Жичарница на Водно |
Post Reply | Page <1 1718192021 39> |
Author | |
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #361 Posted: 19-May-2011 at 20:28 |
Е овој пат успеав да ја сликнам и базата на средно Водно одблиску. Како се одвиваат работите, можно е до вторник, 24 мај 2011, да биде готова жичарницата, но само ако работат турбо по цел ден, вклучувајќи ги и сабота и недела, во спротивно, не верувам дека ќе биде готова жичарницата до 24 мај 2011. |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #362 Posted: 19-May-2011 at 20:47 |
Одлични фотки значи ова на средно е средна или меѓу станица во продолжение гондолата ќе продолжува према црквата што мислам дека им е земено во обзир значи јазот ќе се преспои према надолу. |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
4skopje
Senior Member Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply #363 Posted: 20-May-2011 at 18:14 |
Bravo,super sliki i super zicara.Najposle i vo Skopje zicara
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #364 Posted: 20-May-2011 at 19:15 |
Добра е!После пуштање кој е добар фотограф одма на жичарница
А за цената мислам дека е доволно до 100 денари (со попуст за студенти или млади до 25 години,за деца до 7 години да е бесплатно).Можда ќе е поефтино ,ама би оделе на пр.млад брачен пар со две деца 3 и 5 год.за 200 денари до горе и назад не еднаш месечно ,туку секој викенд или два пати неделно. Поприфатливо и поисплатливо е 4 пати месечно по 200 / 800 денари,отколку еднаш месечно по 400(ако е картата 200).И нормално со некои пропратни елементи,на пример во ВИП кабините водич за Скопје ,историја итн.,со пијачки и такви работи. Edited by Тркало - 20-May-2011 at 19:23 |
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #365 Posted: 21-May-2011 at 15:05 |
Доцни пуштањето на жичницата на Водно
новите информации се со болдиран текст Поголемиот дел од градежни активности се завршени, останува во идниот период да се изврши електромашинско штелување со пробен товар. Сé уште не знаеме кога жичницата ќе биде целосно завршена, ниту пак кога ќе биде пуштена во употреба, кажаа од Министерството за транспорт и врски. Во градот не знаат кога ќе биде свеченото предавање во употреба Пуштањето на првата фаза на жичницата што требаше да оди од Средно Водно до Милениумскиот крст ќе доцни. Терминот за нејзино отворање, 24 мај, Денот на словенските просветители Кирил и Методиј, кој пред два месеци беше соопштен од градоначалникот на Скопје, нема да биде испочитуван. Од Министерството за транспорт и врски информираат дека градежните активности се во завршна фаза, но сепак има уште некои работи што требало да се доправат. Според нив, биле поставени темели за сите десет столба, како и бетонскиот дел за влезно-излезните станици за почетниот и крајниот дел од оваа секција. Исто така, поставена е и линиската опрема за сите десет столба, монтирана е и опремата за гаражната хала на Средно Водно, а направено е и развлекување и заплетување на јажето. - Поголемиот дел градежни активности се завршени, останува во идниот период да се изврши електромашинско штелување со пробен товар. Сé уште не знаеме кога жичницата ќе биде целосно завршена, ниту пак кога ќе биде пуштена во употреба - кажаа од Министерството. Првата најава за пуштањето на жичницата дојде од градоначалникот Трајановски. Сега во информативната служба на градот велат дека тоа не е во нивна надлежност и не знаат кога ќе се завршат градежните работи, ниту пак кога таа ќе биде свеченото пуштање. Откако ќе биде изградена жичницата, Министерството за транспорт ќе му ја предаде на градот, а тој пак ќе му ја даде на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ да стопанисува со неа. Предлог-цената на билетите е 150 денари, но градските советници треба да ја усвојат на некоја од наредните седници на советот. Мишо Николов, директорот на ЈСП, изјави дека на билетите ќе има попусти за фамилијарни возења, како и посебни цени за детските билети. Жичницата ќе биде еднојажна, со кружен тек од 3.450 метри. Почетната станица ќе биде на Средно Водно, а на жичницата ќе има 28 бело-портокалови кабини во кои ќе можат да се возат по осум патници и две ВИП-кабини за четири патници. Жичницата ќе има капацитет да пренесе 1.200 патници на час. Тие ќе имаат можност да се качуваат на жичницата и на Средно Водно и во Капиштец, каде што ќе има пунктови за купување билети. Брзината на движење ќе биде шест метри во секунда, а за успешно и безбедно ракување со жичницата осум работници од ЈСП волонтираа на жичницата на Попова Шапка, а тројцата најдобри добија и обука од фирмата „Допелмаер“, која ја гради жичницата. Според законот, ЈСП ќе мора да најми и екипа од 10 спасувачи што ќе внимаваат на безбедноста на патниците. Втората фаза од жичницата ќе се прави од институтот за белодробни заболувања кај децата „Козле“ до Средно Водно, а третата ќе биде од црквата „Свети Јован Крстител“, каде што ќе се градат почетната станица и паркинг за посетителите. Според најавите, целата изградба би требало да заврши до крајот на оваа година. Овој проект ја чинеше државата над 6,7 милиони евра. http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=521111011389&id=14&setIzdanie=22286 Edited by OCB - 21-May-2011 at 15:05 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #366 Posted: 21-May-2011 at 15:17 |
Сигурно предвиделе и возење во еден правец, по цена од 90-100 денари. Сепак може некој сака да се симне пеш, или евентуално да се качи пеш, па да се симне со жичарницата. Има некаква hiking патека за до врвот?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #367 Posted: 21-May-2011 at 15:46 |
Има планинарска патека до врвот а од таму продолжува до Матка. Еве ја маршутата:
Edited by OCB - 21-May-2011 at 15:52 |
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #368 Posted: 21-May-2011 at 15:54 |
Скоро ниедна жичарница нема цена за 1 насока. Иако, рака на срце, повеќето се скијачки, па затоа и нема многу логика. А жичарата мора да врти цел круг, па макар и да одиш само во 1 правец, така да не верувам дека ќе има ваква опција. |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #369 Posted: 21-May-2011 at 16:02 |
Е добро де, и автобусот се враќа назад од Скопје за Битола, па има пак карта во еден правец Ова е за да испадне поевтино за тие што ќе ја користат само во еден правец.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #370 Posted: 21-May-2011 at 16:09 |
Повторно шпекулираш. За градските жичарници најчесто може да се купи билет во еден правец. Еве ти 3 примери: 1.http://www.zugspitze.at/zugspitzbahn/en/gipfelbesucher_sommer.html?topmodul=preise 2. http://www.bergwelt-schauinsland.de/seilbahnfahrt/tarife.html?lang=e 3. http://www.bvo-annaberg.de/dokumente/pdf/2009-11-01_neuer%20Tarif_Fichtelbergbahn.pdf Контактирај ме на private ако ти требаат уште неколку десетици примери. |
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #371 Posted: 21-May-2011 at 16:12 |
Па добро, сум се возел само на 2 градски жичарници, и двете немале таква опција, што не значи дека е секаде таква пракса.
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #372 Posted: 23-May-2011 at 20:50 |
Ексклузивен мерак за мене и за сите членови на форумот на build.mk, како и за сите кои го следат форумот, ден пред пуштањето на жичарницата во употреба. Нека се изедат живи тие кои не уживаат во овој ексклузивитет. Денес, понеделник, 23 мај 2011, тестираа 4 празни кабини, повеќе кругови свртеа во двата правци, се на се, вожњата траеше 10 до 15 минути, што значи 5 до 7.5 минути за во еден правец. Ми кажаа дека утре, вторник, 24 мај 2011, ќе ја пуштат жичарницата во употреба, но истата би требало да почне со работа на 3 јуни 2011. Обичните кабини имаат капацитет до 8 патници и доаѓаат со радио, контролирано од базата, освен ако грешам. ВИП кабините доаѓаат со кожни седишта, радио со читач за CD, професионално озвучување, а имаат капацитет до 4 патници. Ова за кабините ми го кажаа луѓето кои работеа на жичарницата, не мора да значи дека се 100% точни информации, не ми кажаа за цената, но за волја на вистината, не ги ни прашав. Ми кажаа и дека пушењето е забрането во обичните кабини, а мислам дека истото важи и за ВИП кабините, но и самите луѓе кои работеа на жичарницата убаво кажаа: "Ако некој сака да запали цигара, секако дека ќе запали, без разлика дали му забрануваат или не". Edited by Dexter26 - 23-May-2011 at 21:01 |
|
Рок-Барок
Senior Member БАНИРАН Joined: 29-Aug-2010 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 118 |
Quote Reply #373 Posted: 23-May-2011 at 21:03 |
браво одлични слики а што се однесува за пушењето во кабините..па некој ако е до толку идиот за 5 минути вожња да запали цигара..незнам..ама знаејќи го нашиот менталитет,ништо чудно и плинско да извадат,па и кафе да варат Edited by Рок-Барок - 23-May-2011 at 21:03 |
|
spaceman091
Senior Member Joined: 26-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 516 |
Quote Reply #374 Posted: 23-May-2011 at 21:29 |
povtorno ke kazam, ova mi e najomilen projekt od sve momentalno sto se gradi vo skopje
edno golemo bravo |
|
theMac3donian
Senior Member Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #375 Posted: 23-May-2011 at 22:53 |
И од мене. Многу убави слики, добри информации. Едвај чекам некој ден да се извозам до крстот. п.с. Жичарницата и стадионот во 5-та слика. |
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
leonid23
Senior Member БАНИРАН Joined: 30-Nov-2009 Location: Strumitza Online Status: Offline Posts: 579 |
Quote Reply #376 Posted: 23-May-2011 at 23:14 |
|
|
IN_MOTION
Senior Member Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 203 |
Quote Reply #377 Posted: 23-May-2011 at 23:32 |
И мене овој ми е еден од омилените проекти, ме интересира до колку часот навечер би работеле? И би требало да се гледаат кабините навечер од Скопје како се движат по Водно, се разбира со светло на нив...
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #378 Posted: 23-May-2011 at 23:47 |
Оној дел што е прикачен на една од вратите на кабините е држач за скии? Ако е тогаш
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #379 Posted: 24-May-2011 at 00:16 |
Одлично
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #380 Posted: 24-May-2011 at 00:32 |
Зборувавме дека капацитетот на жичарата е огромен, но тоа се разбира драстично би се сменило ако се изгради и скијачка патека. Во тој случај, капацитетот ќе биде дури и проблем, бидејќи 1200 патници на саат... хм... тоа се 400 скијачи 3 пати во саатот да ја користат жичарата, што е отприлика за очекување. |
|
Post Reply | Page <1 1718192021 39> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |