![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2122232425 45> |
Author | |
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Истата вест ја пренесе денес и Вечер
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Вагоните са намерени - те са во соседна Србиja.
http://www.novatv.bg/news/view/2011/10/07/21749/Липсващите-1000-вагона-от-държавната-железница-са-намерени Edited by ink - 08-Oct-2011 at 00:27 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Останува нејасно дали тие се старо железо или во некој вид возна состојба која може да се обнови !!!???
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Веста што ни пристигна од Бугарија јасно покажува колку е голема заинтересираноста на балканските држави за железницата, претпоставувам дека следно што ќе почне да исчезнува се локомотивите.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
КАТАСТРОФА!!!
HŽ ukida 164 linije. Čak i one od Zagreba do Rijeke i Osijeka?! Zbog neisplativih linija 90 mil. kuna gubitka godišnje. Hrvatskim prugama dnevno vozi 781 vlak, no mnoge su linije neisplative Hrvatske željeznice mogle bi ukinuti čak 164 linije u domaćem prometu jer nisu rentabilne! A neke su od njih čak i vlakovi koji voze iz Zagreba u Osijek i Rijeku! O tome se ozbiljno razgovara u upravi HŽ Holdinga, u kojem traže izlaz iz gubitaka koje im stvaraju neisplative linije, a riječ je o čak 90 milijuna kuna. Na mreži hrvatskih željeznica inače dnevno vozi 781 vlak. Smanjene subvencije Iz zapisnika s nedavne sjednice uprave HŽ Holdinga, koji posjedujemo, vidi se da su milijunski minusi koje stvaraju te 164 linije, koje nisu pokrivene državnim subvencijama, došle do grla željezničarima. Tvrtka HŽ Putnički prijevoz, koja je dio HŽ Holdinga, zbog gubitaka na tim linijama, naime, ne može ući u nabavu novih vlakova, što joj je neophodno prije liberalizacije željezničkog putničkog prijevoza u Hrvatskoj. Zbog tih gubitaka ispašta i tvrtka kći TŽV Gredelj jer HŽ ne naručuje nove vlakove pa i Gredelj grca u gubicima zbog manjka posla. Putnički prijevoz zbog nerentabilnih linija tako mjesečno generira oko sedam milijuna kuna gubitka. Renato Humić, predsjednik uprave HŽ Putničkog prijevoza, na sjednici uprave HŽ Holdinga sredinom rujna požalio se i da su subvencije za putnički željeznički promet ove godine smanjene na 310 milijuna kuna. "Moguća su dva modela. Prvi je da se 90 milijuna kuna pokrije subvencijama, ili ukidanje 164 vlaka", upozorio je Humić svoje kolege u upravi. Država, naime, subvencionira samo lokalni prijevoz, ne i prigradski, linijski i međunarodni. Tako je moguće da se zbog nerentabilnosti ukinu i linije poput Zagreb – Osijek, koja ne pokriva troškove, pa čak i linija Rijeka – Zagreb, gdje vlak vozi čak 4,5 sata, što je apsolutno nekonkurentno, zaključili su u upravi HŽ-a, autocesti kojom se stiže za sat i pol. No, ukidanje željezničkih linija s druge bi strane dovelo do velikih potresa u sustavu Hrvatskih željeznica, pogotovo ako bi to bila čak 164 vlaka, jer bi to uzrokovalo višak radnika na željeznici. Prema nekim procjenama, višak bi bilo i 2000 ljudi od sada ukupno zaposlenih 12.500. U službenom odgovoru na naša pitanja koja smo im poslali u vezi s ukidanjem 164 linije u HŽ Putničkom prijevozu kažu da već dulje vrijeme i raznim aktivnostima provode mjere racionalizacije poslovanja i povećanje prihoda od prijevoza putnika. Također, u suradnji s lokalnom i regionalnom samoupravom nastoje osigurati dodatna financijska sredstva. No, unatoč svemu poduzetom, navode, poslovnu godinu 2011. godinu završit će s gubitkom čije pokrivanje u najvećoj mjeri ovisi o osiguranju dodatnih sredstava iz proračuna. Planirani troškovi – Ne nađu li se dodatna financijska sredstva, bit ćemo, nažalost, prisiljeni djelomice reducirati prijevoznu ponudu, odnosno ukinuti prometovanje pojedinih vlakova, a sve radi pozitivnog poslovanja tvrtke – kazao nam je Renato Humić. Humić dodaje da je Putnički prijevoz Ministarstvu prometa dostavio procjenu planiranih prihoda i troškova po vlakovima za usluge od općeg gospodarskog interesa u javnom željezničkom prijevozu putnika. No ističe da sredstva iz državnog proračuna predviđena za poticanje željezničkog putničkog prijevoza za 2011. godinu nisu dostatna da pokriju razliku prihoda i troškova za usluge cijelog željezničkog prijevoza putnika od općeg gospodarskog interesa. Izvor: Večernji: http://www.vecernji.hr/biznis/hz-ukida-164-linije-cak-one-zagreba-rijeke-osijeka-clanak-332291 |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Знаете кога беше ембаргото над Jугославиjа во 90-те? Е тогаж тука течеше луда контрабанда со петрол и какво ли не друго ... Мора от тогава да са "загубени" овие вагони во Србиjа
![]() Edited by pavche - 11-Oct-2011 at 07:42 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Сува лепота...Можеби и кај нас ќе провози вакво нешто. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
http://infonews.bg/?p=6485 |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Се надевам дека до тоа нема да дојде, таква глупост да направат... ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Да заклучиме: во моментов нови возови купија/купуваат: Црна Гора, Србија, БИХ, Хрватска, Словенија, единствена од балканските земји што нема ништо ново купено е Македонија. Бугарија, Романија и Грција го обновија својот возен парк од пред неколку години.
ZAKLJUČEN UGOVOR O ISPORUCI 3 ELEKTROMOTORNA VOZA Zaključen je ugovor o isporuci 3 elektromotorna voza sa Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A. (CAF). U Londonu, 27.10.2011. zaključen je ugovor sa preduzećem CAF vrijedan 13.064.362,62 € o isporuci 3 elektromotorna voza, odgovarajuće dijagnostičke opreme, specijalnog pribora i alata, rezervnih djelova, potrošnog materijala i obuke. U ime Željezničkog prevoza Crne Gore ugovor je potpisao predsjednik Odbora direktora, mr Rešad Nuhodžić, dok je u ime isporučioca – španskog proizvođača CAF – potpisao gospodin Jesus Esnola, generalni direktor za međunarodne poslove. Ugovoreni rok isporuke novih vozova je 1. jul 2013. godine. Vozovi su savremene konstrukcije, koji će u lokalnom prevozu saobraćati na relaciji Podgorica – Nikšić. Kapacitet elektromotornog voza je 165 sjedišta koji zajedno sa mjestima za stajanje, pomoćnim sjedištima i mjestima za invalidska kolica može primiti 354 putnika. Finansijska sredstva za realizaciju ovog ugovora obezbijeđena su iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj, za koji je podršku dala Vlada Crne Gore. Proceduru nabavke, po pravilima EBRD-a, realizovao je Tim za implementaciju projekta ŽPCG-a uz podršku Konsultanata iz Booz&Company. http://www.zcg-prevoz.me/Novosti1_53.html |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Турција ја одобри изградбата на брза железничка пруга кон земјите од Југоисточна Европа
![]() Со планот одобрен од турската Влада, се предвидува оваа пруга низ Турција да поаѓа од Измир и преку Ескишехир и Истанбул да продолжува кон Балканот. Целта на проектот е намалување на времето за патување со воз меѓу земјите од регионот и подобрување на квалитетот на патничкиот и товарниот железнички сообраќај, со што би се зголемила неговата конкурентност. (МИА) http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=3171&Itemid=125 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Železnice Srbije prelaze na Julijanski kalendar kako bi anulirale kašnjenja BEOGRAD, 30. oktobar 2011, (Njuz) – Železnice Srbije će od 1. decembra 2011. godine preći na korišćenje Julijanskog kalendara čime će anulirati sva dosadašnja kašnjenja vozova u Srbiji što će, kako veruju u ovom javnom preduzeću, vratiti poverenje građana u železnički transport. Ova odluka je danas ozvaničena nakon pozitivnih efekata sa jednočasovnim zaustavljanjem vozova u toku protekle noći zbog prelaska sa letnjeg na zimsko računanje vremena Kako navode u Železnicama Srbije, ideja za prelazak na Julijanski kalendar nije nova i o njoj se već dugo razmišljalo. Na ideju je došao mladi inžinjer Slavko Mitrović koji radi u Železnicama nepunih par godina. Slavko je početkom ove godine primetio da je voz iz Kosova Polja stigao u Beograd 14. maja iako je po redu vožnje trebao da u Beogradu bude još 1. maja, te da ovo kašnjenje iznosi tačno 13 dana kolika je i razlika između Gregorijanskog i Julijanskog kalendara. - Železnički transport u Srbiji konačno će se dovesti u red – smatra Slavko Mitrović – Kako su na nekim linijama kašnjenja čak i manja od 13 dana, pojedini vozovi moraće dodatno da se zaustave na po nekoliko dana kako ne bi stigli u stanicu pre vremena. Na pitanje novinara kakve reakcije očekuju od građana, PR Železnica Srbije Nenad Stanisavljević odgovorio je da je većina građana Srbije upoznata sa Julijanskim kalendarom i da mnogi pored običnog kalendara u novčaniku nose i verski kalendar pa će svi vrlo lako moći da se prilagode ovim promenama. - S obzirom da se i Božić pa i Nova godina u Srbiji i dalje slave po Julijanskom kalendaru ne vidim problem da i Železnice Srbije saobraćaju po ovom kalendaru – istakao je Stanisavljević i dodao da još uvek nije odlučeno da li će nakon prelaska na novi kalendar vozovi saobraćati i na crveno slovo ili ne. Miloš Mileusnić Read more: http://www.njuz.net/zeleznice-srbije-prelaze-na-julijanski-kalendar-kako-bi-anulirale-kasnjenja/#ixzz1cReqoxhG ![]() |
|
![]() |
|
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
LOL, овие од Њуз нет се когаш се добри!
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Проба на рускиот DMV serija 711 - 100. на пруга Ниш - Белград
дел од коментарите на видеото:
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Нови слики и информации од два од тирите моментално најголеми железнички проекта во Бугарија. Првиот е изградбата на Дунав Мост 2, нови две железнички станици во Видин (товарна и патничка), електрификација на пругата...Вториот проект е удвојување, електификација и модернизација на пругата Пловдив-Свиленград-Турска граница, а третиот е целосна реконструкција на пругата Пловдив-Бургас, исправување на криви итн.
1) Изградба на железничката инфраструктура околу Видин и Дунав Мост 2: Во лево може да се види новиот експресен пат (2*2) помеѓу обиколницата на Видин и новиот мост. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 13-Nov-2011 at 11:58 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Изградбата, удвојувањето, електрификацијата и реконструкција на пругата Пловдив-Свиленград-Турска граница. Дозволената максимална брзина ќе биде 160км/час за обичните и 200 км/час за возовите со наклонети рабови.
Гара Катуница: ![]() ![]() ![]() Гара Кочово: ![]() ![]() ![]() Гара Садово: ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Гара Поповица:
![]() Секоја станица има подземни пешачки премини, со што транзитните возови ќе можат да ги поминуваат станиците со голема брзина: ![]() Подстаницата крај Првомај: ![]() Околу градот Првомај: ![]() ![]() Самата станица на Првомај: ![]() И ѕидови за заштита од шум: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2122232425 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |