build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 17-May-2011 at 21:58
Штета ќе биде Скопје и Софија да не се поврзани со автопатско решение. Се работи за најголемите 2 града во централен Балкан и се само 220км оддалечени, што значи со добар автопат не би требало повеќе од 2 ипол саати.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 23-May-2011 at 13:46
Мал апдејт (не сосема нов, се работи за слики направени во периодот 8-10 Мај 2011 година) на изградбата на дел од јужниот дел на Софискиот Обиколен Пат - СОП помеѓу Симеоновско шосе и булеварот Александар Малинов, во населбата Младост 4.

Иако делницата фактички започна да се гради пред 3-4 месеци, напредокот е неверојатен. Се градат сите 3 патни јазли (Симеоновски лифт, Бистришко шосе и Младост 4), при што во напредна фаза е големата ескада, надпатникот и довршувањето на патниот јазол Младост 4 (кој е започнат со изградба уште пред крајот на комунизмот во Бугарија, но никогаш целосно довршен и ставен во функција).

Следат слики на членовите ФлоутингШифт и Чилио од ССЦ:

Пред првиот продажен салон на ИКЕА во Бугарија, беше изградена привремена траса, при што сообраќајот беше отклонет за да може работата да се одвива непрекинато:



Се вршиат и земјените работи по трасата:





Изградба на патниот јазол Симеоновски лифт на кој ќе преминува булеварот Симеоновско шосе:







"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 25-May-2011 at 16:56
Албанците вчера го пуштиле во употреба новиот мост на река Бојана (на албански Буна). Се работи за подвижен, ротирачки мост, кој по потреба овозможува поминување на поголеми пловила по реката, кон Скадарско езеро.

Колку што разбрав, вкупната должина на новиот мост е 275,5 метри, широчината 13,5 метри, а инвестицијата 7,2 милиони УСД. Еве неколку слики и едно видео. На почетокот на видеото може да се види и стариот дрвен мост, кој сме го спомнувале неколку пати низ дискусиите на форумов, во контекст на нашата поврзаност со пристаништето во Бар.


1


2


3


4

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 25-May-2011 at 19:20
Одличен проект, не сум ни знаел дека се гради ова Cheers
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 25-May-2011 at 19:34
I jas prv pat slusam od ova gradba. Albanija prodolzuva so golemi projekti, kolku sto sum slusnal, kje gradat uste 2 novi avtopatista a kje rekonstruiraat nekolku avtopatista iako budzetot im e nekolku pati pomal od Makedonija.Applause
Lugje, mora i kaj nas da se pocne so nesto seriozno namesto sto znam jas krpenje na avtopatista, ne poradi inaet tuku da pokazeme deka i ova drzava moze!

Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 25-May-2011 at 20:54
Originally posted by Andrej_LJ

Мал апдејт (не сосема нов, се работи за слики направени во периодот 8-10 Мај 2011 година) на изградбата на дел од јужниот дел на Софискиот Обиколен Пат - СОП помеѓу Симеоновско шосе и булеварот Александар Малинов, во населбата Младост 4.



Eве и некои пресни слики, од brank(ССЦ)




















Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 31-May-2011 at 10:35

Грција гради најдолг тунел на Балканот

Грција%20гради%20најдолг%20тунел%20на%20БалканотПрвата фаза во изградбата на најдолгиот тунел во Грција и на Балканот заврши, јавуваат грчките медиуми.Тунелот се наоѓа на главната магистрала меѓу Атина и Солун, во реонот на долината Темпи, во централниот дел на земјата.Изградбата на тунелот со должина 6,1 километри почна во 2008 година, а неговата вредност се проценува на 1,3 милијарди евра.

http://www.kapital.com.mk/MK/region/68741/grcija_gradi_najdolg_tunel_na_balkanot.aspx
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 31-May-2011 at 10:36
200 km  avtopat??? a kaj sme nie

Албанија најголемо градилиште во регионот

Албанија%20најголемо%20градилиште%20во%20регионотАлбанија по повеќе децениската изолација, моментално е најголемото градилиште во регионот, што се потврдува преку големиот број на станбени, деловни и туристички објекти кои се градат.Од 2006 година обновени се 8.000 километри автопат кои водат кон брегот.

Моментално се градат 200 километри автопат, а следува и изградба на инфраструктура кон планините.Импресивни резултати остварува во областа на туризмот кој се развива во последните пет години.

http://www.kapital.com.mk/MK/region/68738/albanija_najgolemo_gradilishte_vo_regionot.aspx
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 31-May-2011 at 20:58
^
8000 автопат реконструиран ? Закон се нашиве новинари значи.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 31-May-2011 at 21:02
Originally posted by Tuvok

^
8000 автопат реконструиран ? Закон се нашиве новинари значи.


ko prvo od kade i na albanija 8000km avtopat?
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 31-May-2011 at 21:13
Originally posted by mirakuliks

Originally posted by Tuvok

^
8000 автопат реконструиран ? Закон се нашиве новинари значи.


ko prvo od kade i na albanija 8000km avtopat?


стварно се ненормални новинариве, ова и на неписмен да го кажеш ке се чуди!!! 8000км автопат се реконструирал а до вчера во Албанија немаше ни 8000 сантиметри автопат, и столбови од мостови на сред коловозна лентаWallbash
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 31-May-2011 at 21:31

Вероватно под терминот автопат подразбираат било какви асфалтни патишта (автопати, магистрални, регионални, селски)

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 31-May-2011 at 23:57
Не е точен ни податокот дека грчкиот тунел (6,1 km) е најдолг на Балканот. Очигледно таму се мисли на патен тунел. Нашиот „Буковик“ на железничката пруга Гостивар - Кичево е долг 7047 метри.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 01-Jun-2011 at 12:09
До месец треба да се приеме од ЕК проeктот за трасата преку Кресна на Бугарската Струма. Ако се е ок, титулата "најдолг на Балканот"ке оди другаде...


Проектът за "Струма" предвижда над 13 км тунел


Уникалното за България сложно съоръжение ще бъде с дължина 13.3 км, като това е единственото възможно решение за изграждането на магистрала "Струма". Утре се очаква то да бъде одобрено в Люксембург от работната група, която подготвя документите за трасето.

До края на юни апликационната форма за цялата магистрала трябва да бъде изпратена за одобрение в Европейската комисия (ЕК), съобщи Николина Николова, член на управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) пред "Дневник".

Освен нея от българска страна в групата ще участва и зам.-министърът на регионалното развитие Георги Прегьов. Другите членове са експертите на Европейската инвестиционна банка, която осигурява заема за съфинансирането на магистралата, тези по програма "Джаспърс" (инструментът за техническата помощ на ЕК) и представители на Arup - консултант на ЕК по генералния транспортен план на Европа. "Струма" се финансира със средства от еврофондовете, като прогнозната й стойност е 1 млрд. евро.

Вариантът за прокопаване на един дълъг тунел от 13.3 км и един по-малък от 2.5 км е единственият възможен, за да се спазят изискванията за опазване на околната среда, обясни Николова. Така се избягва и преминаването през защитените зони "Натура 2000" и застрашаването на ценни растителни и животински видове.

Тунелното решение е по-добрият вариант и заради високата сеизмичност на района. Съоръжението е разчетено така, че да издържи на земетресение от над 7-а степен по скалата на Рихтер, казаха от АПИ. Все още се дискутира как точно ще се прокопава тунелът, като засега единият от обсъжданите варианти е изработването на специална "къртица", подобна на тази, използвана за софийското метро.

Друг плюс на уникалното съоръжение е, че трошеният камък от прокопаването на тунела ще може да се използва за насипите за изграждането на земните участъци на магистралата и така ще се намалят разходите за тях, обясни Лазар Лазаров, член на УС на АПИ.

Предвижа се да бъдат построени две тунелни тръби, като всяка ще е с диаметър от 15 метра. Двата търга за участъците Дупница - Благоевград - Сандански ще бъдат пуснати за проектиране и строителство паралелно в началото на 2012 г. 

Междувременно АПИ удължи с една седмица срока за подаване на офертите за отсечката от Долна Диканя до Дупница заради завишаване на критериите за използвания асфалт. Според пътни компании това няма да доведе до значително поскъпване на офертните цени и те очакват да бъдат подобни като тези за магистралите "Тракия" и "Марица".

 Отделните участъци на двете магистрали  бяха спечелени на цени между 1.8 и 2.3 млн. евро/км. АПИ е заложила прогнозна стойност от 4 млн. евро/км за магистрала "Струма".


http://www.dnevnik.bg/pazari/2011/05/30/1097715_proektut_za_struma_predvijda_nad_13_km_tunel/


Edited by pavche - 01-Jun-2011 at 12:10
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 01-Jun-2011 at 13:44
Проблемот со автопатот Струма и поточно ЛОТ 3 е многу голем поради и големата сеизмичност на региона,а и ужасниот терен.Ако проекта се реализира вака со един тунел това ке е наjдолгиот во Европа и втори во светот. Првиот е во Кина - 18 км. Како цело има можност за преминуване през дефилето и чрез редица мали тунели и редица виадукти,но тук проблема уште еднаж идва со сеизмологиjaта на регионот. Този автопат ке има и големо значане за сите погранични села и градови и во Македониja како Делчево,Пехчево,Крива Паланка,Струмица и така натаму. На сите нив ке им е поблизо автопатот Струма отколкото автопатот по коридор 10 во Македониja за пат ком Белото море.

Edited by ink - 01-Jun-2011 at 14:04
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 01-Jun-2011 at 13:56
Јас колку што знам(а од овие наши квази-новинари сигурно знам повеќе) најдолг тунел на Балканов(а втор во Европа) е во близина на Скадар или Кукс беше во Албанија.Должина скоро 7 км.Баш минатото лето врвев низ Албанија и тој тунел тогаш се пушташе во употреба.Тоа со 8000 км автоапат не е ни за смеење.Инаку автопатите во Албанија се градени на ниво на германските.Ептен профи.

Edited by MGS - 01-Jun-2011 at 13:57
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 01-Jun-2011 at 17:57
13,3 километри   Eeek2
Импозантно!

Може ли некој да нацрта која делница од Струма е тоа?




Originally posted by MGS

Јас колку што знам(а од овие наши квази-новинари сигурно знам повеќе) најдолг тунел на Балканов(а втор во Европа) е во близина на Скадар или Кукс беше во Албанија.Должина скоро 7 км.
Близу Кукс е. За жал на различни места се сретнуваат различни податоци за неговата должина (што ми мириса на класично балканско мерење на пениси), но најголемата бројка која фигурира е 5.650 метри.

Така да не е најдолг тунел на Балканот, а уште помалку втор во Европа (каде има десетици и десетици подолги тунели). Не е ниту најдолг автопатски тунел на Балканот. Хрватите на својот А1 автопат ги имаат:

Мала Капела  -  5.821 m
и
Свети Рок  -  5.679 m


Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 01-Jun-2011 at 23:42
http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2011&mm=05&nav_id=515375
Интересна статија за Коридор 10 низ Србија. Подоле има и други линкови за тоа каква е состојбата со автопатиштата кои моментално се градат таму.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 01-Jun-2011 at 23:49
Originally posted by Cloverstack

13,3 километри   Eeek2Импозантно!Може ли некој да нацрта која делница од Струма е тоа?

ЛОТ 3(от Симитли до Сандански) на автопатот Струма е 60 км и точно тамо преминава преку Кресненското дефиле.Самото то е 18км. Можно е тунелот да обхване и мал дел от предходниот ЛОТ2,но се уште се прават планове. По молба на владата от светската банка пратиха немски инженери за прецизниот проект. Изненадуване било,кога германците дошли и со немските мапи от XIX век на Кресненското дефиле.
Првиот проблем,дека това е местност под закрила на закона заради многуто видове животни от црвената книга на Бугариja, втор проблем е дел от европската класификациja за зачувани територии "Натура 2000", трет проблем - точно тамо се намира наjсеизмичното место во Бугариja.
Еве и самиот ЛОТ3.


Edited by ink - 01-Jun-2011 at 23:57
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 06-Jun-2011 at 13:03
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by ink

Еве сечене на дел от jжната обиколница на Софиja,коjaто се гради сега.
На 2 нива,заштото граганите не сакат да дават имотите си за прошируване на обиколницата и тужат државата

Ако проблеми со експропријација се клучниот фактор за ваквото решение,
тогаш ова е катастрофа, иако колку што можам да видам и од материјалите
на Андреј, се работи за релативно кратка делница. Претпоставував дека
легислативата во Бугарија е построга во вакви случаи.

Еве тук може да се види подобро проблемот. Самата обиколница преминува многу близко до куки,бензиски пумпи и други различни обиекти.


Во този проблемен дел ке е вака на 2 нива.

Edited by ink - 06-Jun-2011 at 13:12
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.315 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.