|
![]() |
|
Возен парк (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 3536373839 42> |
| Author | ||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#721 Posted: 06-May-2011 at 09:30 |
|
|
Оваа вест стои и во делот на МИА НАЈАВА НА ВЕСТИ и не ми се верува. Електролокомотивите се реконструирани уште од 2009 година, возат две години, дизел маневарките возат повеќе од година дена, една веќе слупава, а и автоматскиот пружен блок и патните премини се готови минатата година.
Малку глупаво изгледа целата оваа свеченост, бидејќи не ни носи ништо ново. СЕПАК, СЕ РАДУВАМ ШТО БАР 2 ЛОКОМОТИВИ И 4 МАНЕВАРКИ ЌЕ БИДАТ ИСПРАНИ БАРЕМ ЕДНАШ . |
||
![]() |
||
build.mk
Senior Member
Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply
#722 Posted: 12-May-2011 at 21:09 |
|
http://www.build.mk/?p=7170 |
||
![]() |
||
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#723 Posted: 12-May-2011 at 22:08 |
|
|
Пругите и возниот парк на Македонски Железници освен што е праисториски преставува смејурија па барем да го укинеме мислам никој не се дрзна нешто да се промени срамота жива сме.
|
||
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#724 Posted: 13-May-2011 at 00:59 |
|
|
поради мислења како ова на новинаров, добивме двокатни автобуси... не дека не е во право, но поради тоа што му течат лиги по возови во кои се возел или ги гледал на телевизија, заборава на реалните потреби на железница
најубаво тоа да ми го потврди некој што повеќе се разбира, пред да се распалам со пишување логиката ми е, што ќе ни е нов возен парк ако нема каде да сообраќа? многу побитно е да се доизградат коридорите и да се модернизираат пругите |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#725 Posted: 13-May-2011 at 09:01 |
|
Забеган, најпрво многу си невоспитан и некултурен. Второ, од таквото размислување како твоето дека нема потреба да се развива транспортот додека не се развие инфраструктурата, состојбата е таква каква што е. Нови возови може да сообраќаат и со 60 и со 80 километри на час, треба да наведеш примери каде не е тоа така. Нагибните возови во Хрватска возат по пруги како нашите, како пример. Трето, за твоја информација, 90% од овој текст потекнува од 2007-2008 година, тогаш го пишував на блог, а користени се официјални податоци. За жал, состојбата сеуште не е променета и за жал текстот е сеуште актуелен. Четврто, ако некој имаш замерка на податоците слободно пиши, секој твој факт ќе биде искористен во поправка на текстот, за жал освен од катедрата за железници на Градежен факултет во Скопје (во делот за инфраструктура), нема никој друг релевантен соговорник на оваа тема, освен доколку ти не пронајдеш. |
||
![]() |
||
zookisk
Senior Member
Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply
#726 Posted: 13-May-2011 at 12:32 |
|
|
Бојане од катедрата за железници на Градежниот факултет не ја знаат ни одблиску вистинската ситуација и тешко дека би биле релевантни соговорници на оваа тема...
|
||
![]() |
||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#727 Posted: 13-May-2011 at 18:11 |
|
![]() сепак, логично е куќата да се започнува од темели, а не од кров како намераваме да развиваме модерна железница ако нејзината основа, пругите, сеуште ни се во ваква состојбас, имаме еден главен коридор, пругите на него се стари 100 години, само дел од пругите се електрифицирани и нашата железница сеуште користи застарени технологии од времето на парните локомотиви, голем дел од пругите се недоградени да не збориме што возовите ни функционираат ко да се автобуси и застануваат на секои пет минути... која е поентата тогаш да се купува нов возен парк, ако постигне ефект не поголем од оној на стариот, единствено поубаво ќе изгледа... која е поентата на нов воз ако сообраќа на ист начин како стариот, ако се движи со 60 и 80 км на час и слично и мислам дека примерот со Хрватска е лош, како прво, што се однесува до инфраструктура, се далеку пред нас (целовкупно) а пред не толку долго време со истите возови имаа несреќи, баш поради пругата по која возеа не викам дека не треба да се обновува возниот парк, но мора да се расчисти што е поприоритетно, нормално ќе се купува ново и ќе се обновува, но тоа да се одвива последователно или паралелно со се друго, бидејќи гледам сите зборат само за возовите, никој за целосната ситуација и не знам зошто мислиш дека ти ги оспорувам податоците или си додавам свои, се што е напишано во текстот е точно и издржано, во тоа не се сомневам, но навистина ми личи повеќе на пуст сон одколку сумирање на потребите и проблемите на железницата Edited by zabegan - 13-May-2011 at 18:17 |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#728 Posted: 13-May-2011 at 23:50 |
|
|
Друже, нема проблем, ти ја разбирам поентата на твоето размислување, а се сложувам и со Зоокиск дека Катедрата за железница на Градежен не е воопшто активна во последните години.
Македонија треба паралелно да ја развива инфраструктурата и транспортот, инфраструктурата е основа за било каков железнички сообраќај, но поентата на текстот беше да не се замижува и постојано да се потсеќа на состојбата. Колку повеќе зборуваме, веројатно дека ќе поттикне некое помрднување од мртва точка. Сакам да кажам дека во моментов инфраструктурата во Македонија е во подобра кондиција од транспортот, а има добиено и финансиски средства за реконструкција на делници од Коридор 10. Се надевам дека нема да има потреба текстов да се повторува по некоја година повторно. |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#729 Posted: 14-May-2011 at 09:11 |
|
|
Текстот е детален и конкретен, со богатство на информации. Такви статии за жал не се стандард во МК новинарството и навистина не ми е јасно зошто еден ваков позитивен пример беше дочекан на нож од страна на забеган. Исто така аргументацијата за инфраструктурата... зарем некаде во текстот пишува дека инфраструктурата треба да се запостави? Едноставно тема на оваа статија е возниот парк и тоа е тоа.
Како што кажа Бојан, инфраструктурата и возниот парк треба да се онбовуваат паралелно, тоа не е спорно. Би додал дека паралелно треба сериозно да се работи и против штетните појави како каменувања, кражби, а исто така да се прават напори за заштита од вандализми и простаклук внатре во возовите. |
||
![]() |
||
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#730 Posted: 14-May-2011 at 11:45 |
|
|
Ај и јас да споделам мое размислување. Мислам дека многу боље ствар е прво да се обнови возниот парк, затоа што со тоа прво ќе се намали потрошувачката на гориво, граѓаните уште повеќе ќе користат железнички превоз, наместо да се возат во старите меѓуградски автобуси, ќе може да се воведат повеќе експресни линии, без потреба за застанување на секоја постојка, а со сето тоа ќе дојде и поголем прилив на пари. Со нови електромоторни и дизелмоторни гарнитури ќе може и цената да се зголеми за 5-10% и пак да биде поконкурентна од автобускиот превоз. А со тоа повеќе пари и можност за влог во инфраструктурата. Од друга страна, додека се вложува во возниот парк, мора да се вложи во коридор 8, па така по едно 7-8 години да добиеме целосен коридор 8 со нов возен парк, што, сосема сум убеден дека ќе донесе повеќе пари, а со тоа можност од целосно реновирање на инраструктурата и изградба на нова. Нз за вас, но јас мислам дека во некој период од 20 години приоритет треба да е и изградба на пруга до Струмица и Охрид.
|
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#731 Posted: 01-Jun-2011 at 01:52 |
|
|
Во депото Лисиче ми се чини дека има премногу старо железо. Во муабет со Бојан, ми спомна дека шпанците се носат на сечење, дали некој има повеќе инфо околу ова? И што се случува со другото старо железо? Ова на фотките е само дел од она што очигледно никогаш нема да биде вратено во возна состојба... зошто се чува, наместо да се слеат колку-толку средства од продажба на овој метал?
1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#732 Posted: 01-Jun-2011 at 11:27 |
|
|
Кловер, Шпанците се сечат овие денови во рамките на самото депо и се транспортираат како старо железо со камиони, мислам дека ќе има доста финансиски средства од нивната сеча, а Владимир некаде го има објавено огласот и за оттуѓување на неколку дизел локомотиви, кои исто најверојатно ќе одат на сечење. Од оваа работа би можеле да се соберат неколку стотици илјади евра, кои се надевам дека ќе бидат искористени во обнова на достраениот возен парк.
|
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#733 Posted: 01-Jun-2011 at 13:51 |
|
|
Се чисти и отарасува од огромниот дел на отпад наталожен со децении во депото во Лисиче
Од друга страна се обновува http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=890&PID=102763&SID=9ezf1e24577c34f5e3b8dze7az518z7d#102763 |
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#734 Posted: 01-Jun-2011 at 21:55 |
|
|
Еве и инсајдерска фотка од Владимир
, инаку ќе биде убаво парите од продажбата на старото железо да се вложат во обновување на патничките вагони.
|
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#735 Posted: 02-Jun-2011 at 08:31 |
|
|
Се надевам, иако има многу дупки за крпење.
|
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#736 Posted: 12-Jul-2011 at 15:40 |
|
|
видео каде е претставен голем дел од возниот парк на МЖ
|
||
![]() |
||
mon
Senior Member
Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
Quote Reply
#737 Posted: 15-Oct-2011 at 08:09 |
|
|
A eve i link so fotografii od vozniot park na MZ.
|
||
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#738 Posted: 15-Oct-2011 at 11:24 |
|
|
браво Мон,све на едно место
|
||
![]() |
||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#739 Posted: 15-Oct-2011 at 11:43 |
|
|
Баш супер.... Иначе шпанците 712-717, можат да се реновираат и да сообраќајат. Убави се, а ако ги реновираат тогаш супер кје бидат. ПС: vladimir имаш некакви информации за шпанциве 712-717??(реновирање итн....?
|
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#740 Posted: 15-Oct-2011 at 12:34 |
|
|
Се надевам дека набрзо ќе имам добри вести
|
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 3536373839 42> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |