #19 Posted: 29-May-2013 at 14:56 |
Украдени делови од железничката пруга Зајас-Тајмиште
Полицијата информира дека непознати сторители во периодот 24/27.05.2013 година извршиле кражба на повеќе делови од железничката пруга Зајас-Тајмиште. Кражбата е извршена со демонтирање и одземање на 500 штрафови за шини, 160 плочки и 20 спојки за шини од помошната железничка пруга на челичниот мост кај селото Колари. Сторителите ја извршиле кражбата на начин што најнапред ги демонтирале штрафовите, плочките и спојките а потоа насилно ги корнеле и оттргнувале од шините. Се преземаат мерки за откривање на сторителите. http://regioni.mk/ukradeni-delovi-od-zeleznickata-pruga-zajas-tajmiste/ |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #20 Posted: 12-Mar-2013 at 22:56 |
Се предвидува дека штетата од поплавите е околу милион евра.
http://www.mzi.mk/news-info.php?id=172 Него што стана со тендеров? http://www.mzi.mk/news-info.php?id=163 Едит: И со ова? http://www.mzi.mk/news-info.php?id=168 Edited by daci92 - 12-Mar-2013 at 23:06 |
|
Post Reply | Page 123 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |