build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 09-Oct-2011 at 06:39


    Не знам што толку се чудите на ситуацијата на сликата, која ќе биде секојдневна глетка. Јас повеќе би се зачудил кога ќе започне казнувањето на таквите возачи.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 09-Oct-2011 at 11:02
На два пати до сега налетувам на такси возило паркирано пред кафичот Старс. Им се чудам на ретардираните такси-возачи што застануваат/паркираат кај стигнат, но не очекував дека се до толку ретардирани да застанат пред самиот влез на кружниот тек и тоа на ваков, каде менување на лента (а со тоа и заобиколување на паркирано возило) е невозможно.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 13-Oct-2011 at 13:28
Нетреба коментар



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 13-Oct-2011 at 14:00
Originally posted by tonikostov

На два пати до сега налетувам на такси возило паркирано пред кафичот Старс. Им се чудам на ретардираните такси-возачи што застануваат/паркираат кај стигнат, но не очекував дека се до толку ретардирани да застанат пред самиот влез на кружниот тек и тоа на ваков, каде менување на лента (а со тоа и заобиколување на паркирано возило) е невозможно.


Незнам што се чудиш, за тоа доволно е да немаш памет. И како што рече phenomenon, ќе биде тоа секојдневна поза
Back to Top
maci View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 09-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote maci Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 15-Oct-2011 at 11:48
мене ми смета кога одам од фабрика треска кон нова македонија во тој правец,кога влагаш во кружниот тек некако преналвалено ми е на надвор.улицата е нивелирана кон надвор...некако инерцијата и на самото возило ја тера колата кон надвор и самата улица е навалена кон надвор.би требало да е право или малку на внатре.
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 25-Oct-2011 at 19:23
Дали само мене ми се чини така, или двата семафори што се ставени пред и по кружниот тек само го „задушуваат“ сообраќајот и прават поголема гужва на самиот кружен тек? Некој што се движи почесто таму да каже дали приметил нешто?

Неколку пати поминав во шпиц, и гледам дека кога ќе се пуштат семафорите (и тоа се погодува и двата приближно истовремено) два големи брана на возила истовремено доаѓаат до кружниот тек  и се обидуваат да се вклучат на него. Се прави хаос и големи колони, практично до семафорите.

Ајде оној семафор на раскрницата со „Народен фронт“ и можам некако да го разберам, ама овој кај „ул. 9. мај“ (мислам таа улица е) ми е воопшто нелогичен.

Разбирам дека сега таа е единствена улица за приклучување на Теодосиј Гологанов, откако „Костурски херои“ е еднонасочна, но не се сетија ли надлежните дека може „Костурски херои“ да е во обратна насока и да се уклучуваат возилата на кружниот тек наместо да се исклучуваат? И соодветно, „9. мај“ да биде исто така во обратна насока еднонасочна, и возилата од „Гологанов“ само да се исклучуваат по неа? Возилата кои што се движат во правец од „Рузвелтова“ кон кружниот тек и сакаат да се исклучат, тоа секако можат да го сторат на кружниот тек и следствено на „Костурски херои“.

Вака немаше да има потреба од дополнителна раскрсница и семафор, и сообраќајот по кружниот тек би бил поприроден,а не ограничен од семафорот.
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 30-Oct-2011 at 13:59
Вчера фатив АвтоМагазин и во рубриката Центар за безбедно возење го дискутираа турбо кружниот тек.

Прилогот почна со констатација дека турбо кружниот тек е комплициран Можам да ги разберам новинарите по весниците и некои од интернет порталите да го класифицираат како „комплициран“, но не и водител на една емисија за автомобилизам.

Она што го приметив во прилогот е дека ниту водителот Барзов не го извозува кружниот тек како што треба. Погледнете го ова видео:



На 0:20 се гледа како наместо да продолжи право кон лентата што води кон Нова Македонија, Барзов прави свртување во лентата што води кон центар.

Многу небезбедно како за во Центар за безбедно возење...

Edited by tonikostov - 30-Oct-2011 at 14:02
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 31-Oct-2011 at 14:02


Пред некој ден ставија столбчиња, и тоа прилично масивни, па вајда е решен проблемов со „паметниве“.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 31-Oct-2011 at 16:24
Originally posted by tonikostov

Вчера фатив АвтоМагазин и во рубриката Центар за безбедно возење го дискутираа турбо кружниот тек.

Прилогот почна со констатација дека турбо кружниот тек е комплициран Можам да ги разберам новинарите по весниците и некои од интернет порталите да го класифицираат како „комплициран“, но не и водител на една емисија за автомобилизам.

Она што го приметив во прилогот е дека ниту водителот Барзов не го извозува кружниот тек како што треба. Погледнете го ова видео:



На 0:20 се гледа како наместо да продолжи право кон лентата што води кон Нова Македонија, Барзов прави свртување во лентата што води кон центар.

Многу небезбедно како за во Центар за безбедно возење...


Вика да направите погруб маневар. А таков маневар не е дозволен во прв план.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 23-Nov-2011 at 12:26
Пред семафорите кај Нова Македонија веќе може недела дена се доградува уште една лента на Митрополит Теодосиј Гологанов. Во должина од некаде 110-115 метри. Со што двете постоечки ленти ќе бидат за лево, а оваа новата за десно (накај Водњанска).

Во случај да не знаете.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 23-Nov-2011 at 12:47
Да, со тоа не ми е јасно зошто сега, зарем им промакна во реконструкцијата на улицата? Или можеби овој дел не се чепкаше тогаш бидејќи беше спој со Народен Фронт?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 23-Nov-2011 at 14:30
Кога се правеше реконструкцијата на Свети Климен Охридски тогаш се авфалтираше оваа раскрница, а за Митрополит Теодосиј Гологанов се почна малку од понатака скоро од кај ИК банка. Така да ова остана измеѓу. Финтата им е во тоа што сегашната физичка ширина на лентата за лево е отприлика нешто поголема од една лента (може ова некогаш биле две малии со додавање малку ширина ќе го зголемат капацитетот на тој правец за дупло возила во истиот такт на семафорот.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 25-Nov-2011 at 17:27

Еве слики од проширувањето. Иначе на неколку точки околу раскрсницата има поголеми раскопи.

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 30-Nov-2011 at 09:20
Сега одкога веќе помина некое време како е пуштена оваа сообраќајница и новиот за сите нас турбо кружен тек може да збориме за тоа дали е ОК. Јас поминувам таму речиси секојдневно и искрено ми претставува задоволство.
Иако бев скептичен за делот дека само 1 лента оди во правец Н.Македонија очигледно тоа не претставува никаков проблем. А и до сега не сум забележал некој тежок прекршок, очигледно е дека возачите добро се снајдоа.
А како ќе функционира целата работа кога ќе се пуштат и 2та споредни семафоти останува да видиме...се надевам дека доколку на само 10тина секунди секоја мин покажуваат црвено за булеварот се ќе биде во најдобар ред.
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 30-Nov-2011 at 11:19
Мое мислење е дека генерално булеварот е добро решение. Неспоредливо е со претходна ситуација. Сепак:

- Раскрсниците со семафори ќе прават застој - минимален, но сепак ќе го запрат сообраќајот за момент. Веројатно подобро ќе беше да ги ограничат правците на движење кога се излегува од уличката 9-ти Мај. Можеби ако се наштелуваат убаво семафорите (како на Илинденска) и нема да биде голем застојот.
- Влезот кон Капиштец, кај Цветен пазар сметам дека е добро што е со семафори. Не ми е јасно зошто овој (а и тој подоле кај крстосницата со улицата 9-ти Мај) не е пуштен во функција.
- Застанувањето на самиот булевар е честа појава што сообраќајната полиција не ја санкционира. Секојдневно кај Млечен ресторан стојат низа возила паркирани и ја блокираат едната од двете ленти. Застанување има и во делот од кружиот тек до Треска - од двете страни! Треба почесто да се врши контрола од страна на сообраќајната полиција, за да може да дојде до израз зголеменио проток на сообраќај.
- Кружниот е тек е одлично решение. Коса ми се креваше порано кога требаше да поминам тука, поради непрегледното вкрстување на улиците. Сега ми е прв избор и секојдневно поминувам тука. Единствен проблем што сум приметил е кога се вклучуваш во насока од Нова Македонија кон Треска, не е лесно воочливо дали возилата што се веќе во кружниот тек се во лентата што води кон Центар или кон Нова Македонија. Веројатно добро би било да се одделат со повисоки прегради кои би ги затскриле возилата што одат кон Нова Македонија, а би биле повоочливи само возилата што одат кон Центар.

Инаку, генерално се научија луѓево да го возат кружниот тек. Сеуште има чудни ситуации, како на пример, возилата во кружниот тек запираат да ги пропуштат оние кои сакаат да се приклучат, па непотребно стојат сите. Или, еднаш пред мене се случи полесна сообраќајка поради непочитување на првенство на минување во круниот тек. Во ваква ситуација, кога сообраќајките беа внатре во кругот, најдоброто решение беше да се смени лента, прекачувајќи се преку гумените препреки што воопшто не беше пријатно. Исто така, често погрешно се менува лента, особено за оние што одат од Центар, па вртат полукруг назад...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 30-Nov-2011 at 12:35
Би се приклучил кон позитивните коментари. Кружниот тек е прегледен и функционален. Би го издвоил недостатокот на уште една лента кон Нова Македонија како проблем, но веројатно кога човек ќе се навикне дека во тој правец со оди само со најдесната лента, тој недостаток нема ни да се приметува.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 30-Nov-2011 at 12:46
Дали е проширувањето ќе биде целосно или парцијално како на Илинденска?
ಠ_ಠ
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 30-Nov-2011 at 15:19
Парцијално, се разбира. До раскрсницата со Рузвелтова.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 30-Nov-2011 at 16:05
Денеска за првапт гледам дека е пуштен семафорот кај 9ти мај. Направена е според мене многу лоша одлука. Семафорот им дава цели 30 секунди на оние кои излагаат од 9ти мај што е предолго и непотребно. 15 секунди црвено на Гологанов е според мене во ред, но 30 е премногу.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 30-Nov-2011 at 18:10
Originally posted by alexgizh

Парцијално, се разбира. До раскрсницата со Рузвелтова.


Не, за следната година е планирано дополнително проширување. Веројатно ќе одат до 8ми септември, а крајната фаза ќе биде до студентскиот Гоце Делчев.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.641 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.