![]() |
![]() |
![]() |
[А1] Табановце - Богородица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 13> |
Author | ||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() Posted: 08-Jun-2020 at 14:30 |
|
Остај тоа политичарите што ни го кажуваат, немаме сите розови цвикери како нив, но мислам дека се согласуваме повеќето тука за дефиницијата за експресен пат. Конфигурација слична (но не иста) како за автопат во смисла на косини, успони, ширина, клучки задолжителни, раскрсници никако. Поголема разлика е тоа што ќе има по една возна лента во правец и по една за застанување. Да, поправилно би било да ги ставиш во две автопатски категории, отколку да ги изедначуваш со експресните (иако многу подобро ќе беше да потрошеа уште некој тон асфалт и да добиевме по 2 возни ленти, па како сакат нека го нарекуваат после). Бистро постојат супермодерни автопати со по 6 ленти, а одвоени само со бетонски плочи или метални банкини, неодвоени физички со зелен појас. Баш поради тој факт и ги градат овие експресни патишта, за да може во иднина да се надградат во автопатишта. Edited by Marxentric - 08-Jun-2020 at 14:41 |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Не би се согласил дека тоа е најголемата разлика, има улога и ширина на ленти, број на ленти, степен на искачување/спуштање, кривини, дозволена брзина, помош на пат, итн. Ако најголемата разлика е физичко одвојување на лентите, тогаш по теркот на Тетово - Гостивар (кој нели ни го продаваат како автопат) да ставиме бетонски прегради на Велес - Кадрифаково и имаме нов автопат.
|
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Има и експресни патишта кои што се исто така физички одвоени. 90% од експресните патишта во Бугарија се така. Ретко каде да најдеш експресен пат кој што е профил 2+2, во вид на Булевар, или пак 1+1 /1+1 како што прават кај нас.
|
||
![]() |
||
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
|
Па најголемата разлика меѓу автопат и останатите меѓу кои и експресен е таа што кај автопатот спротивните насоки на движење се физички одвоени.
|
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Само затоа што некој ни кажал дека се автопати, не значи дека навистина се. Во едно не така минато време ни кажаа дека Велес - Кадрифаково е експресен пат, па сега сите така го нарекуваме.
Уште кога ја објавив првата верзија од мапава лани имаше дискусија за истото, можеме и сега да дискутираме и да направам промена само да го правиме тоа во соодветната тема. Поентата беше дека мора да се обележат поразлично бидејќи ни самата држава не го смета Тетово - Гостивар за автопат, па зошто ние би го сметале (тоа што наплаќаат не е никакво мерило). Се согласувам дека вака делува дека се на исто рамниште, но идејата беше да не се воведуваат премногу варијанти иако можеби треба. Тетово - Гостивар и Велес - Кадрифаково имаат ист број на ленти. Точно е дека на првиот дозволено е да се вози на 4 ленти, а на другиот само на 2 (иако во пракса се вози на 4). Можеби можам да воведам нешто како автопат прва категорија и втора категорија, делниците со две ленти да се втора категорија, па така ќе има и разлика со експресните. Во секој случај мораме да ги разликуваме бидејќи во спротивно зошто би се правело upgrade на Петровец - Катланово (постот погоре) и како би го означиле тоа ако претходно биле исто обележани? |
||
![]() |
||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Не знам зошто упорно ги ставате на исто ниво Тетово - Гостивар и Миладиновци - Куманово со експресните патишта? Точно дека фали помошна лента на нив, но тие сепак се автопатишта, иако со помал стандард. Лично сум возел на автопат со само две ленти на Запад, а платив доста скапа патарина. Додуша растојанието без помошна лента не беше 30 км, туку околу 10 км и тоа поради неповолниот терен. Друга карактеристика поради која не може да ги изедначуваме е тоа што на експресните ќе има само по една возна лента во правец и по една помошна, додека на претходно споменатите делници сепак има по две возни ленти во правец. И на крај, експресните патишта ќсе планира да бидат бесплатни, нема да се наплаќа патарина.
|
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Во право си, јас самиот сум го постирал тоа пред 3 месеци, ама згрешив синоќа при постирањето.
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Најавата за трета лента е Петровец - Катланово и обратно, не Катланово - Велес. Таа најава е од времето на Груевски ,но уште не ја добивме, мислам дека на излез од Катланово односно после тунелот имаше табла уште од 2016 за отпочнување на проектот. Edited by daci92 - 07-Jun-2020 at 06:59 |
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Така е, најавата е дека ќе се рехабилитира делницата Велес - Градско - Неготино во должина од 25 км.
За Катланово - Велес најавата е за проширување со трета лента. |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
За летово имаше најава Велес-Неготино ако не сум грешка за обратниот правец не сум слушнал најава,мислев дека тоа парче ќе го опфатат со претходната реконструкција но го оставија...Имаше најава и за потегот околу Катланово кон Велес некаква реконструкција но сеуште нема ништо почнато.
|
||
![]() |
||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
|
Дали има некој информација за реконструкцијата на автопатот околу Неготино? Знам дел се реконструираше од Демиркапија до ТЕЦ Неготино но остана уште едно многу лошо парче кое беше најавено за летово.
|
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Thanks, се надевам ќе продолжат да се користат овие за сметка на Патна мрежа и ќе заживеат повторно
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Одамна постоеја засебни нишки, ама настана хаос кога направија нова класификација на патиштата: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1430 Од тогаш постовите воглавно почнаа да се трупаат во општата нишка за патната мрежа и во општата нишка за автопати и експресни патишта. Сега ги средив и ги консолидирав старите нишки и го префрлив твојот пост тука. Се согласувам дека овие треба да се користат за општи работи за патот за кој се наменети. Добро структуриран форум, освен попрегледна дискусија има и многу поголема архивска вредност. Edited by Cloverstack - 07-Apr-2020 at 00:19 |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Ova e nesto najdobro sto imame slusnato godinava , da se nadevame deka ke bide instalirano i napraveno so evropskite standardi i normalno ke bide odrzuvano kako i sto treba i dolikuva na eden evropski koridor kakov sto e nasiot. Ovoj sistem go ima vo Grcija i Hrvatska i e inzvonreden so toa sto dolz celiot avtopat dobivas realni inofmracii i izvestuvanja za momentalnata sostojba na toj avtopat , edinstveno sto bi trebalo vladata da razmisluva e voveduvanje dolz celiot avtopat elektronski radari za brzina koj sto ke bide povrzan so ovoj sistem i sistemot na MVR i kaznite direkno ke stigaat na adresa na prekrsitelot , pa da vidime togas dali ke se leta so 250 i veruvam deka soobrakajnite nesrekji bi se svedile na minimum , a toa sto policiska patrola ili ke zastane denes da kontrolira ili ne e veke pominat model ,so toa se regulira celiot soobrakaj 24/7 i kaznite koga direkno ke stignat na adresa mislam deka sekoj eden ke voze kulturno i ke go pocituva redot koga si na avtopat i nema da ima divjaci kako sto e sega.
|
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Можеби треба да направиме засебни теми за А1, А2, А3 и А4, покрај темите за секоја од делниците што веќе ги имаме за да можеме општи работи таму да ставаме. За А1 (коридор 10) ја имаме само темата за негова реконструкција, ама веста што следи не е поврзана со реконструкција, па ја постирам овде. Корона кризата нема да го откаже воведувањето на видео-надзорот на автопатот на Коридор 10
Епидемијата со корона вирусот во нашата земја нема да ја откаже реализацијата на проектот за воведување на Интелигентен транспортен систем (ИТС) на автопатот долж Коридорот 10. Од Министерството за транспорт и врски најавуваат пролонгирање на објавата на тендерот за избор на изведувач, па така наместо кон средината на годинава, тој ќе биде објавен до крајот на 2020 година. Од ова министерство за „Мета.мк“ велат дека во моментов се подготвува тендерската документација за овој проект. – Во тек на втората половина на 2020 година се планира да се ангажира Консултант за имплементација на соодветните ЕУ директиви и подготовка на стратегија за одржување на ИТС опремата – посочуваат од Министерството за транспорт и врски. Интелигентниот транспортен систем предвидува инсталирање на камери за видео-надзор долж автопатот, метеоролошки станици, електронски знаци и СОС телефони на автопатот од Табановце до Гевгелија. Проектот вреден 18,6 милиони евра треба да им овозможи на возачите во реално време да се информираат за временските услови на патот, евентуалните ограничувања на брзината на движење и прекините во сообраќајот. Преку двата контролни центри на Јавното претпријатие за државни
патишта во Петровец и Неготино деноноќно ќе може да се мониторира
сообраќајот и временските услови на патот, но и брзо да се дејствува во
случај на појава на вонредни настани на автопатот. Главната цел на
идниот комуникациско – информациски систем за контрола и управување на
сообраќајот е да се зголеми безбедноста на сообраќајот и да се намали
бројот на сообраќајни несреќи со фатални последици на Коридорот 10. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Од 13 минута може да се види реконструираната делница Куманово-Миладиновци, на 13 мин. и 19 секунди се гледа новата патарина
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Куманово- Миладиновци веќе се реновира ,на одреден дел асфалтот е изгребан но во краток дел, Исто така новата наплатна Романовце веројатно за некој месец ќе биде готова можеби и до крајот на месецов бидејќи кабините се поставени и кровот е скоро целосно поставен. После наплатната Петровец на влез од Куманово нешто се работи ,веројатно местат светло.
Ова сето е од вчера, го возев во двата правци Скопје- Куманово, додуша Скопје- Војник ама излишно е да се коментира на Куманово - Страцин .... Задоволство беше да се вози по обновената делница Куманово - Миладиновци иако на некој места ко повторно да има нерамнини, но не сум сигурен. |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Ако тоа што е планирано се изведе ќе биде супер , тој дел што го споменав , исто и Романовце - Миладиновци до двата правци се очекува реконструкција, така да ако се остварат најавите би било одлично. |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Баш се прашував зошто тој дел (а ми се чини и поголем дел од автопатот кон Куманово) нема трета лента и добро е што конечно ќе се додаде. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 13> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |