build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопје преку наши идеи, замисли, решенија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 5>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Скопје преку наши идеи, замисли, решенија
    Posted: 05-Dec-2012 at 01:39
изгледа интересно, ама не ја гледам поентата во мегаломанските столбови ако немаат накаква структурна улога... сепак се работи за скапа изведба на столбови што се бајаги повисоки и од објектот на МТВ
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 04-Dec-2012 at 06:12

Еве уште една... истиот опфат како првата само различен агол... 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 04-Dec-2012 at 05:53

Сега кога го разгледувам пак... да... огромно е... и незнам колку би било исплатливо кај нас да се изгради....

Како и да е... еве уште две фотки.... 

 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 04-Dec-2012 at 03:45
Браво Фоссил... навистина интересно. Впечатливо... навистина ме остави без зборови... како изгледа од други агли?
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 04-Dec-2012 at 01:52
вакво нешто сум видел само во Минхен(а не сум шетал баш многу) на олимпискиот стадион и од страна делува многу впечатливо
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 04-Dec-2012 at 01:04

Ама изгледа интересно... 

Како и да е... Не викам дека вака треба... само дадов предлог... имам повеќе... овој успеав да го нацртам...

А инаку за сајлите... остај тоа... не сум инжињер.. незнам како треба правилно... ниту пак за висината на столбовите... 

Но е добар почеток за размислување надвор од конвенцијалното... т.е. за размислување воопшто...



Edited by FoSsiL - 04-Dec-2012 at 01:05
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 04-Dec-2012 at 01:02
Покрив на Железничката станица?

Ако е тоа, извини ама мислам дека вакво нешто би било крајно нерационално. Железничката станица може да се покрие неспоредливо поефтино од ова, а сепак да биде тоа на високо естетско ниво. Нема никаква потреба од масивни 150-метарски кули чија единствена „функција“ би била со сајли да го држат покривот чиви распони се банални.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 03-Dec-2012 at 23:57

Е ајде де... Што е? 

Како ви се гледа?... Ви се допаѓа?... Би прифатиле вакво нешто за/како решение?...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 03-Dec-2012 at 23:24

Guess...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 01-Nov-2012 at 02:32
@ Fossil

Навистина сега откако се протурка она нерационално вкопување на булеварот Гоце Делчев под земја, само за да плоштадот Скендербег добие што поголема површина, ова решение станува пологично отколку порано. Но сепак се работи за замашна инвестиција. Нели сметаш дека средствата и енергијата треба да се насочат кон посеопфатни решенија, односно дооформување на примарната сообраќајна мрежа (што само по себе ќе ги релаксира овие критични точки, како оваа кај судска палата, каде што поминува многу сообраќај кој реално не би поминувал таму доколку пополниме некои сегменти од мрежата кои ни фалат), отколку средствата и енергијата постојано да ги расплинуваме на поситни и поограничени решенија со кои всушност секогаш ќе се бркаме со напластените проблеми, наместо да почнеме поодлучно да ја расчистуваме таа листа?

Инаку за оваа крстосница да биде решена некако покомпликувано отколку сега, јас би бил приврзаник единствено доколку целокупното решение овозможи и денивелирана ЛРТ траса на линијата север-југ. Во таков случај мислам дека вреди.
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 01-Nov-2012 at 00:02
Во контекст во нишката за тетовскиот сообраќај, каде фосил спомна дека во скопје треба еден ваков, ја ќе спомнем само дека идеално место за таа локација во скопје е раскрсницата кај лептокарија.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 31-Oct-2012 at 23:40

О... Пешачките коридори се изоставени... Ама отприлика знаете кои би требало да бидат.... единствена работа е дали да бидат наземни, надземни или комбинирани... со оглед дека не би сакал да ставам обични пешачки премини на булевари со профил од 8 ленти... 

И идната трамвајска линија е исто така изоставена... 

Има доста детали кои треба да се допрецизираат... Ама ги оставив, поради тоа што приоритет ми беше сообраќајното решение... и на него се сконцентрирав... и затоа само него го работев...



Edited by FoSsiL - 31-Oct-2012 at 23:42
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 31-Oct-2012 at 23:34

Во контекст на муабетот од нишката за тетовски сообраќај...

Нешто што склопив набрзинка... за Судска палата раскрсницата...

Мислам дека нема да имате проблем во разбирање на сликите...

Како и да е... за цртежот да напоменам само дека е пресек надолж и во средина на булевар Гоце Делчев, и дека понирањето на Крсте Петков Мисирков (од 4-5 метри) е само кај кружниот тек, од отворен тип... 

Е инаку... реков ај тука нека стои... Ако мислите дека друго место му е подобро префрлете... ме мрзеше да барам... после цртањево... 

И намерно ги оставив во оваа големина... да се гледа подобро...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 16-Oct-2010 at 19:03
ЛРТ Линијата А што поминува низ куќите зад Порта Влае претпоставувам дека е грешка, или? Во секој случај, мислам дека би било погрешно ЛРТ линијата воопшто да се води по улица Ѓорче Петров, доколку не продолжува понатака на запад. Доколку би завршувала кај бул. Македонска Војска, најдобро би било врската со Партизанска да е директна, за да нема непотребно тесно грло на најкритичниот дел од улицата Ѓорче Петров. Доколку линијата би продолжувала до Дексион, би можел да разберам улицата Ѓорче Петров да се оформи примарно како ЛРТ коридор.

За приградската железница немам замерка, но ми се чини дека би било најдобро да има вистинска интеграција со ЛРТ системот, барем на една линија која е очигледна (Ѓорче - Бардовци - Скопје Север - Железара - Транспортен центар - Кисела Вода - Лисиче). Особено со брзата изградба кај Бардовци, Злокуќани и Визбегово, индустриската зона долж М-3 и онаа планираната покрај Лепенец, како и планираните населби Зајчев Рид и кај Касарната Илинден, мислам дека (само) приградска железница не би бил најсоодветен избор.

За тролејбусот, без да навлегувам во моите дилеми дали воопшто ни е потребен таков концепт, ќе се задржам само на линиите. Линиите 2 и 3 мислам дека се утка. Линијата 2 е особено чудна што помеѓу двете крајни станици многу побргу ќе стигнеш пешки отколку со тролејбус. Кај линијата 3 претеран е оној слалом кај Бутел (иако претпоставувам целта ти била да се спои линијата со станицата Скопје Север), но главен проблем е целиот концепт. Еве што би направил јас врз база на твојов модел:
- Линија 2 од бул. Војводина би ја продолжил не накај Транспортен Ц. туку по бул. Хрватска до последната станица на Линија 3 (или пак по бул. Александар Македонски со другата последна станица на линијата 3)
- Линија 3 би ја укинал и нејзиниот источен дел би го зацртал како ЛРТ кој ќе биде крак на линијата А или Ц


Edited by Cloverstack - 16-Oct-2010 at 19:13
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1116
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 15-Oct-2010 at 00:48
Ќе го искоментирам само првото решение, за другиве ќе треба подолга анализа

Линијата А на ЛРТ мрежата ми е сосема во ред, со тоа што останува непокриена Ѓорче Петров. Решение за тоа би можело да биде продолжување на линијата Б по Гологанов преку новиот мост и Нерези до мостот за Сарај, со тоа што би морало да има и 2 поврзувачки станици кај спојката на А и Б и кај поделбата на Б (во Тафталиџе). Можно решение би било линијата А да продолжува по неизградениот дел на Партизанска, а спојувањето да биде преку некој вид на покриена брза лента за движење на пешаци (паралелна со западната фасада на Порта Влае). На тој начин, за не многу повеќе средства ќе се овозможи ефикасно поврзување на Нерези, Хром, делови од Влае, Ѓорче 1 и 2 во целост, па дури и Кондово и Сарај.

Линијата Ц е одлична, но не гледам потреба од скап и сложен јазол под плоштад, а и минувањето покрај МОБ е проблематично со оглед на новите објекти таму и планираните подземни гаражи. Едноставно би можело да минува покрај Холидеј Ин или по Кочо Рацин, а во таква варијанта единствен проблем ќе биде проширувањето на некој од мостовите.

Тролејбуската мрежа е добро поставена и само би додал крак на линијата 1 од ЖС Север до Радишани, за да се растерети тој дел од автобуси и коли (би останале само приградските).

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 15-Oct-2010 at 00:23
Оваа раскрсница уште откога јас ја анализирав ми се врти сеуште во глава и некои финеси ми текнуваат, нешто одфрлам. Да знаев скечап ќе го средев и со добри визуелизации и пресеци на што мислам. Планирав да добработам нешто скици, па ако бидат во некое скоро време ќе ги пуштам во другата нишка па ќе ги разгледаме. Само една работа што на некој начин, ако може да се рече, би ти замерил. Некако си премногу пристрасен за трамвај, тролејбуси и слично и мислам дека често ти се проблем во анализиве за рационален осврт. Дури за простор што е совршен за плато сакаш да биде зеленило со шина во средина, веројатно што си го видел низ други градови, не затоа што така е потребно туку само некако на сила да и ископираме и донесеме нешто што во друг град се јавило како потреба.


Edited by lslcrew - 15-Oct-2010 at 00:26
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 14-Oct-2010 at 23:56
И за крај веќе долфо коментираната РАСКРСНИЦА КАЈ СОБОРНИОТ ХРАМ.

Тука би нагласил дека ги прифаќам идеите на ИСЛ за надземен простор (според мене еден парк би дошол супер на оваа локација, доста ни се милјарда празни плочници со смешни скулптури, кои никогаш не се посетени од луѓето), низ кој би минувала ЛРТ линијата исток-запад, каде истата би имала станица. Но, апсолутно не прифаќам дека треба да се оди на подземна раскрсница со само едно подземно ниво, поради фактотож што така гужвата не се намалува (напротив се зголемува поради ораничување на функцијата на раскрсницата кај Тифани). Подземно чекање на редици автомобили не само што е крајно непријатно, туку и многу опасно. За таа цел мислам дека би требало главниот правец исток-запад да го пренесеме на упте едно ниво под земја, при што истиот би ја одбегнувал целосно раскрсницава. Таа ќе служи за вртење лево од бул. Партизански одреди, како лево или право од булеварот Кл. Охридски. Сите вртења в десно се слободни и без семафор. На тој начин имаме само 3 семафорни фрекфренции (го заборавив правилниот израз), а главниот ток на автомобили долж Партизанска оди под самата раскрсница. Би било убаво и лесно за изведба доколку се пуштат и подземни коридори од самиот коридор кон улиците Васил Главинов и ВМРО, но само во една насока. Еве ја скицата, се работи за скица само на подземните нива, при што со жолто се обележани по две ленти во секоја насока (освен при вртењата в десно на раскрсницата кај Соборниот Храм, каде имаме по само една лента), а со портокалова се покажани по две ленти кои минуваат на второ ниво тунел, под самата раскрсница. Во просторот помеѓу Соборниот Храм и Тифани, тунелот има по 4 ленти во насока и таму се менуваат посакуваните насоки. ГОЛЕМ ПРОБЛЕМ ВО ОВАА ВЕРЗИЈА Е НЕПОВРЗАНОСТА НА ПАРТИЗАНСКА СО МОСТОТ ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ, КОЈ Е ЕДЕН ОД ДВАТА ПРИОРИТЕТНИ ПРАВЦИ ВО СКОПЈЕ (ЗАЕДНО СО ПАРТИЗАНСКА-ЈАНЕ САНДАНСКИ).



Многу ме интересира како вие би ја решиле оваа ситуација, навистина имаме сложна схема со многу фрекфрентни улици, на многу мал простор за маневар. Основните насоки на дискусија според мене би биле: 1) дали тунелот под пл. Македонија да започнува пред или по Соборниот Храм, како би се решила истоимената подземна раскрсница, каде во тоа би се вметнала ЛРТ трасата и како најефикасно би се врзала Партизанска со мостот Гоце Делчев.

Со нетрпение ги очекувам вашите мислења и критики на сите 3 понудени решенија.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 14-Oct-2010 at 23:42
КЛУЧКАТА КАЈ СУДСКАТА ПАЛАТА:
Сметам дека оваа невралгична точка на Скопје во голема мера ќе си остане и по евентуална изградба на примарната сообраќајна мрежа во Скопје, така што треба да се работи во насока на нејзино релаксирање. Веќе изнесов еден став околу ова прашање, но следува негова надградба, со што се обезбедува далеку поголема проточност на раскрсницата. Еве ја идеата:



*сите дебели линии (во зелена, жолта, портокалова и кафена боја) означуваат по две ленти во една насока.
-зелено: ниво на земја
-жолто: прво ниво тунел
-портокалово: второ ниво тунел
-кафено: ескада
-црвено: подземна ЛРТ линија на прво ниво тунел
-сино: подземна тролејбусна/О-Бан линија на прво ниво тунел

Целта е да се релаксираат главните правци на оваа раскрсница и тоа исток-запад (долж бул. Гоце Делчев) и север-југ (долж бул. Крсте П. Мисирков), како и да се добие квалитетен јавен транспорт на оваа исклучително богата со институции точка на Скопје.
Започнуваме од булеварот Гоце Делчев, чии средни ленти започнуваат благо да понираат точно под стоковната куќа Мост (велам благо, затоа што самиот булевар е веќе вкопан под земја, иако тоа можеби не се приметува лесно). Тие се веќе целосно под земја (покриени) пред раскрсницата со улицата Стив Наумов. Крајните две ленти пак остануваат да ги следат денешните контури на булеварот. Тие крајни две ленти нудат можност за приклучување од бул. Гоце Делчев на ул. Стив Наумов и на бул. Крсте П. Мисирков. Средните две ленти на булеварот пак минувајќи кон исток се спуштаат на второ подземно ниво, преминувајќи ја раскрсницата со бул. Крсте П. Мисирков и одбегнувајќи пресекување како со ЛРТ и трамвајната мрежа (која овде се наоѓа над овие со портокалово прикажани линии, односно на прво ниво тунел), така и со останатите насоки на сообраќај. Средните две ленти понираат на ниво на земјата, веднаш по раскрсницата со улицата пред МКТВ.

Средишните ленти на булеварот Крсте П. Мисирков пак ја премостуваат раскрсницата со бул. Гоце Делчев на ниво на кратка (300-400) метри ескада во вид на 2+2. Прилично лесна за изведба и за организација на сообраќајот варијанта. Сите оние возила кои би ја користеле раскрсницата кај Судската Палата за менување на насока (запад кон север или пак исток он југ) би биле приморани да чекаат на семафоризирана раскрсница, или пак поради големиот број на возила кои би ја одбегнувале истата дури и кружен тек може да се земе в предвид. Верзијата со кружниот тек:



Стигнуваме до тоа како е интегриран јавниот транспорт (ЛРТ и тролејбусната/О-Бан) мрежа во овој простор, со цел автомобилскиот и јавниот транспорт да не си пречат еден на друг. Во пределот на раскрсницата Гоце Делчев/К. П. Мисирков се приметува дека насоките на сообраќај е распределено на 4 различни нива. Првото тунелно ниво е резервирано за градскиот јавен транспорт, кој пред Универзитетот се сретнуваат од 4 насоки, во форма на латинската буква Х, но притоа без да се меѓусебно преплетуваат самите колосеци (Чаир-Центар и жел.ст. Централна-Автокоманда). Со цел да се обезбеди максимален комфорт и ефикасност на јавниот транспорт, тука би предвидел една поголема подземна станица, со два перона од островски тип. Самото распределување на типот на возила и нивните наоски кои би застанувале на двете платформи има две варијанти (има всушност 4 но 2 од нив бараат многу понеефикасни или многу поскапо решение). Тие се следните:

А) [ ЛРТ-платформа-ЛРТ ][ Тролеј-платформа-Тролеј ]



Оваа варијанта за мене е послаба од втората, затоа што менувањето на типови на транспот (за чие функционирање и самата станица е дизајнирана токму вака) е отежнато, односно за секоја промена ЛРТ-тролеј или обратно е потребно менување на платформата, преку некои од двата пешачки коридори кои се наоѓаат на јужната и северна страна на платформите и потоа преку второ подземно ниво прават врска со останатата платофрма или некој од многубројните излези на површината.

Б)[ ЛРТ-платформа-Тролеј ][ Тролеј-платофрма-ЛРТ ]



Втората варијанта овозможува директен трансфер (значи без потреба за менување на самата платформа) помеѓу следните насоки: Чаир-жел. ст. Централна (и обратно), како и Центар-Автокоманда (и обратно). Мислам дека предностите се очигледни: побрзи и поефикасен трансфер помеѓу двете линии и сите 4 насоки кои истите ги сврзуваат. Но, каде е проблемот во оваа варијанта? Гледаме јужно од самата раскрсница по течението на булеварот Крсте П. Мисирков: ремовме дека средните 2+2 ленти токму овде почнуваат да се искачуваат на надвозникот/ескадата, а токму таму би требало и тролејбусот да излезе на ниво на земјата. Ова може лесно да се реши со тоа што тролејбуските возила би излегувале на површина веднаш јужно од раскрсницата и би се вклучувале во сообраќајот, додека возилата од ескадата би се симнувале на ниво 0 стотина метри подоцна. Треба да се нагласи дека за ова да биде изводливо, конструкцијата ан столбовите на ескадата треба да биде во формата на буквата П, низ кои би поминувале тролејбуските возила паралелно со горните автомобили.

За крај една проста и дебилна скица за (дали?) некакво разјаснување на ситуацијата:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 14-Oct-2010 at 22:57
Во контекст на лошата општа тамосфера и опаѓачкото ниво на форумот, сметам дека е многу пожелно да ја раздвижиме оваа нишка. Прво затоа што токму тука, најубаво може да се дискутира без политичка обоеност, на некаква дадена стручна тема. Второ затоа што сметам дека познавањата од областа на форумов најконкретно би можеле да се надоградат во овие теми. И трето, но можеби и најважно е фактот што голем дел од клучните проекти за градот (Јужната тангента, тунелот под плоштад, ЛРТ и тунелот под Калето) се во фаза на проектирање, која е веројатно поклучна фаза од самата изведба. Доколку тука градските татковци направат грешка, последиците ќе бидат дакелусежни (позитивни и негативни). Сметам дека градските власти апсолутно го немаат познавањето од тематикава, им фали поглед во далечната иднина и најмногу од се политичка волја и страв од големите проекти. Затоа несомнено ќе се обидат голем дел од решенијата на ГУП да упсортат, што би значело побрза изведба, резултати видливи само на краток рок! Затоа сметам дека мора нашето општество да созрее и да учествува активно во создавањето и креирањето на нашата сопствена иднина. Во тој ред на мисли (можам да речам после доста долго размислување) дојдов до неколку мои идеи и решенија за дел од темите дискутирани тука. Тие се однесуваат на севкупниот брз градски транспорт во Скопје (своевидна надоградба и промена на СК2020), потоа на раскрсниците кај Соборниот Храм и Судската Палата. Да нагласам дека овие раскрсници се проектирани земајќи ги в предвид главните градски траси за брз и еколошки транспорт, главните автомобилски коридори се максимално ослободени од пресекувања со останатите насоки, притоа водејќи сметка на факторите како простор, потребни финансии и рок на изведба. Почнуваме со ред:

1) Транспортна слика на Скопје. Обележани се идните траси на ЛРТ со црвено и тоа:

-А Жел. ст. Ѓорче Петров-Партизанска-пл. Македонија (C)-Јане Сандански-Ново Лисиче.
-B Кисела Вода-Јужна тангента-Московска-сала Борис Трајковски
-C Клинички центар-пл. Македонија-Бит пазар-Џон Кенеди-жел. ст. Ск.Север

2)Обележани се сите траси на идниот тролејбуски транспорт (или експресни автобуси) со сина боја и тоа:

-1 Карпош 4-Илинденска-тунел под Калето-Џон Кенеди-жел. ст. Ск.Север
-2 Кисела Вода-Србија-Ал. Македонски-Бит Пазар-жел. ст. Централна
-3 М.А. Ченто-Ал. Македонски-Никола Карев-гробишта Бутел

3)...како и линиите на идната градска/приградска железница, обележани со зелена боја и стартна станица жел. ст. Централна, според редоследот:

-S100 кон Ѓорче Петров (можност до Тетово)
-S101 кон Аеродром Скопје (можност до Куманово)
-S102 кон Драчево (можност кон Велес)

Се разбира дека ЛРТ мрежата е примарната форма на транспорт во градот, потоа тролејбуската мрежа е нејзино дополнување, ги опфаќа неопфатените зони на градот или ги поврзува големите точки, кои директно не се поврзани меѓусебно од ЛРТ мрежата (на пример Кисела Вода со Аеродром и Автокоманда). Тролејбусите (и особено (при)градските автобуси) имаат за цел да ги довозуваат луѓето кон и од мрежите на шинските системи. Во краевите на градот и крајните станици на шинските системи се предвидени Паркирај и вози се (P+R) паркинзи, каде би биле и терминалите на приградските автобуси. Голем дел од приградските линии кои минуваат низ места опфатени со новата (при)градска железница би одпаднале, додека линиите на останатите приградски автобуси би биле скратени, со што нивната фрекфренција значително би се подобрила.



Можеби голем дел од вас ќе речат дека тролејбускиот систем не е ништо подобар од автобускиот и сум свесен за сите негови маневарски ограничувања. Фактот што е далеку поекологичен транспорт, може слободно да се комбинира со подземните делови на ЛРТ мрежата (преку т.н. О-Бан нагласен на линијата 6 во мојот проект СК2020), како и подолгиот животен рок на самите возила според мене се доволни Скопје да воведе тролејбусна мрежа, чие воведување е навистина ефтино (потоа самите возила се доста скапи поради нивниот долг животен рок). Ме интересира какви се вашите реалистички согледувања на тематиката какви форми на транспорт му требаат на Скопје и како би се распоредиле линиите во развивачкиот се град.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 25-Aug-2010 at 17:08
9 i 13 kako model najmnogu mi se dopagjaat, a od kolicinjana od pezo bea najdobri imase pravo
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.