|
![]() |
|
Патна мрежа (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 2021222324 84> |
| Author | ||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#421 Posted: 15-May-2011 at 15:18 |
|
|
Stip-Kocani e nefrekfentna delnica. Skoro i da nema soobrakaj... Pak ke kazam, ja vozev ovaa delnica pred mesec dena. Magistralata e vo odlicna sostojba, mi izgleda kako da e renovirana pred 3-4 godini. Inaku 1km avtopat cini minimum 1 milion evra...
Najprioritetna delnica vo komentov e Veles-Stip. Ovaa pat e navistina frekfenten a se naoga vo ocajna sostojba. Tesen, istrosen asfalt, nepregledni mesta itn... Inaku ova so programata mi deluva kako dobar son... Za pet godini najverojatno ke bide izgraden samo avtopatot Kumanovo-Tabanovce vo dolzina od 8km. |
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#422 Posted: 15-May-2011 at 15:24 |
|
|
Не мора да чини 1 милион по км, ако имаат проект во кој се инкорпорира сегашната делница.
Но, како и да е, приоритети има многу... Јас би рекол Табановце е број 1. Смоквица број 2. Блаце број 3. Прво ни треба добра интернационална комуникација со големите трговски партнери. Понатаму, би можело да се инвестира или во пат до Охрид или Штип. Подеднакво важни се, иако стратешки Охрид е поважен, особено што ќе не поврзе и со Албанија. Тек потоа Штип, и тоа во насока накај Струмица попрво, отколку накај Кочани. |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#423 Posted: 15-May-2011 at 17:17 |
|
|
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#424 Posted: 15-May-2011 at 17:42 |
|
Не зборам за конкретната делница (не ја ни знам). Чисто концептски велам дека не мора секогаш да биде 1 милион/км. |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#425 Posted: 15-May-2011 at 18:14 |
|
|
||
![]() |
||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#426 Posted: 21-May-2011 at 09:23 |
|
|
МОДЕРЕН ИНФРАСТРУКТУРЕН БУМ ВО СОСЕДНИТЕ ЗЕМЈИ Соседите градат патишта, Македонија на слеп колосек
За да можат домашните компании да бидат конкурентни и да се наметнат на европскиот пазар, државата треба да размислува за алтернативни поврзувања, сметаат бизнисмените Македонија во последните години не ја искористи стратегиската
позиција во трката за инфраструктурна поврзаност во споредба со
соседните земји. Додека домашните политичари во последните неколку
изборни циклуси само на хартија ветуваа доизградба на значајните
коридори 8 и 10, соседите веќе градеа мрежа од модерни автопатишта преку
кои се поврзаа со главните економски центри во регионот. Ја изгубивме стратегиската предност
Соседите нe` заобиколија Шест патарини од Табановце до Богородица Последниот дел од автопатот кон Богородица ќе се гради веднаш по Демир Капија, а притоа ќе продолжи од десната страна покрај Вардар. Понатаму ќе се движи кај селото Миравци и ќе заврши кај селото Смоквица. Новата автопатска делница ќе биде долга 28,2 километри, ќе има по три ленти од двете страни и зеленило во средишниот дел. Планирана е изградба на две клучки кај селата Миравци и Смоквица, два тунела и шест моста. Предвидено е на автопатот да се изградат и четири нови наплатни рампи, по две од секоја страна. Со тоа возачите што патуваат од Табановце до Богородица ќе плаќаат вкупно шест патарини. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=1F3565B231792D4D9E0ABCC08F033BFE |
||
![]() |
||
Tuvok
Senior Member
Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply
#427 Posted: 21-May-2011 at 15:12 |
|
|
Незнам ама некако роковите за нашите патишта се предолги. А па од друга страна и ова што се ветува ми е нереално за тој временски период со оглед на сегашната динамика на градење патишта.
|
||
![]() |
||
Grunf
Newbiе
Joined: 17-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#428 Posted: 21-May-2011 at 21:25 |
|
|
||
![]() |
||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#429 Posted: 22-May-2011 at 19:12 |
|
|
Eve nesto interesno
http://www.a1.com.mk/vesti/video.asp?Video=11/misko-analiza-22-05.wmv&VestID=138302 |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#430 Posted: 23-May-2011 at 16:14 |
|
|
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#431 Posted: 23-May-2011 at 16:18 |
|
|
Луѓе... а да напраиме секоја година избори??? ова е лудница... цела држава градежна зона. Што не кажаа да си планиравме одмори ова време :-)
|
||
![]() |
||
Plugger
Senior Member
Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply
#432 Posted: 31-May-2011 at 05:21 |
|
|
Krale, Ako ako neka si rabotat, da rabotea vaka pred 30 godini Makedonija imase da bide po dobra od Slovenija. Bez razlika koj e na vlast, ovie problemi mora da se reshat i toa sto pobrgu.
|
||
![]() |
||
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#433 Posted: 07-Jun-2011 at 15:28 |
|
![]() |
||
ink
Senior Member
Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply
#434 Posted: 07-Jun-2011 at 16:39 |
|
^Кака е стандартната ширина при изградбата на такви патишта?
Мене ми се види многу тесен. Edited by ink - 07-Jun-2011 at 16:39 |
||
![]() |
||
nylon
Senior Member
Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply
#435 Posted: 07-Jun-2011 at 17:07 |
|
|
Патов како да е трасиран со магаре. Како може во 21 век да прават уште вакви патишта, па и уште да се фалат со нив и да ги кажуваат како капитални инвестиции
.
Вон сите стандарди. |
||
![]() |
||
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#436 Posted: 07-Jun-2011 at 17:48 |
|
|
Вакви реакции и очекував
Поради низа околности, овој пат од некаде 5-7 км, а можда и више, го идев пешки и ги воочив сите недостатоци. Како прво за патот, нз дали можете да забележите од страна песок? Е тој песок е дел од патот. Израмнет е со ваљак заедно со асфалтот при што се добива солидна големина. Значи ако има две коли, два автобуса и сл, ќе го користат делот со песок. Ја од инат на пола од патот со нозе го туркав песокот, затоа што баш у 21 век срамота е да се прават импровизации и наместо асфалт песок да е замена. Нерамен е ненормално многу. Иначе овој пат беше еден од полошите у Македонија, па некако ваква реконструкција може и да помине. А за работниците да не зборам и на идење и на вреќање беа земја дембелија, се излежаваа у сенка. Затоа и проекти кои треба да се направат за месец-два, се одолговлекуваат по 5-6 месеци. И уште еден битен момент, онде каде што бил подобар асфалтот само сечеле мали површини и ставаа поголемо количество асфалт и изгледаше поприлично нерамно.
|
||
![]() |
||
ko4ani
Senior Member
Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply
#437 Posted: 11-Jul-2011 at 09:07 |
|
|
Заврши асфалтирањето на патниот правец Пантелеј-Рајчани–Турско Рударе преку Осоговските Планини.
Асфалтирани се два километра, по еден од страна на општина Кочани и од страна на општина Пробиштип. Деновиве ќе се работи на уредување на банкините, по што комплетно ќе бидат завршени работите на овој регионален проект, соопшти раководителот на Секторот за урбанизам, Влатко Димитров.Ова е првиот инфраструктурен проект на Центарот за развој на Источниот плански регион, финансиран од Бирото за регионален развој. Патот ќе ги поврзува општините Кочани и Пробиштип. Според Димитров, остануваат уште околу 2 километри за асфалтирање, за целосно поврзување на Кочани и Пробиштип преку планинските предели на Осоговијата, за што е најавена нова апликација.
|
||
![]() |
||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#438 Posted: 11-Jul-2011 at 13:26 |
|
|
Со 2,5 милиони евра во Општина Прилеп ќе се афалтираат 10 патни правциГрадежната оператива на Гранит ги завршува работите на асфалтирање на патниот правец до селото Големо Радобил. Ова е единствено населено место во Тројачката котлина со над 100-тина жители и вредеше да се инвестира со оглед на фактот дека има голем бројот на повратници а и расте и бројот на викендички што се градат таму, вели Градоначалникот на Прилеп Марјан Ристески: - Станува збор за пат во должина од 4,5 километри, а поставени се 17.000 м2 асфалт. Вредноста на овој пат е 14 милиони денари или 250.000 евра. Ова е единственото населено место од Плетвар надолу, кое го сочувало населението. Имаме активно училиште во кое децата посетуваат редовна настава и со овај пат ќе се придонесе за подобра комуникација за месното население и за нив животот да се одвива без проблеми, а ќе се спречи уште едно село да изумре.
Покрај овој Локалната Самоуправа работи на реализација на годишната програма за асфалтирање на уште 4 патни правци со 18 километри во Општина Прилеп кои покрај со 1,4 милиони евра средства од Светска банка ќе се финансира асфалтирање на 11 километри на 5 други патни правци неколку, меѓу кои и кон филмскипознатата Штавица, за кои се одобрени 1,1 милион евра од кредитот од Европската банка за обнова и развој. Или
вкупно од кредитите што ги доби Република Македонија а за кои средства
Прилеп аплицираше со готови проекти обезбедени се 2,5 милиони евра за
подобртување на инфраструктурата во Општината. |
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#439 Posted: 25-Jul-2011 at 00:07 |
|
|
Забрзано се гради новиот пат на Кожуф
Кавадарци - И покрај горештините, надвор од скијачката сезона интензивно се гради новиот регионален пат „Р-112“ до скијачкиот центар „Кожув“ од гевгелиска страна. Градежните работи ги изведува компанијата „Гранит“. Со изградбата на новиот пат во вкупна должина од 16 километри се поврзуваат два региона, ќе се воспостави директна врска меѓу Гевгелија и скијачките терени на Кожуф. Новиот пат почнува од туристичкото место Смрдлива Вода. Изграден е мост, а се врши и ново пробивање на повеќе делови од проектираниот пат. Со изградбата на новиот пат треба да се постигне поголема безбедност за во зима да се стигне до скијачкиот центар, бидејќи досега движењето до центарот беше по технички пат. На Кожуф е убаво и во лето, во што се уверивме и ние при нашата посета. Шумски плодови можат да се најдат насекаде низ Кожуф. Прекрасните патеки за прошетка и климата гарантираат прекрасно поминати мигови и во лето. Затековме повеќе вљубеници во природата, кои пешачеа и се рекреираа. Може да се преноќева во вилата „Тодоров“ со претходна резервација. Ќе биде ли нешто од скијачкиот центар „Кожуф?“ Во ноември лани во јавноста бомбастично се најавија милионски суми инвестиции од стратегискиот партнер, а сепак, скијачкиот центар комерцијално не проработи ниту во изминатата скијачка сезона. (А.Д.) http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=55EB4A8C8D494D4EA7FDF178809FE02D |
||
![]() |
||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#440 Posted: 29-Jul-2011 at 11:24 |
|
Наместо за патишта, парите оделе за консултантиАлександра СпасевскаЗошто Македонија нема модерни автопатишта?Наместо за нови патишта, Агенцијата троши сe повеќе пари за консултантски услуги, изработка на физибилити студии и за надзор на изградба на патишта. Оваа ставка за пет години се зголеми за повеќе од десет пати и во 2010 година изнесува дури 9,7 милиони евра. Податоците до кои дојде “Капитал“ покажуваат дека во изминатите пет години Агенцијата за патишта потрошила 350 милиони евра за изградба и реконструкција на патиштата во земјава. Освен скопската обиколница и реконструкцијата на неколку регионални и локални патишта не е изграден ниту еден километар автопат. Според финансиските извештаи на државната Агенција за изградба и реконструкција на патната инфраструктура, континуирано се зголемуваат приходите од патарини и акцизи, а за нови патишта се трошат сe помалку пари. Тоа доволно кажува зошто Македонија, после Албанија, има најлоши патишта во регионот. Единствената автопатска делница која во последниве неколку години се гради во Македонија е автопатот Табановце-Куманово, долг 7,7 километри, кој сe уште не е готов. Исто е и кај регионалните патишта. Беа пуштени во употреба неколку реконструирани магистрални и регионални патишта, но приоритетните делници: патот до ски-центарот Кожуф, од Радовиш до Струмица и до Близанско во Македонски Брод, кои се најавуваат со години, сe уште не се готови. Според финансиските извештаи на Агенцијата за патишта, за консултантски услуги и студии во изминатите пет години се потрошени повеќе од 30 милиони евра. Во 2006 година се потрошени само 815.000 евра, а во 2010 година десет пати повеќе - 9,7 милиони евра. Од друга страна, вкупните расходи за изградба и реконструкција на патишта се намалени. Освен во 2008 година, кога се потрошени 98,6 милиони евра, во 2010 година инвестициите на Агенцијата се за 40% помали и изнесуваат 56,6 милиони евра. Ако се зголемуваат приходите, а се намалуваат инвестициите во патишта, се наметнува прашањето каде одат парите кои би требало да се наменат за изградба на нови патишта и реконструкција на постоечките, кои се во катастрофална состојба. Годинава, Агенцијата за патишта планира да потроши 7,3 милиони евра за консултанти и за надзор на изградба на патиштата. Ставката за тековно одржување на патиштата, односно парите кои Агенцијата за патишта му ги префрла на јавното претпријатие Македонија пат за реконструкција и санација на патиштата, е фиксна и изнесува 13 милиони евра годишно, освен во 2006 година, кога се одвоени 15 милиони евра.Какви се тие консултантски услуги и на кого му служат не знаеме затоа што се чуваат во најстрога тајност. На пример, државата плати 1,4 милиони евра за изработка на студија која требаше да ја покаже економската оправданост од давањето на патиштата под концесија. Студијата беше нарачана кај француската консултантска куќа Луис Берже, но никогаш не беше јавно објавена. Три години подоцна државата сe уште нема избрано концесионер за изградба на автопатишта од Коридорот 8, а постапката беше десетици пати пролонгирана. За продолжување на практиката со плаќање конслутанти и надзор на раководството во Агенцијата добро му доаѓа и фактот дека растат приходите од патарина. Финансиските извештаи покажуваат дека во 2006 година приходите од патарина изнесуваат 11,4 милиони евра, а во 2010 година дури 17,4 милиони евра. Агенцијата за патишта проектирала до крајот на годинава вкупни приходи од наплата на патна такса од 20 милиони евра. Иако растат приходите од патарини, сe уште не е распишан тендерот за модернизација на наплатните рампи. Првично беше најавено дека наплатните станици ќе се даваат на концесионер кој ќе изгради нови и ќе воведе електронски систем за наплата, Министерството за транспорт на крајот на минатата година реши да се откаже од оваа идеја и целиот проект да го финансира со сопствени средства. Неколку месеци подоцна Владата обезбеди 17 милиони евра кредит од ЕБРД, но не го распиша тендерот најавен за првата половина на годината. Од ставките за изградба и реконструкција на патишта во изминатите пет години се потрошени повеќе од 350 милиони евра. Во 2006 година за оваа намена се потрошени 66,4 милиони евра, а во 2010 година десет милиони помалку - вкупно 56,6 милиони евра. Оваа ставка малку поголема била само во 2008 година, кога се потрошени 98,6 милиони евра. Но, за пет години се изградени само 7,7 километри автопат од Куманово до граничниот премин Табановце, кој терба да биде пуштен во употреба за еден месец. Во 2009 година беше завршена и обиколкницата во Скопје, но таа се градеше речиси осум години. Агенцијата за патишта успеа само во изминатите неколку години со кредитот од ЕБРД и од Светската банка да реконструира 11 регионални делници во вкупна должина од 290 километри и да изгради 62 локални патишта во должина од 150 километри. Но, од приоритетните автопатишта од Коридорите 8 и 10 освен најави за преттендерски и тендерски процедури, не е ставен ниту метар асфалт. За Коридорот 10, односно за делницата Демир Капија-Смоквица во должина од 28 километри, Владата пред четри месеци обезбеди 250 милиони евра кредити од ЕБРД и ЕИБ и сега се чека новата влада за да се распише тендерот за избор на градежна компанија која ќе ја изгради последната делница од Коридорот 10. За Коридорот 8 веќе три години се бара концесионер. По неколкуте одложувања на роковите за избор на концесионер сe уште не е избран конзорциумот кој терба да изгради 370 километри автопат во наредните седум години и со нив да управува во наредните 35 години. ЗА ШТО СЕ ТРОШАТ ПАРИТЕ?2010 година56,6милиони евра се потрошени за изградба и реконструкција на патишта17,4милиони евра се собрани од наплата на патарина9,7милиони евра се потрошени за физибилити студии и за надзор на изградба на патишта
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 2021222324 84> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |