![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Демир Капија - Смоквица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 42> |
Author | ||
canelane ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Sep-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Blagodaram Martin!
|
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Каков е овој тендер. Да го земе некој фирма што првпат ќе ја слушнеме за да го ангажира после Гранит и Бетон како подиведувачи и да ја завршат целата работа, а само ќе земе сигурна провизија, него ај........ цел свет исто ѓубре. Од Македонија сите градежни компании да се соберат прашање е дали може да состават конзорциум, иако уште од сега знаеме дека може да понудат најниска цена, зашто во предност се што не треба да организираат транспорт и престој на работници и механизација. Да добиеме автопат битно, а тоа што секој сака да му се "вреднуваат" одлуките, е друга приказка.
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
мислам дека Пешевски ја зборува вистината,неофицијално така било секојпат,кој дава пари за проектот,тој си ги мести условите на тендерот према нему блиски фирми.за жал тоа е стварноста
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Да се разбереме тотално е разбирлив потегот ко се обидуваат домашните компании да го повлечат, ама реалноста е дека за државата побитно е делницата да се изгради со што е можно помалку пари да се инвестираат во неа. Така да со оглед дека секогаш многу рестриктивни се условите што ги поставуваат европските финансиски институции, државата нема да интервенира бидејќи за нас сега за сега ова е голем залак на пари што се добива за изградба на инфраструктура, и ќе овозможи државата да ги пренамини евентуалните дополнителни средства на други ифраструктурни проекти.
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Македонија ја заокружува изградбата на Коридорот 10Со денешното потпишување на договорот за „Финансирање на проектот за изградба на делницата Демир Капија-Смоквица“, Македонија во целост ја заокружува изградбата на Коридорот 10.
Договорот за заем кој го потпишаа министерот за финансии Зоран Ставрески и Директорот на тимот за транспорт во Европската банка за обнова и развој, Сју Берет, се однесува за кофинансирање на делница во должина од 28 километри која е значајна за Македонија, бидејќи на север ја поврзува со Европа, а на југ со солунското пристаниште. - Оваа изградба ќе помогне да се забрза протокот на стоки и патници, со што Република Македонија ќе ги зголеми своите можности за извоз и поголема проточност на стоките, изјави Ставрески. За оваа инвестиција ЕБОР кофинансира 107 милиони евра, од кои 90 се за изградба на автопатот, а 17 милиони евра за реновирање на наплатните станици и нивна автоматизација, како и за изградба на четири нови. Директорката на ЕБОР изрази задоволство од потпишаниот договор, истакнувајќи дека истиот се однесува на просперитетот на регионот во целина, додавајќи дека ЕБОР и понатаму ќе продолжи да инвестира во Македонија, а како следни чекори се посочуваат проектите за изградба на гасификација и железнички пруги. http://kurir.mk/makedonija/vesti/42862-Makedonija-ja-zaokruzuva-izgradbata-na-Koridorot-10 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Еве го и официјалното соопштение од владата. Збунет сум во врска со рокот за изведба. Во тендерот е недвосмислено наведено четири години, од каде сега испаднаа пет?!? Исто така што е ова со патариниве? Четири нови патарини? На К10 веќе функционираат три и сега со ова ќе бидат вкупно седум. Нели е тоа малку претерано за 150 километри?
Edited by Cloverstack - 21-Sep-2011 at 12:49 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
НЕ се сложувам ниту јас со густината на патарините но земи во предвид дека делницата Градско-Демир Капија и Смоквица-Граница ги возиме веќе доста време а на нив патарина не се наплаќа.
|
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Тендерот е веќе објавен и како што веќе изјавија од Европската комисија тој нема да се менува. Значи останува рокот од 4 години. Покрај тие 4 години предвидени се плус 2 за поправки на евентуални дефекти во изградбата. Зошто од владата одлучиле да напишат 5 години си знаат само тие.
Во врска со патарините, најпрвин нема да бидат 150км туку околу 180км автопат. Иако засега немаме детали за видот на наплатни рампи и начинот на наплата, големиот број на патарини наведува на помисла дека ќе биде избран системот влез/излез. Тој предвидува плаќање само на излез, а сумата се одредува според поминатите километри на автопатот. Тоа го прави овој систем пофер од вињета системот. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Инаку скептичен сум дека патарините на овој автопат ќе се реорганизираат по системот влез/излез. Нема можност за интегрирање на постојните 3 наплатни станици, а дури и да станува збор за вкупно 7 патарини, тоа би била премала бројка на излези за овој автопат.
Edited by Cloverstack - 21-Sep-2011 at 16:01 |
||
![]() |
||
Gaudi ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 26-Sep-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
A znae li nekoj do kaj e rabotata za nadzorot ?
|
||
![]() |
||
Gaudi ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 26-Sep-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Ме интересира за надзор на овој дел демир капија-смоквица.За тоа колку што знам сеуште нема ништо,сеуште е во предквалификација работата,мислам дека нема избрано консултантска компанија сеуште
Edited by Cloverstack - 26-Sep-2011 at 22:15 |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
http://vistinomer.mk/%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D1%80-%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D1%81%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D1%86%D0%B0/
Случајно налетав на сајтов, прв пат во живот го гледам. Она што ме интересира е последната реченица околу контролниот центар за Коридор 10 низ Македонија. Дали некој има чуено или прочитано нешто повеќе околу ова? Edited by Мартин - 21-Nov-2011 at 04:15 |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Утре истекува рокот за понуди на тендерот за автопатoт Демир Капија - Смоквица
![]()
Според пропишаните критериуми на огласот, објавен од Европската комисија
на 31 август годинава, понудувачите мора да обезбедат гаранција од три
милиони евра, а нивниот вкупен просечен годишен обрт за градежни работи
во текот на последните три години да изнесува најмалку 150 милиони
евра. Треба да исполнат и критериуми кои се однесуваат на искуството во
реализацијата на слични проекти, односно да имаат завршено изградба на
најмалку еден автопат со вредност на договорот од 250 милиони евра, или пак да имаат активен договор за проект во истата вредност, чиј степен на реализација е најмалку 60 проценти.
Исто така, треба да имаат искуство во изградба на тунели и мостови и да
ги поседуваат сите соодветни професионални дозволи.
За реализација на проектот се обезбедени 45 милиони евра од претпристапните фондови на Европската Унија (ИПА), 130 милиони евра од Европската инвестициска банка, 90 милиони евра од Европската банка за обнова и Развој, како и шест милиони евра од македонската Агенција за државни пртишта.
Новата автопатска делница Демир Капија – Смоквица, како дел од Пан-европскиот Коридор 10 треба
да се реализира како целосно автопатско решение. Предвидено е овој
автопат да содржи 2+2 коловозни ленти во широчина од 3,50 метри за секој правец, физички одвоени со средна лента од три метри, со предвидена дозволена брзина од 110 километри
на час постојано по целата лента. На трасата е предвиденo е да има шест
двоколовозни моста, два тунела, две клучки, едната кај населеното
место Миравци, а другата кај Смоквица, пет натпатници, вклучувајки ги и
тие на клучките, седум потпатника и секундарна патна мрежа од 15
километри, локални и пристапни патишта.http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=3216&Itemid=125 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Проектната брзина е само 110, не 130 како што е насекаде? Срамота ако е вистинито, значи параметрите на патот се на експресен пат не на автопат (како што е нагласено во статијата). Јас не очекувам некој новинар за 100 ден да склопи некаква издржана анализа и се надевам дека е просто грешка.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
па незнам дали може да се добие брзина од 130 км/ч со толку тунели и мостови,несум стручен за сообраќај,ама мислам дека тунелите и мостовите ја ограничуваат брзината `по дифолт`
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
А ни трета лента не се спомнува. Тоа ми изгледа дека е и попотребно од ограничувањето. Може се одлучиле за ваква верзија зашто третата лента поскапува за тунели и мостови, а ионака се избегнува за тунели па многу исецкана да не биде. Се надевам ќе има некој паркинг каде што има можност за тоа. Разликата за ограничувањето пресметана во време е 2,5 мин што е апсолутно занемарливо. Ова за експресен ме збунува малку зашто експресниот има 4 ленти, ама не сум сигурен дали има средишна лента.
|
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
Лсл, врати се на претходните страни, речиси секаде се споменуваше дека ќе има трета лента за застанување. Иако е навистина голема веројатноста дека ќе ја нема во тунелите.
|
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека 3та лента и во тунели е веќе нормална работа.
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
15 понуди на тендерот за автопатот Демир Капија - Смоквица![]() Петнаесет компании доставија понуди на тендерот за изведување градежни работи за изградба автопатска делница Демир Капија – Смоквица, дел од Коридорот 10, соопшти Министерството за финансии. Понуди до крајниот рок, кој истече денеска напладне, доставија грчките компании „Joint Venture JIP AVAX - Athena“ и „Actor“, шпанските „Acciona-PST“ и „Joint Venture OHL-Trace-OHL ZS -INVALL”, италијанските „Imresa Pizzaroti I.C.G.P.A“ и „Toto S.P.A. Construzioni Generali “, „Condotte - Kolin“, „Todini Construzioni Generali SPA“, австриските „Strabac A.G“- , „Joint Venture Porr-Terna“, „„Alpine BAU GMBH“, турските „MAPA Insaat ve ticaret A.S“ и „Cengiz - TAV - MAKSOL“, како и „Hochtief Solutions AG“ од Германија и „CWE-CRI“ од Кина. По завршувањето на оценувањето на понудите, ќе се потпише договор за градежни работи, што се очекува да се случи во првиот квартал на 2012 година, а изградбата ќе трае 4 години. Постапката за избор на изведувач на градежните работи за изградба на делницата Демир Капија – Смоквица на Коридорот 10 почна на 31 август годинава. Според пропишаните критериуми на огласот, објавен од Европската комисија на 31 август годинава, понудувачите мора да обезбедат гаранција од три милиони евра, а нивниот вкупен просечен годишен обрт за градежни работи во текот на последните три години да изнесува најмалку 150 милиони евра. Треба да исполнат и критериуми кои се однесуваат на искуството во реализацијата на слични проекти, односно да имаат завршено изградба на најмалку еден автопат со вредност на договорот од 250 милиони евра, или пак да имаат активен договор за проект во истата вредност, чиј степен на реализација е најмалку 60 проценти. Исто така, треба да имаат искуство во изградба на тунели и мостови и да ги поседуваат сите соодветни професионални дозволи. За реализација на проектот се обезбедени 45 милиони евра од претпристапните фондови на Европската унија (ИПА), 130 милиони евра од Европската инвестициска банка, 90 милиони евра од Европската банка за обнова и развој, како и шест милиони евра од македонската Агенција за државни патишта. Новата автопатска делница Демир Капија – Смоквица, како дел од Пан-европскиот Коридор 10 треба да се реализира како целосно автопатско решение. Предвидено е овој автопат да содржи 2+2 коловозни ленти со широчина од 3,50 метри за секој правец, физички одвоени со средна лента од три метри, со предвидена дозволена брзина од 110 километри на час постојано по целата лента. На трасата е предвиденo да има шест двоколовозни моста, два тунела, две клучки, едната кај населеното место Миравци, а другата кај Смоквица, пет натпатници, вклучувајки ги и тие на клучките, седум потпатника и секундарна патна мрежа од 15 километри, локални и пристапни патишта. http://www.plusinfo.mk/vest/25492/15-ponudi-na-tenderot-za-avtopatot-Demir-Kapija---Smokvica |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |