build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Цветан Димов

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 20-Aug-2011 at 03:43
Еве склопив некоја мапа како тоа би изгледало. Дури и оваа опција неможе да го премости фактот дека ХТКарпош мора да се прошири од раскрсницата со Џон Кенеди до кајшто е широк, а тоа се 600 метри на лесна траса каде треба да се сруши  некои два три објекта и другото е празно, освен кај раскрсницата што има некои куп стари објекти што со политичка воља, решеност и малку средства може да се отстранат. Ова може да биде само некое краткорочно решение но кога тогаш  на сегменти на чекор по чекор офанзицва мора да се презеде. Џабе ли клучката Бит Пазар, ќе затвараме ли сега краци?
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 20-Aug-2011 at 15:33
Поарно да го прошират на тие 600 метри и да го направат еднонасочен, отколку да ги исечат дрвјата кои по ГУП се во ред поставени. Она што фали е 3 нови ленти од источната страна, така што источниот дрворед би станал средишен дрворед. Меѓутоа знаеме дека има диви објекти, па токму затоа велам дека е поарно еднонасочен да го направат. А доколку ги исечат сите дрвја, и не постават средишно зеленило (читај: жардињери), пак ништо не направиле. Само повеќе ќе се гледа руглото чаирско.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 21-Aug-2011 at 01:44
Еве ако има воља општината и стварно сака да се направи булеварот нека само за тој опфат каде што треба да биде идната градежна линија, нека донесе бесплатни комуналии да стимулира изградба и оформување на новата градежна повлечена (според сегашната состојба) линија и веќе нема да виси како демоклов меч тоа со дивоградбите, и сама ќе стимулира да и приватните избутаат дел од руглото што ќе им биде пред идните згради. А за како тоа би изгледало со фасадите, е друо прашање, мислам на новите фасади. Не зброиме за потребни средства или трошоци, со едноставни одлуки може многу да се постигне.

Edited by lslcrew - 21-Aug-2011 at 01:47
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 21-Aug-2011 at 15:44
Не дека сум против дрвата, но кога ке поминеш низ чаир ќе видиш дека дрвата не се за тој дел од чаир, бидејќи имаат длабоги корења и ги кренале сите бекатонки и некаде и дел од асфалтот,се надевам ке ги тргнат па на нивно место ке засадат дрва што не пуштаат така длабоки корења,иначе еднонасочна нема да фунскионира во никој случај,уште по една лента е подобро решение.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4090
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 21-Aug-2011 at 16:11
Opstina Cair mora povekje da se grizi i da soraboti so Grad Skopje! Stana najlosa opstina!Neka se angaziraat povekje za infrastrukturata vo ovaj del! I tie proekti sto se pocnati nigde ne se! Sto e e ova?Na sto lici?
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 22-Aug-2011 at 18:00
Originally posted by my Macedonia

Opstina Cair mora povekje da se grizi i da soraboti so Grad Skopje! Stana najlosa opstina!Neka se angaziraat povekje za infrastrukturata vo ovaj del! I tie proekti sto se pocnati nigde ne se! Sto e e ova?Na sto lici?


Со прекројувањето на границите баба ми која живее на бит пазар прејде под јурисдикција на општина чаир и според неа општина чаир е многу понеорганизирана и пред се очигледно покорумпирана од општина центар.


Edited by mirakuliks - 22-Aug-2011 at 18:06
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 22-Aug-2011 at 23:15
Originally posted by mirakuliks

Со прекројувањето на границите баба ми која живее на бит пазар прејде под јурисдикција на општина чаир и според неа општина чаир е многу понеорганизирана и пред се очигледно покорумпирана од општина центар.
За такво достигнување мора навистина многу да се потрудиле. А Општина Центар навистина прерасна во единица-мерка за корупција, секоја им чест.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 14-Sep-2011 at 21:57
Нешто се спрема во Цветан Димов, има поставени неколку знаци дека ќе се работи нешто ,еве сега уште малку ке поставам слики каде ги видов таблите.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 15-Sep-2011 at 16:53
Еве тука на оваа слика со црвено се обележани каде се поставени знаците за работа на патот, само не знам зошто ги има и низ другата уличка од десна страна,дали има урбанистички план за проширување на оваа улица?

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Bulldozer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Jul-2010
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote Bulldozer Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 21-Jan-2013 at 19:34

ГРАДОТ СО ДИЛЕМИ ЗА МЕТЕЖОТ KАЈ „ЈАЈА-ПАША“

Џабе „Цветан Димов“ ќе се прошири ако Чаир ги мазни несовесните

Градоначалникот Kоце Трајановски најави за годинава проширување со нови ленти, но е скептичен дали проблемот навистина ќе се реши ако и понатаму непрописно паркирани возила има од двете страни на улицата, а притоа Општината не презема ништо

Александар Арсовски

Да се прошири улицата Цветан Димов, на потегот од „Јаја-паша“ до „Џон Kенеди“, поради неподоносливиот сообраќаен хаос, побара советничката група на ДПА во Советот во Скопје. Имајќи предвид дека такво нешто градската власт одамна планира, го запрашаа градоначалникот Kоце Трајановски за кога е планиран овој зафат и кога ќе почне неговата реализација, имајќи предвид дека е од голема важност за растоваруње на ова тесно грло.

Граѓани што секојдневно се движат по „Цветан Димов“ сведочат дека метежот го создаваат несовесните возачи, на кои знаците не им значат ништо. Секојдневно од двете страни на улицата има паркирани возила, кои придонесуваат за поголем застој. Многумина, кои имаат работа во некој близок колонијал, ги оставаат возилата и по 15-ина минути на коловозот, без грижа на совест дали ќе пречат некому. Дополнителен проблем се пешаците, кои го преминуваат коловозот без никаков ред, а и возилата, кои непрописно се вклучуваат од тесните улички од двете страни на сообраќајницата. Тука се и автобусите на ЈСП, чија постојка е на улицата. Kолона од возила се формира особено во попладневните часови, кога завршува работното време - и тоа од клучката кај „Јаја-паша“ до „Џон Kенеди“.

Градоначалникот Трајановски како клучен го потенцира токму тој момент - дали проширувањето ќе го реши навистина проблемот ако непрописно паркираните возила и понатаму ги зафаќаат крајните коловозните ленти. Тој соопшти дека реконструкцијата на „Цветан Димов“ е еден од приоритетите за годинава. По изработка на изведбен проект, ќе се избере фирма-изведувач, по што работите ќе почнат.

- Отстранувањето на тесното грло на „Цветан Димов“ е од извонредно значење за нормално одвивање на сообраќајот во градот. Улицата ќе се проширува во булевар, но тоа ќе биде џабе ако потоа не биде обезбедена нејзината проточност, односно ако лентите повторно бидат зафатени со паркирани возила - одговори Трајановски и напомена дека во решавање на проблемот треба да помогнат и полицијата и локалната власт.

Граѓаните што живеат во тој реон се согласуваат дека е невозможно да се вози по оваа сообраќајница.

- Ваков метеж има постојано. Не знаеш на што повеќе да внимаваш - да не згазиш некого или да не ја удриш колата во паркирано возило. Но, тоа е кога за Чаир нема друг влез и мора одовде да поминувам. Ако сакам да одам по друг пат, ќе треба да го вртам половина град - вели Реџеп Таири.

Идејата за проширување на улицата и нејзино претворање во булевар постои веќе неколку години. Сепак, за нејзино остварување на терен има многу пречки - треба да се исечат дрва, но и да се отстранат дивоизградени објекти.

Надлежните од Чаир изјавија дека улицата е под ингеренција на Градот и тие треба берат гајле како ќе ја изведат реконструкцијата.

- Точно е дека на „Цветан Димов“ има објекти што ќе пречат при предвиденото проширување, но јас немам информации за колку точно објекти станува збор и каков е нивниот статус. Тоа детално ќе биде рагледувано кога ќе почне да се реализира проектот - изјави Хани.

Десет казни дневно

Во просек, десет возачи дневно добиваат казна за сообраќаен прекршок направен на улицата Цветан Димов, изјавија од СВР Скопје. Во прашање се два вида прекршоци: постапување спротивно на сообраќаен знак, за што казната е 25 евра, и погрешно паркирање, за што глобата е 45 евра.

Од СВР Скопје тврдат дека на улицата се спроведуваат редовни контроли, а се интервенира и на повик. Ако е потребно, на терен излегува и пајак-службата.


http://dnevnik.com.mk/?ItemID=2DED9BCFE39EAF40A7958A8E61716F7B


Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 22-Jan-2013 at 02:01
И пак не ми е јасно како никој не спомнува дека вистинското решение за тесните грла кај Јаја паша, и раскрсницата кај Судска палата е врската на бул Климент Охридски со македонско/косовска бригада со мост преку вардар.
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 07-Feb-2013 at 14:43
Po gore iznesenite resenija na Koce se gleda deka rabotata e seuste carsiski muabet. Kolku se prolongira prosiruvanjeto se ke bide potesko. Ovoj del uste na vremeto trebase da bide reseno urbanisticki i istoto sprovedeno.
Na ovoj poteg od Jaja pasa do Dz Kenedi nikogas se nema razmisluvano za bulebar a toa se gleda spored dozvolenoto gradenite objekti uste pred 10tina godini. Inaku koj bi im dal dozvola za geadenje, toa vreme ne bea decentralizirani ingerenciite.
Sega veke e mnogu potesko.
Dodeka na nekoj del od gradot na sekoi 20 metri se stavaat semafori i neznamti kakvi  ne spomenici, fontani, vodopadi, smizli, volovi, i bezbroj gluposti ovdeka se nema napraveno nisto ozbilno veke 30 godini.
Taka da spored mene ovdeka prvo treba ubavo urbanistite da ja razrabotat temava vklucuvajki gi i site pristapeni soobrakajnici, za potoa da donesat resenie. Dokolku se sluci nekoja bombasticna inprovizacina ke znaci cekanje na slednite 30tina godini.
Ova e urbana staro maalo kade sto na "bulevarot" gi imaat nimi site potrebni dukani, za sto treba da ima pristap so avtomobil. Ako im kazete na avtomobilite deka ne smeat tuka da stojat, togas treba sa im pokazete kade ke treba da se parkiraat!? Za toa treba urbanisticko resenie na cel ovoj poteg, kako i otvaranje na drugi pristapni patista, zeleni povrsini, dukani za sto ke treba da srusite uste 100tin kuki. Patceno od semaforite kaj USA abasadana isto taka moze direkno da gi povrze topansko pole (dokolku pak se prosiri plasticarskata ulica).
Dokolku prosirite uste po edna lenta na Bul Cvetan Dimov (sto ne e taka ednostavno) taja ke sluzi povtorno za parkiranje na avtomobilite. Gledajki taka pologicno e da se napravat dzepcinja za parkiranje na avtomobilite izmegu drvata so sirina od 2,5m i mozda nekoe drvo se isece. Vo dadenava situacija sirinsta izmegu drvsta ne se koristi za cirkulacija na pesacite, na tie delovi ima sesto kako i parkirani avtomobili... itn itn Se na se ne se raboti samo za bulevarot se raboti za kompletno resenie na toj del od gradot...

Edited by Portal - 07-Feb-2013 at 15:46
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 19-Apr-2015 at 14:08
Општина Чаир најави проширување на „Цветан Димов“



Ќе се прошири улицата „Цветан Димов“ кај најкритичната точка Чаирчанка.

Општината исекла десетина дрва поради менување на подземната инсталација каде ќе се прават дополнителните две ленти. Меџити вели дека поради реконструкција на уште три булевари во Чаир, ќе бидат исечени околу 20 јавори . Првиот проект предвидувал сечата да опфати над 100 дрва долж улиците во општината, пренесе Сител.

Со инвестиција од 3 милиони евра на градот Скопје, во Чаир ќе бидат реконструирани Булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ , Пластичарската улица во должина од 1километар и клучката од Битпазар до Американската амбасада.

http://netpress.com.mk/opshtina-chair-najavi-proshiruvanje-na-cvetan-dimov/
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 17-May-2020 at 01:14


Денес ставиле ѕид сред Цветан Димов. Може ќе помогне, ама доколку има потреба да се поставуваат ѕидови сред улици има голем проблем кој треба посистемски да се решава, не само со физички бариери. Реформа на полицијата, едукација на населението, па градуелен премин од опомени кон казни.



CityofSkopje

Edited by Cloverstack - 19-May-2020 at 00:10
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1145
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 17-May-2020 at 08:59
Ете решение и за Карев (пластичарска). Овде ќе беше добро прво да ја прошират и реконстрираат на цел потег, а средишната бариера да беше дел од самиот проект. Вака ќе има Западен брег вајб, но што е тука е.
Од Градот велат дека на оградата долж улицата ќе бидат нацртани графити, со што и во овој дел од градот ќе добие галерија на графити налик онаа во Градскиот трговски центар


Edited by <Fresno> - 17-May-2020 at 09:07
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15235
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 17-May-2020 at 12:24
Originally posted by Staro Skopje


Денес ставиле ѕид сред Цветан Димов. Може ќе помогне, ама доколку има потреба да се поставуваат ѕидови сред улици има голем проблем кој треба посистемски да се решава, не само со физички бариери. Реформа на полицијата, едукација на населението, па градуелен премин од опомени кон казни.


Пријателе, со таков невоспитан народ (да не употребам некој полош збор) јас би употребил и повисоки ѕидови. Тука најголем проблем за проточноста на сообраќајот, освен паркираните возила кои зафаќаат една лента, се и луѓето кои постојано претрчуваат, како и возилата кои полукружно свртуваат буквално на секој чекор. Со ова – колку и да изгледа сурово – решение барем ќе се заштитат и пешаците и возачите и сигурно бројот на несреќи ќе се намали за повеќе од пола.

Еве една денешна фотка од мене. Се надевам дека ѕидов ќе продолжи до раскрсницата кај Веро во Чаир.



Edited by Џоле - 17-May-2020 at 12:25
За сè има вторпат
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 17-May-2020 at 13:02
Шо е уба зградата над Халал Џеза

Ѕидот ќе помогне, не викам не; добро е што се постави. Треба и стражари да добие и да се ослободат десните ленти и тротоарите.

Ама ако воопшто има потреба од ѕид сред улица, има сериозен менталитетски дефект кој само со физичка бариера нема да се реши. Треба подлабок пристап, од образование, преку медиуми, до улица. Сообраќајната култура во државава е ужасна и редно време е да почне да се решава, а ѕидов треба да биде привремено решение кое со тек на време ќе стане obsolete (бескорисно во позитивна смисла?), а не правило кое ќе трае.

Па уште се буни „народот“ кога некој коментатор ќе се послужи со пежоративи како стадо и овци.

Edited by Staro Skopje - 17-May-2020 at 13:05
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 17-May-2020 at 14:15
леле бетонски бариери им поставиле ццц се ти кажува тоа за структурата на народод таму...
Град Скопје 1:1 Цветан Димов
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 17-May-2020 at 19:35
Значи јас не знам што е толку лошо што ставиле ограда, или што ставаат столпчиња на секој чекор на тротоари. Нема потреба од паѓање во несвест за тоа како ќе изгледало, зашто е далеку поубаво отколку претходно, а менталитетот на населението е на доста ниско ниво (и треба да помине век за оправање) и тука нема потреба од срам.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 460
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 17-May-2020 at 20:14
Вакво нешто фали и на пластичарска. Таму 180 фрчат на секој чекор а пешаци нема само на пешачки. Браво за бариериве кои треба мн почесто да се користат, нели благодарение на менталитетот.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.