build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Проширување на бул. Даме Груев

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Проширување на бул. Даме Груев
    Posted: 11-Sep-2021 at 21:07
Во секој случај автоцентричноста поставена во 60-тите треба да биде надмината. При целосно реализирана примарна сообраќајна мрежа, а тука релевантни се тунелите под Лимак, тунелот под Плоштад, тунелите под Кале, АСНОМ и внатрешната обиколница, Даме Груев не треба да биде ништо повеќе од станбена улица, во никој случај булевар.

Всушност неверојатно е колку е слабо реализиран сообраќајот во центарот. Има само 1 (!) булевар кој ги поврзува запад и исток јужно од Вардар, а нему му се надоврзуваат 3 од запад и 2 од исток, некои од нив скршнувајќи. Има и 2 комплементарни еднонасочни булевара кои ги поврзуваат двете страни, кои скршнуваат од главната сообраќајна мрежа. Тунелите под Лимак, АСНОМ и внатрешната обиколница во целост (како проекти во реализација или со реални можности за реализација) се нужни за подобро поврзување на градот, но сепак тунелот под Плоштад треба да биде сообраќаен столб на Скопје кој ќе ги поврзува главната западна и главната источна сообраќајница и приоритет за реализација.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 08-Sep-2021 at 07:59
Не знам каков е распоредот на приземјето на Макотекс (веројатно неколку носечки столбови правилно распоредени), но решение за добивање широк пешачки и велосипедски коридор може да е отварање на дел од зградата.

На пример, обележаниов дел + уште еден до него.



Edited by <Fresno> - 08-Sep-2021 at 08:00
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 07-Sep-2021 at 23:10
Друго решение е копај-покриј тунел со две сообраќајни ленти од Градска до Палома Бјанка во должина од 550 метри, како еднонасочна сообраќајница комплементарна на Даме Груев. На Рекорд има околу 23 метри - доволно за пешачка зона од 5 метри, спор БРТ од 3.35 и сообраќајница од 3.25 од двете страни; 5 метри е малку за да се нарече пешачка зона па сепак потребен би бил тунел, наместо улица на земја или пак непокриена понирана сообраќајница.

До реализација на БРТ ќе биде АСНОМ и има доволно време за пуштање во употреба на булеварот под Лимак со кружните, веројатно и за клучка кај Мавровка кои значително ќе го дисперзираат сообраќајот. Плус продолжувањето на Љубљанска и Словенечка до Бардовци, како проекти кои е возможно да се реализираат, со тоа што може да има сообраќаен застој 2-3 години додека се работат и улициве и БРТ. Со овие булевари прашање е дали воопшто има потреба од улица на Рекорд, згора на тоа целта на БРТ е токму да ја намали таа потреба.

Тунел под Плоштад е единствено директно решение ама реални изгледи во скора иднина нема.

Многу поголем, но краткорочен сообраќаен хаос може да направи рушењето на Обединети Нации. Рушење и нов мост во полн профил е најдобро решение, но тие 2-3 години додека се гради новиот, а сообраќајот се одвива на 1 или 2 сообраќајни ленти во правец на едниот сегмент од стариот, па на изградениот сегмент од новиот мост, ќе има гужви. Ќе мора прво да се пушти мостот на Љубљанска, а по можност и Словенечка од Бардовци до Ѓорче, но за тоа не знам колкави се шансите.


Edited by Staro Skopje - 07-Sep-2021 at 23:17
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 07-Sep-2021 at 22:54

Ботом лајн, треба да се направи еден тунел. Или ~200 метри на Даме Груев, или ~100 метри на Димитрија Чуповски.

Може ваљда до толку да се смогне сили!

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 07-Sep-2021 at 22:25
Originally posted by user8642

Зашто да не се доправи како што е испланирано.


Затоа што е катастрофално испланирано. Затоа што ако ставиш 4 ленти на проблематичниот сегмент од 170 метри, таму треба се друго да се сотре. И пак на најтесниот дел (кај Министерство за Финансии) ќе има тротоари само про форма, широки по 1 метар.

И сето тоа, со оглед на неопходноста да се откупува и руши Макотекс, пак ќе биде финансиски многу скапо.

А како капак, тоа решение со исклучок за автомобилскиот сообраќај е ужасно по сите други можни критериуми и прашање е колку би било одржлива ситуацијата подолгорочно. Па голема би била веројатноста дека во не така далечна иднина ќе мора да вложуваме во исправање на грешката и барање на пристојно и одржливо решение.


Не ми е воопшто симпатично ни ова што го најавува Шилегов. Стојам на став дека толку голем дел од Мал Ринг да биде еднонасочен, а воедно да се затвори Димитрија Чуповски, е реален сообраќаен проблем. Зошто воопшто не се размислува за тунел кај тесното грло на Даме Груев? Со оглед дека Градот беше спремен да фрла пари за Макотекс, дали и колку поскапо би било две од четирите ленти да се сместат под земја? Скопје нема да банкротира поради тунелче од 200 метри. А со такво тунелче решението ќе биде одлично и долгорочно.


Originally posted by user8642

Еве како може, тоа не е спорно. Рекорд да остане двосмерен само за БРТ, за другото едносмерен.
Ова е далеку подобро отколку форсирање на 4 ленти на Даме Груев по секоја цена.

Систем кадешто Даме Груев ќе носи две ленти еднонасочен сообраќај кон исток, а Димитрија Чуповски ќе носи БРТ двосмерно и две ленти еднонасочен сообраќај кон запад ми изгледа дека нема некои сериозни фалинки од сообраќаен аспект.

За жал вака ќе отпадне континуираната пешачка зона, ама кога ќе се стави на кантар тука има многу повеќе аргументи за да се размислува за ваков компромис.


И секако во вакво сценарио има (најпожелна) опција коловозот на Димитрија Чуповски да понира под улица Македонија. Така нема сериозно да се искомпромитира централната пешачка зона. По квалитет вака нема да заостанува многу зад варијантата што е најавена (затворање на Димитрија Чуповски освен за БРТ), дури и ќе има придобивка што автобуси нема да ја пресекуваат улица Македонија!

За такво понирање потребен е уште поскромен тунел отколку за Даме Груев. Тука 100 метри должина се сосема доволни за да се постигнат овие работи:

- Улица Македонија да не испадне како обичен мост/надвозник

- Бидејќи БРТ станицата (односно станичното проширување) би било точно под улица Македонија, ќе има доволно простор за коридорот повторно да се стесни до отворите на тунелот. Значи Димитрија Чуповски во надземниот дел да не мора да се шири на сметка на тротоарите или дрвјата.

Со оглед на просторот потребен за сегментите за спуштање, ако се држиме до пристојни нагиби, подолг тунел од ~100 метри всушност не ни може да се изведе, ама ете и таков е сосема доволен.



Edited by Cloverstack - 07-Sep-2021 at 23:05
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 07-Sep-2021 at 19:13
Не е спорно дека може и со сегашните ленти да се зивади нешто. Ама зашто?! Зашто да не се доправи како што е испланирано. Слободно може да се протнат 14м 3,5х4м ленти позади собрание.

Еве како може, тоа не е спорно. Рекорд да остане двосмерен само за БРТ, за другото едносмерен.

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 07-Sep-2021 at 19:04
Пасажите од секогаш биле сива зона во катастар. Никогаш градот/општините немаат добиено имотни листови, никогаш пасажите не се запишани како државен имот. Тоа е некој лимбо јавен простор што спаѓа во колективните површини на самите згради. Исто како низ нечиј влез да се движиме сите граѓани од градот. Верувам дека на многу места се вака изиграни законите, зашто еден пасаж да го има во ДУП не значи ама апсолутно ништо законски, не произведува никакви правни последици по узурпаторот. Ама кога градот го има запишано како негов имот, е тогаш е друга приказна.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 07-Sep-2021 at 18:27
Originally posted by user8642

За да не им се упропасти зонското паркирање на снобовите од градски ѕид, сега треба да пати цел град.


Не би ме изненадило дека ова играло улога во политичката пресметка.

Но во секој случај за проширување на Даме Груев има тесно грло од околу 170 метри кадешто нема никакви паркинзи, а кадешто не може да се изведе прописно проширување дури и ако се жртвува се друго за сметка на коловозот. Така да без разлика на паркинзите, главниот проблем е друг и не може лесно да се реши.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 07-Sep-2021 at 18:17
На видеото од презентацијата на БРТ системот, улицата Даме Груев е прикажана како еднонасочна по целaта целата нејзина должина, обратно од часовникот. Значи почнувајќи од Партизанска па се до 11 Октомври. Потоа и Стив Наумов (така ли се вика сега?) продолжува понатака како еднонасочна, ама прашање е дали тоа е само одреден сегмент, или исто така е целосно еднонасочна се до Гоце Делчев.

Иако јас сум апсолутно против обично проширување на Даме Груев на проблематичниот сегмент од ПС Беко до Макотекс (ќе објаснам подолу), тоа што се гледа на видеото за БРТ е прилично голем опфат без двонасочен сообраќај, па дефинитивно ќе биде лошо ако остане само на тоа (само менување на режимот на сообраќај на постојната инфраструктура).

Ако Градот не може да смогне сили Даме Груев да биде двонасочна ама со пробивање на краток тунел на проблематичниот сегмент (доволно е тунел со две ленти за едниот правец, а другиот правец може да остане површински... или па и горе и долу да има по една лента во правец, што носи други придобивки), тогаш навистина е подобро е Даме Груев да се трансформира во еднонасочна, отколку да се форсира проширување по секоја цена, затоа што има тесно грло кадешто простор за проширување реално нема.

Но од друга страна, еднонасочни Даме Груев и Стив Наумов повлекуваат потреба за реализација на други проекти, како на пример тие што ги спомна Fresno (клучка кај Судска палата или функционален Јужен булевар во пакет со пристапите). Би имало корист дури и од проширување на Мирче Ацев во пакет со пробивање на врската према 3-та Македонска Бригада. Градот не смее да ги завлечкува овие проекти!

Неодамна бев стварно пријатно изненаден со најавата дека паралелно со БРТ ќе се турка и решение за мостот Обединети нации. Се надевам дека и во контекст на Даме Груев градската власт ќе изненади со темелен и систематски пристап.


--------------------------------------------


Еве зошто сум апсолутно против обично површинско проширување на Даме Груев на проблематичниот сегмент од ПС Беко до Макотекс. Факт е дека таму дури и по цена да се уништи убавиот пешачки коридор и дрворедот и жардињерите (како што е предвидено со ДУП-от), пак нема да има доволно место. Еве каква катастрофа е зацртана во ДУП-от:






Всушност на некои точки на терен нема ни толку место. Од овие бљувотини на „ИНПУМА“ и мене ми доаѓа нагон на повраќање.

Значи од влез на зграда или од продавница малтене улетуваш на коловоз. А на овој простор има значително пешачко движење, тие пешаци едвај ќе се разминуваат. Возење велосипед можеме одма да шкртнеме. И сето ова во централна пешачка зона. Плус тоа за проширување на Даме Груев треба да се откупува и потоа де се руши зградата на Макотекс. Да не испадне дека откуп + рушење + површинско проширување е поскапо отколку 200 метри тунел?

Ако сме рационални, единствено што Градот треба да направи во врска со Макотекс е да преземе мерки и да го ослободи узурпираниот простор во пасажот. Едниот коридор (што остана слободен) се надоврзува на велосипедската патека и треба да си ја има таа намена, ама узурпираниот простор се надоврзува на пешачката патека и мора повторно да се ослободи за пешачко движење, а не за сметка на некоја криминална шема да создаваме бесмислени тесни грла.

Овој пасаж мислам дека беше узурпиран во исто време кога беше узурпиран и пасажот кај Министерството за правда. Сето тоа веројатно е формално легално изведено, што е уште потажно во ситуацијава. Но редно е оваа глупост да се поправи!








Edited by Cloverstack - 07-Sep-2021 at 22:48
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 07-Sep-2021 at 17:04
Браво! За да не им се упропасти зонското паркирање на снобовите од градски ѕид, сега треба да пати цел град. До кога со оваа погрешна организација на градот и мешање приоритети. Да се свесни само колку гласови губат за да удоволат на два-тројца "преку-леб-погача" партиски гомца. Едноставно идење по линија на помал отпор. Место да се голтне финансиската кнедла за да се сруши зграда и да се голтне критиката од јавноста што едноставно мора да се исече некој дрворед, они си избраа мењање горен слој асфалт во изборна кампања што ќе ни го продаваат како реконструиран булевар. Срамота!!!
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 07-Sep-2021 at 08:53
Студијата покажала дека многу гласови ќе изгуби од околните жители, па затоа ништо нема да се чепка. Да беше барем некој зафат реализиран, од типот на клучка кај Судска палата или Јужен булевар заедно со трите кружни, ќе имаше барем минимална основа да се тврди вакво нешто.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 07-Sep-2021 at 07:14
УЛИЦАТА ДАМЕ ГРУЕВ ВО ЦЕНТАРОТ НА СКОПЈЕ НЕМА ДА СЕ ПРОШИРУВА ВО БУЛЕВАР



Улицата Даме Груев во центарот на Скопје нема да се проширува во булевар со четири коловозни ленти. Пред две години градоначалникот на Скопје Петре Шилегов најави дека со воведувањето на трамвај, Рекорд ќе стане пешачка зона низ која ќе минуваат само возилата на јавниот превоз. Сообраќајот беше кажано дека ќе се пренасочи по улицата Даме Груев која ќе се прошири во булевар со 4 коловозни ленти како што е нацртано и во Генералниот урбанистички план. За оваа идеја на Шилегов имаше реакции од граѓаните бидејќи за да се реализира булеварот треба да се сече зеленило.

Сега откако целиот проект за движењето на брзиот автобуски превоз е направен, анализите покажале дека не е потребно овој дел да се проширува.

„Она што го имаме направено како студија и од добиените податоци кои ги имаме нема потреба од ширење на улицата ниту нарушување на тој дрворед и секојдневието на станарите. Улицата ќе биде само реконструираната како дел од проектот „бас рапид транзит“ бидејќи во еден дел е сериозно оштетена“, вели градоначалникот Петре Шилегов.

Со воведување на брзиот автобуски превоз и затворање на Рекорд за возила, ќе се воведе и нов сообраќаен режим за движење, кој Шилегов вели ќе го презентира со стартот на проектот.

За реализација на проектот брз автобуски превоз Владата зема кредит од 70 милиони евра од Европската банка за обнова и развој. Тендерот за избор на фирма која ќе го воведе новиот систем ќе биде распишан месецов.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/ulitsata-dame-gruev-vo-tsentarot-na-skopje-nema-da-se-proshiruva-vo-bulevar/
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 24-Jan-2021 at 13:55
1988 веќе е пробиен. Јасно се гледа и поновата половина на градски ѕид.

Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 24-Jan-2021 at 00:44



За утеха, во ДУП-от трасата е зачувана, ќе се тргне некогаш и чирот. Освен со експропријација може и ако има економска логика сопствениците да решат да инвестираат во нов објект според новата градежна маркичка која ми изгледа дека е спакувана заедно со соседниот објект што исто така е стар и неатрактивен. Сепак е строг центар и современ објект може да донесе голем скок на вредноста.


Иначе во 1982 уште не бил пробиен Даме Груев на овој дел од трасата, ова ми се виде ептен интересно:

https://youtu.be/BGIYaaa0jeQ?t=2438

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 23-Jan-2021 at 15:53
Една интересна архивска снимка од 1978-ма, од видео на еден многу добар канал на youtube. Штета што не се нашло сили да се изрушат куќите од целиот коридор на булевар Даме Груев да се пробие, денес е останато како чир во трасата она што го знаеме како Кафе Горки.


https://www.youtube.com/watch?v=QDV48-xJp-g



Edited by user8642 - 23-Jan-2021 at 15:57
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 23-Sep-2020 at 13:25
Абер нема „Димитрија Чуповски“ да стане пешачка улица, а „Даме Груев“ булевар

Изработен е основниот проект за улицата „ВМРО“ и улицата „Даме Груев“ и од раскрсницата на улицата „Димитрија Чуповски“ и улицата „11 Октомври“ до „Филип II Македонски“ и истиот е на ревизија во Град Скопје. Нема ништо и околу идејата улицата „Даме Груев“ да се прошири, за што треба да се урне зградата на „Макоил“, но и тие преговори на сопственикот со градските власти се статус кво



Сè уште нема абер од најавата на скопскиот градоначалник Петре Шилегов улицата „Димитрија Чуповски“ да стане пешачка зона, освен за возилата на јавниот превоз. Точно пред една година Шилегов најави дека тоа ќе се случи годинава, но, засега, сè останува само на хартија, бидејќи како што информираа градските власти, согласно договорот од минатата година, избраната проектантска куќа го изработила основниот проект за улицата „ВМРО“ и улицата „Даме Груев“ и од раскрсницата на улицата „Димитрија Чуповски“ и улицата „11 Октомври“ со улицата „Филип II Македонски“.

– Во согласност со договорот од минатата година, избраната проектантска куќа изработи основен проект за посочените сообраќајници. Проектот во моментов е на ревизија во Град Скопје, кусо одговорија градските власти без да прецизираат конкретно што содржи основниот проект.

Оттаму додаваат дека идејата за пренамена на улицата „Димитрие Чуповски“ во пешачка зона со ограничен сообраќај (само за јавен превоз) е постара и истата зависи од претходно обезбедување на соодветна сообраќајна алтернатива. Тоа предвидува проширување на улицата „Даме Груев“ и целокупниот сообраќај да се пренасочи по оваа улица, на потегот од раскрсницата кај трговскиот центар „Палома Бјанка“ до Собранието на Р.С.М.

Според претходните најави, во проектната документација има и посебни услови каде се бара план за водоводна, атмосферска и фекална канализација и друг вид на инсталации. Исто така, треба да бидат предвидени велосипедски патеки, тактилни патеки за слепи лица, проект за улично осветлување со енергетско- ефикасно лед осветлување и слично.

Шилегов дури лани и најави дека се изготвуваат соодветни проекти во рамките на кои се планира целосно откупување и уривање на зградата „Макоил“ (поранешна зграда на „Макотекс“), за да се овозможи простор за проширување на улицата „Даме Груев“.

Газдата на „Макоил“, Мите Јовановски, за весникот ВЕЧЕР денеска изјави дека состојбата со неговата зграда „Макотекс“ поради која со години е закочен овој проект и пречи во проширувањето на улицата „Даме Груев“, бидејќи се наоѓа на нејзината траса, е сè уште статус кво.

– Како сопственик на зградата сè уште никој не ме контактирал. Неколку пати разговаравме со претставници од Градот. Имав повеќе предлози и не сакам да пречам во проширувањето, само сакам чесно да бидам обесштетен и да не бидам во загуба, бидејќи зградата многу скапо ја купив. Еден предлог е Градот да ми даде негови објекти и ако треба и ќе доплатам или, пак, ако се урне зградата, на дел од локацијата да изградам нова зграда – објасни Јовановски.

Од Градот, пак, велат дека активностите за оваа зграда се одвиваат во континуитет и јавноста навреме ќе биде информирана кога ќе има некој нов момент.

Инаку, по завршување на овие постапки, ќе се отвори можноста за интервенција на просторот на улицата „Димитрие Чуповски“, каде во план е тој дел да добие комплетно нов изглед, со уреден плочник и тротоари, а паркот „Жена борец“ ќе се прошири кон Собранието.

https://www.vecer.press/абер-нема-димитрија-чуповски-да-ст/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 22-Oct-2016 at 21:15
треба да се сотре огромен пешачки простор, преценет паркинг простор и зеленило, и да се отстрани половина објект, а нема скоро никакви придобивки од крајниот резултат
како што е дискутирано и претходно, најдобра опиција е Чуповски и Даме Груев да функционираат како еден коридор во два правци привремено, додека да се среди инфраструктурата на глобално ниво

моментално гужвата се создава на рекорд поради тоа што еден куп булеварски поврзувања во градов фалат и затоа што на делницата на рекорд има еден куп пешачки премини и автобуски постојки што опслужуваат премногу линии, кои може да сообраќаат и преку други улици
мислам дека многу полесен зафат би бил да се реши преминот на рекорд и да се запне да се реформира ЈСП, отколку да изигруваме глупости во празно
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 22-Oct-2016 at 08:19
Автобуски постојки нема да се направат, бидејќи автобусите ќе продолжат да се движат по Димитрија Чуповски. Инаку за другите 2 прашања, проблематичен е влезот на тие возила, ама тоа се неколку паркинг места колку што гледам од сликите, така што не би требало да е огромен проблем за безбедноста на сообраќајот.Проектов не ми се верува дека ќе се случи во блиска иднина. Премногу комплициран е за наши услови.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 21-Oct-2016 at 20:17
тоа е, кога немаш мозочни капацитети за организација на градскиот сообраќај, тогаш проширувај улици како манијак...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 21-Oct-2016 at 11:37


Не се четири ката, туку пет без приземјето. Да речеме, да го направат тоа и да ја урнат зградата.

Прво прашање: Kaко ќе се влегува и излегува во и од оваа зграда? Директно преку коловоз, нели?

https://www.google.com/maps/@41.9925128,21.4295669,3a,49.2y,317.65h,87.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1sloIe50IXBdDC1X1aqB5IrA!2e0!7i13312!8i6656

Второ прашање: Истово прашање и за оваа зграда.

https://www.google.com/maps/@41.9926222,21.4292381,3a,51.6y,339.51h,86.66t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_FtXjOvps4QeGZcgl00Bgg!2e0!7i13312!8i6656

Tрето прашање: Kaде ќе ги направат автобуските постојки на улицава, а да не направат тесно грло?

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.