build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вагони

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 18>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 07-May-2011 at 08:32
Rgns-z







Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 16-May-2011 at 08:24

Кожени седишта и гратис кафе и во нашите возови

Засега има три обновени вагони, а до крајот на годината уште седум вагони. Еден од нив е спална кола, која секоја вечер патува за Белград

Сања Наумовска

Удобни црвени кожени седишта и послуга со бесплатно кафе и вода. Патниците во македонските возови почнаа да уживаат во благодати на кои не се навикнати. Згора на тоа, сега во вагоните е чисто, прозорците не се заглавени, а тоалетите функционираат. Сликата не е од некој европски воз, туку од обновените вагони на „Македонски железници“.

„Конечно, пристојни услови за патување, да ти е мерак да седнеш и да се возиш“, коментираат граѓаните. Задоволни се и вработените во „Железници“, кои забележуваат дека патниците со внимание се однесуваат кон обновениот инвентар во возот.

„Редовно патувам со воз за Скопје веќе неколку години, бидејќи цената на билетот им одговара на моите можности. Сепак, можам да кажам дека пред реконструкцијата на вагоните не бев задоволен од хигиената. Сега состојбата е многу променета и условите за патување се одлични, а вработените се љубезни“, вели Дејан, студент од Битола. За него не претставува проблем да доплати стотина денари повеќе и да си резервира место во еден од трите обновени вагони на „Македонски железници“, кои секојдневно сообраќаат на релацијата Скопје - Битола. Седиштата се нумерирани, па секој си го знае местото. Патувањето не трае повеќе од три часа, бидејќи возот застанува накратко само на три попатни станици.

„Патувањето со воз станува навистина пријатно во последно време“, вели пензионерот Ангел, кој заедно со својата сопруга често патува кон Битола, во посета на роднините. „Откако од ’Железници‘ ја нудат можноста за резервација во новите вагони, редовно ја користиме. Почисто е, седиштата се поудобни, а со кафенце и читање весник времето побрзо поминува“, вели тој.

Моментно има три обновени вагони, во кои секојдневно уживаат домашните патници. Еден од нив е спална кола, која секоја вечер патува за Белград. Летово, во неа ќе се превезуваат нашите туристи кон приморските центри Бургас во Бугарија и Бар во Црна Гора. До крајот на годината ќе бидат реконструирани вкупно седум вагони во велешката фабрика „Колска“. Планирано е, најавуваат од „Македонски железници - Транспорт“, во следните неколку години да се обноват вкупно 30 стари вагони, од кои дел ќе имаат и де лукс услови. Ќе бидат климатизирани и опремени со модерни вакуум-тоалети и адаптирани за пристап на лица со посебни потреби.

„Грдата слика од крш возови од старите, валкани, распаднати и испокршени возови, полека, но сигурно ќе заминуваат во историјата. Иако се стари по неколку децении, вака обновени вагоните и локомотивите на патниците ќе им понудат попристоен превоз“, велат во „Железници“.

Стандардната реконструкција ќе ја чини „Македонски железници“ од 70.000 до 100.000 евра за еден вагон, односно 300.000 евра за де лукс опремените возила. Тоа е неколкупати помалку од сумата потребна за купување нови модерни вагони. На европските пазари тие чинат околу 1 милион евра, а во план е во 2015 година да се набават и неколку нови патнички вагони.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9F1A55AECD0FCF4A9E4CBE7AE3621BA2
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 16-May-2011 at 10:27
Доколку Колска-Велес навистина понуди сума од 300.000 евра за де лукс опремените возила, тогаш истата може да добие вагони на ремонт и од соседните држави бидејќи цената е багателна во споредба со Гоша од Србија и Гредељ од Хрватска. Во секој случај треба да се каже и дали Колска има можности да модернизира вагони според сите европски критериуми.

Во однос на текстот, гледам дека секторот односи со јавност во железница забревтува во последно времеLOL.

Да не ги разочараме останатите форумаши, но убавата слика за македонските возови важи единствено во Пелагонија експрес, а тоа е само еден воз на релација Скопје-Битола-Скопје. Е сега, ако железница е паметна, тогаш од наредниот возен ред ќе воведе и уште еден експресен воз Скопје-Битола-Скопје, но овој пат со утринско поаѓање од Скопје и попладневно од Битола.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 01-Jun-2011 at 13:50
Деновиве ќе биде пуштен уште еден комплетно обновен патнички вагон од работилницата за шински возила Велес - Колска.





Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 01-Jun-2011 at 15:52
Dali ovoj vagon ke bide pusten na redovni linii ili pak so Pelagonija expres.??

Edited by BullDoG - 01-Jun-2011 at 15:53
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 01-Jun-2011 at 17:05
Мислам дека ова ќе ја замени кушет колата која сега иде со Пелагонија Експрес, така да ќе се коплетира една потполно нова композиција. Но неможам да тврдам.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 01-Jun-2011 at 21:53
Во Пелагонија Експрес постојано се вадат и се ставаат кушет-вагоните, можеби истите имаат фрижидер па затоа сообраќаат во овој воз.

Инаку има неколку понови вагони од последно време, сообраќаат и на патничките возови кон Битола, така што кушет-вагонот очигледно е ставен поради некоја друга потреба.
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 01-Jun-2011 at 22:10
Ok, Fala Smile
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 01-Jun-2011 at 23:39
Вагонот денеска ке оди на проба!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 01-Jun-2011 at 23:49
Еве ја имаме и најновата информација
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 02-Jun-2011 at 00:02
Зошто е покривот бел на овој вагон?? Question
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 02-Jun-2011 at 08:30
Originally posted by Danielbtmk

Зошто е покривот бел на овој вагон?? Question

Добра примедба,

Вечити проблем со доставувачите, додуше два типа на боја се употребуват: загасена бела и вид на сребрена.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 04-Aug-2011 at 13:39
Продолжува обновата на патничките вагони

MZ B 50 65 20-10 002-1



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 04-Aug-2011 at 16:48
Браво за МЖ, Владимир дали знаеш колку вкупно патнички вагони се досега реконструирани од почетокот на оваа година? Би сакал да пишеш доколку имаш информации.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 04-Aug-2011 at 16:54
Kolku sto gledam vnatresnosta ne e od okeanskiot tip ili jas gresam??...
Inace bi bilo dobro da imame fotka od vnatresnosta na vagonot
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 04-Aug-2011 at 20:31
Originally posted by BOJAN

Браво за МЖ, Владимир дали знаеш колку вкупно патнички вагони се досега реконструирани од почетокот на оваа година? Би сакал да пишеш доколку имаш информации.

Бојане, за жал сега сватив дека не водев таква евиденција, но не е проблем деновиве да ги добијам податоците.

Originally posted by my Macedonia

Kolku sto gledam vnatresnosta ne e od okeanskiot tip ili jas gresam??...Inace bi bilo dobro da imame fotka od vnatresnosta na vagonot

Не е од окенаски тип, за него треба еден поголем тим на проектанти, дизајнери, производители, добавувачи, ... за да се усвои таков тип. Но верувам дека после ова серија на подмирување на потребите на МЖ ќе следи и таа фаза.

Edited by Vladimir P - 04-Aug-2011 at 20:32
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 04-Aug-2011 at 20:40
Владимир,треба и построга контрола во обновените вагони барем,неможи МЖ да реновира толку вагони колку што можат неандерталците да уништат,нешто камери да се стават или слично,мора нешто да се направи,сум патувал многу со воз и знам дека одма ќе се премини на `ручни рад` на некои поединци
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 04-Aug-2011 at 23:07

Еве денеска низ што пробував да ја видам околината. Графити не само на шасијата него и на прозорите по вагоните.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 05-Aug-2011 at 09:21
Владимир, а дали си запознаен со фактот колку патнички вагони во моментов сообраќаат? Во последно време ми изгледа дека патничките возови се значително скратени со вагони, не знам дали поради тоа што е лето или има недостиг на исправни вагони.

Edited by BOJAN - 05-Aug-2011 at 09:22
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 05-Aug-2011 at 22:54
Уместо одговор, еве ја секојдневна слика од “меѓународниот воз 335“ со збунети туристи кој после разговорот морав да ги упатам на автобуската станица за да продолжат кон земјата од европската унија - грција.



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.375 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.