![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 45> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Не сум се возел со нив, но од бројните репортажи можам да кажам дека Албанските железници имаат купено половни вагони во последниве години кои се во слична а можеби и подобра состојба од нашите вагони.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
во близина на Либраж-Албанија
![]() ![]() |
|
![]() |
|
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
Го памтам овој мост.
Мислам дека се наоѓа на патот од граничниот премин Ќафасан кон Елбасан.? Edited by BullDoG - 26-Jul-2011 at 00:50 |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Еве update на реконструкциjaта на пругата во Бугариja (Пловдив-Свиленград)
село Караджалово - новата станица ![]() село Караджалово перон ![]() Пак тамо ![]() Село Крум (гледа се станичката) ![]() Заштитна рампа за возовите от линиjaта на фабрика ![]() ![]() Тамо каде поминува през селата се изградува сумоизолациона стена. ![]() Edited by ink - 31-Jul-2011 at 23:40 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Возовите низ Србија ќе се движат со 200 km/h24 август 2011 07:22 GMT Извор: srbija, vozoviПредлог
проект за реконструкција на српските пруги што ќе овозможи движење на
возовите и до 200 km/h усвои раководството на претпријатието „Железница
на Србија“. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
и тие си пишуваат нешто колку да речат работиме и смилслуваме нешто,а автопатот кон нас го градат илјада години(малу побрзо од нас)
|
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Sudarili su se teretni i putnički vlak u Sloveniji, 32 ozlijeđenihU sudaru vlakova u Sloveniji 32 ljudi je ozlijeđeno, od kojih je osmero teže ranjeno. Promet na dom dijelu pruge je obustavljen, a utvrđuje se još uzrok nesrećeĐurđica SarjanovićOzlijeđeno je 32 ljudi u sudaru teretnog i putničkog vlaka u petak oko 14.30 sati blizu željezničkog kolodvora Jesenice u Sloveniji. Kako javlja Zurnal24.si, osmero ljudi je teže ozlijeđeno, a jednog su putnika hitno prevezli helikopterom u bolnicu u Ljubljani. Prema prvim informacijama, vlakovi su se sudarili jer je putnički vlak prerano krenuo, još dok strojovođa nije dobio znak da može napustiti kolodvor. Svjedoci nesreće su kazali kako je jedan od strojovođa izašao iz lokomotive nakon što je shvatio da će se vlakovi sudariti te se uspio spasiti. Policijski očevid je u tijeku, nakon čega će biti poznato više informacija. Promet na pruzi Jesenice - Ljubljana je trenutačno zbog očevida obustavljen. |
|
![]() |
|
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
Железничка станица Сарајево. ZFBH
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Благајна. ![]() ![]() Влез за пероните. ![]() Излез кон холот во станицата. ![]() ![]() ![]() Edited by BullDoG - 01-Sep-2011 at 22:16 |
|
![]() |
|
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
Продолжение.
![]() ![]() Навлегува локален патнички воз. ![]() ... ![]() Застана и ги истовари патниците, но имаше многу малку, негде околу десетина. ![]() Поглед десно на пероните. ![]() И лево... ![]() Поради сонцето не можев да ја опфатам поубаво. ![]() Уште една. ![]() Штотуку пристигна брзиот воз од Белград. ![]() ... ![]() И како десерт, електричната локомотива што ја донесе композицијата од Белград. ![]() Морам да признаам дека после воениот конфликт во оваа држава, се разбира и во главниот град Сарајево работите полека но сигурно одат нагоре. Покрај многуте урнати објеки, се обновуваат истите и се градат нови, како и железничката станица која што е целосно обновена од пред подолго време. Според мене таа на Балканот е една од најистакнатите и најубавите поради својата уникатна градба. Edited by BullDoG - 01-Sep-2011 at 22:48 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Прекрасни фотографии Булдог, дали можеби до Сараево патуваше со воз?
![]() Железничката станица во Сараево е прекрасна, мене ми заличува на онаа од Нови Сад. Сепак, морам да приметам дека според бројот на патници заличува на скопската, односно дека не е искористен нејзиниот сјај во насока на значителен патнички сообраќај. |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Мене ми личи како да и треба реновирање. Не знам што се воодушевивте толку.
|
|
![]() |
|
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
Да патував и увидов дека се држат по возниот ред во однос на времето. Но многу е лошо поради тоа што полицијата за проверка на пасоши влегува 4, 5 пати. И исто така многу се губи време при менувањето на локомотивите. Прекрасно е да се патува низ Хрватска, вистина нивните железници се спремни за влез во Европската унија, по нивните пруги се возeвме цело време по 120 kmh. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Vozom do Niša 1884. brže nego danas
IZVOR: TANJUG Beograd -- Železnice u Srbiji su u katastrofalnom stanju, složili su se poslanici vladajuće većine i opozicije. Oni su to potkrepili „uporednim“ podacima o dužini pruga s početka prošlog veka i brznini kretanja vozova - sa današnjim, kao i „bukom“ koju su nekada stanični spikeri proizvodili najavljujući polazak ili odlazak kompozicija. Tokom načelne rasprave o predloženom zakonu o železnici poslanici su resornom ministru Milutinu Mrkonjiću "predočili" da putovanje železnicom za putnika ponekad ima "avanturistički duh - nikada ne zna kada će stići, a ponekad i kada će krenuti". Iz "istorijskih" arhiva izvučeni su podaci da se, na primer, voz na pruzi Beograd - Niš 1884. godine kretao većom brzinom nego današnji, iako je danas tehnika nemerljivo napredovala. Ministar je obavešten da, “u neko srećnije vreme” stanovnici Niša koji su živeli u kvartu železničke stanice, nisu mogli noćima da spavaju, jer je stanični spiker neprestano najavljivao polazak i odlazak vozova, a često se dešavalo da je u jednom javljaju saopštavao polazak ili odlazak pet ili šet vozova odjednom. Mrkonjić je zakonske predloge branio nekoliko puta u toku rasprave, pojedinim poslanicima davao konkretne odgovore, dok je druge "upućivao" na "svoju drugaricu Slavicu". Ona mu je, na kraju načelne rasprave, "odala priznanje za aktivno učešće na sednici". "Kao socijalista bio sam za druga rešenja, ali tržište je u pitanju i nema damping cena, sada je sve na tržištu", rekao je ministar u jednom od obraćanja poslanicima. Vojvodina početkom 20. veka imala najgušću mrežu pruga u Evropi Šefu poslaničke grupe manjina Balintu Pastoru, na konstataciju da će podrška poslanika SVM zakonu zavisiti od toga da li će biti usvojeni njihovi amandani koji se odnose na to da deo železničke infrastukture bude u svojini Vojvodine, Mrkonjić je poručio da je „gospodin Pastor u većini u pravu, njegovi amandmani su ovde, ali ja sam ministar Republike Srbije i za mene postoji Republika Srbija“. Pastor je prethodno odbacio tvrdnje da železnice moraju da budu u vlasništvu države i kao primer naveo da je 1924. godine, od 1.700 kilometara pruge u Vojvodini, u vlasništvu države bilo svega 382 kilometra. "Prva pruga u Srbiji povezivala je Suboticu i Sombor, izgrađena je samo 29 godina posle početka železničkog saobraćaja u Engleskoj. Od 1.700 kilometara, 382 su bila vlasništvu države, a 1.247 kilometara u vlasništvu različitih akcionarskih društava", naveo je Pastor. On je dodao da je Vojvodina početkom 20. veka imala najgušću mrežu pruga u Evropi, tri puta gušću nego u Engleskoj, koja je, naglasio je, kolevka železnice. "U Vojvodini su poslednji put obnovljene pruge za vreme Franje Josifa, a on je, da vas podsetim, umro 1916. godine", poručio je Pastor ministru. Izvor: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=09&dd=07&nav_id=540442 |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Бугарските државни железници наjaвиха покупка на нов возен состав за 300 милиона евра во наредниот програмен период(от 2014).
http://news.plovdiv24.bg/285905.html Edited by ink - 09-Sep-2011 at 17:59 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Може да е малку офтопик, но во контекст на ова за Пелешки мост еве го најоптималното решение кое е и логично и е сосема согласно со долгорочните политики на Европа за отвореност. Хрватска да добие можност да изгради вијадукт преку Босна со тоа што би изградила една клучка која би имала заедничка контрола и би била граничен премин со тоа што автопатот е дефакто Хрватска територија, а од другата страна Босна без разлика што преминот е комплетно на Босанска територија. Ова е и во согласност со политиката за отвореност, а и тој премин во иднина може слободно да биде патарина доколку треба, да биде бензинска или сосема трета некоја употреба. А башка и жителите на Босна во тој регион добиваат автопатно поврзување со местата кои што ионака им се природна тенденција, околните поголеми Хрватски градови, исто така како етничка така и културна комуникација меѓу Хрватите. Колку кошта мостот незнам, но ова е далеку поевтино решение, дури и има можност финансиски да се обезбеди согласност од Босна за многу помалку пари одколку мост, (да се разбереме не зборам за никаква корупција или мито на Босанските функционери, туку сосема друго долгорочен закуп).
![]() Edited by lslcrew - 29-Sep-2011 at 16:12 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Слободно може да се врзе со набавката на гарнитурите DMV 711
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |