build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
canelane View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Sep-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote canelane Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 04-Sep-2011 at 20:14
Blagodaram Martin!
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 06-Sep-2011 at 11:22
"ГРАНИТ" БАРА ПОНИСКИ КРИТЕРИУМИ ЗА ДЕЛНИЦАТА ДЕМИР КАПИЈА - СМОКВИЦА НА КОРИДОРОТ 10

Тендерот скроен само за европски компании

Македонските градежни фирми не можат да учествуваат на тендерот за изградба на автопатната делница Демир Капија - Смоквица на Коридорот 10, поради енормно високите услови во тендерот. Генералниот директор на "Гранит" Страшо Милковски вчера во Стопанската комора побара од вицепремиерот Владимир Пешевски ако може да се променат тендерските услови за да можат заедно со "Бетон" да учествуваат како македонски конзорциум.
"Минимален годишен обрт за градежни работи е 150 милиони евра, а 'Бетон' и 'Гранит' заедно не можат да го постигнат овој обрт. Од компаниите учесници се бара да имаат завршено изградба на најмалку еден автопат со вредност од 250.000.000 евра. На Балканот, нема ниту една фирма од Скопје до Загреб или до Љубљана која има реализирано инвестиција од 250 милиони евра", изјави Милковски.
Според директорот на "Гранит", градежната компанија со околу 2.500 вработени има потенцијал да реализира проект како делницата Демир Капија - Смоквица.
Вицепремиерот Владимир Пешевски, кој за себе рече дека си поставил цел да ги стимулира домашните компании, дополни и дека е добро и не е погрешно повремено малку да се критикува Владата.
"Некои министри немаат доволно свесност. Има министри кои знаат тоа да го направат и министри кои не знаат. При подготовката на тендерот имавме голема битка со Европската комисија, која на барање на финансиерите Европската унија, Европската инвестициска банка и Европската банка за обнова и развој, го координираше процесот и јасно го направија да биде тендер за големи европски компании", одговори вицепремиерот и дополни дека ќе се информира дали може да се променат условите.
Пешевски најави дека намера на Владата е да формира црна листа на меѓународни компании, кои се појавуваат на тендери и не учествуваат во изведувањето на проектот, но тоа го прават само за да направат притисок да се намали цената за домашните фирми.
(Т. Ј.)

http://www.time.mk/read/3c6562aa09/6f8b4e5ac6/index.html
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 06-Sep-2011 at 16:23
Каков е овој тендер. Да го земе некој фирма што првпат ќе ја слушнеме за да го ангажира после Гранит и Бетон како подиведувачи и да ја завршат целата работа, а само ќе земе сигурна провизија, него ај........ цел свет исто ѓубре. Од Македонија сите градежни компании да се соберат прашање е дали може да состават конзорциум, иако уште од сега знаеме дека може да понудат најниска цена, зашто во предност се што не треба да организираат транспорт и престој на работници и механизација. Да добиеме автопат битно, а тоа што секој сака да му се "вреднуваат" одлуките, е друга приказка.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 06-Sep-2011 at 16:33
мислам дека Пешевски ја зборува вистината,неофицијално така било секојпат,кој дава пари за проектот,тој си ги мести условите на тендерот према нему блиски фирми.за жал тоа е стварноста
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 06-Sep-2011 at 21:27
Да се разбереме тотално е разбирлив потегот ко се обидуваат домашните компании да го повлечат, ама реалноста е дека за државата побитно е делницата да се изгради со што е можно помалку пари да се инвестираат во неа. Така да со оглед дека секогаш многу рестриктивни се условите што ги поставуваат европските финансиски институции, државата нема да интервенира бидејќи за нас сега за сега ова е голем залак на пари што се добива за изградба на инфраструктура, и ќе овозможи државата да ги пренамини евентуалните дополнителни средства на други ифраструктурни проекти.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 20-Sep-2011 at 11:43

Македонија ја заокружува изградбата на Коридорот 10


Со денешното потпишување на договорот за „Финансирање на проектот за изградба на делницата Демир Капија-Смоквица“, Македонија во целост ја заокружува изградбата на Коридорот 10.

koridor-10500 

Договорот за заем кој го потпишаа министерот за финансии Зоран Ставрески и Директорот на тимот за транспорт во Европската банка за обнова и развој, Сју Берет, се однесува за кофинансирање на делница во должина од 28 километри која е значајна за Македонија, бидејќи на север ја поврзува со Европа, а на југ со солунското пристаниште.

- Оваа изградба ќе помогне да се забрза протокот на стоки и патници, со што Република Македонија ќе ги зголеми своите можности за извоз и поголема проточност на стоките, изјави Ставрески.

За оваа инвестиција ЕБОР кофинансира 107 милиони евра, од кои 90 се за изградба на автопатот, а 17 милиони евра за реновирање на наплатните станици и нивна автоматизација, како и за изградба на четири нови.

Директорката на ЕБОР изрази задоволство од потпишаниот договор, истакнувајќи дека истиот се однесува на просперитетот на регионот во целина, додавајќи дека ЕБОР и понатаму ќе продолжи да инвестира во Македонија, а како следни чекори се посочуваат проектите за изградба на гасификација и железнички пруги.

http://kurir.mk/makedonija/vesti/42862-Makedonija-ja-zaokruzuva-izgradbata-na-Koridorot-10
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 21-Sep-2011 at 12:48
Еве го и официјалното соопштение од владата. Збунет сум во врска со рокот за изведба. Во тендерот е недвосмислено наведено четири години, од каде сега испаднаа пет?!? Исто така што е ова со патариниве? Четири нови патарини? На К10 веќе функционираат три и сега со ова ќе бидат вкупно седум. Нели е тоа малку претерано за 150 километри?


Македонија доби 107 милиони евра заем од ЕБОР за изградба на делницата Демир-Капија - Смоквица

Скопје, 20 септември

Заокружена e финансиската конструкција за изградба на делницата  Демир Капија - Смоквица, од Коридорот 10. Средствата во износ од 107 милиони евра се обезбедени со денеска потпишаниот договор со Европската банка за обнова и развој. Договорот за заем го потпишаа вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески и директорот за транспорт на ЕБОР Сју Барет.

 

Вкупната инвестиција за изградба на оваа делница е 271 милиони евра од кои 130 милиони се обезбедени од Европската инвестициска банка, 45 се ИПА грант на Европската унија и 6 милиони евра од Буџетот на Република Македонија.

- Со изградбата на делницата во должина од 28 километри ќе се обезбеди автопатско решение на оваа најзначајна транспортна рута во Македонија. Се работи за коридор кој ја поврзува Македонија на север со Европа, а на југ со Солунското пристаниште важно за нашето стопанство, и извонредна можност да се забрза протокот на стоки и луѓе и да се зголеми конкурентската способност на македонските компании, истакна министерот Ставрески по потпишувањето на Договорот.

 

Заемот е обезбеден под исклучително поволни услови, со 15 години рок на отплата, грејс период од 3 години и каматна стапка  која во моментов е околу 2,7 отсто. Заемот ќе се отплаќа со средства од Буџетот на Република Македонија, а проектот ќе се имплементира од Агенцијата за државни патишта и Министерството за транспорт и врски и оперативната структура од Министерството за финансии.

ЕБОР со поддршка на овој проект, рече министерот, уште еднаш покажа дека Банката станува можеби најсериозен партнер на Република Македонија во реализацијата на крупни значајни инфрастурктурни проекти. Додаде дека динамиката на поддршка на Банката и одобрувањето нови кредити во последните една-две години е значајно засилена и оти се очекува поддршка и за нови проекти како што се гасификацијата и изградбата на железничката пруга. 

- Уверени сме дека со партнер како ЕБОР ќе успееме на брз и ефикасен начин да го реализираме овој проект и на тој начин да обезбедиме завршен автопат на Коридорот 1, истакна Ставрески.

 

Според директорката за транспорт на ЕБОР Сју Барет, со вклучувањето во реализацијата на овој проект, Банката продолжува да соработува со Владата за реформите за одржување на патиштата.
- Ова е 7-ми транспортен проект на ЕБОР во Македонија со што вкупно позајмените средства во транспортниот сектор изнесуваат 250 милиони евра, посочи Барет и додаде дека се водат разговори и за поддршка на други инфраструктурни проекти, како што се гасификацијата, енергетиката, како и во приватниот сектор.

 

Од вкупно 107 милиони евра од заемот од ЕБОР,  90 милиони евра се наменети за изградба на делницата Демир Капија - Смоквица, а 17 милиони за модернизација на постоечките патарини на Коридорот 10 и изградба на четири нови. За овој проект ЕБОР даде дополнителни 650 илјади евра за техничка помош.

Изградбата на автопатот, како што најави директорката на Агенцијата за државни патишта Наташа Валкановска, која го потпиша Договорот за имплементација на проектот, ќе почне во средината на наредната година и треба да заврши за пет години, а модернизацијата на патарините да почне на средина на наредната година и да заврши за три години.
На тендерот за изградба на оваа делница може да учествуваат домашни компании, но поради објавените правила тоа може да го направат само здружени во конзорциум, рече вицепремиерот за економски прашања Владимир Пешевски кој посочи дека ќе се направи обид да се променат критериумите, но доколку тоа не влијае на одложување на роковите.

 

ЕБОР досега има инвестирано над 715 милиони евра во македонската економија преку проекти во корпоративниот, финансискиот, инфраструктурниот и енергетскиот сектор. Средствата на ЕБОР привлекоа дополнителни инвестиции во вредност од 700 милиони евра од други извори.


http://vlada.mk/?q=node/7113




Edited by Cloverstack - 21-Sep-2011 at 12:49
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 21-Sep-2011 at 13:42
НЕ се сложувам ниту јас со густината на патарините но земи во предвид дека делницата Градско-Демир Капија и Смоквица-Граница ги возиме веќе доста време а на нив патарина не се наплаќа.


Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 21-Sep-2011 at 14:03
Тендерот е веќе објавен и како што веќе изјавија од Европската комисија тој нема да се менува. Значи останува рокот од 4 години. Покрај тие 4 години предвидени се плус 2 за поправки на евентуални дефекти во изградбата. Зошто од владата одлучиле да напишат 5 години си знаат само тие.

Во врска со патарините, најпрвин нема да бидат 150км туку околу 180км автопат. Иако засега немаме детали за видот на наплатни рампи и начинот на наплата, големиот број на патарини наведува на помисла дека ќе биде избран системот влез/излез. Тој предвидува плаќање само на излез, а сумата се одредува според поминатите километри на автопатот. Тоа го прави овој систем пофер од вињета системот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 21-Sep-2011 at 15:52
Originally posted by OCB

Во врска со патарините, најпрвин нема да бидат 150км туку околу 180км автопат. Иако засега немаме детали за видот на наплатни рампи и начинот на наплата, големиот број на патарини наведува на помисла дека ќе биде избран системот влез/излез. Тој предвидува плаќање само на излез, а сумата се одредува според поминатите километри на автопатот. Тоа го прави овој систем пофер од вињета системот.
Од граница до граница, во моментов има 171 километар (во правец кон север, а во јужен правец има повеќе поради делницата Катланово - Велес, но се разбира таа не е меродавна бидејќи вистинската автопатска траса е пократката и планот е таа да се докомплетира некогаш). Исто така со делницата Демир Капија - Смоквица ќе се скратат уште неколку километри (во веснициве порано се спомнуваа 5 километри), така да попрецизно автопатот на крајот ќе биде долг некаде околу 165 километри.

Инаку скептичен сум дека патарините на овој автопат ќе се реорганизираат по системот влез/излез. Нема можност за интегрирање на постојните 3 наплатни станици, а дури и да станува збор за вкупно 7 патарини, тоа би била премала бројка на излези за овој автопат.


Originally posted by pbanks

НЕ се сложувам ниту јас со густината на патарините но земи во предвид дека делницата Градско-Демир Капија и Смоквица-Граница ги возиме веќе доста време а на нив патарина не се наплаќа.
Јасен ми е тој факт, но на крај сепак се се сведува на вкупната бројка на патарини наспроти вкупната километража. Не го сметам сето ова за некоја голема трагедија, но сепак боде очи. Всушност најавеното воведување на патарина на скопската обиколница (обиколницата треба да ја поштеди градската сообраќајна мрежа од транзитниот сообраќај) на пример го сметам за неспоредливо понеразумен чин.



Edited by Cloverstack - 21-Sep-2011 at 16:01
Back to Top
Gaudi View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 26-Sep-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Gaudi Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 26-Sep-2011 at 17:39
A znae li nekoj do kaj e rabotata za nadzorot ?
Back to Top
Gaudi View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 26-Sep-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Gaudi Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 26-Sep-2011 at 19:33
Ме интересира за надзор на овој дел демир капија-смоквица.За тоа колку што знам сеуште нема ништо,сеуште е во предквалификација работата,мислам дека нема избрано консултантска компанија сеуште

Edited by Cloverstack - 26-Sep-2011 at 22:15
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 21-Nov-2011 at 04:15
http://vistinomer.mk/%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D1%80-%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D1%81%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D1%86%D0%B0/

...Тунелите се проектирани согласно со европски стандарди со излези за во случаи на итност, современ систем на вентилација, осветлување и видеонадзор кој ќе се контролира од посебен центар во Неготино.Овој центар ќе прерасне во контролен центар за целиот Коридор 10 од Табановце до Богородица.


Случајно налетав на сајтов, прв пат во живот го гледам. Она што ме интересира е последната реченица околу контролниот центар за Коридор 10 низ Македонија. Дали некој има чуено или прочитано нешто повеќе околу ова?

Edited by Мартин - 21-Nov-2011 at 04:15
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 05-Dec-2011 at 18:49
Утре истекува рокот за понуди на тендерот за автопатoт Демир Капија - Смоквица demir_kapija_smokvica.jpgСкопје - Утре истекува рокот за доставување понуди на тендерот за избор на изведувач на градежните работи за изградба на автопатната делница Демир Капија – Смоквица во должина од 28,2 километри на Коридорот 10. Проектот е со  вредност од 270 милиони евра.
Според пропишаните критериуми на огласот, објавен од Европската комисија на 31 август годинава, понудувачите мора да обезбедат гаранција од три милиони евра, а нивниот вкупен просечен годишен обрт за градежни работи во текот на последните  три години да изнесува најмалку 150 милиони евра. Треба да исполнат и критериуми кои се однесуваат на искуството во реализацијата на слични проекти, односно да имаат завршено изградба на најмалку еден автопат со вредност на договорот од 250 милиони евра, или пак да имаат активен договор за проект во истата вредност, чиј степен на реализација е најмалку 60 проценти. Исто така, треба да имаат искуство во изградба на тунели и мостови и да ги поседуваат сите соодветни професионални дозволи.
 
За реализација на проектот се обезбедени 45 милиони евра од претпристапните фондови на Европската Унија (ИПА), 130 милиони евра од Европската инвестициска банка, 90 милиони евра од Европската банка за обнова и Развој,  како и шест милиони евра од македонската Агенција за државни пртишта.
Новата автопатска делница Демир Капија – Смоквица, како дел од Пан-европскиот Коридор 10 треба да се реализира како целосно автопатско решение. Предвидено е овој автопат да содржи 2+2 коловозни ленти во широчина од 3,50 метри за секој правец, физички одвоени со средна лента од  три метри, со предвидена дозволена брзина од 110 километри на час постојано по целата лента. На трасата е предвиденo е да има шест двоколовозни моста, два  тунела, две клучки, едната кај населеното место Миравци, а другата кај Смоквица, пет натпатници, вклучувајки ги и тие на клучките, седум потпатника и секундарна патна мрежа од 15 километри, локални и пристапни патишта.

http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=3216&Itemid=125
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 05-Dec-2011 at 22:39
Проектната брзина е само 110, не 130 како што е насекаде? Срамота ако е вистинито, значи параметрите на патот се на експресен пат не на автопат (како што е нагласено во статијата). Јас не очекувам некој новинар за 100 ден да склопи некаква издржана анализа и се надевам дека е просто грешка.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 05-Dec-2011 at 22:54
па незнам дали може да се добие брзина од 130 км/ч со толку тунели и мостови,несум стручен за сообраќај,ама мислам дека тунелите и мостовите ја ограничуваат брзината `по дифолт`
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 06-Dec-2011 at 04:20
А ни трета лента не се спомнува. Тоа ми изгледа дека е и попотребно од ограничувањето. Може се одлучиле за ваква верзија зашто третата лента поскапува за тунели и мостови, а ионака се избегнува за тунели па многу исецкана да не биде. Се надевам ќе има некој паркинг каде што има можност за тоа. Разликата за ограничувањето пресметана во време е 2,5 мин што е апсолутно занемарливо. Ова за експресен ме збунува малку зашто експресниот има 4 ленти, ама не сум сигурен дали има средишна лента.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 06-Dec-2011 at 10:45
Лсл, врати се на претходните страни, речиси секаде се споменуваше дека ќе има трета лента за застанување. Иако е навистина голема веројатноста дека ќе ја нема во тунелите.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 06-Dec-2011 at 11:26
Мислам дека 3та лента и во тунели е веќе нормална работа.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 06-Dec-2011 at 17:13

15 понуди на тендерот за автопатот Демир Капија - Смоквица

http://img.plusinfo.mk/large_pics/2011/12/06/Koridor-10-300x.jpg

Петнаесет компании доставија понуди на тендерот за изведување градежни работи за изградба автопатска делница Демир Капија – Смоквица, дел од Коридорот 10, соопшти Министерството за финансии.


Понуди до крајниот рок, кој истече денеска напладне, доставија грчките компании „Joint Venture JIP AVAX - Athena“ и „Actor“, шпанските „Acciona-PST“ и „Joint Venture OHL-Trace-OHL ZS -INVALL”, италијанските „Imresa Pizzaroti I.C.G.P.A“ и „Toto S.P.A. Construzioni Generali “, „Condotte - Kolin“, „Todini Construzioni Generali SPA“, австриските „Strabac A.G“- , „Joint Venture Porr-Terna“, „„Alpine BAU GMBH“, турските „MAPA Insaat ve ticaret A.S“ и „Cengiz - TAV - MAKSOL“, како и „Hochtief Solutions AG“ од Германија и „CWE-CRI“  од Кина.


По завршувањето на оценувањето на понудите, ќе се потпише договор за градежни работи, што се очекува да се случи во првиот квартал на 2012 година, а изградбата ќе трае 4 години.


Постапката за избор на изведувач на градежните работи за изградба на делницата Демир Капија – Смоквица на Коридорот 10 почна на 31 август годинава.


Според пропишаните критериуми на огласот, објавен од Европската комисија на 31 август годинава, понудувачите мора да обезбедат гаранција од три милиони евра, а нивниот вкупен просечен годишен обрт за градежни работи во текот на последните  три години да изнесува најмалку 150 милиони евра. Треба да исполнат и критериуми кои се однесуваат на искуството во реализацијата на слични проекти, односно да имаат завршено изградба на најмалку еден автопат со вредност на договорот од 250 милиони евра, или пак да имаат активен договор за проект во истата вредност, чиј степен на реализација е најмалку 60 проценти. Исто така, треба да имаат искуство во изградба на тунели и мостови и да ги поседуваат сите соодветни професионални дозволи.


За реализација на проектот се обезбедени 45 милиони евра од претпристапните фондови на Европската унија (ИПА), 130 милиони евра од Европската инвестициска банка, 90 милиони евра од Европската банка за обнова и развој,  како и шест милиони евра од македонската Агенција за државни патишта.


Новата автопатска делница Демир Капија – Смоквица, како дел од Пан-европскиот Коридор 10 треба да се реализира како целосно автопатско решение. Предвидено е овој автопат да содржи 2+2 коловозни ленти со широчина од 3,50 метри за секој правец, физички одвоени со средна лента од  три метри, со предвидена дозволена брзина од 110 километри на час постојано по целата лента. На трасата е предвиденo да има шест двоколовозни моста, два  тунела, две клучки, едната кај населеното место Миравци, а другата кај Смоквица, пет натпатници, вклучувајки ги и тие на клучките, седум потпатника и секундарна патна мрежа од 15 километри, локални и пристапни патишта.

http://www.plusinfo.mk/vest/25492/15-ponudi-na-tenderot-za-avtopatot-Demir-Kapija---Smokvica

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.461 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.