Реконструкција на пругата Битола - Лерин |
Post Reply | Page <1 23456 12> |
Author | |
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #61 Posted: 02-May-2011 at 01:19 |
Со здрав памет ли се коа ќе кажат, треба да почне 2014? Као у стил ај 20 години јабана отидоа, нека отидат уште 5 мање више.
|
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 217 |
Quote Reply #62 Posted: 02-May-2011 at 16:26 |
Во отчетот пиши дека 2014 ке биди готова а не да почне да се реконструира.Само прат некој збунувања
|
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 217 |
Quote Reply #63 Posted: 19-May-2011 at 18:01 |
Едит!!!
Ја читав програмата на вмро и за оваа делница рокот за завршување е дкември 2015 ама знејки колку во се се касни со сите проекти со глава тврдам негде крајот на 2016.Не ми се верва уште со цел памет пишат декември 2015 за една обична реконстуркција Edited by JOE - 19-May-2011 at 18:02 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #64 Posted: 19-May-2011 at 18:10 |
Па во отсуство на некоја поголема креативност од било која партија, не ме ни чуди. Се рециклираат истите проекти само со продолжен рок. Оти, да не му текни нешто ново капитално?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #65 Posted: 19-May-2011 at 18:20 |
Листајќи ги поголемиве партии со своите програми во делот инфраструктура и опозицијата ветува дека оваа делница ќе ја реконструира, но само тоа стои, ниту кога ќе се почне ниту кога планира да се заврши.
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #66 Posted: 08-Jun-2012 at 14:12 |
http://www.dnevnik.mk/default.asp?ItemID=C73FAF59D3E8A94E845936F83DF42186 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #67 Posted: 03-Jul-2012 at 01:06 |
Кај Кременица, близу самата гранична линија со Грција, има некаков краток крак од пругата, кон исток: 40°54'48.80"N 21°27'51.53"E Дали некој знае дали било планирано некакво продолжување на пругата до некоја дестинација во близина или ова можеби служело за свртување на локомотиви или е нешто сосем трето? Edited by Cloverstack - 03-Jul-2012 at 01:07 |
|
MileX
Newbiе Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 18 |
Quote Reply #68 Posted: 03-Jul-2012 at 02:46 |
spored lokacijata kade sto se naogja mi lici kako pocetok na nekoja idna pruga po dolinata na crna reka koja eventualno bi zavrsila kaj sivec (feni) , no toa e samo moja pretpostavka
|
|
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #69 Posted: 03-Jul-2012 at 05:52 |
Тоа е триангла за завртување на парни локомотиви.
Edited by polval - 03-Jul-2012 at 05:52 |
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 217 |
Quote Reply #70 Posted: 03-Oct-2012 at 18:55 |
Пруга до Кременица и крак до Жабени
Среда, 03 Октомври 2012 17:56 Сподели Приватниот сектор од Пелагонија и градоначалниците, денеска се сретнаа со министерот за транспорт и врски, кој дојде во Битола да ги промовира трите проекти за подобрување на железничката и патната инфраструктура во Пелагонискиот регион, со вкупен износ од 8,6 милиони евра, пари одобрени преку ИПА програмата. Првиот се однесува на рехабилитација на пругата Битола-Кременица со изградба на нов крак кон Индустриска зона Жабени. „ Презентиравме и два проекти кои се реализирани од ИПА првиот е наменет за рехабилитација на поголем број железнички станици долж коридорот 10 и 10Д како што е во Велес, Битола Прилеп и седум во Гевгелија."- вели Миле Јанкиески министер за транспорт и врски. Третиот проект со кој Владата аплицирала пред Европската комисија, а за кој се чека одговор во декември годинава, е рехабилитација на патниот правец, Прилеп-Битола-Грчка граница. „ Сега воопшто не е во функција ставен делот Битола-Кременица, целосно ќе се доизгради и рехабилитира и очекуваме до 2015 според акциониот план да се стави во функција."- додава министерот. „ Ние рачунавме на Солунското пристаниште целата пруга е реконструирана од страна на Грција до Лерин."- вели м-р Владимир Талески градоначалник ан Битола. Талески додаде дека не случајно Жабени е лоцирана блиску до Меџитлија, не била случајно до пругата и патниот правец кој води до границата со Грција. „ Од грчката граница до Крклино тоа е практично од границата до клучката каде се дели патот за кон Охрид и што уште позначајно е тоа дека овој транзитен пат води кон главната метропола."- додаде Талески. Без добра инфраструктура, тешко доаѓале инвеститорите, а со оваа целосна реконструкција на железничката и патната инфраструктура на Пелагонискиот регион, ќе се овозможел забрзан економски развој. „ Ако се земе фактот дека индустриските зони Приелп1, Прилеп 2 и Приелп 3 предвидени со ГУП, кои се во реализација и се распродадени, низ некои од нив минува пругата, а кај слободната зона Агларци на излезот кон Битола и подобрената патна инфраструктура."- вели Марјан Ристески градоначалник на Прилеп. Проектите претставувале приоритети за овој регион, план имало и за физибилити студија за поврзување Битола-Подмоље. http://www.youtube.com/watch?v=W67TVtNtccE&feature=player_embedded |
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #71 Posted: 10-Oct-2012 at 09:29 |
09.10.2012, 18:28
Пелагонија чека железничка ренесанса Ќе се ревитализира пругата Битола - Кременица, десет железнички станици по должина на Коридорот 10 и 10-Д и ќе се обнови патниот правец Прилеп - Битола - граничен премин Меџитлија Битола - Владата најавува ренесанса за железницата во Пелагонија. Конечно ќе се ревитализира пруга Битола - Кременица, која е единствената железничка врска со Грција во овој регион. Ќе се рехабилитираат десет железнички станици по должина на Коридорот 10 и 10-Д и ќе се обнови патниот правец Прилеп - Битола - граничен премин Меџитлија. Ова се проектите планирани за Пелагонија до 2015 година. Железничката и патната инфраструктура која ги поврзува Прилеп и Битола со граничниот премин Меџитлија ќе се изведува со средства од ИПА-фондовите. Планирано е при обновата на пругата од Битола за Кременица, да се изгради и посебен крак за Индустриската зона „Жабени“. А, истовремено ќе се реновираат и железничките станици во Битола и во Прилеп. Државата очекува до декември од ЕУ да бидат одобрени и пари за реконструкција на патниот правец од Прилеп преку Битола до граничниот премин Меџитлија. „Пругата кон Кременица целосно ќе биде изградена до 2015 година. Се подготвува проект, кој ќе биде готов до март в година. Градежните работи ќе почнат до крајот на 2013 или во почетокот на 2014 година, а на избраните фирми ќе им требаат околу 18 месеци да ја завршат пругата“, најави пред градоначалниците од Пелагонија, Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски. За реновирање на пругата Битола - Лерин се предвидени 8,6 милиони евра, а во првата фаза не се планира електрификација на пругата Битола - Кременица. Во изработката на физибилити-студијата, министерот Јанакиески очекува да помогнат и стопанствениците од Пелагонија, преку одговорите на прашалниците кои ги добија. Стопанствениците од овој регион едвај чекаат да се крене рампата на обновената пруга Битола - Лерин, во надеж дека со реконструкцијата на железницата низ земјава ќе поевтини и транспортот на стоки. „Денес цената на железничката услуга е иста или малку пониска од камионскиот превоз. Да се надеваме дека со реконструкцијата на пругата и со новите вагони ќе дојдеме до реална цена на железничкиот транспорт во Македонија. Инаку, во оваа ситуација цените се исти и ние сме свртени кон камионскиот превоз“, вели Синиша Петровиќ од „Синпекс“ од Битола. Пругата што ќе води низ Индустриската зона „Жабени“ се очекува дополнително да ја зголеми атрактивноста на овој регион за домашните и за странските инвеститори, а реализацијата на трите владини проекти во Пелагонија, треба да отвори можност за забрзан развој на овој дел од земјата, смета градоначалникот на Општина Битола, Владимир Талески. „Индустриската зона ’Жабени‘ не случајно ја лоциравме до границата со Грција, и тоа помеѓу патниот правец за Меџитлија и железничката пруга. Ова е дореализација на нашиот проект, бидејќи ние на стартот сметавме на солунското пристаниште“, рече Талески. Во Прилеп, пак, на местото на старата пожарна ќе се гради транспортен центар. „Објавивме тендер за продажба на земјиштето каде што ќе биде изграден современ транспортен центар, а веќе имаме најава и за изградба на современа автобуска станица за меѓуградски и меѓународен сообраќај. Тоа ќе биде во комплекс и на реновираната железничка станица“, најави Марјан Ристески, градоначалник на Прилеп. (А.Б.) http://utrinski.com.mk/?ItemID=EC16A3CAE5FD5C41B60CD384586BD99B |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #72 Posted: 19-Oct-2013 at 20:43 |
http://www.tvorbis.com.mk/index.php/vesti/lokalni/item/1122-vgodina-rekonstrukcija-na-prugata |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #73 Posted: 25-Oct-2013 at 09:49 |
Мислам дека реконструкцијата на оваа пруга е едно од ветувањата што се одложува од година во година. Проект кој може да биде од корист, а се работи за минимална инвестиција. Мислам би било добро да се направи еден пресклипинг за изминативе неколку години за овој проект, од него ќе може да се забележи дека се` е идентично, освен времето што постојано се менува.
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #74 Posted: 25-Oct-2013 at 20:32 |
Од толку вести и најави досега, мислам ако продолжиме од ЖС Битола кон границата несвесно ќе видиме дека ‘нешто работеле‘
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #75 Posted: 16-Jan-2014 at 20:40 |
ЕК одобри почеток на реконструкција на железничката делница од Битола до Кременица
Европската комисија (ЕК) го одобри почетокот
на проектот за реконструкција на железничката делница од Битола до
Кременица, беше меѓудругото истакнато, на денешната средба на министерот
за транспорт и врски, Миле Јанакиески, со Комесарот задолжен за
регионални политики во Европската Комисија, Јоханес Хан.
На состанокот е пренесено дека од страна на Европската Комисија е
одобрено да започне реализацијата на проектот за реконструкција на
железничката делница од Битола до Кременица (граница со Грција), проект
кој ќе се финансира од претпристапните фондови на Европската Унија (ИПА
фондови). Ова значи дека почнува постапката за избор на компанија која
ќе ги изведува градежните работи.На средбата, која се одржа во Европската Комисија во Брисел беа претставени тековните инфраструктурни проекти и активности на Владата на Македонија во делот на транспортот кои се финансирани со средства од европските фондови, како и идните планови за развој на европските транспортни коридори на територијата на Македонија. извор |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #76 Posted: 16-Jan-2014 at 21:17 |
Добро е мрднува од мртва точка работава ,ај сега уште пари за електификација и реконструкција на целата должина на К10д да се обезбедат и ќе биде одлично.
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #77 Posted: 18-Jan-2014 at 17:55 |
Што ќе значи пругата до Кременица за Битола?Written by Емилија Јовчевска
Пред неколку дена во Брисел, Европската комисија даде зелено светло за почеток на проектот преку кој ќе се реконструира железничката пруга од Битола до Кременица, односно до границата со соседна Грција. Со средства од претпристапните ИПА фондови во висина од 10 милиони евра, издвоени за развој на паневопскиот коридор, наскоро треба да се најде фирма која ќе ги започне градежните работи. Со оваа постапка, се очекува пругата повторно да профункционира по речиси 30 годишна апстиненција, со што повторно ќе стане дел од меѓународната линија Велес-Битола-Лерин-Солун. Од македонска страна треба да се реконструираат 20 километри, додека од грчка страна пругата е веќе обновена. Со ова, наместо пругата да служи како место за испаша на животни, би требало да врати барем дел од нејзиното значење кое го имала во минатото и тоа од повеќе аспекти. Градењето на пругата Солун – Вертекоп – Битола започнало во 1891 година со цел да се реализира поврзување со јадранскиот брег каде што поминувала старата римска магистрала Via Еgnatia. Пругата која била изградена само до Битола е предадена во употреба на 14 јуни 1894 година.По изградбата на оваа пруга престанало да се градат железнички линии во европска Турција поради настаните што се случувале на Балканот. Во тоа време, со воз во прочуената конзулска Битола доаѓале голем број патописци, конзули, значајни историски личности. Во 1911 година, со воз во Битола пристигнал султанот Мехмед V Решад, што е овековечено како настан со фотографии снимени од страна на браќата Манаки, Милтон и Јанаки. Исто така, преку пругата се вршел транспорт на стоки и роба, со што градот уште повеќе го потврдувал епитетот на центар на трговијата на Балканот. Железницата кон Битола го продолжила развојот и со пуштањето на пругата кон Прилеп во 1931 година. Во 1932 година започнала со изградба пругата Прилеп - Велес преку Богомила. Оваа пруга била завршена на 20 јануари 1936 година. Со тоа е завршено севкупното поврзување на Битола со железничката мрежа во државата и кон јужниот сосед. До периодот на Втората светска војна железницата кон Битола добила друга намена и се користела најчесто за транспорт во воени цели. По ослободувањето и електрификацијата на пругата на коридорот 10, истата никогаш не пристигна во Битола. Кракот 10-Д од Велес до Битола, остана до ден денес без електрификација, а очекувањата се дека барем со реконструкцијата на оваа железничка делница кон Грција до пристаништето во Солун, ќе имаме електрифицирана пруга. Враќањето на железничкиот сообраќај кон Грција се очекува да го подобри битолското стопанство. Реконструкцијата предвидува крак со влез во индустриската зона Жабени, што ќе значи поврзување со Солунското пристаниште за фабриките кои веќе постојат или планираат да бидат дел од оваа зона. Потенцијалните инвеститори ќе го имаат во предвид тоа како подобар услов при инвестирањето, бидејќи транспортот на стоки преку железничкиот сообраќај е поевтин за оние производи кои би се произведувале во зоната. Индивидуалниот фактор, односно патувањата на граѓаните исто така се момент кој не смее да се занемари, затоа што до Солун ќе се патува побрзо и поевтино, а со тоа понатаму подостапно може да биде поврзувањето и до останатите дестинации. Од друга страна, следејќи ги регулативите на ЕУ, железничкиот сообраќај во однос на останатите превозни средства има најголем придонес во заштитата на животната средина. Со надеж дека наскоро ќе профункционира железничката пруга кон пристаништето во Солун, редно е да дојде и долго очекуваниот економски бенефит за градот. Не само за да се врати сјајот на конзулска Битола, туку да се врати достоинството на нормалниот човек, преку подобрувањето на локалната економија. Да не се дозволи пругата да биде само уште една порта за излез од Македонија. |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #78 Posted: 31-Mar-2014 at 18:12 |
Пругата од Битола до грчка граница ќе почне да се гради годинаваПругата од Битола до Кременица, односно до грчката граница ќе почне да се гради до крајот на годинава. Компаниите веќе ги доставуваат понудите за надзор и наскоро ќе се дознае кој ќе ја врши контролата врз градежните работи.Пругата од Битола до Кременица, односно до грчката
граница ќе почне да се гради до крајот на годинава. Компаниите веќе ги
доставуваат понудите за надзор и наскоро ќе се дознае кој ќе ја врши
контролата врз градежните работи. Огласот за избор на компанија што ќе
ја гради пругата треба да биде објавен во текот на наредниот месец, а по
90 дена ќе се знае кому ќе му биде доверена задачата. По завршување на
сите процедури, пругата треба да почне да се гради во втората половина
од годинава. Еден крак од железницата ќе води и кон индустриската зона
Жабени.
„ Во текот на оваа година ќе започнат градежните
работи. Постапката за надзор е објавена, целокупната тендерска
документација за градежни работи е одобрена од страна на Европската
делегација, очекуваме во текот на април да биде објавена. Периодот за
пријавување на компаниите е 90 дена. Оваа година ќе случиме договори и
ќе започнеме со градежните работи“ - рече министерот за транспорт Миле
Јанакиески. Освен за домашните и странските
компании од битолскиот регион, кои побрзо и посигурно ќе транспортираат
стоки до солунското пристаниште, пругата е од големо значење и за луѓето
кои ќе патуваат во Грција, кои ќе заштедат на превоз. Со изградбата,
Битолчани ќе добијат 20 километри пруга до грчката граница која ќе биде
дел од линијата Велес – Солун која не функционира повеќе од 30 години.
Вредноста на проектот во голема мера ќе зависи од понудите на
компаниите, но проценета е на околу 20 милиони евра. Трошоците треба да
бидат покриени од ИПА програмата на Европската Унија, а изградбата на
пругата предвидено е да трае 18 месеци. |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #79 Posted: 31-Mar-2014 at 19:33 |
Ајде аирлија нека е ,да го видиме и тоа чудо..
|
|
martind
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #80 Posted: 31-Mar-2014 at 20:49 |
Сега пред избори се се ветува, а потоа ништо нема, за жал....
|
|
Post Reply | Page <1 23456 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |