Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1 23456 42> |
Author | ||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #61 Posted: 30-May-2008 at 00:12 | |
Од што се запалила побогу
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #62 Posted: 30-May-2008 at 17:01 | |
Како сто напоменав предходно, најповеќе се палат од не редовно перење-чистење, штета не го сликав вчера имаше мал пожар на една електро, од наталожено уље и нафта помешано со прашина на еден од резервоарите кој е во близина на тркалата, и за време на нагли кочења од искрите се запали, само присебноста на особјето спречи нешто поголемо.
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #63 Posted: 06-Jun-2008 at 16:09 | |
Еве како нашите мајстори се снаоѓаат и ги репарираат дизелките
Репарација на МЖ 661-404 со главниот мајстор-гение Ангеле Со музика на Бодан Арсовски - Last Train |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #64 Posted: 06-Jun-2008 at 16:53 | |
Туку што стана со блокадата... Уште ли трае? |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #65 Posted: 06-Jun-2008 at 18:34 | |
Сега за сега железничкиот тече нормално (се натрупа во Србија и Унгарија, па на некој начин мораа)
* Имаат нова играчка - авио и камионски сообраѓај |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #66 Posted: 06-Jun-2008 at 19:12 | |
Се нормализираше железницава?
Срам да ти е што не ме извести... Мада реално гледано, за жал најверојатно нема да помине долго додека не се повтори целата ситуација со некаков друг штрајк или којзнае што ќе измислат... |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #67 Posted: 15-Jun-2008 at 12:58 | |
Извини, ако е за утеха ни јас не снимив ни една „змија“ - композиција Еве за извинување, еден клип од сервис на електрична локомотива МЖ 441-109 Edited by Vladimir P - 15-Jun-2008 at 13:05 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #68 Posted: 19-Jun-2008 at 18:36 | |
ВЕСТ: Естонска железница се интересира за купување на нашиот железнички транспорт
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #69 Posted: 19-Jun-2008 at 19:30 | |
Еве
http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=34587&mid=1500&tabId=1&tabindex=0 Но и уште една вест... јас навивам за првата
http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=32831&kategorija=2 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #70 Posted: 19-Jun-2008 at 20:54 | |
Многу помило ќе ми беше некоја помоќна компанија сериозно да се заинтересира, но и ова со Естонциве е добар сигнал... А ова со јужните соседи, нема што да се ставаат у рачуница, треба одма да им се покаже среден прст (со елегантни методи). Тоа не е само ради некаков инает, туку така налага здравиот разум. Веќе премногу се навлезени во стратешки гранки на нашата економија и ја компромитираат (што не е ништо друго освен предавство од разноразни пијавици од минатото). А тоа токму сега кога јасно ставија до знаење дека ќе ги применат апсолутно сите методи што им се на располагање за да ни наштетат, еве ги се јавија да ги купеле МЖ и Фершпед... Веројатно е наша вина, до сега веројатно сме оставиле впечаток на безмозочници и без'рбетници кои стојат и гледаат како неколку души стануваат тешки милионери, продавајќи ги нашите национални интереси токму на нашиот најголем душман. Во секој случај, кога веќе железницата ја продаваме на странец, треба барем да ја дадеме на некој мултинационален гигант, или од некоја моќна земја, па нека пробаат јужните соседи нив да им „штрајкуваат“ секој втор ден... |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #71 Posted: 19-Jun-2008 at 21:39 | |
Треба да бидеме реални. Иако имаше неколку големи утки како ОКТА или Жито Лукс некои од грките инвестиции излегоа доста квалитетни (Космофон, Титан итн). Сепак за ваква стратешка гранка се сложувам дека треба добро да се оградиме не за друго туку бидејќи баш тука не удриле кога ни било најтешко. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #72 Posted: 19-Jun-2008 at 22:05 | |
Мислам дека ке се јават и други земји кој знаат дека железничкиот транспортот е вносен бизнис, би требало да се почека ако не друго цената ќе расте ако темпото кој сега го почна МЖ.
Што се однесува за заинересираноста на FMGrece нема таква графичка емоција на форумов која би ја ставил о()о |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
GreatMakedon
Senior Member Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
Quote Reply #73 Posted: 20-Jun-2008 at 11:35 | |
dali so privatna investicija konecno ke vidime novi vozovi na MZ?
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #74 Posted: 20-Jun-2008 at 12:06 | |
Зависи на што мислиш, секој кој би го купил транспорт сигурно прво би вложил во товарен сообраќај каде се и парите, па многу подоцна во патнички каде секако има пари но нема „брза“ заработувачка. Тоа и сега го прави МЗ - Транспорт, обновува локомотиви, маневарки, и товарни вагони, а подоцна планира со тие пари во развој на патничкиот транспорт. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #75 Posted: 20-Jun-2008 at 12:42 | |
Eве и потврда на тоа како насата локомотива MZ 461-117 се реновира и теристоризира во Кончар.
Мора прво влечниот парк да се обнови, каде имаме најтесно грло, за раст на железницата. Фотосите ми се испратени благодарение на г. Братиќ кој е вработен во Кончар |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #76 Posted: 20-Jun-2008 at 12:52 | |
Odlicni fotki vladimir Fala za site objasnuvanja so prishtanishtata ali da te prasham ushte neshto
Shto tochno se sluchuva na slikive, kako da e samo shkolka mi izgleda
Isto da ne znaesh sluchajno dali so renoviranjeto predniot del (staklata/farovite) ke dobie nov izgled (neznam dali ubavo objasniv)
Fala odnapred pa koga ke imash vreme.....
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #77 Posted: 20-Jun-2008 at 14:34 | |
Што бе Кончар нема пруга, па да мора со камион да ја донесат?!
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #78 Posted: 21-Jun-2008 at 00:59 | |
Долниот трап - постоље или шасија е одвоена од кабината и таа веќе е на пескорење
(за оние што не го знаат изразот - многу ситен кварцен песок под голем притисок се шпица и се доваѓа до гол чист метал а со тоа се гледа и состојната на конструкцијата нејзината евентуална оштетеност) за да се темелно заштити и потоа офарба. А ова на сликите е оголена љуска - кабина без ништо во неја за и таа да се обнови а потоа се монтира се од ново мотори е новата современа електроника. Ова е слика како е испративме нашата МЖ 461-117 Иначе еве како стгна во Концар А имала и една згода да по пат да помогне на една друга запалена лок. па изворно ви го истакам текстот од самиот машиновозач кој ми го испрати.
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #79 Posted: 07-Jul-2008 at 12:01 | |
Нис кањонот на Вардар од трасата Велес - Скопје
со МЖ 661-236 Edited by Cloverstack - 20-Feb-2009 at 00:59 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #80 Posted: 07-Jul-2008 at 18:05 | |
Одлично клипче!
|
||
Post Reply | Page <1 23456 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |