build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 15>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 16-May-2011 at 23:37
Originally posted by Andrej_LJ

Во време на криза и Белград во тотален инфраструктурен колапс (без метро и обиколница е град со 1,5-2 милиони жители, за споредба Виена со истата величина има 5 метролинии), сметам дека ваков авангарден мост (кој навистина е величевствен) е расфрлање на пари и недомаќинлук. Можело мостов да се изгради многу поскромно и да си ја врши истата функција и без 200 метарскиот столб. 


Obilaznica se radi i biće gotova, a pacovske-metro kanale imaju svi gradovi. Naš most je jedinstven i najveći most na svetu te vrste, kao što je bila Gazela, zatim Žeželjov u Novom Sadu, most koji NATO nije uspeo da struši sa 11 direktnih hitaca! Nije isto biti prvi i poslednji u nečemu :P

http://science.discovery.com/tv/build-bigger/projects/serbia/sava-river-bridge-02.html

Ovaj citat govori dovoljno
Od svega što čovek u životnom nagonu podiže i gradi, ništa nije u mojim očima bolje i vrednije od mostova. Oni su važniji od kuća, svetiji, jer opštiji, od hramova. Svačiji i prema svakom jednaki, korisni, podignuti uvek smisleno, na mestu na kom se ukrštava najveći broj ljudskih potreba, istrajniji su od drugih građevina i ne služe ničem što je tajno i zlo.
Ivo Andrić


Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 16-May-2011 at 23:39

Тоа што го гради Белград од мост е мачкање очи во однос на вистинскиот приоритет. Без метро пакар и лесно надземно не може да функционира такада како единствен град со таа големина без солиден јавен превоз лошо му се пишува.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 16-May-2011 at 23:46
I metro će da naprave, makar pričaju da francuzi to žele. Mada, Budimpešta ima više metro linija pa su gužve gore nego u Beogradu. Nadam se da će posupljenje fosilnih goriva promeniti tu neke stvari i smanjiti broj automobila kojih ima previše. Ja podržavam metro projekat, ali ja ne želim da se vozim tim kanalima pod zemljom, draže mi je nešto kao U6 u Beču! U svakom slučaju izgradnja mosta je prioritet, kako bi se rasteretio saobraćaj u centralnom delu. Posle ovog sledi i izgradnja mosta Zemun-Borča.

O mostu na Savi:




Edited by Александар - 16-May-2011 at 23:51
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 17-May-2011 at 07:31
BRAVO ZA MOSTOT !!!. Da ne se gradelo,sto ke ni e i sl. , site denes ke sme ziveele vo satori(i sto ke ni fali !?).
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 19-May-2011 at 17:36
ниту мостов е најголем ниту најграндиозен на светот, уметничко архитектонско ремек дело може да се направи и со стандардна големина и без многу изигрување мангуп... и ако се градат мостови само да докажеме како НАТО не можело да ги сруши, тогаш Балканов навистина можам да заклучам дека има забеган менталитет

да има некоја техничка потреба од огромниот столб и висечката конструкција, ќе разберев, ама што кога нема, мостов е а ла Скопје2014


Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 19-Jul-2011 at 16:14
Eeek2 Vo pristinaApplause
http://www.youtube.com/watch?v=oNaq-Nu-H2s&feature=player_embedded


Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 19-Jul-2011 at 16:33
Originally posted by my Macedonia

Eeek2 Vo pristinaApplausehttp://www.youtube.com/watch?v=oNaq-Nu-H2s&feature=player_embedded


Ова е добро и треба иако Приштина е далеку од метропола восекој можен поглед сепак за поздрав се напорите ја се надевам дека и народот ќе продолжи да си ја подобрува културата. Сепак Приштина е град со 200.000 жители и многу тесно градско јадро па ваквите сообраќајни проекти се одлични и стварно за поздравување.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 19-Jul-2011 at 16:57
Originally posted by zabegan

ниту мостов е најголем ниту најграндиозен на светот, уметничко архитектонско ремек дело може да се направи и со стандардна големина и без многу изигрување мангуп... и ако се градат мостови само да докажеме како НАТО не можело да ги сруши, тогаш Балканов навистина можам да заклучам дека има забеган менталитетда има некоја техничка потреба од огромниот столб и висечката конструкција, ќе разберев, ама што кога нема, мостов е а ла Скопје2014



Овој пост тек сега го приметив, ама ти друже си изгледа ептен исфрустриран од све што се дешава кај нас, а еве и на Балканот. Според твојата логика исфрустрирани се и арапите, исфрустрирани се американците што долги години граделе згради-џинови, исфрустрирани се французите што им љубоморат на американците, енглезите се исфрустрирани па мораа да го изгадат окото на Лондон за да станат уште попознати, фрустрација е и Лувр и сл. Едноставно секој народ сака да остави некаков белег, како што ние го имаме Милениумскиот Крст и сл. И ја сум исфрустриран од многу работи во ова општество, но кај тебе речиси секој пост, па еве и овој за мостов, е негативен. Јас баш мислам дека овој мост е потребен за и Србија да докаже дека не е обичен пион и дека и кај нив работите одат на подобро. Сигурно ако им се зголеми платата за 100 евра светот нема да ги забележи. А ако светот те забележи, ондак и самите плати можат да одат нагоре.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 19-Jul-2011 at 17:32
Мостот во Белград е грандиозен, нема што, осмислен спој меѓу стариот и новиот дел на градот, мостот е огромен бидејки и теренот е таков, речиси Сава да е најширока баш под мостот. А не гледам поврзаност на мостов со НАТО ама баш никаква, луѓето решиле да направат мост за да се растеретат тесните грла. Не изигруваат мангупи туку градат совермени објекти баш од типот на овој мост, а ако сметаш дека мостов е ала Скопје2014 што не дојде Discovery chanel да снимаат емисија кај нас. Не е исто другар и нема да биде, мостот пред се ке биде функционален и корисен.
BTW На мостов на Циганлија сигурно нема да има наредео 40 склуптури.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 19-Jul-2011 at 20:02
Originally posted by Supervisor

Originally posted by my Macedonia

Eeek2 Vo pristinaApplausehttp://www.youtube.com/watch?v=oNaq-Nu-H2s&feature=player_embedded


Ова е добро и треба иако Приштина е далеку од метропола восекој можен поглед сепак за поздрав се напорите ја се надевам дека и народот ќе продолжи да си ја подобрува културата. Сепак Приштина е град со 200.000 жители и многу тесно градско јадро па ваквите сообраќајни проекти се одлични и стварно за поздравување.


Sekade vo balkanot treba da se podobri kulturata ne samo tamu, ista sostojba e i vo mkd.
Jas sekogas si mislev deka ima povekje od 200 iljadi posto mi izgleda nesto haoticen i prepoln ama toa e toa...Smile
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 19-Jul-2011 at 21:05
Баш минатата недела ја возев улицава во Приштина. Колку што разбрав се работи за комплетно нов булевар (значи не некое проширување, додавање лента итн) на јужниот дел од градот кој меѓу другото треба да се вкрстува (со подвозник) со магистралата Скопје-Приштина (која баш од прилика во тој дел преоѓа од пристапен пат во Приштина во градски булевар) и да ги поврзува периферните делови на Пруштина во таа зона со релативно големите станбени блокови/населби кои се градат од другата страна на патот кон Косово поле.


Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 19-Jul-2011 at 21:08
вечерва на Дискавери беше емисија за изградбата на новиот Савски мост.Водителот се чудеше како на 150 метри висина србинот со едната рака ја прицврстува сајлата за влечење на главното јаже од 2 тона а со другата рака на мобилен прави муабет со девојка негова.балканска работа,али ипак добар проект
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 19-Jul-2011 at 23:07
Originally posted by N23

Originally posted by zabegan

ниту мостов е најголем ниту најграндиозен на светот, уметничко архитектонско ремек дело може да се направи и со стандардна големина и без многу изигрување мангуп... и ако се градат мостови само да докажеме како НАТО не можело да ги сруши, тогаш Балканов навистина можам да заклучам дека има забеган менталитетда има некоја техничка потреба од огромниот столб и висечката конструкција, ќе разберев, ама што кога нема, мостов е а ла Скопје2014



Овој пост тек сега го приметив, ама ти друже си изгледа ептен исфрустриран од све што се дешава кај нас, а еве и на Балканот. Според твојата логика исфрустрирани се и арапите, исфрустрирани се американците што долги години граделе згради-џинови, исфрустрирани се французите што им љубоморат на американците, енглезите се исфрустрирани па мораа да го изгадат окото на Лондон за да станат уште попознати, фрустрација е и Лувр и сл. Едноставно секој народ сака да остави некаков белег, како што ние го имаме Милениумскиот Крст и сл. И ја сум исфрустриран од многу работи во ова општество, но кај тебе речиси секој пост, па еве и овој за мостов, е негативен. Јас баш мислам дека овој мост е потребен за и Србија да докаже дека не е обичен пион и дека и кај нив работите одат на подобро. Сигурно ако им се зголеми платата за 100 евра светот нема да ги забележи. А ако светот те забележи, ондак и самите плати можат да одат нагоре.
не се работи за фрустрација без причина, коментарот ми беше поврзан со нечија реплика за тоа како мостов бил непобедлив за НАТО...
а белези можат да се остават на разни начини, (не мора да се прави белег кој се гледа од Нови сад) и тоа се постигнува со оригиналноста и иновативноста на објектите, а мостов во Белград не е ниедно од двете, такви мостови низ светов имаш милион, и тоа голем број од нив се значително поголеми од овој во многу димензии, а дизајнот, структурно и естетски е потполно ист, фактички измислуваат топла вода, со тој проект Србите не докажуваат ништо... а ако целта на проектите тука е да докажуваме дека можеме да градиме ствари кои некој во странство ги изградил ради чалам и досада, тогаш навитстина е патетично тоа
и не го зборам на памет ова, барем београѓаните со кои сум имал можност да направам муабет на таа тема, се бунат поради фактот дека сообраќајот во Белград за денешни услови е мизерен и дека треба да се градат нови улици, клучки и мостови, а тие сеуште ги немаат реновирано ни старите и сега некој излегува со идеја за тоа како требале Србите да се докажуваат и става проект кој нема врска со Српската реалност и се друго се заборава
истото се случува и кај нас, само во помали размери, таков пример ти е мостот око, треба да се потрошат дебели пари на него, а нема никаква функција во сообраќајот, додека битни сообраќајници и мостови влагаат во заборав...
стварно не можам да ја разберам таа искомплексираност на балканските народи во целост, се замараме со докажување пред светот со глупости, наместо да си ги решаваме сопствените проблеми и да се докажеме како озбилни народи и да покажеме зрелост и хуманост во глобални рамки
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 21-Jul-2011 at 09:17
Средствата за мостот се донација од Германија така?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 29-Oct-2011 at 12:02
Слики на транспортната инфраструктура на Софија од високо. Преставени се некои од главните булевари, транспортни јазли и големите и значајни згради кои се наоѓаат во нивна близина:

Источниот дел на Обиколницата на Софија. Во овој дел патот има формат од  2*(3+1) ленти.



Јазолот каде што Обиколницата се вкрстува со А1 Тракија:



И две слики од новиот дел на јужниот отсек на Обиколницата:





Булеварот Черни Врх, заедно со НДК:



Булеварот Брисел, кој беше целосно реконструиран годинава. Оди кон Аеродромот на Софија, има статус на градска магистрала со ограничување 80 км/час. Скоро во целата своја должина од 2 км е на ескада:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 29-Oct-2011 at 12:11
Доста слики од најважната артерија на Софија-градската магистрала Цариградско Шосе.

Влезот на Софија, од страната на Пловдив:



Во овој дел се градат многу големи згради со комерциална намена. Покрај големиот и брз булевар, овие објекти ќе бидат уште подостапни од мај 2012 година, кога во нивната непосредна близина ќе биде пуштена метро станицата Цариградско Шосе, како дел од М1_



Во делот каде што се забележува новиот, поцрна асфалт беше изграден буферен подземен паркинг за 1600 возила, до кого пак се наоѓа метрото Цариградско Шосе. Се забележуваат отворите, односно влезовите кон станицата и паркингот:



Понатаму се наоѓаат Мега Мол и Ди Мол комплексите:







Клучката на плоштадот на Авиацијата, попозната како 4ти километар, каде се наоѓа новата сала Арена Армеец Софија:



И за крај клучката помеѓу Цариградско Шосе и бул. Алеја Јаворов:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 17-Feb-2012 at 21:49

10 общини подписаха договори, с които ще финансират изграждането и модернизацията на пречиствателни станции и ВиК мрежи

Договорите са на обща стойност 585 млн. лева като средно общините ще финансират до 3% максимум или това прави около 26 млн. лева. 120 млн. лева са осигурени от бюджета на държавата, а останалите средства са от ЕС - по ОП "Околна среда".

С договорите за финансиране ще се изградят или модернизират общо 9 пречиствателни станции за отпадни води, 280 км водопровод и 240 км канализация. От това ще се възползват около 1 млн. души.

Договорите ще осигурят и нови 2-3 хиляди работни места, а сроковете за изпълнение на проектите са най-късно до 2014 година.

Необходима е много сериозна мобилизация от страна на общините тези проекти да бъдат в график, посочи от своя страна министърът на околната среда и водите Нона Караджова, която също присъства на церемонията.

Общините, които сключиха договор за финансиране са Балчик (на стойност 19 млн. лева), Бургас (23 млн. лева), Гълъбово (34 млн. лева), Дулово (22 млн. лева), Елхово (18 млн. лева), Каварна (19 млн. лева), Кюстендил (88 млн. лева), Приморско (42 млн. лева), Сандански (52 млн. лева) и София (33 млн. лева.


Извор
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 08-Mar-2012 at 12:58
Добри примери од улична и велосипедна инфраструктура од град Бургас, изградени минатата година, во рамките на крупна и сеопфатна акција за реконструкција на улиците и изградба на велосипедна мрежа на градот:

На дел од улиците има поставено хидранти со соодветната инфраструктура, како и џебови за контејнерите:





Примери од центарот:





Вградени се и тела кои одразуваат светлина во асфалтот, помеѓу двата коловоза:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 08-Mar-2012 at 12:59


Дел од изградената велосипедна мрежа на град Бургас:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 08-Mar-2012 at 15:40
Слики кои ја потврдуваат мојата проста теорија: без разлика што има да понуди градот од архитектура, доколку има средени тротоари, веднаш делува многу многу поубаво, и да не заборавиме „европски“. Сериозно, well done Бургас. Камо еден град кај нас да посвети малку внимание на пешаците.

Edited by гитардемон - 08-Mar-2012 at 15:41
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 15>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.