build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 07-Jun-2011 at 22:45
Нова ролерско – велосипедска патека на левата страна на Вардар

Градоначалникот на Скопје Коце Трајановски денес го означи почетокот на изградбата на нова патека на левата страна на реката Вардар на потегот од мостот Гоце Делчев до булеварот 8-ми септември. Ролерско – велосипедската патека ќе биде долга 2.810 метри, а широка 4,4 метри и ќе биде идентична како и досега изградените патеки покрај Вардар, асфалтирана и означена со сообраќајни знаци.

Градежниот зафат предвидува изградба на потпорен ѕид во должина од 80 метри на делот каде што не е регулирано коритото на Вардар, а планирано е и поставување на канделабри долж целата патека. Изведувач на работите е компанијата „Жикол“ Дооел Струмица, која ќе треба да го заврши проектот за 3 месеци. Вкупната инвестиција на градот за овој проект изнесува 16,5 милиони денари.

Почетокот на изградбата на нова ролерско – велосипедска патека во Скопје доаѓа во моменти кога сеуште не е завршена патеката на левата страна од реката, на потегот од пешачкиот мост во населба Острово до мостот „Близнак“ во населбата Ново Лисиче. Во однос на застојот кај овој зафат, градоначалникот на Скопје изјави дека во завршна фаза е изградбата на оваа делница од патеката покрај Вардар.
http://www.build.mk/?p=8044








Back to Top
radem1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote radem1 Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 28-Jun-2011 at 17:55
На бул. Илинден е подобро да возиш по коловоз одошто на раскрсниците да се искачуваш на велосипедска патека. На делот од Влада до Фонтана нема велосипедска патека. Возиш велосипед по тротоарот, а на секој 6 до 10 метри има вдлабнати канали за одвод на водата од олуците на зградите (класично кршење на точакот). На останатите раскрсници ти треба умешност за подигање на предното а потоа задното тркало за да се искачиш на новите рабници. Ако не си витруоз во тоа тогаш на точкар секој втор ден на исправање тркала.



Нема рабници на раскрсниците, вистинско уживање во возење



Нема рабници на раскрсниците, вистинско уживање во возење



Се вози и на снег



Пак на снег

Сиромашни се овие што возат велосипеди во Амстердам по секакво време??? Или ние сме многу богати па се возиме со коли ???


Edited by radem1 - 28-Jun-2011 at 17:59
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 28-Jun-2011 at 18:51
Гето сме ние за ова погоре. Немаме култура за такво нешто кај нас точакот служи само за рекреација би ти се смееле да одиш на работа со точак. За инфраструктура да не збориме жими кејот што го имаме за рекреација.

Edited by Supervisor - 28-Jun-2011 at 18:51
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 28-Jun-2011 at 18:58
Јас да известам дека велосипедската патека е целосно завршена на потегот од новата зграда на Министерството за надворешни работи до зградата на ФОН, во моментов се гради пристапот до истата кај мостот Слобода. Активно се работи и на потегот помеѓу мостот Гоце Делчев до лизгалиштето под Кале.
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 28-Jun-2011 at 23:55
Originally posted by Supervisor

Гето сме ние за ова погоре. Немаме култура за такво нешто кај нас точакот служи само за рекреација би ти се смееле да одиш на работа со точак. За инфраструктура да не збориме жими кејот што го имаме за рекреација.


Баш така гето сме ние за ова. И инфраструктурно, но мора да се признае и менталитетот ни е малограѓански. Па некои 500 м ќе одат со кола бидејќи се "господа" наместо да се возат со велосипед. Си патиме од комплекси, но тоа е веќе поширока дебата.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 29-Jun-2011 at 00:51
Не би рекол дека би ти се смееле за одење со точак на работа. Напротив, имав можност три месеци да стажирам и просто бев зачуден колку многу луѓе одеа со точак на работа. Проблемот повеќе е во тоа што реално во оваа скопска чунгла не се исплати да возиш точак, затоа што ниту се ниски тротоарите, ниту се асални, па со самото издигнување на тротоарите и гаѓање на дупките секоја година мењавам по неколку пати гуми и бандажот полека добива кривулеста форма. Да има солидна инфраструктура за точаци мислам дека многу повеќе луѓе би ги користеле.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 01-Jul-2011 at 23:47
Изнајмување велосипеди и кај Транспортен центар

Од наредната недела велосипеди ќе може да се изнајмуваат и на паркингот под Транспортен центар и кај стоковната куќа "Илинден". Екипите од ЈП "Градски паркинг" деновиве ќе ги поставуваат натстрешниците за заштита од дожд на велосипедите, по што граѓаните ќе можат за 10 денари од час да земат велосипеди и на овие две нови локации.
http://www.vest.com.mk/?ItemID=70CF0C1FB2451F4A8A12E803DB98FD1A
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 05-Jul-2011 at 13:49
ПУШТЕНА ВО УПОТРЕБА РОЛЕРСКО-ВЕЛОСИПЕДСКАТА ПАТЕКА ДО МОСТОТ „БЛИЗНАК“      

Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, градоначалникот на општината Гази Баба, Тони Трајковски и директорот на ЈП „Улици и патишта“, Синиша Ивановски, денеска /05.07.2011 година/ и официјално ја пуштија во употреба новата делница од ролерско-велосипедската патека по кејот на реката Вардар од левата страна, што води од фабриката „Комуна“ до мостот „Близнак“. Овој потег е продолжение на ролерската патека од центарот на градот до фабриката „Комуна“ што Градот Скопје ја изгради минатото лето.

- Ролерско-велосипедската патека во делот од фабриката „Комуна“ до мостот „Близнак“ е долга 2.338 метри, а широка 4 (четири) метри. На терен беше направен ископ, подлогата беше тампонирана и беа поставени рабници. Патеката е асфалтирана, означена е хоризонталната сигнализација и се поставени сообраќајни знаци. На изградба на овој дел од ролерско-велосипедската патека на кејот работеа екипите на фабриката „Карпош“ и на ЈП „Улици и патишта“. Градот Скопје за овој градежен зафат потроши околу 7 милиони денари. Ролерско-велосипедската патека на левата страна од кејот на Вардар нуди можност за спортување и рекреација, како и непрекината велосипедска врска од Ќерамидница и Автокоманда до центарот на градот – рече денеска градоначалникот Трајановски.

Тој најави дека наесен оваа делница ќе се осветли, а наредната година ќе се работи на изградба на пешачката патека на овој потег.

Градоначалникот на општината Гази Баба, Тони Трајковски, рече дека овој дел конечно се урбанизира и најави дека за хигиената и јавниот ред на патеката ќе се грижат општинските инспектори.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4360&mid=482&tabId=1&tabindex=0

Не дај боже да ја измиеја патеката.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 07-Jul-2011 at 00:23

Фотки од патеката


1



2



3



4
Ај погодете како овие автомобили стигнале на ова место   Bash  Bash  Bash  Bash  Bash  Bash  Bash  Bash  Bash  Bash







------------------------------------------------------------------------------------------



Мапа на постоечките велосипедски патеки во Скопје:


Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 07-Jul-2011 at 21:43
Originally posted by Cloverstack


Фотки од патеката
Ај погодете како овие автомобили стигнале на ова место   Bash  Bash  Bash  Bash  Bash  Bash  Bash  Bash  Bash  Bash




Автомобилите се привремено тука ,ги користат работниците ангажирани од Паркови и Зеленило кој се задолжени за уредување на околината на кејот од другата страна.






Edited by dule - 07-Jul-2011 at 21:44
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 07-Jul-2011 at 23:03
Без разлика, не смеат да ја користат велосипедската патека како улица.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 07-Jul-2011 at 23:27
Еве нешто и на слична тема

Пешаци, велосипедисти и моторџии на иста патека


 

Граѓаните се револтирани од возачите на мотори и на скутери, кои со големи брзини се движат меѓу многубројните посетители, на кои им се загрозува безбедноста. Се случува и велосипедистите да не ги почитуваат правилата и да се движат на пешачките патеки и обратно

 

 
%20 
Ниту казните од 25 евра што полицијата секојдневно ги изрекува не влијае на дисциплинирање на несовесните возачи на мотори и на скутери, кои го узурпираат просторот наменет за пешаци и за рекреативци, покрај кејот на Вардар. Иако, горниот дел е уреден со клупи и е наменет за пешаците, а долниот дел за велосипедистите и за љубителите на ролерките, тоа правило ретко кој го почитува. Граѓаните се револтирани од возачите на мотори и на скутери кои со големи брзини се движат меѓу многубројните посетители, на кои им се загрозува безбедноста. Се случува и велосипедистите да не ги почитуваат правилата и да се движат на пешачките патеки и обратно.

- Често пешачам со сопругата на кејот. Кога ќе седнеме на клупите немаме раат. Цело време поминуват велосипеди и мопеди. Долу има обележана велосипедска патека, која треба да ја користат велосипедистите, а моторите, пак, воопшто не смеат да се движат тука. Попладне голем број родители со деца се шетаат, луѓе во години одмараат на клупите, а помеѓу нив поминуваат со голема брзина. Треба да се има ред кој каде треба да се движи, па така спокојни ќе бидеме и ние пешаците и рекреативците што возат велосипеди и ролерки - ни изјави чест посетител на кејот.

Од градот Скопје информираат дека нивната надлежност завршува со пропишувањето на режимите за користење на велосипедските патеки.

- Согласно поставената сигнализација на патеките на кејот, секаде е забрането управување со мопеди и автомобили. Органите задолжени за регулирање на сообраќајот, должни се да им изрекуваа казни на оние што не го почитуваат воспоставениот режим на користење на велосипедските патеки - додаваат надлежните од градот.

Според законот за безбедност на сообраќајот на патиштата, казната за моторите и за велосипедите со мотор кои се движат по велосипедска и по пешачка патека изнесува 25 евра. Од СВР Скопје информираат дека особено во летниот период кога е зголемена фреквенцијата на луѓе, се случува да се изречат и од 10 до 15 казни дневно за ваквите прекршоци.
 
  
Автор: Б.Г


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=7711954308&id=14&prilog=0&setIzdanie=22324


Edited by Cloverstack - 07-Jul-2011 at 23:30
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 08-Jul-2011 at 00:52
иако нашите граѓани сеуште се однесуваат како да не слушнале за прописи и цивилизирани начини на движење, сепак тука морам да го искритикувам и недостатокот од пешачки патеки и урбанизација на кејот
патеките кои се наоѓаат на врвот од насипот на коритото на Вардар се недоволни за протокот на луѓе по кејот, а на некои делови дурии и воопшто нема патека
еве, бидејќи не ги користам другите делови од кејот толку често, ќе искоментирам за во Аеродром:
конкретно, пешачката патека во аеродром е многу тесна за пешаци, а на пониското ниво има само велосипедска патека, многу луѓе кои го користат кејот на пример за трчање, често се симнуваат на велосипедската патека, баш поради поголемиот простор, а на никој не му се гази по тиња, треви и песок
исто така, на некои делови фали патека, како на пример, потегот од железничката пруга па се до пензионерскиот дисконтот, а јас често го користам баш тој дел од кејот како обичен пешак
истото важи и за потегот од железниката, па се до плоштадот (на овој простор има пешачка улица над кејот, но истата не би било логично да се користи во спортски цели, тука го имаме Маџир маало и кафулињата по кеј, исто така од другата страна од Вардар нема никаква патека по која би можеле да се движат пешаци
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 08-Jul-2011 at 17:15
Мапата на велосипедски патеки е утната кај делот на Партизанска. Од раскрсницата со Рузвелтова па до Тифани, нема ни асална пешачка патека а камо ли велосипедска. Таа постои да но на неа има автомобили.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 08-Jul-2011 at 19:02
Originally posted by Tuvok

Мапата на велосипедски патеки е утната кај делот на Партизанска. Од раскрсницата со Рузвелтова па до Тифани, нема ни асална пешачка патека а камо ли велосипедска. Таа постои да но на неа има автомобили.
добор, мапата е за сите патеки ккои се официјално направени како такви, а како се користат е друга приказна
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 17-Jul-2011 at 22:49
ОСВРТ: Јавен велосипедски систем сеуште не постои во Скопје

Веќе една година функционира проектот „Скопје изнајми велосипед“, а сеуште не постојат видливи ефекти во растоварувањето на патниот сообраќај во главниот град. До каде е стигнат проектот и кои се идните планови, какви се досегашните резултати и какви се искуствата од соседните главни градови?

Најновата информација за овој проект е дека претпријатието „Градски паркинг“ наскоро ќе пушти во употреба 45 нови велосипеди и 2 нови пункта за изнајмување велосипеди кај стоковната куќа „Илинден“ и под Транспортниот центар, со што скопјани ова лето ќе имаат на располагање 110 велосипеди кои ќе се изнајмуваат на 5 пунктови. За жал, градските власти сеуште не ја реализирале кинеската донација од 10.000 евра за купување велосипеди доделена во ноември минатата година. Со реализацијата на оваа инвестиција бројот на велосипеди за изнајмување би можел да се искачи до 200.




Скопје е еден од првите главни градови на Балканот кој успеа да го отпочне проектот за изнајмување на велосипеди. Во април минатата година во Белград отпочна проектот „Циклирање“ на Иницијативата за оддржлива урбана мобилност и градот Белград. Пилот – проектот предвидува инвестиција од 350.000 евра за купување на 500 велосипеди поставени на 70 паркиралишта. Чекор напред кај овој план е автоматскиот систем на паркиралишта кој овозможува плаќање со кредитна картичка, мобилен телефон или со смарт – картичка за изнајмување на велосипедот по примерот на поголемите европски градови. За жал, белградскиот модел на јавен велосипедски превоз сеуште не профункционира во сиот сјај, освен почетната иницијатива на невладините организации стара една година.




Слично на Белград, во Загреб уште од 2008 година постои проект за воведување на јавен велосипедски систем преку изнајмување на велосипеди на 10 пунктови. Тогашната идеја не профункционира во јавен велосипедски систем, па така минатата година повторно се актуелизираше проектот преку организацијата „Цивитас – елан“. Планирано е велосипедите да се изнајмуваат преку напредна технологија со користење на смарт – картички за плаќање, пунктовите да бидат сместени на секои 300 до 400 метри, а како партнери во проектот да се вклучат Јавното сообраќајно претпријатие од Загреб и Хрватските железници.




За разлика од Скопје, Белград и Загреб, Љубљана е главниот град кој успеа да го спроведе проектот за јавен велосипедски систем, каде се воведоа и законски мерки за велосипедистите идентични на оние за учесниците во останатиот патен сообраќај. „Бицикељ“ системот нуди 300 велосипеди за изнајмување на 31 пункт, секој поставен на растојание од 300 до 500 метри во градското подрачје на Љубљана со работно време од 6 до 22 часот. И во Љубљана плаќањето се врши преку автоматски систем со користење на смарт – картичка.




Искуствата од соседните балкански градови, но и од европските метрополи укажуваат дека системот за изнајмување на велосипеди во Скопје треба да се менува во насока на негова автоматизација. Пунктовите кои овозможуваат електронско изнајмување и враќање на велосипедите ја даваат можноста истите да се постават на голем број места на најфрекфентните локации во градското подрачје, за разлика од системот во Скопје кој е силно сврзан со малубројните постоечки паркинзи на претпријатието Градски паркинг.

Освен избраниот модел, голем проблем со велосипедите за изнајмување во Скопје е начинот на нивна употреба од страна на граѓаните. Во брошурата „Градови и велосипеди“, која произлезе од минатогодишната работница на фестивалот „Велофест“, се укажува дека рекреативното користење на велосипедот низ околината на Скопје е најзастапено денес. Патеката покрај Вардар, покрај железничката пруга во Кисела Вода и оние во градскиот парк се најмногу користени од страна на граѓаните, па оттука интересот за изнајмување велосипеди кај скопјани е насочен најчесто за рекреација по овие патеки.

За разлика од рекреативното користење на велосипедите во Скопје, целта на соседните балкански градови е велосипедот да постане дел од системот на јавниот превоз во градот, со кој на граѓаните ќе им се овозможи нов вид на јавен сообраќај покрај автобусите, трамваите и железницата. Постојат повеќе причини за појавата на овој проблем во Скопје. Основната причина лежи во 40 – тината километри велосипедска патека изградена досега во главниот град. При градењето на нови булевари и проширување на постојните неретко е изоставена изградбата на велосипедска патека покрај булеварот, а онаму каде што постојат истите се окупирани од автомобилите и од пешаците. Градот Скопје треба да се ангажира најпрвин за целосно обележување на постоечките патеки и нивна реконструкција, а потоа и за изградба на нови патеки онаму каде што е потребно. Изградбата на велосипедска патека на булеварот Св. Климент Охридски во центарот на градот би бил позитивен пример во таа насока.

За разлика од Скопје, во главниот град на Хрватска постои 150 километри долга мрежа на велосипедски патеки, додека во Љубљана велосипедските патеки се долги 120 километри. Најблиску до Скопје е Белград со околу 70 километри изградени велосипедски стази, но планот на градските власти во Белград е истата да се прошири на најмалку 200 километри до 2021 година. Скопје во моментов нема план за тоа колку, каде и до кога ќе треба да се изгради нова инфраструктура за велосипедистите.

Дополнителна причина зошто во Скопје сеуште не постои јавен велосипедски систем е непостоењето на мерки кои би ги отргнале граѓаните од користење автомобили. Последната мерка за зголемување на цената на такси – превозот во Скопје доведе до поголема употреба на јавниот автобуски превоз во градот. Поголемата цената на такси – превозот, но и позначителното зголемување на цената за паркирање во строгиот центар на градот се само дел од мерките кои би ги насочиле граѓаните на изнајмување велосипеди. Како и да е, искуствата од европските метрополи и проектите на соседните балкански градови се добра насока за тоа како треба да се изгради јавен велосипедски систем во Скопје. Сегашниот проект треба да се надгради во согласно со позитивните примери од другите градови, за Скопје да добие ефикасна алтернатива на постоечкиот јавен автобуски превоз.


И на малкуте велосипедски патеки во Скопје, велосипедистите се среќаваат со голем број препреки:













Бојан Блажевски


http://www.build.mk/?p=8181


Edited by build.mk - 17-Jul-2011 at 22:50
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 18-Jul-2011 at 00:25
иако многу нормално нема никаков ред во велосипедизмо и пешачењето во Скопје, мора да се потсетиме дека посоченитепатеки на К.Ј.Питу беа погрешно обележани, а меѓудругото, таму нема патека официјално направена за велосипеди, туку се користи еден тротоар од сите, широк скоро 4 метри
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 03-Aug-2011 at 14:05
Градоначалникот на Вилнус има решение за непрописно паркираните автомобили на велосипедски патеки

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 03-Aug-2011 at 15:56
пред избори и ќе пука со тенк,ама после тоа сите се кријат,ги нема(чест на исклучоци од правилото)
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 03-Aug-2011 at 18:11
Кај бе Вилнус со Скопје ќе го споредуваш кај нас медитеранска култура се паркира кај ќе се стигне и 100 тенка да донесеш не можеш да го научиш народот џабе се и казни ќе треба едно 50 поколенија за да тргне работата.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.369 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.