build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 13-Oct-2011 at 14:06
Точно е pbanks дека телеком тхоме и мепсо се згради но тие згради не се доволно блиску до раскрсницата за нивните подземни нивоа - подруми, темели да бидат проблем за изведување на стартот на понирање на подземниот булевар. За да се изведе потребното понирање потребен е одреден агол на почеток на понирање кој со моменталнава позиција на тифани и нејзините темели неможе да се изведе од таа раскрсница. А дека има некои други решенија, да има но зошто не се земени во предвид незнам.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 13-Oct-2011 at 14:29
Се сложувам Баже, но во инженерството помалку или повеќе се е можно, само различна е цената.

Грешката со Тифани е направена и тоа е тоа, но сметам дека овој булевар кој се предлага е поголема грешка, бидејќи цената на градежните работи е една, но цената на експлоатација е друга и онаа која е битна. Партизанска мораше да се продолжи право и да биде главниот проток под центарот на градот, вака повторно ќе завршува слепо и ќе дисперзира огромни количества на возила низ тој кружен тек за да се приклучат на уште покомплексен кружен тек кој би вкрствуал премногу главни правци.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 13-Oct-2011 at 15:01
Да изгледа има промена на првично најавениот профил со по една лента што многу многу не ги менува мислењата за коридорот. Од капацитет може да има ефект, но излезните поврзувања остануваат тие утнатите, погрешни локации и клучки.

Тифани е боранија за инвестиција како што може да биде коридор од Партизанска до Народна банка. И да не се иде на решение да се одмине одоздолу пак како крајна опција дури и рушењето е на изглед скапа но релативно во однос на придобивките и инвестицијата ефтино решение.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 13-Oct-2011 at 15:34
Подлабоко понирање под Тифани колку би чинело, едно 1-3 милиони евра плус на целата инвестиција!? А верувам дека не е ни толку, ама нема везе. И властиве се фатија за тоа со Тифани ко слеп за стап, а неќат ни малку да се помачат и да размислат што би можело да се направи, па на крај краева дури и за опцијата што ја кажува lslcrew за рушење на зградата ако тоа е најефтината варијанта секако.
Но си важи една стара поговорка, што и на форумов се споменува често, а тоа е дека сиромавиот дупло плаќа. До толку инает да се водело од властиве бе, што луѓе ќе беа, ко некој лошо да мисли, ко да збориме подземната сообраќајница под Вардар да се префрли, а не под плоштад, според ГУП-от.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 13-Oct-2011 at 15:53
jas mislam deka od mnogu pogolemo znacenje e drugiot bulevar koj treba da go dokompletira golem ring(od vlada pod kale do cair)... ova podzemnoto e teska glupost(osven ako zaedno so nea ne napravat ogromen podzemen parking prostor pod celiot plostad)
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 13-Oct-2011 at 18:23
Originally posted by Cloverstack

За нас кои сме лаици во таа сфера, може ли подетално - како точно изгледа такво барање и што доколку сепак не биде позитивно одговорено на барањето?

Брошура (информации и упатство)
http://www.sinf.gov.mk/makedonski/za_agencijata/PDF/prava.pdf

Подетално во Законот за слободен пристап до информации од јавен карактер
http://www.pravo.org.mk/documentDetail.php?id=448

За информации од Градот Скопје треба да се контактира Одделението за односи со јавноста и информации за граѓаните.

Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 17-Oct-2011 at 13:18
Останува само да се надеваме дека на проектов нема да бидат ангажирани Бауер БГ.
Back to Top
shran View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shran Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 17-Nov-2011 at 12:55

Подземната сообраќајница со два кружни тека

Околу еден месец имаат фирмите да се пријават за изработка на основен сообраќаен проект за подземната сообраќајница што треба да се гради на кејот „13 Ноември“



Во конкурсот за проектот што градот го распиша вчера, покрај подземната сообраќајница, треба да се вклучат и околните улици на кои ќе има приклучоци за влез и излез од улицата. Подземната сообраќајница ќе има два кружни тека, во почетокот кај мостот „Гоце Делчев“ и на нејзиниот крај, кај новиот објект на „Веро“, до комплексот банки. Првата подземна сообраќајница во државава ќе биде долга два километри, додека тунелот 900 метри. Во него ќе се вози и во двата правца, а максимална дозволена брзина ќе биде 50 километри. Во тунелот ќе бидат поставени системи за видеонадзор и за детекција на инциденти и пожари, исто така ќе има и комуникациски систем за корисниците и за итните служби.

Подземната сообраќајница Владата и градот ја најавија пролетва и тогаш беше кажано дека таа ќе чини 30 милиони евра, од кои 20 ќе ги даде Владата, а 10 милиони евра градот. Тендерот за изработка на основниот проект завршува на 23 идниот месец, кога ќе биде и јавното отворање на понудите. Потоа ќе следува конкурс за изработка на подземната улица, која, според студијата, треба да се заврши за две-три години. Идејата за изградба на тунел под градскиот плоштад потекнува од јапонскиот архитект Кензо Танге.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=111711714309&id=14&prilog=0&setIzdanie=22433

Претпоставувам дека поентата е да се ослободи инвеститорот од изградба на подземната сообраќајница кој има обврска да го изгради во делот од објектот на старата Народна Банка сегашен Телеком па до излезот (не се сеќавам каде требаше да излезе цевката). Вака само приклучокот ќе го направи и пријатно, останатото ќе го платиме сите ние.

Само едно прашање до оние што повеќе сте упатени - нормално е да се градат кружни текови во подземна сообраќајница која патем како што беше обзнането треба да биде со по една лента? Се среќава некаде вакво решение???
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 17-Nov-2011 at 13:01
Колку што сватив јас кружните текови ке бидат надвор односно на влезот и излезот од сообракајницата

Edited by vladegf - 17-Nov-2011 at 13:02
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 17-Nov-2011 at 13:42
Да, кужните текови ќе бидат над земја, но како и да е, сите информации кои до сега ги добиваме за оваа сообраќајница се катастрофални. 
Back to Top
shran View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shran Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 17-Nov-2011 at 14:48
sorry my bad
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 17-Nov-2011 at 15:12
Едниот кружен тек кај Комлекс Банки е клучка, односно на првото ниво е како што си е старото по план, а второто ниво е кружен тек, слично како сега што се изгради едно најблиску од тука на влезот во Приштина.

А другиот кружен тек е кај Влада, кај што пред некој ден ја воочив висинската разлика. Горното ниво го диктира мостот Гоце Делчев, а највисоката точка на долното ниво, однсоно таванот на тунелот, го диктира патосот на пошта, односно пошта -5,0м. Како планираат на таков краток потег да ја премостат разликава, незнам, ама веројатно ќе треба со лифт да ги кажуваме колите до кружниот тек кога ќе излагаме од тунелот, ова вака малку да ја иронизираме глупоста на ваквото сообраќајно решение. Како планираат да ја врзат катната гаража што тука се гради и тоа е нејасно. Единствено е можно по стандард да понира тунелот дури некаде кај МЕПСО, ако се држат барем до 7% нагиб.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 17-Nov-2011 at 16:18
Previous Не бе што ти е, Тифани им е проблем али ова не им е, ова е боза за проектирање и изведување.Thumbs%20Up Значи толку ме иритира овој инает што го водат, па уште си најдоа некаков легитимен аргумент зошто е така, а не како што треба всушност.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
shran View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shran Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 18-Nov-2011 at 10:27
инаетот е искључиво заради настојувањата да се изгради делот од подземаната сообраќајница на идентична траса на која  инвеститорот на објектот на Стара Народна Банка има обврска да изведе решение за поврзувње на објектот со околните сообраќајници. објект кој се гради на плац продаден и купен за џабе од сумњиви ликови, па трампан во уште посумњив договор и на дилетантски начин поврзан со околните сообраќаници (ова последново ќе му го платиме ние). и никој мува не го лази
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 21-Nov-2011 at 13:28
И јас се сомневам дека баш за ова ја сменија трасата на подземната улица. Да му направат пристап на Т-Хоум.  Crazy
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 22-Dec-2011 at 05:13
Се обидов да склопам нешто набрзинка, како ова би се вклопило доколку тунелот не излага на раскрницата кај Гоце Делчев туку понира до булеварот вмро или се до Партизанска со што би се запазиле крајните точки?




Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 22-Dec-2011 at 11:23


Ако добро споредив, радиусот на кривините е 70, макс. 80 метри. A дополнително е потребна транзициона кривина.. Значи дозволената брзина би била 40 км/ч.

http://www.scribd.com/doc/67323793/4/ELEMENTI-HORIZONTALNE-KRIVINE

Не е невозможно, бидејќи од безбедносни причини дозволената брзина во тунелот во секој случај би била намалена. Сепак, горната варијанта е малку потешка бидејќи вертикалниот наклон е ограничен во кривина.

Затоа би ја изменил јужната кривина во долната варијанта, не гледам зошто би имало симетрија? Ќе додадам скица на овој пост подоцна.

Исто така има две други решенија:

1.да се понира пред Владата, па влезот-излезот на тунелот да биде на раскрсницата Бул. Илинденска - Бул. Св.Климент Охридски (со оглед на тоа што вториов ќе се прошири)- со што се избегнуваат кривини.

2.да се направи сложено решение на раскрсницата Бул. партизански Одреди - Бул. Св.Климент Охридски со подземни приклучоци - што е скапо, но овозможува голема проточност.

Всушност, ова што го нацрта lsl е како јас замислувам да се изведе подземниот шински коридор, независен од колскиот сообраќај. За истиот вакви радиуси не се проблем (освен ако не е метро, секако)
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 25-Dec-2011 at 19:07
Ме интересира дали кога ке ја градат сообраќајницата ќе копаа над земја или ?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 25-Dec-2011 at 19:21
Originally posted by dule

Ме интересира дали кога ке ја градат сообраќајницата ќе копаа над земја или ?
не е можно да копаат над земја, затоа што на делницата има објекти, а на кеј 13 ноември, ќе се наоѓа сервисната подземна улица за објектот на плоштад
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 26-Dec-2011 at 18:30
Zabegan Мислам дека според новите измени на мал ринг таа сервисна улица на кејот за објектот на плоштадот (ако мислиш на старо-новата банка)е избришана и нацртана е надземно, така што ќе ја користи моменталната траса која ја користат за изградба. Така што има интересна ситуација, кога ке излезеш од мостовите око или тој на цвекето или уметноста како и да беше одма ќе стапнеш на улица, може во иднина тоа со семафор ќе се регулира.

И уште една исправка неможеш да копаш над земја (воздухот ли ќе го ринеш со лопата), се копа под земја.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.238 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.