![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 26> |
Author | |
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
Точно е pbanks дека телеком тхоме и мепсо се згради но тие згради не се доволно блиску до раскрсницата за нивните подземни нивоа - подруми, темели да бидат проблем за изведување на стартот на понирање на подземниот булевар. За да се изведе потребното понирање потребен е одреден агол на почеток на понирање кој со моменталнава позиција на тифани и нејзините темели неможе да се изведе од таа раскрсница. А дека има некои други решенија, да има но зошто не се земени во предвид незнам.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Се сложувам Баже, но во инженерството помалку или повеќе се е можно, само различна е цената.
Грешката со Тифани е направена и тоа е тоа, но сметам дека овој булевар кој се предлага е поголема грешка, бидејќи цената на градежните работи е една, но цената на експлоатација е друга и онаа која е битна. Партизанска мораше да се продолжи право и да биде главниот проток под центарот на градот, вака повторно ќе завршува слепо и ќе дисперзира огромни количества на возила низ тој кружен тек за да се приклучат на уште покомплексен кружен тек кој би вкрствуал премногу главни правци. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Да изгледа има промена на првично најавениот профил со по една лента што многу многу не ги менува мислењата за коридорот. Од капацитет може да има ефект, но излезните поврзувања остануваат тие утнатите, погрешни локации и клучки.
Тифани е боранија за инвестиција како што може да биде коридор од Партизанска до Народна банка. И да не се иде на решение да се одмине одоздолу пак како крајна опција дури и рушењето е на изглед скапа но релативно во однос на придобивките и инвестицијата ефтино решение. |
|
![]() |
|
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
Подлабоко понирање под Тифани колку би чинело, едно 1-3 милиони евра плус на целата инвестиција!? А верувам дека не е ни толку, ама нема везе. И властиве се фатија за тоа со Тифани ко слеп за стап, а неќат ни малку да се помачат и да размислат што би можело да се направи, па на крај краева дури и за опцијата што ја кажува lslcrew за рушење на зградата ако тоа е најефтината варијанта секако.
Но си важи една стара поговорка, што и на форумов се споменува често, а тоа е дека сиромавиот дупло плаќа. До толку инает да се водело од властиве бе, што луѓе ќе беа, ко некој лошо да мисли, ко да збориме подземната сообраќајница под Вардар да се префрли, а не под плоштад, според ГУП-от. |
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
![]() |
|
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
jas mislam deka od mnogu pogolemo znacenje e drugiot bulevar koj treba da go dokompletira golem ring(od vlada pod kale do cair)... ova podzemnoto e teska glupost(osven ako zaedno so nea ne napravat ogromen podzemen parking prostor pod celiot plostad)
|
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Брошура (информации и упатство) http://www.sinf.gov.mk/makedonski/za_agencijata/PDF/prava.pdf Подетално во Законот за слободен пристап до информации од јавен карактер http://www.pravo.org.mk/documentDetail.php?id=448 За информации од Градот Скопје треба да се контактира Одделението за односи со јавноста и информации за граѓаните. |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Останува само да се надеваме дека на проектов нема да бидат ангажирани Бауер БГ.
![]() |
|
![]() |
|
shran ![]() Newbiе ![]() Joined: 15-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Подземната сообраќајница со два кружни текаОколу еден месец имаат фирмите да се пријават за изработка на основен сообраќаен проект за подземната сообраќајница што треба да се гради на кејот „13 Ноември“Во конкурсот за проектот што градот го распиша вчера, покрај подземната сообраќајница, треба да се вклучат и околните улици на кои ќе има приклучоци за влез и излез од улицата. Подземната сообраќајница ќе има два кружни тека, во почетокот кај мостот „Гоце Делчев“ и на нејзиниот крај, кај новиот објект на „Веро“, до комплексот банки. Првата подземна сообраќајница во државава ќе биде долга два километри, додека тунелот 900 метри. Во него ќе се вози и во двата правца, а максимална дозволена брзина ќе биде 50 километри. Во тунелот ќе бидат поставени системи за видеонадзор и за детекција на инциденти и пожари, исто така ќе има и комуникациски систем за корисниците и за итните служби. Подземната сообраќајница Владата и градот ја најавија пролетва и тогаш беше кажано дека таа ќе чини 30 милиони евра, од кои 20 ќе ги даде Владата, а 10 милиони евра градот. Тендерот за изработка на основниот проект завршува на 23 идниот месец, кога ќе биде и јавното отворање на понудите. Потоа ќе следува конкурс за изработка на подземната улица, која, според студијата, треба да се заврши за две-три години. Идејата за изградба на тунел под градскиот плоштад потекнува од јапонскиот архитект Кензо Танге. http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=111711714309&id=14&prilog=0&setIzdanie=22433 Претпоставувам дека поентата е да се ослободи инвеститорот од изградба на подземната сообраќајница кој има обврска да го изгради во делот од објектот на старата Народна Банка сегашен Телеком па до излезот (не се сеќавам каде требаше да излезе цевката). Вака само приклучокот ќе го направи и пријатно, останатото ќе го платиме сите ние. Само едно прашање до оние што повеќе сте упатени - нормално е да се градат кружни текови во подземна сообраќајница која патем како што беше обзнането треба да биде со по една лента? Се среќава некаде вакво решение??? |
|
![]() |
|
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
Колку што сватив јас кружните текови ке бидат надвор односно на влезот и излезот од сообракајницата
Edited by vladegf - 17-Nov-2011 at 13:02 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Да, кужните текови ќе бидат над земја, но како и да е, сите информации кои до сега ги добиваме за оваа сообраќајница се катастрофални.
|
|
![]() |
|
shran ![]() Newbiе ![]() Joined: 15-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
sorry my bad
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Едниот кружен тек кај Комлекс Банки е клучка, односно на првото ниво е како што си е старото по план, а второто ниво е кружен тек, слично како сега што се изгради едно најблиску од тука на влезот во Приштина.
А другиот кружен тек е кај Влада, кај што пред некој ден ја воочив висинската разлика. Горното ниво го диктира мостот Гоце Делчев, а највисоката точка на долното ниво, однсоно таванот на тунелот, го диктира патосот на пошта, односно пошта -5,0м. Како планираат на таков краток потег да ја премостат разликава, незнам, ама веројатно ќе треба со лифт да ги кажуваме колите до кружниот тек кога ќе излагаме од тунелот, ова вака малку да ја иронизираме глупоста на ваквото сообраќајно решение. Како планираат да ја врзат катната гаража што тука се гради и тоа е нејасно. Единствено е можно по стандард да понира тунелот дури некаде кај МЕПСО, ако се држат барем до 7% нагиб. |
|
![]() |
|
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
![]() |
|
shran ![]() Newbiе ![]() Joined: 15-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
инаетот е искључиво заради настојувањата да се изгради делот од подземаната сообраќајница на идентична траса на која инвеститорот на објектот на Стара Народна Банка има обврска да изведе решение за поврзувње на објектот со околните сообраќајници. објект кој се гради на плац продаден и купен за џабе од сумњиви ликови, па трампан во уште посумњив договор и на дилетантски начин поврзан со околните сообраќаници (ова последново ќе му го платиме ние). и никој мува не го лази
|
|
![]() |
|
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
И јас се сомневам дека баш за ова ја сменија трасата на подземната улица. Да му направат пристап на Т-Хоум.
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Се обидов да склопам нешто набрзинка, како ова би се вклопило доколку тунелот не излага на раскрницата кај Гоце Делчев туку понира до булеварот вмро или се до Партизанска со што би се запазиле крајните точки?
![]() ![]() |
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
![]() Ако добро споредив, радиусот на кривините е 70, макс. 80 метри. A дополнително е потребна транзициона кривина.. Значи дозволената брзина би била 40 км/ч. http://www.scribd.com/doc/67323793/4/ELEMENTI-HORIZONTALNE-KRIVINE Не е невозможно, бидејќи од безбедносни причини дозволената брзина во тунелот во секој случај би била намалена. Сепак, горната варијанта е малку потешка бидејќи вертикалниот наклон е ограничен во кривина. Затоа би ја изменил јужната кривина во долната варијанта, не гледам зошто би имало симетрија? Ќе додадам скица на овој пост подоцна. Исто така има две други решенија: 1.да се понира пред Владата, па влезот-излезот на тунелот да биде на раскрсницата Бул. Илинденска - Бул. Св.Климент Охридски (со оглед на тоа што вториов ќе се прошири)- со што се избегнуваат кривини. 2.да се направи сложено решение на раскрсницата Бул. партизански Одреди - Бул. Св.Климент Охридски со подземни приклучоци - што е скапо, но овозможува голема проточност. Всушност, ова што го нацрта lsl е како јас замислувам да се изведе подземниот шински коридор, независен од колскиот сообраќај. За истиот вакви радиуси не се проблем (освен ако не е метро, секако) |
|
![]() |
|
dule ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 255 |
![]() ![]() |
Ме интересира дали кога ке ја градат сообраќајницата ќе копаа над земја или ?
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
Zabegan Мислам дека според новите измени на мал ринг таа сервисна улица на кејот за објектот на плоштадот (ако мислиш на старо-новата банка)е избришана и нацртана е надземно, така што ќе ја користи моменталната траса која ја користат за изградба. Така што има интересна ситуација, кога ке излезеш од мостовите око или тој на цвекето или уметноста како и да беше одма ќе стапнеш на улица, може во иднина тоа со семафор ќе се регулира.
И уште една исправка неможеш да копаш над земја (воздухот ли ќе го ринеш со лопата), се копа под земја. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |