![]() |
![]() |
![]() |
Мост Лисиче-Маџари |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Bridgeburner ![]() Groupie ![]() Joined: 17-Jan-2023 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() Posted: 11-Nov-2024 at 13:51 |
Поминаа повеќе од година абер немаат ![]() Неподносливи гужви има на Перо Наков и Б.Стефковски секој ден гравитирам натака со работава хаос е.. |
|
![]() |
|
Bridgeburner ![]() Groupie ![]() Joined: 17-Jan-2023 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Тешко на ред да дојде во наредни 5 години овој мост.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Поминаа три месеца (еден квартал) од како е доделен тендерот за проектирање на мостов. Па само да потсетиме на важноста колку е ова битно за економијата на Скопје. Стварно незнам колку време е потребно да се испроектира мостов, дали три месеца е многу или малку, ама да не го заборавиме!
|
|
![]() |
|
Bridgeburner ![]() Groupie ![]() Joined: 17-Jan-2023 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Доказ за придвижување на работите, само веројатно споро ќе оди многу.
2 години е дадено за да се направи проект. https://e-nabavki.gov.mk/PublicAccess/home.aspx?fbclid=IwAR19vPcSJI1yUt_XjIZh16YfeQoNyEk7lhh1EtApVZ441uUscrHc_CQxwVY#/dossie-acpp/53a59c15-b7b2-4f7b-8aa3-df921a684bc8 |
|
![]() |
|
JovanOdGjorche ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Oct-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
Оф оно сега нема автобуси, а не пак до Ченто да оди 5ка
![]() |
|
And something, somewhere was lost in 1938...
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Добро би било кога ќе се направи мостов линијата 5ка да продолжи до Ченто.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Значи да не бараме сега преку леб погача. Мостот завршува 90% од потребите во овој дел, зашто сега го НЕМА, за разлика од врската према Хиподром која сега ја ИМА, само не е во планиран профил.
Така да, да оставиме да се направи мостот, понатаму ќе се видат реално потребите дали ќе треба да се брза со градење премин под пругата, кој повтоно ќе кажам сега го ИМА, за разлика од вркста Кисела Вода - Аеродром која сега ја НЕМА никаква. Знаете ли колку би биле среќни луѓето од Аеродром и Кисела Вода да имаат премин макар и со рампи. |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Ќе цитирам тука пост од една друга тема кад еимаме дикутирано за истово:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3741&PID=269149#269149 |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Ова е трасата според ГУП, и тековниот и претходниот, и мислам дека е во ред и не треба да се менува. Разликата во експропријација не би требало да биде голема, а вака е испланирано и подобро поврзување со ул. „Благоја Стефковски“. Улицата покрај Вардар во правец исток-запад е споменатата „Индустриска 1“: ![]() За раскрсницата со „Перо Наков“ според ГУП е планирана обична раскрсница, но денивелизирана, така да ул. „Маџари“ оди под пругата. ![]() Сепак, некако многу оптимистички беше дочекана оваа вест. ![]() Во штуро пренесените информации се спомнуваат, во правец од југ кон север: раскрсница со бул. „АСНОМ”, ул. „Февруарски поход”, мост на реката Вардар, раскрсница со
ул. „Индустриска 1” и ул. „Маџари”, но не се спомнува колку од „Маџари“. Убаво би било да се најдат средства да се заврши до самиот бул. „Александар Македонски“, каде според ГУП е предвидена и клучка. Секако дека е ова придвижување од мртва точка, но по многуте нереализирани проекти од овој калибар, би почекал пред да се израдувам.
|
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Како што знам оваа нова улица ќе оди над пругата, директно кон Благоја Стефковски па после дури до Улица Маџари.
Директно поврзување со Перо Наков пред преминот на пругата не треба да има туку треба Перо Наков да се преусмери да се поврзе со оваа нова улица на друга локација. Па така би се поминувало над пругата и од Перо Наков. Еве грубо нацртано од телефон: ![]() Плава боја - мост / надпатник над пруга Црвена боја - траса Зелена боја - преусмерување на Перо Наков према Вера Радосављевиќ, и од таму поврзување на оваа улица. И во црно имам исцртано затворање на веќе постоечкиот премин преку пругата. Е сега секако, овде трасата може да оди и од левата страна (западно) како што е и впрочем планирано, но незнам каде точно би можела ул. Перо Наков да се врзе со оваа нова улица а без да поминува преку преминот преку пругата и да има повеќе објекти за експроприација. Ако некој има подобра идеја, нека ја сподели овде. Вака само овој дел со мостот па се до преминот преку пругата само би ги решил гужвите на бул. Киро Глигоров, но не би сменил ништо за делот кај преминот преку пругата... Поголемиот сообраќај како што гледам гравитира од Пинтија, Усје, Аеродром, па се до Ченто и Стајковци. Па така да овде не би било лошо да се изгради и таа планирана индустриска улица (или како и да се викаше). Јас имам возено со велосипед до крајот на самата вело - стаза, и има еден железнички мост со доста голем оставен простор и за улица. Локација: https://maps.app.goo.gl/N1LAUuALRw2fyv8i9 Да се направи нова улица од Долно Лисиче која што би се надоврзала на овој мост, па би продолжувала измеѓу Маџари и Трубарево, со нова клучка на бул. Александар Македонски ( главен влез во Скопје), па од таму преку Инџиково, Ченто, и Стајковци. Самата оваа улица исто така би имала главна улога во одстранување на сообраќај од бул. Киро Глигоров, а и од оваа нова улица. По еден стар ГУП (објавен овде на форумот) гледам дека дури и Бул. Асном а и В. С. Бато биле планирани да продолжат низ Горно Лисиче па да се спојат со таа ул. Индустриска. Но мислам дека самото продолжување на овие булевари е mission impossible, гледајки како Данела се завлечка со експроприацијата кај мостот Михало Апостолски... а не па камоли да треба 1/4 од куќите во Горно Лисиче да се срушат за да се продолжат овие булевари... |
|
![]() |
|
Bridgeburner ![]() Groupie ![]() Joined: 17-Jan-2023 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Реалноста е за да се растерети Бриколаж - Киро Глигоров треба да се поминува низ Перо Наков и да се дојде до Аеродром. |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Чудно е тоа што во веста се споменува идејно решение за улица Маџари, раскрсници со АСНОМ и Индустриска, а нема ништо за спојка со Перо Наков, Благоја Стефковски и како ќе стига до ул. Маџари. Прво мислев дека е планот нешто вака:
![]() Но изгледа идејниов проект ќе опфаќа и нешто поконкретно во Маџари. Како и да е, сигурно последна фаза ќе биде тоа. Прво мостот треба да се направи, за одма да се растерети Близнак. |
|
![]() |
|
Bridgeburner ![]() Groupie ![]() Joined: 17-Jan-2023 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Според мене мостот ќе се поврзе на Перо Наков односно до самите отпади ќе поминува трасата на тој булевар, а ќе има раскрсница некаде пред перо наков лево за индустриска кон фон и мерцедес. |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
За важноста на овој проект имаме дискутирано неколку пати, барем јас знам дека сум пишувал. Добро би било ако може некој од модератореите да ги прибере дискусиите тука во темава.
|
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Всушност, мислам дека во прашање се два пешачки моста, едниот буквално кај Космос (меѓу Михајло Апостолски и Близнаци) а другиот на крајот на паркот Авионче, кај КЕЦ Аеродром, односно од зградите на Жикол Новоградба и Сара 4 до парк Авионче (мислам дека го има и во ГУП и во ДУП за конретниот градски четврт) |
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Конечно... после мостот Михајло Апостолски овој е најпотребен мост. По мене дури и конзервативното решение со единечен мост би бил од помош, а секако посакувано сценарио е 2+2 физички одвоени коловози. Инаку планот е да биде поврзан со улицата Индустриска (според ДУП) која го сече бул. Киро Глигоров (старо име Војводина) кај ФОН/Мерцедес Мак ауто Стар. Мислам дека нема граѓанин на Скопје, посебно од источниот дел кој барем малку се разбира од инфраструктура и оваа проблематика генерално, а да не го смета овој проект во топ 3 приоритети во делот на примарната (булеварска) инфраструктура.
|
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Ајдееее конечно!
Иначе кој е тој нов пешачки мост што го спомнуваат? Каде треба да биде? Измеѓу мостот Михајло Апостолски и Мостот Близнак, или? Кои делови би ги поврзувал тој мост од двете страни? |
|
![]() |
|
Bridgeburner ![]() Groupie ![]() Joined: 17-Jan-2023 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Долго се чекаше ова , и се работеше на ова. Да знаете мои сограѓани какви се молби и притисоци сме правеле за ова да се реализира, богами и услуги и да не речам мита за да добие приоритет ова конечно.
Интересен факт е што замислата на БРТ е да биде збирно место Маџари за околните населби кои преку мостот само ќе преминат и ќе бидат на почетната станица на БРТ. |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Ова е одлична вест. Кој поминал накај електроелемент знае какви гужви се создаваат. Тука нема ниту еден квадрат приватно земјиште за експропријација, бришан простор за брза изведба. Башка кога ќе се направи и булеварот низ Ќерамидница, рачунајте дека индустриската зона околу кванташки практично ќе се приближи до центар за само третина од времето кое претходно беше потребно.
![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Град Скопје со мост ќе ги поврзе Маџари и Лисиче?
Освен пешачки мост, според Генералниот урбанистички план бил зацртан и сообраќаен мост кај улицата „Индустриска 1“, кој треба да ги поврзе Лисиче и Маџари, објави „Вечер“. Град Скопје деновиве подготвува основен проект со урбанистички проект со сите фази за сообраќајниците „Февруарски поход“, „Маџари“, со мост на реката Вардар, раскрсницата со улицата „Индустриска 1“ како и раскрсницата со булеварот „АСНОМ“. Градот распиша тендер за избор на фирма со најповолна понуда, која би го изработила основниот проект заедно со урбанистичкиот. Заинтересираните можат да ги достават своите понуди до Град Скопје најдоцна до 12 мај, до 12 часот. https://nezavisen.mk/grad-skopje-so-most-kje-gi-povrze-madzhari-i-lisiche/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |