![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 45> |
Author | |||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
![]() Гара Караджалово: ![]() ![]() Гара Јаблково: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Не би можел ништо да дополнам, мислам дека фотографиите кажуваат се` за тоа во која насока се движи Бугарија, Андреј ако имаш повеќе фотографии или информации за новиот мост на Дунав би сакал да ги постираш.
|
|||
![]() |
|||
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
||
Кога ќе ги погледнам нашиве пруги и станици се бедирам..зошто сите се подобри од нас?
Edited by Macedonicus - 13-Nov-2011 at 17:09 |
|||
ಠ_ಠ
|
|||
![]() |
|||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||
Не ја преферирам ЕУ нешто претерано многу, ама еве што значи влез во ЕУ. Не дека сами не можеме да си се средиме, но коа си дел од ЕУ, тие ќе те натераат да се средиш, ќе ти пуштат поволни кредити, ќе те натераат да градиш. Е сеа ако имаш корумпирана власт и ниско-растечка економија ќе бидеш као Грција и Италија, али барем народот ќе ужива малку у тие пари. Слично нешто и од Хрватска, на коридор 10, патен правец Српска граница-Винковци-Славонски Брод. Нагоре накај Загреб уште не е целосно реновирана и брзините се драстично намалени во однос на претходно споменатата делница.
|
|||
![]() |
|||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
||
Eве и неколко слики од изградбата на новиот железнички мост над река Марица, каj Свиленград, многу близо до границата со Турциjа ![]() ![]() ![]() Edited by pavche - 14-Nov-2011 at 12:39 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Не е се така розово гледајќи фотографии. Текстов нешто друго говори.
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Не знам дали некаде е поставено на форумов, но новите босански Талго гарнитури е предвидено да почнат со сообраќај од 11 декември од Сараево кон Белград, Загреб, Будимпешта и Плоче, барем така говорат последните податоци на соседниве форуми.
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
![]() Некоја погресна вест имас добиено, прочитано. Талго вагоните се на тестирање во Хрватска по што треба да добијат и употребна дозвола за таму. Следат процедури за Србија .... Иначе на 11-11-2011 е представен новоуредениот комплекс за прием на гарнитурите или техничко прегледна станица Сушица каде ќе бидат истите сместени. До сега беа расврлени насекаде. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Vladimir P Незнам зошто со ваков голем скептицизам и негативизам ги прифаќаш овие вести. Мислев дека ти ќе бидеш првиот што би ги поздравил овие несомнено огромни чекори напред кои ги прави Бугарија во железничката инфраструктура. Гледам дека многу малку реално знаеш и те интересира за прашањата поврзани со иднината на железниците во Бугарија. Прво железницата се раководи од страна на две државни но одделни предпријатија-БДЖ која е задолжена за превозот на стоки и патници (МЖ кај нас) и НКЖИ (Национална компания "Железопътна инфраструктура") која е задолжена за железничкиот пат и целата инфраструктура. Директен бенефициент од овој и останатите проекти на железничката инфраструктура е првенствено НКЖИ, а индиректен БДЖ. Што се однесува до најавените реформи и преструктурирања во БДЖ треба да се разјаснат неколку работи. БДЖ е гигант кој е неефективен, недоволно продуктивен, работи според застарени методи и потреби, не ги задоволува денешните потреби и генерира огромни загуби на државни пари. Со цел подобрување на ситуацијата на овој комунистички мастодонт, како што го нарекуваат во Бугарија, ќе мора да се отсечат нездравите делови и да се преструктуира самото претпријатие, со што подобро ќе ги задоволува денешните потреби на бизнисот и патниците. Успешните реформи во БДЖ се предуслов за добивање на заем од 400 милиона $ од страна на Светската Банка, со кој ќе се платат долговите, ќе се изврши темелна замена и модернизација на превозните средства итн. Понатаму, во периодот 2014-2020 година, од ЕУ се предвидени милјарди евра за железничката инфраструктура, но и за обнова на возниот парк со возови и вагони кои можат да се движат во распонот од 160 до 200 км/час. Мислам дека сите ќе се сложиме дека е подобро да се има мало и здраво претпријатие кое целосно ќе одговара на денешните стандарди и потреби, отколку имањето на гигант, кој вози на нерентабилни линии со стари советски возови и гарнитури. Фактот што синдикатите најавуваат штрајкови при отпуштањето на 2000 рабоотници е очекувано и не треба да не чуди бидејќи процесот за преструктурирање и модернизација е започнат и мора да се случи, доколку Бугарија сака железницата да (о)стане префериран тип на превоз од страна на бизнисот и граѓаните. Тоа што Бугарија се нафаќа на ваква темелна реформа е за поздравување бидејќи таквите реформи се нужност и ги очекуваат сите земји во регионов. Дури и Словенија сеуште не започнала со долгонајавуваната темелна реформа во СЖ, ниту пак се изведуваат инфраструктурни проекти од големината, сложноста и степенот на модернизација, кој моментално се врши во Бугарија. |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Андреј, мислам дека бар кај мене нема таков негативизам.
Најповеќе ме иритира и ме потикна да го постирам овој напис пишувањето на нашите форумаши кој буквално во секоја нишка од било која област го имаат тој негативен став.
Незнам зашто тие дефиниции така овлаш се даваат буквално во се, без да се погледа преиспита, и согледа дека секоја земја има свои проблеми и свои карактеристики. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Секоја чест за Хрватите, немам што друго да кажам.
TŽV Gredelj izradio novi prototip niskopodnog Dizel-motornog vlaka Prototip dizel električnog motornog vlaka (DMV) za regionalni promet je trodjelna garnitura sastavljena od dva krajnja motorna vagona s upravljačnicom i jednog srednjeg, također motornog vagona bez upravljačnice. Svi vagoni su oslonjeni na dva okretna postolja, od kojih je jedno pogonsko, a jedno slobodno. Sva pogonska oprema smještena je na krov vagona i u stražnji dio upravljačnice. Na krovove vagona ugrađene su dizelske generatorske grupe s pripadajučim pretvaračima koji napajaju i upravljaju radom pogonskih elektromotora koji se nalaze u pogonskom postolju. Vlak je opremljen sa 8 dvostrukih vrata širine 1300 mm, te sjedištima primjerenog komfora. U zoni vrata vagona s upravljačnicom ugrađeni su toaletni prostori, od kojih je jedan opremljen za prihvat invalida s kolicima. Putnički prostori sva tri motorna vagona su međusobno spojeni mjehovima, te čine jedinstveni prostor bez pregradnih stijena. Pod u području mjehova je na visini od 875 mm, a prelazi s jedne na drugu razinu izvedeni su blago zakošenim rampama. Prostor je opremljen dovoljnim brojem vertikalnih i horizontalnih rukohvata za potrebe putnika u stojećem položaju. Sjedala su izvedena kao dvosjedi, osim u djelu prostora namjenjenog smještaju invalida s kolicima, te roditeljima s djecom u kolicima., gdje su ugrađeni jednosjedi i preklopna sjedala.. Dio prostora opremljen je vješalicama za bicikle. Upravljanje dizelskim motorom obavlja se računalno po algoritmu proizvođača dizel motora sukladno zahtjevima koji dolaze iz središnjeg računala na temelju zahtjeva strojovođe, aktualnih uvjeta vožnje i već ostvarenih parametara vožnje vlaka te trenutnogstanja samog dizelskog agregata. Pogon DMV-a je koncipiran tako da se sastoji iz 3 nezavisne pogonske jedinice. U slučaju kvara jednog pogonskog agregata, on se može isključiti, a DMV može nastaviti vožnju sa smanjenom snagom. Vučom i kočenjem DMV-a upravlja se na jednostavan način, tako da se zahtjevi postavljaju preko iste upravljačke ručice. Oprema DMV-a smještena je na krovu motornih vagona i u sanducima ispod sjedala u putničkom prostoru, a raspoređena je na način da je omogučen ujednačen osovinski pritisak na sve osovine. Svaki motorni vagon s upravljačnicom s obje vanjske bočne strane upravljačnice ima ugrađenu video kameru za pračenje ulaza i izlaza putnika, a za vrijeme vožnje, i stanje DMV-a izvana. U svim vagonima ugrađene su kamere za unutarnji nadzor. OSNOVNE KARAKTERISTIKE Širina kolosijeka: 1435 mm Raspored osovina: Bo'2'+2'Bo'+2'Bo' Dužina DMV-a 70100 mm Visina: do 4280 mm Broj sjedećih mjesta 209 Broj stajaćih mjesta: 201 Ukupan broj putnika 410 Broj vrata za ulaz putnika: 8 Najveća vučna sila: 125 kN Najveća brzina: 160 Km/h Najveća snaga na obodu kotača 1390 kW Najmanji polumjer zavoja u prometu: 150 m Najmanji polumjer zavoja: 90 m Foto: TŽV Gredelj http://www.vlakovi.com/opsirnije.php?subaction=showfull&id=1322051007&archive=&start_from=&ucat=1& |
|||
![]() |
|||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||
Извор: +инфо Edited by Danielbtmk - 07-Dec-2011 at 12:16 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Ќога ги начнавме „двокатните возови“ еве еден најсвеж, на компанијата WESTBAHN
![]() Нивната прва траса Wien Westbhf. - Salzburg Hbf. - Wien Westbhf. која ја поминува за 2:52 часа (попат застанувајќи во 5 града) ![]() ![]() Нивната страна: https://westbahn.at/en/ каде може да забележите многу поефтини карти од досегашните на таа релација. Edited by Vladimir P - 12-Dec-2011 at 23:45 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Više od hiljadu slovenačkih turista stiže vozom u Beograd
Četvrtak, 29. Decembar 2011. Povodom proslave novogodišnjih praznika, sutra, 30. 12. 2011. u Beograd stižu dva vanredna voza iz Ljubljane sa slovenačkim turistima koje predvode agencije "Kolegijum" i "Supra travel" iz Ljubljane. Prvi voz sa gostima iz Slovenije dolazi na glavnu železničku stanicu u 07.18 sati i ima dvanaest vagona sa oko 720 putnika, a drugi, Disco voz sa osam vagona i oko 400 putnika iz Slovenije, pristiže na stanicu u Beograd u 11.25 sati. Povratak i jedne i druge grupe turista, iz Beograda za Ljubljanu je 2. januara 2012. godine, u 12.15 i u 12.43 časova. http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/32913.html |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Еве едно видео снимено од машиновозачката позиција (пруга Белград - Бар ; делница Златибор - Прибој)
Голема штета што нема ниту едно вакво од Македонија ![]() Дефинитивно има прекрасни глетки и по нашите пруги! Edited by Cloverstack - 07-Jan-2012 at 15:22 |
|||
![]() |
|||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
||
Sekoja cest na Dusko za ovaj videozapis a i za ostanatite video i foto snimki koi gi ima napraveno.
I nie imame slicna trasa, onaa kon Kicevo samo nemame nekoj zainteresiran masinovozac da napravi slicno video.
Edited by mon - 07-Jan-2012 at 16:45 |
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
![]() |
|||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
||
Dodeka ne gi kosristev cesto bugarskite zeleznici,mislev deka se podobri vo smisla na tocnost,no mozam slobodno da kazam ako ne sekoj vtor sekoj tret voz zakasnuva.
eve eden od poekstremnite slucai 5,5 sati ![]() ![]() |
|||
build.mk, гради форумска историја
|
|||
![]() |
|||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
||
Ваквите закаснуваниja от окоро 200-300 минути са предимно на мегународните возови и ако се случва и внатрешните да имат вакво каснене. Како цело са точни или каснат со 10-15 мин. При сериозни проблеми може да каснат и повеке. |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Првата нова дизелмоторна гарнитура стартува со работа во Србија со воспоставување на нормален железнички сообраќај помеѓу Белград и Вршац, каде до сега сообраќаше единствено возот Белград-Букурешт-Белград.
Ruski voz ponos Vršca VRŠAC - Vršačka železnička stanica uskoro će imati više vozova, pa samim tim i više polazaka, tako da će do kraja meseca biti uvedena dodatna dva polaska za Pančevo i Beograd. Putnike će prevoziti novi ruski voz, koji je u oktobru prošle godine već bio na probnoj vožnji na tim linijama. http://www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/vrsac/ruski-voz-ponos-vrsca_293923.html |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |