![]() |
![]() |
![]() |
Железнички билети - цени, поволности, резервации.. |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Author | ||
Falcon ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 17-Jun-2012 Location: Canada Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() Posted: 17-Jun-2012 at 04:03 |
|
Дали знаете дали веќе е воведена или за кога е најавена електронска резервација на билети и електронско купување на билети од автомат со платежна картичка на железничката станица во Скопје? Можеби тоа е вклучено во престојната реконструкција на станицата.
Edited by Falcon - 17-Jun-2012 at 04:05 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Директен воз од Скопје за Загреб не постои, но затоа пак има четири возови дневно на релација Белград-Загреб-Белград кои се добра врска за градот. Советувам карта од Скопје за Загреб да не купуваш, туку од Скопје да си купиш за Белград (околу 2020 денари повратна) и од Белград за Загреб да си купиш на Железничка станица во Белград, која ќе те чини 44 евра во двата правци и 22,10 евра во еден правец. Ако патувате повеќе луѓе, можете да ја користите поволноста за групно патување до 5 патници што ја нуди оваа релација, за еден патник 44 евра, за два 66 евра, за три 88 евра итн. Тоа е една од ретките намалувања на билетите за овој град. Вагоните од Белград за Загреб се феноменални, а особено го препочарувам оној што заминува од Белград околу 15 часот попладне. |
||
![]() |
||
milena ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Aug-2011 Online Status: Offline Posts: 184 |
![]() ![]() |
|
Колку е картата од Скопје до Загреб , во еден правец и повратна дали знае некој ?
|
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Скопје-Прилеп повратна е 500 денари а Скопје-Битола повратна е 604 денари...
|
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
Skopje-Prilep |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Од каде до каде???
|
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
Znae li nekoj kolku e kartata za Pelagonija ekspres posle poskapuvanjeto?
|
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Цената на картите за воз отиде нагоре, но бројот на патници гледам дека е опаднат, барем на кичевскиот воз, и тоа речиси за дупло, иако пуштаат по 3 вагони.
Хигиената во возовите е идентична, а денес ја имав и можноста да добијам бесплатно туширање во тоалетот на еден од вагоните, знаете она пуштате вода, и наместо од шепурката ви тече од кровот, башка се сетиле наместо да исчистат, еден прозор од тоалетот да извадат...лека-полека и Албански железници не претркаа. Иако мене ми е егзотично ова, некого гарант многу го нервира и никад не би се качил на воз повторно. ![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Новите цени на билетите на Македонски железници - Транспорт стапија во сила од вчера, еве еден мал преглед на новите цени кои се повисоки за рамни 50% кон сите релации:
Скопје - Куманово 140 ден(повратна), 87,50 ден(1 правец) Скопје - Кичево 333 ден(повратна), 208 ден (1 правец) Скопје - Велес 180 ден(повратна), 112,50 ден (1 правец) Скопје - Кочани 398 ден(повратна), 249 ден (1 правец) Скопје - Битола 502 ден(повратна), 314 ден (1 правец) (само за патничките возови) Скопје - Гевгелија 443 ден(повратна), 277 ден (1 правец) Повеќе за цените кон Тетово, Гостивар, Штип, Св.Николе, Неготино, Прилеп, Д.Капија и врски помеѓу останатите градови можете да проверите на: http://www.mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=53&Itemid=68&lang=mk |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
![]() Edited by ink - 10-Mar-2012 at 20:35 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Никој не спори дека поскапување треба да има (ако е точен фактот дека цените не се дигани од 1997 година), многу е спорно што наеднаш се дигаат цените за цели 50% што јас никогаш не сум сретнал во било која друга држава. Требаше плавно/постепено да почнат да ги дигаат цените по 10% годишно и тоа на основа на подобрени услуги, не како сега кога навистина немаат што да понудат во замена за драстично зголемените цени. Ова се ми изгледа како обид да се уништат железниците во корист на автобуската мафија и лоби. Не треба да се заборава дека железниците во секоја држава имаат и социална функција заради која добиваат субвенции од буџетот и која мора да ја исполнуваат, а со новите цени јас не гледам никаква социална функција во МЖ повеќе!
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Веруј не сум единствениот, има илјадници луѓе од Македонија, па и од странство на кои им причинува задоволство да се возат со возови во Македонија, многу подобра ствар наместо да се џаболебари пред зграда. Апсолутно не е битно какви се нашите возови, ако причинуваат задоволство да патуваш по шини. Ми се десило 5 саати да патувам до Битола, па повторно и повторно воз сум одбирал. А тоа што на тебе и многумина други не им причинува задоволство да се возат со воз, ги доведе МЖ, заедно со нивната неспособност, на ова дереџе. Никад нема да сфатам како може луѓе од Куманово, Тетово, па и другите градови да се возат со кантине од меѓуградски превоз, кога ако ништо друго барем сигурноста, а според мене и удобноста, се предност на возовите. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Ако се остварат поскапувањата од 50% на железничките билети, еве како би изгледала цената на истите (нормално, железница не чувствува потреба 3 дена пред почетокот на поскапувањето да ги соопшти цените)
Скопје - Битола сегашна 335 денари, од вторник 502 денари (во 2 насоки) автобуска повратна од 590 до 700 денари, најчесто е 620 ден. Скопје - Кичево сегашна 222 денари, од вторник 333 денари (во 2 насоки) автобуска повратна од 380 до 600 денари, кичевски Симекс вози за 380 ден. во 2 насоки Скопје - Кочани сегашна околу 260 ден, по ново околу 390 денари во 2 правци автобуска карта чини од 300 до 420 денари во 2 насоки Скопје-Велес сегашна цена 120 денари, по ново 180 денари во 2 правци автобуска карта чини од 180 до 200 денари во 2 насоки Скопје-Гевгелија сегашна цена 291 денари, по ново 436 денари во 2 правци автобуска карта чини 510 денари во 2 правци Мислам дека можете посликовито да забележите дека цените речиси би се изедначиле со автобускиот превоз, што е нелогична работа, бидејќи возот секаде е поевтин од причини што има поголеми капацитети од автобусот, го субвенционира државата, локалните самоуправи итн. Во моментов железница и така има намален број на патници според официјалните статистички податоци, доцнењата на возовите, хигиената на истите не се подобрени, нови превозни средства нема така што не знам по која логика оделе во поскапувањето. Досега граѓаните патуваа со воз бидејќи разликата во цените беше подрастична, но отсега мислам дека, на пример Велешани нема да се мислат да одберат автобус бидејќи разлика веќе е 20-30 денари. Бројот на патниците драстично ќе опадне ако има вакво зголемување, и погодувате следната работа што ќе се случи, а е омилена кај директорите, ново укинување на возовите. Дури и се мислам дали ова намерно се прави, за индиректно да се укинат бројни железнички дестинации во државава. |
||
![]() |
||
WNBARCH ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 15-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
|
последните 3 возења со воз на релација скопје битола беа со драстична разлика од тоа што претходно ми било.возовите чисти, секој си има резервирано седиште, внатре дизајнот се знае али се беше реновирано, персоналот фин и учтив, безплатно кафе и влаширана вода во скоро време ке има и wifi, возот стигна до пп 15 минути порано и знаев дека тоа е се и цената беше супер знаев дека ке биде too good to be true.ако до сега беа во губиток од сега ке мора државава да субвенционира многу повеќе.разбирам дека мора да има покачување во 15 години , но можеа да го направат тоа етапно и со малце повеќе стил вака делува ептен шокантно 50 % одеднаш.да имаа малце мозок ке пробаа да обезбедат дополнителни приходи од реклами во возовите, шиткање весници и сендвичи, давање туристички услуги,нека наплаќаат wifi по 50 денари и ред други начини на заработка но мора некој да се позамара
|
||
![]() |
||
Suprise ![]() Groupie ![]() Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
од љубов ??? со македонски воз ???? веројатно ти си единствениот во државава.. одамна возењето со МЖ не е задоволство, туку измачување.. |
||
Neocomunist Federative Republic
|
||
![]() |
||
Suprise ![]() Groupie ![]() Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Па никој не вели дека цената мора да биде "фер", ако има голема побарувачка.
Ако автобусите неможат да ги пренесат сите заинтересирани патници и истите немаат избор па мораат да користат воз, сосема логичен чекор ми е качувањето на цената. Посебно па ако тоа придонесе за подоцнежно подобрување на квалитетот на услугата од дополнителниот профит. |
||
Neocomunist Federative Republic
|
||
![]() |
||
zokidac ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Aug-2009 Location: MKD Online Status: Offline Posts: 13 |
![]() ![]() |
|
povratna karta (avtobus) kocani-skopje-kocani 350denari
povratna karta (voz) kocani-skopje-kocani ~260denari, nova cena ~390 denari razlikata vo brzinata, udobnosta....nesporedlivo ![]() |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Еве зашто све треба у државава да се приватизира. Каде со таа економска логика одма 50 посто поскапо? Уместо сеа со 20 посто највеќе да идат, они директно за упола поскапо. Е тек со вакви цени ќе ја уништат и таа мала мобилност што ја има помеѓу градовите. Јас лично ќе размислам кога следен пат ќе се возам од љубов со воз. Мајстори се и последната ефтина ствар у државава да ја уништат. |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
јас кога патував почесто за Скопје како студент(до 97 година) цената на билетот беше иста како таа што ја платив вчера 220 денари повратна карта Кичево-Скопје
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/zeleznichkiot-patnichki-prevoz-poskap-za-50
Железничкиот патнички превоз, поскап за 50%
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |