Мост Сарај |
Post Reply | Page 123 4> |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1 Topic: Мост Сарај Posted: 24-Oct-2012 at 17:44 |
Не се сеќавам колку години наназад се најавуваше мостов, но добро, сепак го дочекавме. Две работи ми се многу чудни: 1. Прекршен е и важечкиот ГУП и нацрт ГУП-от кој сега е во процедура за донесување, а кои го предвидуваа новиов мост малку возводно по Вардар, и со малку поинаква орјентација, за да може да се вклопи во планираната примарна сообраќајна мрежа. Значи навистина не ми е јасно според кој урбанистички план е направена оваа инвестиција ваква каква што е. 2. Што бидна со првичните најави дека цената на мостот ќе биде околу 350 илјади евра, а сега достигна над 1,5 милиони евра. Не навлегувам дали првата цифра била потценета или втората е преценета, само се чудам како може да има толкави отскокнувања, кои во толкав голем распон не се сретнуваат ни за најавангардните и најризичните проекти? |
|
HugoGoulding
Senior Member Joined: 05-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1304 |
Quote Reply #2 Posted: 24-Oct-2012 at 16:07 |
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #3 Posted: 24-Oct-2012 at 15:23 |
Kako sto mislev taka ispadna. Se raboti za 96,8 miloni DENARI.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9C147657EC1EB74EAE750E09065C9821 |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #4 Posted: 24-Oct-2012 at 15:09 |
96,8 milioni evra... hahahaaa... ova samo vo mak. mediumi mozes da go procitas ili slusnes
|
|
micko_v
Senior Member Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply #5 Posted: 24-Oct-2012 at 15:04 |
Според мене се направи голема глупост што не ја искористија ширината на новиот мост за да го направат 2х2, наместо по една лента во секој правец. Мислам дека ќе беше многу порационално и сугурно за пешаците/велосипедистите стариот мост да се оспособеше за нив, а новиот само за моторен сообраќај. Вака имаме два моста, од кои само едниот е за моторен сообраќај и само по една лента по правец!
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #6 Posted: 24-Oct-2012 at 14:30 |
Ихааа викате 96,8 милиони евра за мостов а? Пу бре мајку му, како Бугарија и Романија го премостија Дунав за 270 милиони не ми е јасно, според нашава сметка требаше да им излезе минимум по 100 милиона за 50 метри мост!
Аман бре новинариве, толку ли да немаат грам памет во главите, да се замислат малку а не да шлапаат се што им лиферувале!? |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #7 Posted: 24-Oct-2012 at 13:15 |
ФОТО) Пуштен новиот мост на Вардар кај Сарај ФОТО: Киро Попов Новиот мост на реката Вардар што ги поврзува населбите Ѓорче Петров и Сарај кој ќе овозможи безбедно одвивање на сообраќајот, поголем проток на возила и одлична врска со омилените рекреативни места на скопјани - езерото Треска и кањонот Матка, денеска официјално е пуштен во употреба. http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9C147657EC1EB74EAE750E09065C9821 |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #8 Posted: 12-Jul-2012 at 05:03 |
Интересно е што цел нов мост од нула изграден чини 1,6 милиони евра додека реконструкција (ограда) на друг мост на истата река ама на друго место чини 1,3 милиони |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #9 Posted: 10-Jul-2012 at 22:57 |
ама многу побитно е тоа што требааше да го сопрат прометот на тешки возила на мостот и очигледно не го направија тоа |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Faciste
Newbiе Joined: 27-Jun-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #10 Posted: 10-Jul-2012 at 22:56 |
Зарем ќе го собере двокатнион автобус да помине на тој мост на сликава?!
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #11 Posted: 10-Jul-2012 at 22:22 |
ПРИВРШУВААТ РАБОТИТЕ СО ИЗГРАДБАТА НА НОВИОТ МОСТ Мостот кај Сарај добива финален изглед Новиот армирано-бетонски мост е со должина од 50 метри во три распони. Ќе има две сообраќајни ленти со ширина од по 3,5 метри, велосипедска патека со ширина од 2,5 метри како и пешачки патеки, а вкупната ширина ќе изнесува 12,5 метри Новиот мост кај Сарај ќе биде готов до крајот на септември. Неговата изградба е во завршна фаза и се очекува конечно да биде пуштен во употреба за околу три месеци. Последните градежни активности кои се комплетирани е поставената целосна конструкција на мостот како и плочата на коловозот. Оваа вест посебно ќе ги израдува жителите на Сарај како и возачите што минуваат низ овој реон, кои повеќе нема да возат по 3 до 6 километри по обиколниот пат, односно автопатот кон Тетово за да стигнат до Сарај и Матка. Стручната експертиза на сообраќајните инженери, покажала дека стариот железен мост е исклучително фреквентен, но е во сериозна состојба, а оштетувањата не можат да се отстранат само со повремено санирање. Токму поради оваа причина, на стотина метри од местото на стариот, градските власти одлучија да изградат нов модерен мост со бетонска конструкција. Надлежните од град Скопје најавуваат дека мостот ќе биде готов до крајот на месец септември, за кога се очекува да финишираат градежните активности и да биде ставен во функција. - Завршена е и поставена целосната конструкција, како и плочата на коловозот. Следно на кое што ќе се работи се пешачко - велосипедските патеки на мостот и поставување на оградата и осветлувањето. По комплетирањето на овие работи, ќе се започне со асфалтирање на коловозот на мостот со два слоја на асфалт. Паралелно со ова ќе се работи на изградба на пристапните улици кон и од мостот во двете насоки, со чие спојување ќе се заврши изградбата на овој капитален објект, информираат од Град Скопје. Новиот армирано-бетонски мост кој се гради на западниот излез од градот ќе биде со должина од 50 метри во три распони. Ќе има две сообраќајни ленти со ширина од по 3,5 метри, велосипедска патека со ширина од 2,5 метри како и пешачки патеки, а вкупната ширина ќе изнесува 12,5 метри. Како заштитна ограда предвидено е да се постават челични столбови. За решавање на сообраќајниот метеж, ќе се реализира пристапна сообраќајница од двете страни на мостот во должина од 650 метри. Вкупната инвестиција за овој проект изнесува 96,8 милиони денари, средствата обезбедени од Град Скопје, општина Сарај и Владата на Р.М. Изведувач на градежните работи е компанијата Гранитт од Скопје, додека изведбениот проект за новиот мост го изработи фирмата Прима инженерингг, а по изградбата на новиот мост, стариот железен ќе се користи како пешачки. (Гр.З) вечер |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #12 Posted: 03-Jul-2012 at 16:01 |
не ја пратам оваа тема баш добро,ама како да се сеќавам дека имаше најави дека железничкиот мост ќе остани како пешаки мост.барем така ми се чини ако не се лажам
|
|
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #13 Posted: 03-Jul-2012 at 13:57 |
Одлична идеја, која би допринела и за поголема безбедност. Единствен проблем би бил доколку некој веќе испланирал да го продаде железниот мост во отпад за старо железо.. |
|
micko_v
Senior Member Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply #14 Posted: 03-Jul-2012 at 12:37 |
Мислам дека ќе биде порационално новиот мост да се искористи исклучиво за сообраќај 2х2, додека стариот мост да се користи за пешаци и велосипеди. Така барем ќе се добие поголема проточност...
|
|
build.mk
Senior Member Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #15 Posted: 02-Jul-2012 at 21:23 |
http://www.build.mk/?p=16231 |
|
Dragan
Senior Member Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply #16 Posted: 20-Jun-2012 at 14:49 |
Pred nekoj den koga izlagav od Skopje zaprimetiv deka noviot most sto vodi nakaj Saraj se realizira vo brzo tempo, koj e od toj del na Skopje neka napravi nekolku sliki
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #17 Posted: 01-Dec-2011 at 19:58 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #18 Posted: 25-Oct-2011 at 20:19 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #19 Posted: 03-Oct-2011 at 17:41 |
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #20 Posted: 16-Sep-2011 at 10:48 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Post Reply | Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |