![]() |
![]() |
![]() |
Коридор 8 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 54> |
Author | |
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
Goran e prav. Pechalbata na seka edna jeleznicharska kompanie se osnovava na prevoza na stoki i tovari. Prevoza na patnici veke e vtorichna deinost ,ima socialen efekt ,vo sichki strani e na zaguba ( s izkluchenie na Japonia)i se subsidira ot drjavata. Prevoz na patnici ne nosi pechalba i nitu edna drjava i vlada nema da investira samu v tova napravlenie. Sega za koridor 8. Tozi koridor nema da bide realiziran vo blizkite 20 godini. Predi 10 dena imah razgovor sus slujitel ot bulgarskoto ministerstvo na transporta. Vpredvid nedobrite odnosi mejdu dvete strani i slabite ikonomski vruzki , koridorot veke ne e prioritet na Bulgaria kakto ot politichesko ,taka i ot ikonomsko estestvo. Do 2020 godina glaven prioritet se dava na Koridor 4 i trasata na koridor 8 ,no na bulgarska teritoria. Glaveni prioriteti sa; - izgradbata na autopatot Sofia-Burgas -modernizaciata na jeleznichkata trasa Sofia-Plovdiv-Burgas -Izgradba na autopatot Struma i Marica kako del ot koridor 4 i direktnoto svurzvane na Sofia so Solun i Istanbul -izgradbata na prugata za skorostni vozove Plovdiv-Svilengrad -del ot koridor 4 - Izgradbata na Dunav most 2 i izgradba na nova pruga za skorostni vozove Sofia-Vidin kako del ot koridor 4 - izgradba na autopatot Sofia -Kalotina kako del ot koridor 10. Tova e prodiktuvano ot ikonomski suobrajenia 1.Prevoz na stoki ot Azia preku koridor 8 - ot Burgas kon Sofia -Vidin - centralna i severna Evropa i obratno. 2.Prevoz na stoki ot Zapadna i Centralna Evropa preku koridor 4 -Vidin-Sofia - Solun -Istanbul i obratno 3 Prevoz na stoki preku koridor 10- Belgrad-Sofia-Solun-Istanbul |
|
![]() |
|
Forensic ![]() Newbiе ![]() Joined: 13-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Galileo, you are contradicting yourself. You cite your conversation with a Bulgarian official who says that Corridor 8 is not a priority, but at the same time you list all projects which Bulgaria will complete and basically finish the construction of the corridor on the Bulgarian side with the notable exception of a highway from Pernik to Kjustendil. Even the newly opened highway Ljulin could be perceived as part of Corridor 8.
![]() Edited by Forensic - 01-Jun-2011 at 02:29 |
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Доцни возот за Албанија
Изградбата на пругата Кичево - Лин, дел од коридорот Исток - Запад, ќе започне најрано во 2015 ![]() Ќе почекаме десетина години додека се качиме на првиот воз за Албанија. Почетокот на изградбата на кракот на Коридорот 8, од Кичево до Лин во Албанија, кој беше најавен за 2012 година, се одложува за најмалку три години. Со одлуките на грчките и српските железници да ги укинат линиите од Гевгелија до Солун и од Ниш до Бар, можностите за патување со железница на македонските граѓани во моментов се максимално ограничени. Со укинувањето на возовите кон Солун е укинат и туристичкиот воз „Меридијан експрес“, кој во летните месеци сообраќаше директно преку Скопје до Прага, Будимпешта, Братислава, Киев и Москва. Во моментов сообраќаат единствено возови кон Белград и Приштина. Во првите три месеци годинава се превезени само 3.000 патници на меѓународните релации, што претставува намалување за 25 отсто во однос на првото тримесечје од минатата година. Патниците поради условите во домашните возови, но и поради лошата поврзаност на нашата земја се' повеќе го избегнуваат овој вид транспорт. За разлика од кај нас, Европа се' повеќе се врти кон железницата, како поеколошко и поекономично решение. Инвестициите во домашната железница, според Министерството за транспорт и врски, ќе започнат најрано во 2015 година во долгонајавуваната железничка врска на транспортниот коридор Исток - Запад. За поврзувањето на Албанија, Македонија и Бугарија, на потегот од Кичево до Лин, пред две години Министерството инвестираше близу еден милион евра за физибилити-студија со идејни проекти и студија за влијанието врз животната средина. Во моментов во тек се преговори да се обезбедат пари од ИПА- фондовите за изработка на основниот проект за трасата, железничките станици и за мостовите и тунелите за пругата долга околу 63 километри. Целиот проект ќе чини над 300 милиони евра. Тешките делници со комбинации на ридести и рамничарски делови и потребата од изградба на неколку мостови и тунели, ја качуваат цената на еден километар пруга на пет милиони евра. Според процените, пак, за изградба на вториот дел од Коридорот 8, пругата Куманово - Крива Паланка - Деве Баир во должина од 89 километри се потребни 480 милиони евра, додека за реконструкцијата на постојната линија Кичево - Скопје - Куманово, ќе треба да се потрошат околу 65 милиони евра. „Со средства од буџетот во 2009 и 2010 година се изработуваа физибилити- студија, идејни проекти и студија за оцена за влијанието врз животната средина за делницата од Кичево до Лин, која е дел од Коридорот 8. Исто така, во февруари годинава се завршени ревизиите на проектната документација од страна на Градежниот факултет од каде што добивме позитивен извештај. Предвидено е изработката на основниот проект да биде финансирана со средства од одобрената ИПА-компонента за 2010-2011. Се очекува фазата за изработка на основниот проект да трае три години, што опфаќа период од распишување на јавна објава за прибирање понуди од заинтересирани компании, па се' до изработката и предавањето на документацијата“, информираат од Транспорт и врски. http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=9B9D4F52391C25409231AA70D9FDF289 |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Мислам дека повеќе не се потребни објавувања на вакви текстови, затоа што освен нервоза, не можат да донесат ништо позитивно. Па за овие успех е што издвоиле пари за физибилити студии?????? Лесно е коа те возат со опасна црна мечка, што ќе се замараш дали народот да се вози со воз или не. Факт е дека кон целиот Коридор 8 се однесуваме тотално незаинтересирано што говори колку сме заинтересирани за проширување на можностите за извоз.
|
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Власта повторно ветува пруга кон Бугаријасабота, 02 јули 2011“Имаше доста проблеми – беше запрена претходната изградба, имаше нерасчистени односи со изведувачите, судски постапки, многу проблеми оставени од минатото. Без раслика колку чини инвестицијата во железница, економската исплатливост е голема. Се отвораат нови можности за стопанството“ вели Оливер Дерковски – директор на „Македонски железници“. Од „Македонски железници“ велат дека реализацијата на проектот за железничко, патно и енергетстко поврзување на Македонија, Албанија, Бугарија, Италија и Турција, ќе ги реши проблемите со непристапноста и постојаните блокади на солунското пристаниште. Македонските стопанственици подолго време бараат од Владата да инвестира во железницата, зашто за превезување на стоките преку камиони, осудени се да плаќаат многу поскапо, отколку со воз. Коридорот 8 е особено значаен за компаниите од металуршката индустрија, зашто железничкиот транспорт е нивната единствена опција. Извор: Алфа ТВ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Се надевам дека ќе му се позлатат зборовите на Оливер Дерковски, па ќе почне изградбата на пругата.
![]() Edited by BOJAN - 02-Jul-2011 at 19:00 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
А зошто цената за довршување на пругата постојано расне?!? Стигнавме и до 300 милиони? Тоа е речиси 3 пати повеќе од проекциите кои ги слушавме до пред некоја година, а во меѓувреме неколку пати значително се зголемија. Од друга страна, не слушнавме ништо за подобрување на карактеристиките на пругата, или за значителни промени во трасата, па навистина не ми е јасно како можеше цената да се зголеми во толкава мерка.
Edited by Cloverstack - 03-Jul-2011 at 14:14 |
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Албанска граница - Струга
12км. Непостоечка. 70 милиони евра. Струга - Кичево 54км. Непостоечка. 130 милиони евра. Кичево - Скопје (Ѓ. Петров) 102км. Реновирање. 12 милиони евра. Скопје (Ѓ. Петров) - Куманово 52км. Нема податоци. Куманово - Бељаковци 29км. Во изградба. 25 милиони евра. Бељаковци - 66 км 37км. Во изградба. 66 милиони евра. 66 км - Бугарска граница 23км. Непостоечка. 105 милиони евра. ВКУПНА ИНВЕСТИЦИЈА 408 милиони евра. Извор: Corridor VIII, Analysis of Railway Infrastructure (2007) http://www.corridor8.org/index2.php?page=document&id=4 Средствата потребни за целосна изградба се проценуваат на околу 450 милиони евра и се планира да се обезбедат од меѓународни финансиски институции, ЕИБ и ЕБОР. (Рок: 2012-2020 година). Извор: Манифест за реформи и развој (2011) http://vmro-dpmne.org.mk/Dokumenti/Manifest_za_reformi_i_razvoj.pdf |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Цената на пругата кон Бугарија ја кажува секој според својата пресметка, тоа говори за тоа колку сме сериозна држава, а не знам како ќе добиеме кредит од ЕБРД ако не знаеме колку пари ни требаат.
Добра вест има во денешното издание на неделникот „Публика“, кинескиот амбасадор во интервју по повод јубилејот на Комунистичката партија на Кина на два - три пати ја спомна заинтересираноста на China Railway Construction за изградба на пругата на Коридор 8. Ако влезат кинезите преку оваа компанија, треба да сметаме дека истата ќе биде завршена! |
|
![]() |
|
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
Decki sumiram za Makedonija da postingne nekoj prifatliv level po evropski terk na infrasttura i trebaat minmalno.
O.5 Miljardi EvraKoridor8 1.4 Miljardi Evra Vardaska Dolina 0.7 Miljardi Evra Cebren Galiste 1 Miljarda Evra za gasovodod i modernnizirajne na prenostot na struja proprateno so pomali hidrocentrali. 1 Miljardi Evra Avtopati i patista vo celost niz cela drzava spored programata na Vmro. Ili totalno sve zaedno 4.6 Milajardi evra za site investicii Sto zmaci Makedoskite gragni ke bidat zadolzeni po zitel za dopolnitelni 2020 Evra Plus pred nekoje vreme na sitel ojavija deka Makedonija vo momentov borci 2500 evra po zitel Sto znaci toa ke bidi $4520 evra po zitel. Ova e premnogu za nasata drzava ako ova se sluci ke snajde isto ko Grcija. Edited by Goran - 05-Jul-2011 at 01:24 |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Edited by UrbanFreak - 04-Jul-2011 at 08:48 |
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
@urbanfreak Se slosuvam so tvojata analiza. No hipoteticki ako Makedonija se zadolzi na site ovie pari nasiot javen dolg bi dostignal duri 70% od BDP sto e premnogu za ekonomija kako Makedonija. So toa sto nevrabotenosat e okolu 32% prosecna plata okulu $200 Evra toa bi bily prmnogu golem kolac za nas.Sto ke znaci treba pogolemi danoci da se servisra toj dolg avtomatski stanuvame po nekuretni za privlicuvajne na investcii od stranstvo. Go pisuvam ova i se nadevam deka nasite vlada nema da gi povtori greskite sto gi imaat napraveno Grcija pa i Slovenija,Hrvatska da se prezadolzat za poborzo razvivjne na svojata infrakstratura nego poleka so privlekuvajne na privaten kapital da se ostvaruvaat tie proekti. Na nekoj naci ovaa vlada pokusuva da go pravi toa so cebren galiste Avtopatite no i malite hidrocentrali no treba da go prosirat na se sto e mosno. Priprmastvoto i privatni investicci se podobro resenie kade sto se mozi.
Edited by Goran - 05-Jul-2011 at 02:01 |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() Прво, на Хрватска ич нема да и е лошо од задолжувањето затоа што они веќе имаат готова инфраструктура и сеа само им доаѓаат инвестици. Најмалку 10 години нема да мора да се замараат со нови патни правци. Словенците да не зборам. Грците ќе ги ставам во друг кош, Грците се народ научен само да добива се без пари од државата, а да ги трошат парите на нерентабилни ствари. Има во нишката за железници да видиш колку Грците не плаќаат казни. Факт е дека Македонија и да сака одма не може да се задолжи за толку пари. Со изградба на два автопати, ќе почнат да се враќаат пари од патарини. После изградбата на потребните сегменти за Железницата, ќе се зголеми извозот на стока. Со подобра инфраструктура и пристапен пат, ќе има повеќе инвеститори кои ќе можат полесно и поефтино да ги извезуваат своите финални продукти, наместо што е тоа сега. Со брза железница, народот повеќе нема да има потреба да оди до Скопје или било кој друг град по неколку часа, автоматски ќе се зголеми бројот на превезени патници, ќе има поголем број на туристи, на транзит-минувачи кои ќе оставаат по некое евро и уште низа други бенефити. Кога овие 4 и пол милијарди би ги позајмиле во наредните 10 години, нема да почувствуваме драстичен крах на економијата. Истиот муабет го имам правено со професор по економија на факултет, кој се согласи со мојата теза дека требаше до сега да го преземеме хрватското сценарио. Но и сега не е доцна, ако знаеме правилно да ги сработиме замислените проекти. Нормално и ние како граѓани ќе треба својот однос кон државата да го подобриме за да може и таа позитивно да ни возврати. Да не заборавиме, поголем дел од тие средства ќе останат за македонските фирми и нови работници, кои ако разумно ги трошат своите средства домашната економија ќе акумулира нов, свеж капитал, аналогно на тоа ќе инвестираат во своите погони што би продуцирало поголема нивна рентабилност. Но залудни се ваквите анализи ако некој од Владата сериозно оваа година не седне и да го разработи инфраструктурниот план до детали. Коридор 8 мора да се изгради што побрзо. Плус предност е што Бугарите се жалат на скапиот живот и стандард, па со железничкото поврзување нашите фирми ќе можат да искористат поефтин влез на бугарскиот пазар и поефтини производи. Но да не летам и јас, прво нека почнат со изградба. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Можеби ова сме го дискутирале, но треба да потсетам дека со изградбата на пругата кон Албанија нам ни се отвора и пристаништето кон Бар по железнички пат, покрај пристаништето кон Драч. За многу пократко време од сегашното, товарните возови преку Тирана, Скадар и Подгорица би се упатувале кон пристаништето во Бар. Така што, мислам дека надградбата на пристаништето во Драч не би била проблем за да се гради пругата, бидејќи ни се отвора можност за брз транспорт кон пристаништето во Бар. Единствен проблем се брзините и состојбата со пругата во Албанија. Албанците ќе мора комплетно да ја заменат постоечката делница од Лин до Тирана, додека пругата од Подгорица до Скадар е во добра состојба, а Скадар-Тирана и Драч-Тирана се делници кои поминуваат низ полесен терен.
Edited by BOJAN - 05-Jul-2011 at 10:08 |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
@Goran Точно е дека не треба пребрзо да се задолжиме до 70% од БДП. Но имај во предвид дека овие инвестиции нема да се случат преку ноќ туку најоптимистички за 10 години би се оствариле во целост. За 10 години доколку имаме 4% раст на БДП (што и не е којзнае каков раст земајќи ги во предвид сите овие инвестиции) од сегашните $9.700 по жител би пораснале на $14.350 по жител или за 48%. Тоа значи дека и % на долгот споредено со БДП би се намалил. Освен тоа доколку успееме по 200 милиоми евра годишно од буџетот да одвојуваме за капитални инвестиции за 10 години 40% од овие пари би можеле да ги обезбедиме од сопствени извори. Затоа сметам дека без индиректните бенефити за нашата економија, остварувањето на сите наведени проекти не е невозможно и не би не задолжило повеќе од 55-60% од БДП, што воопошто не е лошо. Имај во предвид дека дополнителен импулс за економијата би било зголеменото производство на сопствена зелена електрична енергија и намлување на увозот на енергенси (дури можеби и би станле извозници на струја), зголемување на извозот поради подобрите железнички и автопатски врски, подобрувањето на комуникацијата внатре и кон соседите, како и огромнуиот % од инвестираните пари кои би завршиле во нашето стопанство. Edited by UrbanFreak - 05-Jul-2011 at 11:05 |
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Просечната нето плата во април е 333 евра. |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
ЕБОР се мисли дали да ни даде кредит за Коридорот 8
![]() Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) објави дека размислува да и даде кредит на Република Македонија со вкупна вредност од 44 милиони евра за обнова и изградба на првата секција од источниот дел на Транс-европскиот железнички коридор 8 од Куманово до селото Бељаковце со должина од 30,8 километри. Во врска со ова, консултантска форим или конзорциум на консултантски фирми треба да подготви детален дизајн и тендерска документација за оваа активност. Консултантот ќе треба да достави комплетен дизајн инжинерските услуги за реставрирање на оваа секција од железницата, да и помогне на институцијата во земјава во набавката на услугите за тие да бидат извршени во согласност со правилата на ЕБОР, да ја поддржи агенцијата во земјава во процесот на тендерирање за избор на компанија која ќе ги врши работите на пругата, како и да понуди поддршка и помош при контактите со компаниите што ќе се јават на тендерот. http://www.plusinfo.mk/vest/9784/EBOR-se-misli-dali-da-ni-dade-kredit-za-Koridorot-8 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не се премногу 44 милиони за реконструкција на оваа постоечка 30-километарска пруга
![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Погледај го теренот, па се станува јасно. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Владимир, колку што можам да насетам според гугл земја, нема ништо спектакуларно на релација Куманово - Бељаковце, во контекст на теренот.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 54> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |