[Р-106 стара нумерација] Градско - Ресен * |
Post Reply | Page 123> |
Author | |
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply
#1 Topic: [Р-106 стара нумерација] Градско - Ресен * Posted: 10-Jun-2020 at 21:20 |
https://tera.mk/se-podgotvuva-proektnata-dokumentaczija-za-ekspresniot-pat-bitola-medhitlija/ |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #2 Posted: 22-Sep-2017 at 17:59 |
Najaveno e deka treba da se izraboti fizibiliti studija za ''avtopatot'' Prilep-Bitola-Medzitlija , sto znaci po najavite na novata vlada treba da se izaboti kompletno nov avtopat , a mozno e i postoeckiot da se napravi na nivo na avtopat .. Ne mi e jasno i mene so takva izjava ministerot ne potencirase nisto tocno za sto stanuva zbor , dali samo za obicna rekonstrukcija ili na nesto pogolemo ...
|
|
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #3 Posted: 22-Sep-2017 at 07:40 |
Добра вест. Само не ја разбирам паушалноста на министерот кога вика "не е важно во каква форма ќе патот, битно е да се отпочне со реконструкција". Сеедно е дали ќе биде истата обична магистрала како досега или ако биде проширен во експресен или автопат?
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #4 Posted: 21-Sep-2017 at 21:46 |
https://www.youtube.com/watch?v=lBJnArKJnYA Dodeka se izraboti fizibiliti studijata i proekt za nov avtopat Prilep-Bitol-Medzitlija ,vo naj skovo vreme ke se rekonstruira i vekje postoeckiot
|
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #5 Posted: 24-Aug-2016 at 18:28 |
откако ќе ја завршат и втората етапа од Битола до Ресена http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=22&PID=214382#214382 останува уште Прилеп-Битола од Р-106 да го преслечат, но за него ќе да рачунаат и да го прошират кога ќе ги спојуваат Велес и Прилепа, па затоа и со реконструкцијата да почекаат та да измолзат тро и европските фондои, бар ова е логиката иако немам абер што се случува |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #6 Posted: 18-Sep-2013 at 01:05 |
НАЈАВЕНА РЕKОНСТРУKЦИЈА НА ДЕЛНИЦАTA ГРАДСKО-ПРИЛЕП
Магистралниот пат Градско - Прилеп, кој е една од црните точки во
македонскиот сообраќај, каде што годишно се случуваат голем број несреќи
со жртви и повредени, наскоро ќе се реконструира. Од Јавното
претпријатие за државни патишта на Македонија најавуваат решавање на
долгогодишниот проблем на овој патен правец. Веќе една и пол година се
работи на проектната документација, која треба да биде готова до крајот
на годината. Според најавите, од клучката кај Стоби до Прилеп ќе се
гради во најголем дел нова траса, а на места новата траса ќе се
испреплетува со старата. Се работи за пат со широчина од 12 метри, со 4
ленти од по 3 метри.
Според информацијата од Секторот за внатрешни работи - Велес, на
магистралниот пат А-1 Градско - Прилеп, во должина од 26 километри, кој
го покрива овој сектор заклучно со август годинава, се евидентирани
вкупно 41 несреќи. Едно лице починало во една од сообраќајките, а 15
лица добиле тешките телесни повреди при 7 сообраќајни незгоди. Во овој
период 34 лица добиле повреди при 13 сообраќајни несреќи. Околу
1.143.300 денари изнесува вкупната материјална штета регистрирана при 20
сообраќајки. http://dnevnik.mk/?ItemID=3197B654DAAE96488CBF29E23AA4F3E5 Edited by Danielbtmk - 18-Sep-2013 at 01:06 |
|
Aleksandar
Newbiе Joined: 06-May-2013 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #7 Posted: 14-May-2013 at 20:12 |
Да не знаете колку километри од патот Градско - Прилеп се со 3 ленти? За почеток можат да почнат со проширување на делот Градско - Росоман, да го направат тој дел со четири ленти (не мора автопат). Можеби е многу мал дел, ама таму има нејмногу сообраќај - тука се делат возилата за Кавадарци, а продолжуваат за Прилеп и Битола.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #8 Posted: 14-May-2013 at 19:30 |
ја го возам патов еднаш месечно и можам да кажам дека стварно е во лоша состојба
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #9 Posted: 14-May-2013 at 18:14 |
Уште потрагично е во колку голем дел од патот воопшто не видовме возила.Да беше навечер ќе беше баш морничаво.
А на еден ситен дел од 5:59 новата сообраќајница на влезот на Прилеп |
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #10 Posted: 14-May-2013 at 13:07 |
Пошто не сме у кафана да му порачам песна, така да овде го поздравувам Тотобобо со клипов и унапред да му пренесам дека не му се љутам ако не ми одговори, пошто сигурно и Миле на прес да го прашаат нема да знае да одговори. А нели имаше тези дека се реконтруирале локални и регионални патишта? Доволен доказ колку државава ни е централизирана е тоа што најголемиот регион во Македонија по број на жители, после Скопје наравно, е очајно поврзан со главниот град, а едно време Двојче леташе со паметот и зборуваше небулози дека ќе правел аеродром. Ние дворот не си го гледаме, а ќе кажеме дека соседите ни се заостанати. |
|
23ka.wordpress.com
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #11 Posted: 14-May-2013 at 11:39 |
Се надевам дека сум на вистинското место за да постирам видео во time lapse за патување меѓу Велес и Прилеп од мај годинава. Во случај да не сум, администраторите нека го префрлат видеото во вистинската нишка. Видеото не е мое, туку е преземено од youtube профилот на Горан Џамбазов.
Edited by Џоле - 14-May-2013 at 11:39 |
|
За сè има вторпат
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #12 Posted: 10-Dec-2012 at 21:54 |
Слика од вчера кај излезот од Прилеп ____
Колегата Sanos_a бил во автобусот на Авто Атом, учесник во сообраќајката вчера, за среќа без повредени...чекале 3 и пол сати за возило на Македонија Пат и чистење, посолување на патот. Автобусот тргнал во 13:30 од Охрид кон Кочани, случкава била кај 18:30 над Прилеп (отприлика на пола пат) а во 19:00 по возен ред би требало да е во Кочани! |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #13 Posted: 21-Oct-2012 at 18:54 |
Дечки ќе отворам една тема наречена Автопати и експресни патишта, мислам дека е крајно време да ја отвориме и таму ќе ги истакнам своите гледишта!
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #14 Posted: 21-Oct-2012 at 17:51 |
НЕ су некој стручњак како вас но мислам дека го подржувам второто решение на Кловер, по ми е издржано со факти и се посебно на делот поврзување на Кавадарци и Прилеп па преку Неготино и Лакавица до Штип
Иако лакавицата е тежок пат за камиони со форсирањето на патот од Дреново до Неготино Прилеп и Битола полесно би се поврзале со Јужна Македонија Гевгелија и струмица, зошто да се избегнува кавадарци кој мислам е јак економски центар а патиштата за тоа сужат нели да се поврзат најбрзо и безбедно патниците и стоките Мислам дека решението од владата е нула...со два правци од 3,5 и беспотребна лента од 2 мети за застанување која ке се користи за возење сигурен сум а за возење е премала...ке има многу смрт тука. предлог и замисла ми е барем да има низ цела должина гРадскожПрилеп трета лента, со можност во рамничарските места со вистинки експресен пат, со две одвоени коловоза и по еден паркинг барем на 2км, ова јас го викам СРедна штета Бидејки сум од Кавадарци еден ден би сакал да видам барем Експресен пат како шо наведе андреј како на сликата во Словенија, експресен Дреново Кавадарци Неготино со околу 22КМ, со поврзување на автопатот кон Р Грција и трета лента кон Лакавица, но мислам дека тешко тоа ке го доживеам |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #15 Posted: 21-Oct-2012 at 01:28 |
Андреј, многу важни информации имаш изнесено и многу валидни поенти имаш опфатено. Но ме зачуди твоето мислење дека од Прилеп до Градско ни е потребен автопат, или барем асален експресен пат на највисоко ниво. Ме зачуди затоа што овој сообраќаен коридор е неадекватен за денешните потреби и можности. Него практично целосно треба да го заменат два нови сообраќајни коридори кои републичката патна мрежа ќе ја направат далеку подобра и поефикасна и ќе скратат навистина многу километри на бројни релации: 1) Новиот пат преку Бабуна, што ќе значи многу подобро поврзување на Прилеп со Велес (а со тоа и многу подобро поврзување на редица други исклучително важни релации, како на пример Битола, Прилеп и други со Скопје, со најголем дел од источна Македонија, со Табановце, со Деве Баир... и уште редица други комбинации). Овој коридор за прв пат ќе обезбеди и нормално патно поврзување на засега отсечениот регион „Азот“ кој се наоѓа во географскиот центар на државава и секако ќе обезбеди импулс за негов развој. И не само што оваа траса овозможува значително скратување, туку патот ќе има неспоредливо подобри карактеристики од патот преку Плетвар, без разлика колку ќе го надоградуваат вториов. 2) Подобро поврзување на Прилеп и добар дел од Македонија, со Кавадарци и Неготино, а одтаму кон Гевгелија и Грција на југ (преку М-1) и со Радовиш и Струмица кон исток (преку Р-107 и М-6). Затоа и пишав порано, се плашам дека форсирањето на правецот Прилеп - Градско комплетно ќе го закопа проектот за пат преку Бабуна, за многу долго време, а мислам дека тоа никако не смееме да си го дозволиме. Патот Прилеп - Градско не е опција со која треба да одиме во иднината. Патем важно е да се спомне дека патот преку Бабуна е всушност и дел од пан-европскиот коридор 10-Д што не е случајно, а како резултат на тоа веројатно можеме да се надеваме и на подобри услови за финансирање, ако навистина сериозно се зафатиме да биде реализиран. Комплетирање на третата лента на Плетвар, односно на делот од Каменолом - Беловодица е дефинитивно добредојдено, но само толку. Оној квази-експресен пат во рамничарскиот дел, со по една лента во правец и ленти за застанување е глупост. Не гледам кои се битните придобивки од таквото решение. И не само што е смешно на пат од таков ранг речиси пола коловоз да се намени за застанување, туку проблемот е поголем затоа што реално нема да служи за застанување, ами ќе служи за бесно возење и опасно претекнување од поединци... убаво беше ословено дека тоа ќе биде пат на смртта. Особени придобивки од лентите за застанување на пат од ваков ранг не гледам, а посакуваниот ефект 99% може да се постигне и со почести паркинг стојалишта и таа варијанта финансиски ќе чини далеку помалку, ќе уништиме помалку земјиште, а и патот така всушност ќе биде побезбеден. Друг проблем со „експресниот“ пат е што делот од Беловодица до Дреново има перспектива и во иднина затоа што на него се надоврзува Р-107 кон Кавадарци и Неготино, а со тоа сите комбинации што ги спомнав погоре, но делот од Дреново до Градско ќе ја изгуби речиси целата своја сегашна важност (и треба да ја изгуби) и ќе има локално значење за општините Росоман и Градско (вкупно 6000 жители). Не гледам никаква потреба тој дел да биде квази-експресен пат каков што предлагаат, а уште помалку да биде вистински експресен пат или недај боже автопат. Според мене треба да се направи следново: I) Под итно да се почне да се работи на подготовки за реализација на патот преку Бабуна. Ова е исклучително важна сообраќајна врска која сега недостасува и доколку се изгради ќе донесе многу поволни економски ефекти. Придобивките веќе ги објаснив, мислам дека се неспорни. Исто така мислам дека оваа врска треба да има апсолутен приоритет над автопатот Миладиновци - Штип. Воедно за патот преку Бабуна како дел од пан-европските коридори можеби можеме да дојдеме и до поповолни странски финансии, ако се најде по некој писмен и способен да поработи на случајот. Дилемата околу патот преку Бабуна ми е дали веднаш треба да се запне и да се оди на варијанта автопат, или да се пристапи поскромно, да се изгради полуавтопат и да се чека момент во иднина кога ќе се јави потреба за надградба во автопат. Но во секој случај мислам дека полуавтопат во моментов е апсолутно прифатлива опција. Ова е втората работа во која ми се разидува мислењето од она на Андреј. Јас не гледам проблем со концептот на полуавтопат (освен во ситуации каде такво решение се применува со цел за замачкување очи). Исто така мислам дека „полуавтопат“е термин и стандард кој нема врска со Милошевиќ и е постар од него, но тоа воопшто не е битно. Она што е битно е дека со концептот најпрвин се пристапува кон изградба на едниот автопатски коловоз (по сите автопатски стандарди) и дека во меѓувреме додека дојде вистински момент да се догради вториот коловоз и да се формира класичен автопат, ќе може да се користи како нормален магистрален пат со одлични карактеристики. На планинските делови ширината на коловозот може да се искористи за трета лента, а на рамничарските делови според мене треба на пример една од овие две опции: а) да се избегне емулирање на некаков експресен пат со широки рамења и привремениот „вишок“ ширина некако да се исфрли од употреба додека не се реализира автопатот (широки рамења или некои мини ленти за застанување во пракса се покана за небезбедно возење) б) да се воведат три ленти (наизменично менување на правецот на третата лента на неколку километри, или нејзина контрола преку дигитални сообраќајни знаци во зависност од тоа во кој правец е поинтензивен сообраќајот во даден момент) II) Да се догради трета лента на Плетвар на делот кој недостасува (Каменолом - Беловодица), а на остатокот од патот помеѓу Прилеп и Дреново да му се подигнат сите стандарди вклучувајќи и мало проширување каде што треба, но не и да се проширува до ниво на предложениот квази-експресен пат (12,4 метри). Источно од Дреново треба не треба да се работи на патот кон Градско, туку на Р-107 односно на патот кон Кавадарци и Неготино и понатаму до врската со М-6. Значи на Р-107 исто така треба да се работи на подигнување на сите стандарди и воведување на денивелирани сообраќајни вкрстувања каде што има потреба, но и овој пат би било најлогично да остане со по една лента во правец и ширина до 8 метри. Значи Р-107 да прерасне во современ магистрален пат според сегашни стандарди. Мислам дека ова е најоптимално решение кое и долгорочно ќе ги задоволи сите потреби со најмала можна инвестиција. Еве имаме нишка за Р-107: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=981 Има доста за вложување во негова надградба, на некои сегменти веројатно ќе требаат и одредени корекции на трасата, но таквите поголеми вложувања може да се реализираат во тек на еден подолг временски период, особено на делот источно од Неготино, кој во моментов има многу слаб сообраќај и не е баш некој приоритет. Еве склопив една мапа за посликовито да се види што ќе значи изградба на патот преку Бабуна и подобрување на врската Прилеп - Неготино - Лакавица, наспроти форсирањето на патот Прилеп - Градско: ЗЕЛЕНО - нов пат преку Бабуна (дел од М-5) ЦРВЕНО - проширување со трета лента за искачување (дел од Р-106) ТЕМНО СИНО - ургентно осовременување и подобрување на стандардите на патот (делови од Р-106 и Р-107) СВЕТЛО СИНО - помалку ургентно осовременување и подобрување на стандардите на патот (дел од Р-107) |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #16 Posted: 17-Oct-2012 at 23:53 |
Со голем интерес ја следев дискусијата од пред неколку дена, но дури сега најдов време да реагирам. Веста секако после големата еуфорија (спек се работи за многу важен наш патен правец), следуваше многу големо разочарување. Оставам простор да сум згрешил (особено што никој друг или не ги примети работите што ни се продаваат тука, или едноставно не реагирал), но сум прилично сигурен дека овдека се работи за голем скандал и големо даунгрејдување на нашите планови за патната мрежа. Се плашам дека на овој начин ќе пробаат да ни пробутаат и други експресни патишта во државава, правејќи го тоа не да се подобри ситуацијата туку да отчитаат дејност.
Прво се согласувам со констатацијата на Кловер дека поимот експресен пат во македонскиот јазик е многу растеглив и за жал сеуште (законско-правно) недефиниран поим. Се разбира во светот според географската локација има многу вариации на експресните патишта, но ние бидејќи се наоѓаме во Европа сепак треба да ги користиме и применуваме европските стандарди. Тие европски стандарди (најчесто) гласат дека експресниот пат е пат кој има два физички одвоени коловоза (лента не е исто со коловоз), со најмалку по 2 ленти во насока, со габарит од најмалку 20 метри (т.н. Г20), како и бесконфликтни вкрстувања со други патишта на различни нива. Во нашата земја има една крпеница која сосема личи на експресен пат и таа е патот Тетово-Гостивар. Сепак експресните патишта имаат ленти по 3.5 метри, а за Те-Гв не сум сигурен дали се по толку или помалку. Исто така средишната бариера треба да биде најмалку 2 метри широка, која па со сигурност не е. Брзината на експресните патишта е за 20 км/час пониска од максимално дозволената на автопатите. Значи ако кај нас брзината на автопатите е 130, тогаш следува дека експресните патишта треба да се проектирани за 110 километри на час, каква што е во Хрватска и Словенија. Во нашиот балкански регион, повеќето држави прашањето за експресните патишта го имаат законско регулирано. Ова е многу важна основа бидејќи ги поставува техничките параметри и стандарди, со што се спречува импровизација и манипулирање со поимот. Земји од регионот кои од поодамна имаат експресни патишта се Словенија и Хрватска, додека во Бугарија тој поим беше законски дефиниран пред една година. Таа дефиниција, како што набројав претходно ги вклучува следните технички карактеристики: *2 физички одвоени коловоза со по најмалку 2 ленти во секоја насока *паркинг на секои 1000м за итни потреби и застанувања *проектирана брзина од 110-120 километри на час *вкрстувања на различни нива *вкупен габарит од најмалку 20 метри (само коловози и физичка бариера) *поставување на заштитни огради високи најмалку 1.60 метри од висината на коловозот (за животни и др.) Чешка: Хрватска Словенија Бугарија По крајно внимателното читање на посочениот извештај, односно на делот кој се однесува на оваа тематика, доаѓам до следниов поразителен, разочарувачки и крајно скандален заклучок: Владата воопшто не планира изградба на експресен пат, туку го користи овој термин за залажување и манипулација со јавноста. Во документот стои дека на делниците Градско-Раец во должина од 26 километри ќе се гради пат со следните карактеристики: *неодвоен коловоз со по една лента во секоја насока за возење и по една потесна за застанување. *непостење на физичка разделна ограда, ниту пак на странична заштитна ограда за животни *изградба на неколку (полу)бесконфликтни клучки (се споменуваат 3) *вкупен габарит на патот е мизерните 12,4 метри *проектирана брзина од 80 до 100 километри на час И бидејќи една слика вреди илјада зборови, еве направив една споредба 1) Предлогот на Владата за патот Градско-Раек: 2) Вистински експресен пат по европски и меѓународни стандарди: Според сето ова, најблиско нешто на кое ќе личи нашиот феномен наречен експресен пат, ќе биде терминот измислен од страна на Милошевич во Србија за време на санкциите, со цел манипулација на населението. Тоа е терминот полу-автопат, кој подразбира изградба на автопат но со само еден коловоз, додека вториот паралелен коловоз требаше да ја чека светлата иднина. Но сепак се мислело за иднината, бидејќи сите клучки и натпатници беа изградени во профил на автопат, така што за в иднина остана само изградбата на вториот коловоз. Тоа сега србите го направија на делницата од Белград до Суботица. А еве како изгледа полу-автопатот наречен Белградската обиколница, односно точно што ни се предлага нас под поимот експресен пат, со таа разлика што кај нас не се ни мисли за иднината, бидејќи не се предвидува никакво проширување: Што добиваме со изградбата на експресниот пат замислена и предложена од Владата? Според мене едно големо ништо, една огромна манипулација и симулирање на работа и посветеност во инфраструктурата! Зошто да се фрлаат големи пари за изградба на пат кој во Европа се нарекуваат патишта на смртта. Па самиот факт што се предвивува изградба на пат од ѓомити висок ранг без разделителна ограда е скандалозен! Сите се жалиме како на ништо не изгледа дел од патот помеѓу Евзони и Солун, а ова ќе биде доста поскромно, односно со уште понамален габарит и ширина на лентите. Понатаму, многу важен фактор за еден пат се и радиусите на кривите, како и неговите наклони. Иако не е јасно сосема што се планира, фактот дека експресниот пат го следи стариот пат (и притоа без алтернативна замена), не ветува многу, иако наклоните се максимум 7% како и кај автопатите (ова единсвено го погодиле, што и не е тешко ако се земе в предвид рамничарскиот карактер на патот). Значи, со оглед на тоа што ни се предлага обичен поширок магистрален пат, со многу мали технички подобрувања, мислам дека станува збор за чиста манипулација! И тоа многу скапа манипулација, која нема од корен да го реши проблемот, а патувањето нема да стане многу побрзо или побезбедно. И тоа станува збор за најлесните рамничарски делници, каде би требало да се размислува за изградба на класичен автопат или најмалку експресен пат (од меѓународен стандард)! Најтрагичното е што ова сценарио би можело да ни се протне и за други патни правци во Македонија, па целата земја да биде пресечена со патишта од азијски карактер, со стандард сличен на оние во Киргистан! И што ова значи погледнато во перспектива? Знаејќи како изгледаат кај нас привремените решенија (кои траат до 50 години, односно 2 генерации), мислам дека со оваа лудост целосно се зацементирува можноста да се изградби автопат или експресен пат на даденава делница, по неколку години, кога верувам и силно се надевам дека ќе ни дојде памет и ќе имаме многу поодговорни покомпетентни луѓе на позициите. Оти ако се изгради ваков патен правец, каде реконструкција на маалски улици се сметаат за капитални проекти, сметајте дека децении ќе пројдат додека се направи нормален автопат или експресен пат. И тоа во време кога сите наши соседи масовно и приоритетно вложуваат во инфраструктурата, ние не смееме да дозволиме да правиме вакви грешки, со катастрофално малкуто проекти кои ги најавуваме! За крај извадоци од трите делници на т.н. експресен пат и нивната максимална брзина. Пазете, таа варира од 80 до 100 километри на час. додека на еден дел е дури и 60 километри! Киргистан не ни е равен! ЛОТ 1: Градско - Раец (26км): ЛОТ 2: Плетвар - Беловодица (4,4 км) и тоа со планирана ширина на лентите од само 3,25 метри за двете ленти за возила и мизерните 3 метри за лентата за тешките возила (дефакто пат со помал габарит од трилентовиот пат за Стража!): ЛОТ 3: Прилеп-р. Ленишка (2,5 км): НЕКА НИ СЕ НА ЗДРАВЈЕ ВАКВИТЕ "ЕКСПРЕСНИ ПАТИШТА"! |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #17 Posted: 09-Oct-2012 at 00:40 |
Експресен пат е многу широк и лабав поим. Во Европа обично се тоа патишта со раздвоени коловози за двата правци (може и со повеќе од 2х2 ленти), но со пониски технички стандарди од автопат. Исто така сум наишол на патишта кои биле дефинирани како експресни, а биле со 2 ленти и само малку пошироки „раменици“, или без воопшто пошироки раменици, но целосно изведени со безконфликтни вкрстувања и приклучувања. Во Америка е спротивно, таму "expressway" може да значи и пат со 10 ленти, но со обични крстосници. Во поранешниот СССР имаат многу важни патишта со 4 ленти на кои се вози брзо, а немаат никаква централна бариера, ниту безконфликтни вкрстувања... и нив некои ги викаат експресни патишта, мада не се ништо поразлични од нашата Првомајска.
Edited by Cloverstack - 09-Oct-2012 at 00:41 |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #18 Posted: 08-Oct-2012 at 15:55 |
Гостивар-Тетово е прво проектиран како експресен пат со 3(три) ленти,по една во двата правци и една заедничка за претицување(кој возел 80-тите за Лептокарија знае каков пат е тоа),мостовите се изградени према тој проект,па псле тоа се премислиле и во мостови широки за 3 траки,угурани се 4.затоа и средниот ѕин(на смрта) е толку близу до коловозот.едноставно нема место и никогаш нема да има.оние мостови кои се релитвно нови никој нема да има пари да ги руши и да изгради нови
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #19 Posted: 08-Oct-2012 at 13:39 |
Пример за класичен експресен пат е Тетово-Гостивар, кој по македонски "стандарди" е автопат, само за да си наплаќаат патарина. |
|
23ka.wordpress.com
|
|
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #20 Posted: 08-Oct-2012 at 09:33 |
Едно прашање надвор од темата. Што е точно експресен пат и каде има таков во МК?
Инаку, како битолчанец: стварно е срамота што со ваков пат се поврзани Прилеп и Битола со главниот град. Тетово и Гостивар се помали градови па имаат солидна автопатска врска. Настрана тоа, реално мислам дека не е исплатливо со денешното ниво на сообраќај нова автопатска делница меѓу Велес и Прилеп. По прво мислам дека треба да се направи проширување на ниво на автопат помеѓу Битола и Прилеп. Постоечкиот пат да се искористи (реконструиран) за една насока е сосема солиден, а и теренот е одличен за градење. Мислам дека за автопат Битола-Прилеп се доволни ~50 милиони евра. |
|
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |