build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 27-Aug-2011 at 17:11
Мислам дека мораме да се бориме против ова решение.

Во контекст на сево ова, сосем случајно налетав на сликичкава на он.нет.мк денес, ама посоодветно нешто не сум видел последно време:



The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
FCB View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 26-Jul-2011
Location: USA
Online Status: Offline
Posts: 29
  Quote FCB Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 27-Aug-2011 at 18:17
Iako podrzuvam mnogu proekti sto gi pravi vladata, za ovoj proekt ke kazam deka e katastofalen. Od najubavata raskrsnica vo gradot ke napravat impovozacija narecena kruzen tek koj ne samo sto nema da go podobri soobrakajniot metez vo gradot tuku ke go napravi uste polos. Zamislete sto ke se sluci koga taa ulicka ke se napolni so koli od Krse Petkov do kruzniot tel i nema da moze da se vleze. Ke se blokira celiot kruzen tek i nema da moze ni da se projde nakaj mavrovka.
Spored mene mnogu popametno e da se izgradi dupli most kaj salata Jane Sandansi i da se povrze so bulevarot kaj MRT. Nema da treba da izleguvaat od veke zacrtani proekti i nema da treba da pravat vakvi improvizacii.
Back to Top
redsonja View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 24-Nov-2009
Location: tuka nekade
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote redsonja Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 12-Oct-2011 at 13:24
Ај на здравје нека ни е подземната од Илинденска до Кузман, со профил од цели 14 метри вкупно!!!! Триесет милиони евра!

http://www.plusinfo.mk/vest/18707/Koce-kje-kopa-tunel-od-900-metri-vo-centarot-na-Skopje


А опозицијава во Градот, има ли архитекти, урбанисти? Од се можно како реакција, наместо да дигнат невидена галама за страшниот упад во ГУП и иднината на Градот, тие изразуваат сомнежи кој ќе ги купел обврзниците од Градот .

Ова е за протест.

Edited by redsonja - 12-Oct-2011 at 13:27
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 12-Oct-2011 at 13:47
Како се мисли тоа профил 14м, ширина на улицата, или?
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 12-Oct-2011 at 14:31
Здраво redsonja се разбира дека има архитекти од опозицијата но Господинот Грчев е премногу зафатен сега обидувајки се да се скрие од утката која ја направи со зградата Тифани која што ја вцрта на тоа место и технички кажано ја погреба оваа подземна траса и е главната причина за пропаѓање на планот бул.Партизанаски одред-КЈП. Така што за протест е тоа а не ова, сега мора да трпиме сакале неќеле да ја немаше зградата ќе беше полесно за изведба на оваа сообраќајница без дополнителни трошоци за копање поднеа.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 12-Oct-2011 at 14:42
Originally posted by Baze

Здраво redsonja се разбира дека има архитекти од опозицијата но Господинот Грчев е премногу зафатен сега обидувајки се да се скрие од утката која ја направи со зградата Тифани која што ја вцрта на тоа место и технички кажано ја погреба оваа подземна траса и е главната причина за пропаѓање на планот бул.Партизанаски одред-КЈП. Така што за протест е тоа а не ова, сега мора да трпиме сакале неќеле да ја немаше зградата ќе беше полесно за изведба на оваа сообраќајница без дополнителни трошоци за копање поднеа.


А Телеком/Т-Мобиле/Мепсо не се згради? Како таму може да излезе подземна сообраќајница?

Не ја спорам утката со Тифани но ме интересира од каде ти е информацијата дека не може да се гради на оригиналната траса.
Back to Top
redsonja View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 24-Nov-2009
Location: tuka nekade
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote redsonja Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 12-Oct-2011 at 14:50
Така е Баже. НО, и со Тифани, пак е можно да се поврзат Партизанска и Кузман и тоа досега е повеќе пати кажувано и елаборирано. Имаше пред седум години една обемна студија за изградба на примарната сообраќајна мрежа во Скопје, уште во времето на Пенов, (автор Лазо Чакаревски) која практично беше на ниво на идејни проекти. Во таа студија подземната фаќа блага кривина и ја заобиколува Тифани. Таа блага кривина е милон пати подобра од овие вијуги и кривиништа што сега ги предлагаат.

И зошто никогаш не кажаа кои други варијанти ги понудиле Шпанците за подземната улица?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 12-Oct-2011 at 14:57
На оригиналната траса не може, зашто може под оригиналната, односно уште малку денивелирана од тоа што е првично планирано. Грчев изгубил морално право јавно да настапува за подземни сообраќајници, а друг не ни има желба и да може. За штрајк......џабе. А инаку да не се повторувам добро се познати моите ставови за оваа сообраќајница, во една прилика дури и разработував план како да се санира оваа глупост во иднина и како да се искористи корисниот дел од нејзе.

До владата, градот апел да ја изградат од Васил Аџиларски до Орце Николов и да биде влез во гаражи каква што е и планирана и каков што и е профилот. Нема никаква популарност повеќе да добијат само разочарувањето ќе биде поголемо. За дезбедносните ризици да не зборуваме.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 12-Oct-2011 at 15:00
Originally posted by redsonja

И зошто никогаш не кажаа кои други варијанти ги понудиле Шпанците за подземната улица?
Шпанците никогаш не нуделе варијанти, тоа е уште една манипулација со која се злоупотребува името на Шпанците за да ова се прикаже како нивна идеја. Работата на Шпанците беше околу физибилноста и моделот со кој ќе се гради веќе утврдената (кога ја утврдиле не знаеме) оваа актуелна траса. Едноставно кажано они сметале дали тоа да биде државата/приватник/кредитирање и дали да има или нема патарини. Зарем некој верува дека сериозна консултантска куќа што се занимава со сообраќајни студии ќе предложи вакво нешто, таман работа. Кој е будала ваква шљаканица да му влезе во референци. Ова е само економско консултирање, а сообраќајното решение е кај нас донесено.


Edited by lslcrew - 12-Oct-2011 at 15:02
Back to Top
redsonja View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 24-Nov-2009
Location: tuka nekade
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote redsonja Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 12-Oct-2011 at 15:09
Не сум ја читала шпанската студија и не можам да тврдам. Јас колку што се сеќавам така излавуваа од Градот, демек добиле неколку варијанти на траси на подземната улица, па тие ја одбрале оваа како најповолна. Затоа прокоментирав дека се нетранспарентни ако имале варијанти, а ако навистина немаале, тогаш се, нели, лажговци.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 12-Oct-2011 at 15:33
И по којзнае кој пат ќе повторам. Да се реши проблемот со премостувањето на центарот е прво да се бутне онаа зграда на булевар Даме Груев и да се обезбеди проток по виртуелне булевар 4 со 4 ленти заедно со рекорд. Ќе го намалат тактот на семафорите.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 12-Oct-2011 at 19:42
Јасно дека нашиве институции во кои практично без исклучок владее севернокорејски менталитет, нема самите да ја направат достапна студијата на Шпанците. Но дали не може тоа да биде побарано со помош на законот за слободен пристап до информации од јавен карактер? Зарем вакви проекти од јавен интерес не потпаѓаат во таква категорија на информации?


Што се однесува до самата сообраќајница - УЖАС!
Толку дилетантизам комбиниран со таква неверојатна тврдоглавост, просто да му се згади на човек. За сите оние вклучени во проектот, само копач у глаа, што би рекол Дејв.

Ја замолувам власта, нека ги „заштеди“ парите за тунелов и со нив подобро нека направи уште некој споменик или некоја барокна наказа. Инфраструктура ни е насушно потребна, ама не било каква. Не вакви ад-хок крпеници кои се повеќе проблем, отколку што се решение. Ако не се способни проектот да го истуркаат како што треба, нека не се кочоперат со вакви глупости кои ќе направат далеку повеќе штета отколку корист. Настрана тоа што се оди во спротивност на ГУП-от, јасно е дека ќе си нацртаат свој ГУП, каков што ќе им прдне и оваа малоумна сообраќајница отпосле ќе ја вцртаат и таму.

Опозицијата исто така „на ниво“ и покажува колкаво разбирање има за овие теми. На ваква катастрофа, тие се фатиле за обрзниците. А и тој дел гледам одлично го аргументирал цитираниот советник, да не беше наведено дека онаква мисла била кажана на седница на градскиот совет, ќе се кладев дека била кажана во некоја ќебапчилница.



Edited by Cloverstack - 12-Oct-2011 at 19:43
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 12-Oct-2011 at 20:10
Originally posted by Cloverstack


Но дали не може тоа да биде побарано со помош на законот за слободен пристап до информации од јавен карактер? Зарем вакви проекти од јавен интерес не потпаѓаат во таква категорија на информации?

Градот како имател на студијата платена од парите на граѓаните е должен да обезбеди слободен пристап до истата и тоа на барање на било кое правно или физичко лице. Барателите не се должни да го образложуваат барањето. По поднесено барање, Градот е дожен информацијата да ја обезбеди во рок од 30 дена. Барателот информацијата може да ја добие на увид, како препис, фотокопија или електронски запис.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 12-Oct-2011 at 20:17
За нас кои сме лаици во таа сфера, може ли подетално - како точно изгледа такво барање и што доколку сепак не биде позитивно одговорено на барањето?

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 12-Oct-2011 at 20:46
Originally posted by Cloverstack

Јасно дека нашиве институции во кои практично без исклучок владее севернокорејски менталитет, нема самите да ја направат достапна студијата на Шпанците. Но дали не може тоа да биде побарано со помош на законот за слободен пристап до информации од јавен карактер? Зарем вакви проекти од јавен интерес не потпаѓаат во таква категорија на информации?


Што се однесува до самата сообраќајница - УЖАС!
Толку дилетантизам комбиниран со таква неверојатна тврдоглавост, просто да му се згади на човек. За сите оние вклучени во проектот, само копач у глаа, што би рекол Дејв.

Ја замолувам власта, нека ги „заштеди“ парите за тунелов и со нив подобро нека направи уште некој споменик или некоја барокна наказа. Инфраструктура ни е насушно потребна, ама не било каква. Не вакви ад-хок крпеници кои се повеќе проблем, отколку што се решение. Ако не се способни проектот да го истуркаат како што треба, нека не се кочоперат со вакви глупости кои ќе направат далеку повеќе штета отколку корист. Настрана тоа што се оди во спротивност на ГУП-от, јасно е дека ќе си нацртаат свој ГУП, каков што ќе им прдне и оваа малоумна сообраќајница отпосле ќе ја вцртаат и таму.

Опозицијата исто така „на ниво“ и покажува колкаво разбирање има за овие теми. На ваква катастрофа, тие се фатиле за обрзниците. А и тој дел гледам одлично го аргументирал цитираниот советник, да не беше наведено дека онаква мисла била кажана на седница на градскиот совет, ќе се кладев дека била кажана во некоја ќебапчилница.



Потпис!
Во целост ја делам твојата лутина, гнев и разочараност едноставно очигледно Македонија нема капацитет (од страна на одговорните институции, опозицијата и граѓанското општество кое треба да биде коректор и побудител на властта) за изведба на проект кој во нормалните (и не само развиените) земји веќе доста децении не се смета за опсежен мега-проект! Навистина крајно време е да се напушти мотото 'барем нешто се прави-подобро отколку ништо', затоа што овие проекти се исклучително контра-продуктивни, опасни и скапи, усложнувајќи ја драстично ситуацијата за понатамошна изведба на правиот проект зацртан во ГУП-от!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 13-Oct-2011 at 00:39
Јас да ви кажам на целата фрустрација околу оваа гљаважа не сум толку фрустриран. Барем поназад изложив како ова може да се санира отпосле, само проблем е што така се поставени работите.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 13-Oct-2011 at 02:03


Има мал проблем со можноста отпосле да се оправи ситуацијата - ќе кошта ѓавол и пол (а реално и никој нема да се зафати со таква работа, туку импровизацијата ќе си пуши корења и ќе стане трајна „солуција“):
lslcrew ја разгледа можноста за евентуално надоградување на тунелов во иднина, но таа можност воопшто не делува реалистично. Пред се тука е трошокот кој поради спецификите на пробивање вакви подземни траси расне вртоглаво во споредба со некое обично проширување над земја. За изградба на предложеното решение па после негова надоградба сигурно ќе се потрошат многу многу повеќе пари отколку во старт да се гради како што е логично. Дополнително, прашање е и колку ќе биде изводливо, со оглед на тоа што е многу чудна (сомнителна) ситуацијата со подземната сервисна уличка која треба да ја гради Дивелоп Груп за својот објект на Плоштадот, но за тоа подолу во постов.


А ова за Дивелоп и за подземната сервисна уличка што веќе три пати требаше да ја изградат, чекам да видиме колкав коруптивен скандал ќе испадне и во колкава мерка целата работа е поврзана токму со импровизацијава од сообраќајница што сакаат да ја прават властите.


Edited by Cloverstack - 13-Oct-2011 at 02:07
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 13-Oct-2011 at 12:18
Bese najeveno deka ulicata ke bidi so po edna lenta vo pravec,e sega ova 14 metri profil me buni malku,dali e mozno da e 2x2,ne deka toa ke ja opravda celata ulica,no kolku tolku ja ublazuva katasrtofata sto ja spremaat vlastite!?
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 13-Oct-2011 at 12:20
Originally posted by ovaj_stariov

Bese najeveno deka ulicata ke bidi so po edna lenta vo pravec,e sega ova 14 metri profil me buni malku,dali e mozno da e 2x2,ne deka toa ke ja opravda celata ulica,no kolku tolku ja ublazuva katasrtofata sto ja spremaat vlastite!?


Не е можно. 14м за 2х2?? Нема шанси имо.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 13-Oct-2011 at 12:54


Па има шанси, 4х3.5метри без средишна бариера и без тротоари.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.635 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.