|
![]() |
|
Мост Сарај |
|
Post Reply
|
Page <1234> |
| Author | |||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#21 Posted: 07-Dec-2009 at 01:28 |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#22 Posted: 07-Dec-2009 at 01:43 |
||||||||||||||||||||
|
Кловер ја дури сега ја анализирав твојата размисла за пошироката област и мислам дека имаш направено неколку грешки (вероватно скицата беше ах-хок). Го имаш изоставено од план оној регионален пат (изи народски кажано стариот пат за Јегуновце). Друга рабопта ѓто не ми е јасна е дали правецот Црногорска-Сарајго замислуваш како вторкласен у споредба со другуов, односно со раскрници две. Според тоа што кажа паркло, така ми изгледа, ама имаш дуплирано некои рампи па не ми беше докрај јасно. Инаку јас не би ја изоставувал Црногорска како примарна за влез/излез долгорочно, со тоа што би направил модификации во Влае за Црногорска да биде продолжение на Партизанска или па би ја споил партизанска со клучка на црногорска со тоа што Л.Геров би го ставил да биде продолжение на македонска војска и евентуално данема контакт со клучката или па некој алтернативна спојка нстарана, или па како во ГУП-от што е сега. Ај може ќе скицирам, ама главната идеја ми беше дека не иби менувал она што е во гуп-от околу делот за кај мостов.
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#23 Posted: 07-Dec-2009 at 04:09 |
||||||||||||||||||||
![]() Регионалниот пат накај Јегуновце (Р-403) е поврзан каде што е поврзан и сега (баш намерно сум оставил цртка, за да се примети каде). Во ГУП-от токму предложеното поврзување на овој пат прави проблем - на вкрстувањата кај дијамантот веднаш се надоврзува ново вкрстување. Навистина, тоа патчето што се приклучува од исток е некое минорно, ама сепак е проблем. А бидејќи Р-403 е второстепен во однос на другиве сообраќајници, мислам најдобро е тој да се држи настрана и да си остане споен каде што е сега, да не прави дополнителна гужва у решението.
![]()
А алтернативното решение што го предлагаш, да се изолира оската Лука Геров - Македонска Војска од евентуалното поврзување на Партизанска и Црногорска, мислам е тотален промашај. Тоа прилично ќе им го загорчи животот на огромен број граѓани и плус ќе прелее гужва на други места. Али можда пропуштам нешто, скицирај ако имаш време. Сепак мислам дека не мора да има толкав акцент на такво поврзување на Партизанска, бидејќи во крајна линија не е трагедија ако не биде апла проточно од Партизанска кон излез од Скопје, затоа што улогата треба да ја превземат Црногорска и Јужен Булевар.
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
SkyBoy
Senior Member
Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply
#24 Posted: 26-May-2010 at 22:15 |
||||||||||||||||||||
|
И годинава нема нов мост во Сарај
Откако пропаднаа два обида на Општина Сарај да направи проект и да го изгради мостот, со работата сега се нафатија градските власти, кои за таа намена во буџетот предвиделе околу 490.000 евра И годинава нема да биде изграден новиот мост кон Општина Сарај, иако тој одамна требаше да го замени постојниот, кој поради дотраеноста е прогласен за старо железо. Новиот мост на Вардар е предвидено да се гради на педесетина метри од стариот, кој после тоа ќе се употребува како пешачки. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#25 Posted: 06-Jul-2010 at 19:15 |
||||||||||||||||||||
Edited by Cloverstack - 06-Jul-2010 at 19:15 |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#26 Posted: 02-Sep-2010 at 01:32 |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#27 Posted: 11-Sep-2010 at 10:44 |
||||||||||||||||||||
|
Нов мост во Сарај сепак ќе се гради
Од Градот тврдат дека камен-темелникот ќе биде поставен до крајот на годинава, а мостот ќе биде бетонски со две коловозни ленти, широки по 3,5 метри и со велосипедско-пешачки патеки од двете страни До крајот на годината ќе се постави камен-темелник на новиот мост на влезот во Сарај, најави скопскиот градоначалник Коце Трајановски. Мостот ќе биде изграден паралелно до постојниот Железен мост, кој со години не е реновиран, а по него сообраќаат и автобуси на јавниот градски превоз, како и тешки товарни возила иако не е препорачливо.И покрај тоа што изградбата на нов мост требаше да биде врвен приоритет поради итноста на проблемот, почетокот на градежните работи со години беше неизвесен. Откако Општина Сарај не успеа да го изгради мостот, работата ја превзедоа градските власти, кои планираа да го градат в година. Сепак, последните информации од Градот се дека веќе е избрана фирмата проектант, „Прима инженеринг“, која треба да го израбпоти проектот за мостот. Мостот ќе биде бетонски со две коловозни ленти, широки по 3,5 метри, а од двете страни ќе има пешачко-велосипедска патека, широка 2 метра. Општинските власти во Сарај објаснуваат дека стариот мост ќе си остане и дека ќе се користи за влез, додека новиот за излез на возилата. - Идејното решение е во фаза на завршување, а и локалниот урбанистички план за локацијата каде што треба да биде новиот мост помина. Со тоа се создадоа сите предуслови за почеток на проектирањето на мостот - нагласи Бекир Муамети, советник на градоначалникот на Општина Сарај. Тој додаде дека новиот мост многу ќе наликува на оној во населбата Хром. Ниту Градот ниту Општината Сарај не прецизираат колку ќе чини изградбата. Бекир вели дека и да нема доволно пари, и Градот и Општината Сарај ќе побараат помош од Агенцијата за државни патишта, која функционира во рамките на Министерството за транспорт и врски, бидејќи железниот мост и стариот пат за Тетово се дел од регионалниот пат 402, од каде што, како што рече, е планирано да издвојат пари за реализирање на овој проект. Уште пред пет години експерти од Градежниот факултет предупредија дека стариот железен мост треба итно да се санира оти може да се урне. Изградбата на нов мост, на само 50 метри оддалеченост од стариот, се најавува неколку години, но досега проблемот не го реши ниту еден градоначалник. Граѓаните секојдневно се изложуваат на опасност минувајќи по него, бидејќи алтернативниот приод до десетината населени места во Општина Сарај е предалеку. (А.П.) http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=CF146A0547F8E848A3BAF393CE245A2E |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#28 Posted: 11-Sep-2010 at 13:51 |
||||||||||||||||||||
|
Не дај боже, треба сериозно да се оштети мостов па да биде некој притисок за да се реновира. Само незнам што планираат тоа со едниот мост а влез, другиот за излез. Ако мостов е неподобен за јавен превоз и за тешки товарни возила, како ќе биде подобен во еден правец?
Нека направат добар широк цврст нов мост и стариов нека остане чисто пешачки.
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#29 Posted: 06-Oct-2010 at 14:59 |
||||||||||||||||||||
|
Пак нешто измешале новинариве...
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#30 Posted: 03-Feb-2011 at 14:16 |
||||||||||||||||||||
|
ПОРАДИ ОЧАЈНАТА СОСТОБА НА СТАРИОТ ПРЕМИН
Нов мост во Сарај пролетва Според
проектот се превидува мостот да се гради од армиранобетонска
конструкција, да биде со две коловозни ленти, односно по една за
двете насоки, и со пешачки патеки од двете страни Градот, конечно, пролетва ќе почне да гради нов мост во Сарај. Деновиве е завршен проектот за изгледот на мостот, по што ќе биде распишан тендер за избор на фирма која ќе ги изведува градежните работи. Според проектот, се превидува мостот да се гради од армиранобетонска конструкција, да биде со две коловозни ленти. односно по една за двете насоки и со пешачки патеки од двете страни. "Очекуваме пролетва да почнеме со градбата на мостот во Сарај. Бидејќи стариот е во очајна состојба, решивме да градиме нов. Стариот нема да се урива туку, по изградба на новиот премин, стариот ќе се користи како пешачки", велат од Град Скопје. Колку точно ќе чини новиот мост, од Градот не кажуваат, велат дека тоа ќе го знаеле откако ќе заврши тендерот за изведувач. Мостот во Сарај е небезбеден веќе шест години. Тогаш експерти од Градежниот факултет препорачаа дека итно мора да се санира оти може да се урне. Полн со огромни дупки низ кои се гледа реката, па граѓаните секојдневно ги затрупуваат со камења, за да не пропаѓаат возилата. (А.А.) http://vest.com.mk/?ItemID=87E078176F1B4848918259AD8E76C132 |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#31 Posted: 28-Feb-2011 at 14:35 |
||||||||||||||||||||
|
Градот избира фирма за нов мост во Сарај
По две години,
административни проблеми и одлагања на изградбата, градските власти
конечно распишаа јавен оглас за изведувач на нов мост во Сарај, на
реката Вардар. Тој ќе биде сообраќајница меѓу Сарај и Ѓорче
Петров, додека стариот железен мост во иднина ќе биде затворен за возила
и преку него ќе може да се движат само пешаци. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#32 Posted: 01-Jun-2011 at 15:11 |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Djole88
Senior Member
Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply
#33 Posted: 01-Jun-2011 at 17:42 |
||||||||||||||||||||
|
Wow Am I dreaming
![]() ![]() ![]() Конечно нека се среди еден од најголемите проблеми во патната инфраструктура во Скопје Туку има некој инфо за изгледот на мостот, фирмата изведувач, рокот? |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#34 Posted: 01-Jun-2011 at 17:50 |
||||||||||||||||||||
|
од информации за најбаналните работи врзани за проектов абер нема...
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#35 Posted: 02-Jun-2011 at 16:44 |
||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
HugoGoulding
Senior Member
Joined: 05-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1304 |
Quote Reply
#36 Posted: 03-Jun-2011 at 02:33 |
||||||||||||||||||||
|
Многу ми се допаѓаше мостов, меѓу ретките со ваква структурна конструкција, како од амерички филм
Oд новиот нема ли рендери...? |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#37 Posted: 03-Jun-2011 at 09:48 |
||||||||||||||||||||
Нема потреба од минато време, стариот мост ќе остане како пешачки ![]() |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#38 Posted: 03-Jun-2011 at 10:26 |
||||||||||||||||||||
|
Состојбата со Стариот мост во Сарај можете да ја забележите само ако поминете пешки или со велосипед, има огромни дупки, доволно големи за помало животинче да го фрлиш директно во Вардар.
Јас само се надевам дека мостов нема да се гради 5-6 години, како што е случај со мнозинството на вакви проекти кај нас. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
fichot
Senior Member
Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply
#39 Posted: 05-Jun-2011 at 21:19 |
||||||||||||||||||||
А ти што фрли? Маче или куче? Мило ми е што конечно ќе се прави нов мост бидејќи често поминувам од тука, само да не остане како предизборна лопата работава. Edited by fichot - 05-Jun-2011 at 21:20 |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#40 Posted: 15-Aug-2011 at 22:18 |
||||||||||||||||||||
|
НА КЕЈОТ НА ВАРДАР СЕ РАБОТИ ТУРБО Тампонирани темелите на новиот мост во Сарај Изградбата на новиот мост во Сарај тече со предвидената динамика, информираат градските власти. Во моментов се копаат и тампонираат темелите од двете страни на Вардар, каде шТО ќе се инсталираат и бетонираат држачите на мостот. - Досега екипите беа ангажирани на дислокација на целокупната инфраструктурна мрежа на теренот каде што ќе се гради мостот, а изградена се нова канализациска, водоводна, гасоводна и електрична мрежа. Тоа беше дел од проектот кој бара и најмногу време. Сепак, работите се одвиваат по предвидената динамика и се надеваме дека изведувачот ќе заврши како и што вети за 12 месеци, информираше Неделчо Крстевски од Одделението за односи со јавност на Град Скопје. Изградбата на новиот мост Беше повеќе од неопходна поради стариот и дотраен мост полн со дупки низ кои мораат да поминуваат жителите од Сарај и околните села, бидејќи тој им е единствената врска со градот. Новата сообраќајна врска преку Вардар почна да се гради во јуни годинава и ќе чини околу 96,8 милиони денари, средства обезбедени од страна на Градот Скопје, Општината Сарај и Владата на Република Македонија. Според проектот новиот коловоз ќе има две сообраќајни ленти широки од по 3,5 метри, своја лента ќе добијат и велосипедистите кои ќе можат да возат по патека широка 2,5 метри, а пешаците ќе газат по тротоари широки еден метар. Заштитната ограда ќе се изработи од челични столпчиња поврзани со профилиран лим, а по целата должина ќе биде осветлен со челични канделабри. По изградбата на новиот мост Железниот ќе се користи како пешачки. изворна вест |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Post Reply
|
Page <1234> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |