![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 20> |
Author | |
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() Posted: 25-Mar-2025 at 11:50 |
Сараево-Тирана со воз? Тирана-Атина? Попрво Скопје-Софија ќе видиме, ама ајде, да не мрчам...
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
The European tube: Inside the project to launch a continent-wide rail system by 2040
![]() Dozens of rail routes launched in recent years are making it easier to journey across European country borders. But a newly announced proposal from a Copenhagen-based think tank has a much more ambitious plan for the continent’s train connections. 21st Europe’s blueprint envisages a Europe-wide high-speed rail network that would function like a metro or tube system. Named Starline, it hopes to reinvent the continent’s “fragmented, uneven, often slow” rail infrastructure and introduce ultra-fast connections to rival air travel. ![]() The new system will be an estimated 30 per cent faster than road and current rail travel with trains operating at 300-400 km/h. - 21st Europe......................... ![]() https://www.euronews.com/travel/2025/03/24/the-european-tube-inside-the-project-to-launch-a-continent-wide-rail-system-by-2040 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Најпрометни железнички станици според број на патници во Европа:
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
marfimk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
По некоја слика од пероните на северната железничка станица во Брисел, Garre du nord. На самата станица се работи така да делот што се користи не беше ништо посебно. Во секоја композиција ги има овие вагони за велосипеди Сообраќаат и InterCityExpress и TGV |
|
![]() |
|
marfimk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
Слики од железничката станица во Гент, од предната и од задната страна, со внатрешност која наликува на мотиви од Блискиот исток. Многу е интересен овој паркинг на велосипеди, беше чудно како успеваа луѓето да си ги пронајдат велосипедите. Како овој паркинг терминал 12, имаше вкупно 20. Во моментот се извршуваа градежни работи на станицата, па изгледаше доста растурено. Изгледа белгијанците не патуваат многу за викенд па националната компанија Belgian Train, секој викенд има акција и картите се со 50% попуст. Инаку жел. превоз во Белгија е околу 60% поскап од автобускиот, а картите за автобус брзо се распродаваат, па како опција ви останува само железницата. Многу често сообраќаат овие double decker вагони |
|
![]() |
|
marfimk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
По некоја слика од железничките станици во Бриж, Гент и Брисел, од моето патување во Белгија. Во главно, станиците се чисти, многу добро средени, со многу автомати за купување карти и се разбира преполни со продавници. Пероните се чисти и пристигнувањето на возовите е добро означено, иако разгласот нуди информации само на француски и белгиски. Жел.станица во Бриж од предната и задната страна: |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Една третина од населението на Швајцарија (3 милиони) живее на потегот од оваа железничка линија, на која со воз од едниот до другиот крај се патува за најмногу четири часа
![]() https://www.nzz.ch/folio/drittel-der-schweiz-lebt-entlang-dieser-bahnlinie-ld.1827747 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Интересен напис...
Како брзите возови ја убија Алиталија ![]() Податоците кои во 2019 ги објави италијанската државна железничка компанија Феровие дело стато покажуваат дека бројот на патници кои се возат со воз на главната бизнис рута меѓу Рим и Милано речиси четири пати се зголемил во последните десет години, од милион во 2008 на 3,6 милиони во 2018 година, пишува Си-ен-ен. Алиталија ја убија брзите возови Преку двет третини од луѓето кои патуваат меѓу двата града сега се возат со воз. Тоа е признание на италијанската мрежа на брзи железници која се смени во 2008 година. Патувањето од 600 километри меѓу Милано и Рим трае само два часа и 59 минути. Нормално, железничките станици се во центарот на градот и нема потреба да се појавите многу пред пристигнувањето на возот – вратите се затвораат две минути пред тргнувањето. Ако го споредиме тоа со минималните половина час возење до римскиот аеродтом Фјумичино, пријавувањето 90 минути пред тргнувањето, еден час во воздух и слетувањето надвор од Милано, бидејќи најблискиот аеродром Линате е оддалечен околу 20 минути возење од градот, очигледно е зошто луѓето се одлучуваат за воз. Знаејќи дека италијанскиот национален авионски превозник згасна на 15 октомври (ќе го замени новата компанија Италија траспорто аерео), се поставува прашањето дали брзите железници ја убија Алиталија. Галиети мисли дека да: „Алиталија беше птица со скастрени крилја од самиот почеток, за еден меѓународен превозник беше премногу фокусирана на домашниот пазар“. Нормално, на некој начин тоа беше логично бидејќи Италијанците главно одмораат во Италија, а посетителите сакаат да ги откријат знаменитостите на нивната земја. Слетувањето во Милано, па потоа во Наполи или Рим е природниот чекор за луѓето кои доаѓаат од земји како САД, каде патувањата со авион се вообичаени. Но, според Галиети, тој домашен фокус значи дека Алиталија беше чувствителна на конкуренцијата кога почна револуцијата на евтини летови, а потоа и на брзите возови. „Гаден коктел“ „Беше тоа гаден коктел. На домашниот пазар имаа огромна конкуренција на нискотарифни авиопревозници и возови. И самиот, ако морам да одам во Милано, Торино или во Венеција, одам со воз, како и многу други. Фречароса, еден од брзите возови, вози од центар на град до центар на град, не слетува 30 километри надвор од предградијата. Тоа беше ужасен натпревар за Алиталија“, вели Галиети. Денешниот систем на големи брзини е далеку од железничката мрежа од италијанското минато во која возовите беа спори, застарени и постојано доцнеа. Постојат дури две компании на брза железница. Трениталија, државниот оператор, ги има возовите Фрече (Стрели): Фречароса, Фречабјанка и Фречаарџенто (со црвена, бела и сребрена вбоја), од кои секој покрива дел од Италија, приближно на буквата Т долж северниот дел на земјата, а пото право низ италијанскиот полуостров. Најбрзите возови Фречароса можат да возат со брзина од 360 км/ч. Во меѓувреме и приватна компанија, Нуово траспорто виџатори, ги придвижи своите возови Итало во 2012 година, покривајќи 54 града секој ден. Италија е единствената држава во светот која има два оператори на брзи возови. Исто така е дом на првата светска услуга на товарен сообраќај со големи брзини, која вози меѓу Болоња и Мадалони во Кампања за само три и пол часа. Железничките патувања се субвенционираат па цените се скромни Цените се релативно скромни бидејќи железничките патувања се субвенционираат. Галиети смета дека цените се умерени во споредба со Франција, Германија и Швајцарија. А искуството на возењето не е поинакво од искуството на воздушното патување. Секој патник мора да има резервирано место за да се качи, никој не смее само да влезе и да се надева дека ќе најде место. Патниците можат да го одберат своето место при купување на билетот и можат да собираат поени кои им носат статусни категории. И Трениталија и Итало имаат салони на своите главни станици за патниците кои се спремни да платат повеќе. Карло Барбанте е еден од нив. Директорот на Институтот за поларни науки на универзитетот Кафоскари во Венеција редовно патува во Рим со возот Фречароса. „Попогодно е за сите. Ми се допаѓа пред сè помалата карбонска трага, но ми се допаѓа тоа што можам да се пријавам неколку минути пред тргнување, можам да се движам низ возот и да се чувствувам многу безбедно и пријатно“, вели Барбанте. Како климатолог, Барбанте секогаш патувал со воз. „Ако се обидуваме да ги увериме луѓето дека треба да го намалат својата карбонска трага, мораме тоа да го покажеме со пример и да бидеме тие кои користат јавен превоз. Го чувствувам тоа како должност, возот е еден од најсигурните начини за намалување на штетните гасови“. И додека Алиталиа го одлета својот последен лет, два нови господари на домашниот пазар на превоз – возовите на Фрече и Итало – од ден на ден јакнат. https://www.mkd.mk/svet/analizi/kako-brzite-vozovi-ja-ubija-alitalija |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
Во Брно (Чешка) се планира релокација на Главната Железничка Станица од строгиот центар кон кварталот Трнита. Сегашната станица ќе се трансформира во парк додека сегашната Долна Станица (претежно користена од карго возови) ќе се трансформира во Главна. Рокот е до 2035 а проектот ќе чини 1.8 милијарди евра. ![]() ![]() ![]() |
|
ಠ_ಠ
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Вилнус, Литванија
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Германците ќе градат железнички тунел под центарот на Франкфурт
Планирана е нова брза железничка станица под постојната железничка станица во Франкфурт. Дојче Бан објави дека, по спроведената физибилити студија, сака да продолжи со детално планирање. Проектот вреден повеќе милијарди евра се очекува да трае околу десет години, а компанијата го опишува како основа за железнички транспорт што не ја загадува средината. Железничката станица во Франкфурт е важен центар на германската железничка мрежа и споменатиот проект значително ќе го зајакне. Станицата е пренатрупана бидејќи преку неа минуваат околу 1.250 возови дневно, а Дојче Бан вели дека со новите капацитети ќе овозможат минување на дополнителни 250 возови на ден. Дојче Бан се надева дека новиот проект ќе го реши и проблемот со честите доцнења на возовите што минуваат низ станицата во Франкфурт, додека меѓуградските возови треба да поминат низ Франкфурт во просек за осум минути побрзо. Постојната станица ќе биде наменета за регионалните возови, а четири нови платформи изградени 35 метри под земја ќе се користат за долги растојанија. https://kanal5.com.mk/germancite-kje-gradat-zheleznichki-tunel-pod-centarot-na-frankfurt/a481446 Edited by stef4o - 29-Jun-2021 at 07:44 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Кина ќе гради супербрза железница до САД долга 13.000 километри
![]() Кина сака да изгради супербрза железничка пруга долга 13.000 километри, што би ја поврзала далечната источна земја со САД, а цената на проектот е околу 200 милијарди долари. Оваа железничка мрежа би поминувала преку Сибир, потоа под морето низ Беринговиот теснец, потоа преку Алјаска, канадските територии Јукон и Британска Колумбија, сè до копното на Соединетите Американски Држави. Откако ќе се воспостави таа врска, Кина може да продолжи да гради супербрза пруга до секој агол на Америка. Според некои проценки, ваквиот проект би чинел 200 милијарди долари. Плановите за ваква врска со САД се појавија уште во 2014 година, кога локалните медиуми објавија дека Кина планира да изгради надземна шина од 13.000 километри. Во тоа време, кинеските инженери веќе преговараа со руските колеги за да започнат со изградбата на пругата мегалинија, убедени дека нејзината изградба е можна со постојната технологија. Кина веќе ги презеде првите чекори, кои покажуваат дека нивниот план не е толку незамислив, пишува порталот IFL Science. Уште во 2018 година, Кина ја одобри изградбата на првата супербрза железница во светот што ќе го поврзе Шангај со архипелаг лоциран на 77 километри од брегот на континентална Кина. Оваа нова рута исто така ќе има подводен дел од 16,2 километри, а на трасата ќе има воз кој се движи над пругата левитира со помош на магнети, кои исто така го туркаат составот напред со голема брзина (воз MAGLEV). Изградбата на тој проект е веќе во напредна фаза. Сепак, некои критичари го отпишаа долгорочниот и брз проект како економски застарен, наведувајќи ги товарните бродови и воздушниот транспорт како поевтини опции, додека исто така велат дека проектот за железница до САД е премногу комплициран. https://kajgana.com/kina-ke-gradi-superbrza-zheleznica-do-sad-dolga-13000-kilometri |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Железничка мрежа во Ирска
![]() Edited by Џоле - 11-Nov-2020 at 18:52 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
One Trillion Euros for Europe. How to finance a European Silk Road with the help of a European Silk Road Trust, backed by a European Sovereign Wealth Fund and other financing instruments
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Уште еден интересен профил на flickr.com каде има одлични фотки со возови...
![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Една убава фотка од Кина:
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
marfimk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
Уште некоја слика од Братислава: Убав детал од една улица во Братислава: Во моментот кога бев таму помина и оваа товарна компзиција со преку 30 цистерни: |
|
![]() |
|
marfimk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
Некои слики од локомотиви на железничката станица во Братислава и една од Виена: |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Последен дел
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 20> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |