Урбани велосипедски патеки - Скопје |
Post Reply | Page 123 5> |
Author | |
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply
#1 Topic: Урбани велосипедски патеки - Скопје Posted: 16-May-2017 at 09:20 |
ПИВАРА СКОПЈЕ И КОКА КОЛА ДОНИРАА ПАРКИРАЛИШТА ЗА ВЕЛОСИПЕДИ НА ГРАДОТ СКОПЈЕ
На платото пред фонтаната „Лотосов цвет“ во Градскиот парк денеска /12.05.2017 година/ беше промовирано првото Кока-Кола паркиралиште за велосипеди, донација за Градот Скопје од Пивара АД Скопје и од компанијата Кока Кола. Двете компании на Градот Скопје ќе му донираат 5 вакви паркиралишта кои ќе бидат поставени на различни локации, а се во облик на препознатливото шише на Кока-Кола. На секоја од локациите ќе биде поставен пар од Кока-Кола и Кока-Кола Зеро паркиралиште и на нив ќе може да се паркираат 24 велосипеди. - Во текот на изминативе неколку години Градот Скопје посветено работи и вложува во подобрувањето на велосипедската инфраструктура во Скопје. Потврда за тоа е успешната реализација на капиталниот проект „СКОПЈЕ ВЕЛОГРАД 2017“ со кој во градот ќе се формира ефикасна мрежа на обележени велосипедски патеки коишто ќе бидат поврзани и достапни за користење, односно, ќе се овозможи на сите што користат велосипед без препреки и безбедно да стигнат до саканата дестинација. Досега, ги изградивме велосипедските патеки од Рутата 1, на должина од 7.600 метри и на велосипедистите им овозможивме непречено да се движат од Гази Баба преку центарот на градот до Карпош. При крај е изградбата и реконструкцијата на велосипедските патеки од Рутата 2, на вкупна должина од 11 километри, од општина Аеродром, преку општините Центар и Карпош, до општина Ѓорче Петров. Ќе следува формирањето на велосипедските патеки од Рутата 3 кои ќе ја поврзат Кисела Вода преку центарот на градот со Карпош; патеките од Рутата 4, од Бутел преку Чаир до центарот, како и седумте конектори. Со проектот „СКОПЈЕ ВЕЛОГРАД 2017“ ќе се изградат и реконструираат вкупно 51 километар велосипедски патеки во Скопје. За нас е многу важно да создадеме услови и да ги поттикнеме граѓаните, а особено младите луѓе, во што поголем број да го користат велосипедот како алтернативно транспортно средство, да следат здрави животни навики и да придонесат за почиста животна средина. Таа наша заложба и напредок ги препозна и Европската унија, а Скопје се вброи меѓу трите града со најдобра одржлива мобилност. Во оваа пригода, се заблагодарувам на добрата соработка и на донацијата од 5 паркиралишта за велосипеди на Пивара Скопје и на компанијата Кока Кола, како општествено одговорни компании кои ја поддржуваат нашата заложба за одржлив транспорт во градот и се вистински пример за грижа кон заедницата – рече денеска градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски. http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=9510&mid=482&tabId=1 |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #2 Posted: 16-May-2017 at 09:15 |
СЕ ПРОДОЛЖУВА РОЛЕРСКО-ВЕЛОСИПЕДСКАТА ПАТЕКА НА КЕЈОТ НА ВАРДАР ВО ГОРНО ЛИСИЧЕ
Екипите на Град Скопје и на ЈП „Улици и патишта“ ја асфалтираат ролерско-велосипедската патека на кејот на реката Вардар во Горно Лисиче, на потегот од големиот парк на булеварот Февруарски поход до железниот мост во Горно Лисиче, од десната страна. Оваа ролерско-велосипедска патека е формирана на должина од 2.000 метри, со ширина од 4 (четири) метри. На терен е направен ископ, нанесен е тампонски слој и рабници, а потоа и нов асфалтен слој. Ролерско-велосипедската патека на кејот на реката Вардар што се протега од големиот парк на булеварот Февруарски поход до железниот мост во Горно Лисиче, односно до крај на регулацијата на реката Вардар, претставува продолжување на патеката која се протегаше од мостот „Тодор Александров“ до паркот на булеварот Февруарски поход. Градот Скопје во текот на изминативе неколку години интензивно работи на изградба и реконструкција на велосипедските патеки во градот за да се формира мрежа на обележени и поврзани патеки што на велосипедистите ќе им овозможат беа пречки и безбедно да стигнат до посакуваната дестинација. Така, во рамките на проектот „Скопје Велоград 2017“, се изградени и реконструирани велосипедски патеки во должина од околу 18 километри, а изградени се и ролерско-велосипедски патеки од двете страни на кејот на реката Вардар. http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=9512&mid=482&tabId= |
|
За сè има вторпат
|
|
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #3 Posted: 15-Apr-2017 at 23:07 |
А зошто да речеме на бул. „Јане Сандански“, на пример, велосипедските патеки не се стават измеѓу улицата и пешачката патека (притоа да бидат двонасочни), а моменталниот простор за велосипедската патека да се зазелени и на тој начин само малце да се изгуби зеленило (скоро ич), а да се зголеми безбедноста. Според мене тоа би било најдобар начин, барем за тој булевар.
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #4 Posted: 15-Apr-2017 at 20:11 |
зборам за општо непочитување на наменети патеки онаму каде што ги има и непочитување на останати учесници во сообраќај, онаму каде што ги нема... еве, Јане Сандански има огромни и пространи пешачки и велосипедски патеки, дури и велосипеди и пешаци да се движат на пешачката патека на пример, има доволно простор за сите ако велосипедистите не возат со брзина на просечен скутер и ако пешаците не се движат ко пијана дружина наоколу и еве има простори каде што нема можност да се задоволат потребите на сите, на прометни автобуски станици каде има по 1000 патници на ден и нема простор за велосипедска патека и еве, јас сум пациент што се движел по велосипедска патека онаму каде што немало пешачка, на сам раб на патека широка три метри, без жив човек во околина и велосипед мораше да ме помине со 60 км/ч на 10 сантиметри од мене... зошто, не знам... |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #5 Posted: 15-Apr-2017 at 14:20 |
Скопје ти е стандард над цела Македонија разбираш, Скопје ти е за останатите градови Њу Јорк. (Што реално ако го споредиш со други главни градови смешка) И како таков во граници на оваа држава не може да го развиваш ако не се развиваат останатите срредини. (ова важи за општествена свест и одговорност не за бетонизирирање) Стази вакви немаш никаде во држава освен во Скопје. И како сакаш да ти се понаша народ. Тоа е затоа што тебе стандард ти е Скопје. Кога ќе и биде стандард Прилеп ќе ја видиш реалнсота во каква земја и со каков народ живееш. И затоа јас тврдам за да расте еден главен град треба да расте цела држава. Со секое додадено каменче и бетонче во село Скопје губи цела Македонија затоа што остатокот како во Прилеп живеат и без канализација без асфалт. Па да не збориме за парно греење или за урбани стази. Edited by FlytheSky - 15-Apr-2017 at 14:23 |
|
Критичар за критика
|
|
UrbanJam
Newbiе Joined: 15-Apr-2017 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #6 Posted: 15-Apr-2017 at 11:48 |
Јас мислам дека проблемот со културата може да се реши со применување на поагресивно возење. Едноставно се понашаш ко да велосипедската патека е исклучиво твоја и правиш да сите луѓе кои се движат на велосипедска патека добијат чувство дека нивната безбедност е загрозена ако нареден пат се движат по истата. После тоа муабетот се шири, и луѓето ќе сфатат дека велосипедската патека е исклучиво за велосипед, а не за пешачење. Сум бил сведок на ситуации во кои човек се движи по велосипедска патека (пред Универзална Сала), а има 5-6 метри широка пешачка патека по која може слободно да се движи.
Инаку и од велосипедистите има несовесни, неодамна сум бил сведок на премногу ситуации во кои има велосипедска патека, ама луѓево пак возат по улица. Сум бил сведок и на многу ситуации во кои луѓето возат во обратна насока, а има соодветна патека за соодветната насока, на другата страна на улицата. Субвенцииве од Општина Центар (а генерално и популарноста на користење велосипед како превозно средство) ќе направат многу тазе велосипедисти, па ќе треба да се мисли и на едуцирање на тие велосипедисти, да не настане општ хаос. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #7 Posted: 15-Apr-2017 at 00:42 |
на нас главниот проблем ни е културата, сите, без разлика дали се велосипедисти, пешаци или возачи, мислат дека се цареви и сопственици на патот... едноставно мора сите да се научат да го почитуваат просторот и фактот дека секаде ќе мораш да подзастанеш, да скршнеш, да се разминеш и да не им го попречуваш движењето на другите
и Скопје да беше Амстердам, пак, просторот е толкав колку што е, и го делиме сите... и како пешак и како возач, редовно пцујам велосипедисти ради некоректно возење, и кога имало услови за возење велосипед, и кога немало, сеедно не е дека Скопје е некоја заостаната дупка и дека треба да правиме писти специјално за велосипедисти, мора да се воведе таа сообраќајна култура |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #8 Posted: 13-Apr-2017 at 20:45 |
Мислам дека ќе биде огромен проблем за/со пешаците доколку бидат двонасочни.. кај нас немаат свест (и покрај огромни исцртани знаци на доволна оддалеченост) дека се наоѓаат на вело-патека, уште ако сообраќајот по неа е во насока спротивна на најблискиот моторен сообраќај... заебано. Поготово на автобуски постојки, каде велопатеката заобиколува или не, сеедно. Опасно ќе биде и ради возилата кои се вклучуваат од споредна на главна, и по правило гледаат само надоаѓачки сообраќај од лево. Ова чинам беше и причина за скорешна сообраќајка (точак-кола) кај Румунска болница. Edited by fichot - 13-Apr-2017 at 20:49 |
|
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #9 Posted: 03-Apr-2017 at 21:10 |
Мислам дека еднаш треба да сфатат дека ако прават вело-патека мора да биде двонасочна, бидејќи никогаш не се почитува правилото ако е еднонасочна патеката од едната страна на улицата, само така да се вози.
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #10 Posted: 03-Apr-2017 at 20:23 |
Се привршува со обновата на велопатеката на Партизанска. Прошла недела ја асфалтираа кај Карпош4 (скоро до Парапунов), деновиве се работи гледам од Парапунов накај Влајко, па белким и натаму до кружниот тек ќе бидне наскоро.
Edited by fichot - 03-Apr-2017 at 20:23 |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #11 Posted: 31-Mar-2017 at 11:52 |
Za kolku tovar e proektirana ovaa pateka. Posle PUKALE i ne bile ramni. E pukaat.
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #12 Posted: 30-Mar-2017 at 18:55 |
Најверојатно растоварувал цевки таму кај мостот што е до железничката станица, веќе имаат растоварено неколку цевки под мостот, за што се - не знам. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #13 Posted: 30-Mar-2017 at 16:30 |
Дебил е преслаб збор да се опише идиотов!
|
|
За сè има вторпат
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #14 Posted: 18-Nov-2016 at 14:34 |
https://www.facebook.com/NaTochak/ Edited by гитардемон - 18-Nov-2016 at 14:36 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #15 Posted: 05-Nov-2016 at 10:03 |
Долж рекреативната патека на Вардар се редат „барокни“ кандалбри. Моментално ги има од скејтпаркот до стадион. Фино за осветлувањето ама... изгледа им останале вишок од канделабриве пошто изборот е гној. :/
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #16 Posted: 22-Aug-2016 at 19:48 |
Вело-патека од двете страни на Вардар
Во моментот, привршуваат градежните работи на првата делница на велосипедската патека која ќе се протега од мостот "8-ми септември" до вливот на реката Лепенец. Имено, рутата сеуште не е подготвена за отворање, готов е 1,5 километар од планираните 2, на 4 метри широката патека. Велосипедската патека на десниот брег на реката Вардар стана вистинска атракција за Скопјани, па во летниот период настанува вистинска гужва на неа. Градот Скопје уште при изградбата на истата, најави изградба на иста таква и на другиот брег на реката. Кога ќе биде комплетиран целиот проект, Скопје ќе добие велосипедска патека од двете страни на реката Вардар со вкупна должина од 21 километар. Паралелно, на терен работат и екипи на "Улици и патишта" кои поставуваат 7 метарски канделабри за улично осветлување. Ова е засебен проект на Град Скопје, кој паралелно спроведува уште еден, наменет за велосипедистите. Како што беше објавено пред неколку дена Градот Скопје ја покрена иницијативата "Скопје вело-град" 2017, со која се опфатени велосипедски патеки низ најголемите сообраќајници во градот. http://start.mk/article/181836/velopateka-od-dvete-strani-na-vardar Edited by jyvation - 22-Aug-2016 at 19:49 |
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #17 Posted: 17-May-2016 at 06:54 |
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #18 Posted: 21-Apr-2016 at 10:39 |
Анкета: се тркала ли точак во Скопје? Нашиот тим е сведок дека Скопје има перфектна почва за велосипед, тука нема збор, ама РСБСП сака да ве потпраша нешто поконкретно на оваа тема, за дечките да имаат увид како да ги подобрат работиве. Па одвоjте неколку минути - пополнете анкета. Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот на патиштата започна со реализација на анкетно истражување за велосипедистите. Анкетниот прашалник содржи неколку прашања кои што треба да ги утврдат навиките, прашања и проблемите на велосипедистите во Скопје. „Идејата ни е преку ова истражување да утврдиме колку често во Скопје се употребува велосипед и за кои цели се прави тоа. Освен тоа, сакаме да видиме кои се проблемите со кои се соочуваат велосипедистите и што треба да се направи за да се променат тие", велат од РСБСП. - извор МОФ Ајде сега сите ТУКА https://docs.google.com/forms/d/1OtYAzYPncfZBzB-oVoPj2LjJRknjfzbxNO8QrbjL64U/viewform?c=0&w=1 http://karas4training.com/mk/news/anketa-se-trkala-li-tochak-vo-skopje |
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #19 Posted: 25-Mar-2016 at 18:32 |
Ја возев сабајле рута 1 од Љубљанска до МНТ и сум задоволен од израмнетите приоди и обиколниците кај автобуските постојки. Дури и колите карши Влада ги немаше, а и оној дежурнииот пасат на Илинденска. Мислам дека само тоа делче е малку незгодно за возење, во иднина би морало улицата да даде една лента за велосипеди.
Edited by fichot - 25-Mar-2016 at 18:33 |
|
one1
Senior Member БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply #20 Posted: 22-Mar-2016 at 19:23 |
Ние не можеме Загреб, Љубљана, Белград, Букурешт, Софија да ги стигнеме ќе сме биле Амстердам. |
|
Плав, не црвен.
Масон, не комунист. Критичар, не поттрчко. |
|
Post Reply | Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |