build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 13-Sep-2011 at 22:50
Бугариja почна да црта плановите си за автопатишта и скоросни шосета за периода 2014-2020.
Автомагистрала „Хемус“ - 280 км. Прогнозната стойност на проекта е 1,25 млрд. евро.
- Автопат „Струма“, Лот 3 – 62 км. Предвидува се да чини – 910 млн. евро.
- Автопат „Черно море“ - 100 км. Предвидува се да чини – 450 млн. евро.
- Проход „Маказа“ - 195 км. Предвидува се да чини – 382 млн. евро.
- Скоростно шосе – Варна-Дуранкулак – 100 км. Предвидува се да чини – 200 млн. евро.
- “Гуешево-София – 85 км. Предвидува се да чини – 220 млн. евро.
- “Видин-Ботевград“ - 126 км. Предвидува се да чини – 187 млн. евро.
- Скоростно шосе „Рила“ - 143 км. Предвидува се да чини - 420 млн. евро.
- “Русе-Шумен“ - 105 км. Предвидува се да чини - 200 млн. евро.
- Скоростно шосе Пловдив-Асеновград – 25 км. Предвидува се да чини - 40 млн. евро.

Вкупно 4,260 милиарда евра. Вкупно 440 км автопат, 780 км скоростни шосета.
http://www.investor.bg/news/article/122880/332.html
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 20-Sep-2011 at 14:03
Фирма „Актор” АД печели търга за изпълнител на допълнително проектиране и строителството на Лот 4 на АМ „Струма”

Фирма „Актор” АД печели търга за изпълнител на допълнително проектиране и строителството на Лот 4 на АМ „Струма”, предаде репортер на Агенция „Фокус”. В Агенция „Пътна инфраструктура”, в присъствието на министъра на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, бяха отворени ценовите оферти за избор на изпълнител на допълнително проектиране и строителството на Лот 4 на АМ „Струма”. Участъкът от Сандански до Кулата(граница с Гърция) е с дължина от 16 км.

Най-ниска цена предложи „Актор” АД - 55 980 000 лв. без ДДС.

Сдружение „Салваторе Матарезе АД и инж. Клаудио Салини Гранди Лавори

АД” предлага цена за изпълнение на проекта от 59 870 000 лв. без ДДС.

Офертата на „Джей енд Пи Авакс – С.А.” Гърция е 78 200 000 лв.без ДДС

„Доуш иншаат ве тиджарет” АД, Турция предлага цена 83 078 507,82 лв. без ДДС

Консорциум „Струма ЛОТ 4” предлага цена от 78 804 000 лв. без ДДС

Сдружение „АМ Струма 2011” предлага цена 83 677 700 лв. без ДДС

Сдружение „ИПС – Техникс ЛОТ 4” предлага цена 58 807 410 без ДДС

Офертата на Сдружение „Струма 4 – Роудс 2011 г.” е 83 187 000 лв. без ДДС

Алпине Бау ГмБх предлага цена 86 099 367,38 лв. без ДДС

Консорциум „Лена – ИСА” предлага цена 63 666 666,67 без ДДС

Обединение „СК 13 – Сандо – Струма” – 68 796 507, 28 лв. без ДДС

Консорциум „Хохтийф – Станилов” предлага цена в размер на 76 519 923 без ДДС

Ценовата оферта на ДЗЗД „Струма – България 2011” е 61 492 612 лв. без ДДС

„Конструксионес РУБАУ” АД предлага цена за изпълнение на договора на 67 980 000 лв. без ДДС.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 20-Sep-2011 at 14:09


Што вика Ради на оваа тема?*

*интерна ССЦ финта
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 25-Sep-2011 at 21:50
ТЕМА: Македонија на дното според новите километри автопат во 2011 година

Македонија оваа година пушти во употреба само 7,5 километри нов автопат, односно делницата помеѓу Куманово и Табановце која се градеше рекордни 3 години. Со Црна Гора и Босна и Херцеговина зад нас, Македонија е на дното на балканските држави според новите километри автопат пуштени за користење во текот на 2011 година. Пред нас се Бугарија, Романија, Србија, Албанија, Косово и Хрватска, кои оваа година ќе отворат неколку делници за побрз и поквалитетен транспорт.

Според информациите на претпријатието „Коридори Србије“, во Србија оваа година се очекува да се пуштат за користење 98 километри автопат на северниот крак на Коридор 10, од Нови Сад кон границата со Унгарија. Најпрвин беше завршена делницата помеѓу Србобран и Сириг во должина од 13 километри, а на 15 јули беше пуштен во употреба и делот од Хоргош до Биково во должина од 28 километри. Кон крајот на јули беше отворена делницата од Жедник до Бачка Топола во должина од 12 километри, а до крајот на годината се очекува да бидат завршени и пуштени автопатските делници помеѓу Бачка Топола и Фекетиќ во должина од 21 километар, од Фекетиќ до Србобран во должина од 14 километри и сегментот на север до Келебија на самата српско – унгарска граница. Покрај овој сегмент од автопатот на Коридор 10, во моментов се работи и на неговиот јужен крак помеѓу Ниш и Прешево, источниот крак помеѓу Ниш и Димитровград, автопатскиот Коридорот 11 кон Бар и обиколницата околу Белград.

Веднаш зад Србија е Романија, која за 2011 година планираше да отвори 105 километри автопат, иако последните информации говорат дека цифрата е намалена на 88 километри. На 29 јули беше отворен за користење дел од автопатот А2 помеѓу Мурфатлар и Констанца во должина од 21 километар и 7 километри долгиот крак на автопатот А4 помеѓу Констанца и селото Лазу. До крајот на 2011 година во Романија ќе се пушти во употреба делницата помеѓу градовите Овидиу и Констанца со цел автопатски да се поврзат приморските градови Констанца и Варна, а планирано е да се отвори и автопатот помеѓу Темишвар и Арад во должина од 44 километри.

Пред нашата земја се најде и Бугарија, која на 15 мај 2011 година го отвори 19 километри долгиот автопат „Лулин“ од Софија до Даскалово во насока кон Перник. Во октомври 2010 година, на отворањето на 31 километри долгата делница од автопатот помеѓу Пловдив и Капетан Андреево, бугарскиот премиер Бојко Борисов вети дека Бугарија ќе пушта во употреба по 60 километри автопат секоја наредна година.

Наспроти нашиот источен сосед, Хрватска нема да успее да ги оствари првичните очекувања за оваа година во однос на автопатското поврзување на земјата. По повод 30 години од почетокот на изградбата на автопатишта во Хрватска, во 2011 година се очекуваше да се отворат 68 километри нови автопати. Сепак, последните информации од документите на претпријатието за изградба и оддржување на автопати „Хрватске аутоцесте“ говорат дека во 2011 година ќе се пуштат во употреба 22 километри автопат, и тоа делницата Јакушевац – Велика Горица на автопатот Загреб – Сисак и делниците Равча – Вргорац и Метковиќ – босанска граница на автопатот Сплит – Плоче – Дубровник.

Бавното планирање и изградба придонесе Македонија да биде поставена зад Албанија и Косово во однос на бројот на изградени километри автопат во 2011 година. Автопатот помеѓу Валона и Левен во должина од 24 километри е веќе пуштен за користење, а отпочнаа и градежните активности околу автопатското поврзување на Тирана и Елбасан со обезбедени финансиски средства од Исламската банка за развој. И Косово во 2011 година ќе пушти 34 километри од автопатот кој ја поврзува оваа држава со Албанија. Според информациите на конзорциумот „Бехтел Енка“, до октомври треба да биде изградена првата делница од овој автопат, кој од албанската граница до Мердаре поминува низ градовите Призрен и Приштина.

Збирните информации од балканските држави и споредбата со остварувањата во Македонија покажуваат дека 2011 година повторно ќе помине без поголем број изградени километри автопат, а причините за таквиот неславен резултат треба да се бараат првенствено во земјава и нејзините институции.


Бојан Блажевски

http://www.build.mk/?p=9117
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 25-Sep-2011 at 23:30
Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски ще участва в понеделник (26 септември), в церемонията по стартирането на проекта за изграждане на пътната връзка между АМ „Хемус” и Софийския околовръстен път.
На събитието са поканени министър-председателят на Република България Бойко Борисов, министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Попова, кметът на Столична община Йорданка Фандъкова и др.

Строителството на новия 8,5 км. автомагистрален участък ще свърже съществуващия участък от автомагистрала Хемус с околовръстния път на гр. София. Предвижда се строителството да приключи за 22 месеца като избраният изпълнител е предложил да изпълни дейностите за 31 950 309,45 лв. без ДДС. Проектът ще бъде финансиран от Оперативна програма „Транспорт” като средствата се отпускат от Кохезионния фонд на ЕС.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 03-Oct-2011 at 20:14
Стартира изграждането на ЛОТ 1 от автомагистрала Струма

Започна изграждането на участъка от автомагистрала Струма от Долна Диканя до Дупница с дължина близо 17 км.

Обектът включва строителството на 15 съоръжения, включително подлези и тунели за преминаване на едри и дребни животни.

Определеният срок за завършването на обекта е 25 месеца.

За изпълнител на отсечката е избран консорциум между „Главболгарстрой Инфраструктурно строителство", „Пътстрой 92" и италианската „Импреса", след като обединението е предложило най-ниска цена от 58 534 000.00 лева.

ДЗЗД „Инфраструктура магистрални пътища" е фирмата, избрана за консултант на обекта, като стойността на договора за надзор е 269 400.00 лева.

АМ „Струма" е част от Трансевропейската магистрала Север - Юг и Четвърти Трансевропейски транспортен коридор. След завършването на проекта страната ни ще има скоростна връзка между черноморските пристанища и тези на Бяло и Адриатическо море.

Проектът се финансира от Оперативна програма „Транспорт", като 80% от средствата са осигурени от Кохезионния фонд на Европейския съюз, а 20% - от държавния бюджет.


http://profit.bg/news.php?id=84016
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 04-Oct-2011 at 09:46
Со горната делница моментално вкупно автопатите во изградба во Бугариjа стануват 218,905 км.
Се очекува до месец, месец и пол да започне изградбата и на Лот 4 од Струма со должина од 16 км.


Edited by pavche - 04-Oct-2011 at 09:48
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 04-Oct-2011 at 13:46
При крај изградбата на автопатот Хоргош - Белград од К10

Инаку веста е малку постара ,значи почетокот на септември.Е сега не знам до кај се работите ,во веста имаа напишано до крајот на септември.

Edited by Тркало - 04-Oct-2011 at 13:51
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 04-Oct-2011 at 15:06

Отворен мост код Бешке

Нови мост на Дунаву код Бешке, на северном краку коридора 10, данас је отворен за саобраћај. Мост код Бешке на аутопуту Београд-Хоргош, у близини Новог Сада, дугачак је 2,2 километра, широк 15 метара и 55 метара је изнад воде. То је најдужи мост преко Дунава у Европи, а по изгледу се не разликује од суседног старог моста, удаљеног пет матара.



Уговорена вредност радова за изградњу моста на путном правцу Е-75 била је 33,7 милиона евра, а финансиран је из кредита Европске банке за обнову и развој. Изградња дела Коридора 10 од Београда до Хоргоша требало би да се заврши до краја ове године, изјавио је данас новинарима на мосту Бешка директор предузећа "Путеви Србије" Зоран Дробњак.

http://www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/otvoren-most-kod-beske_276185.html
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 07-Oct-2011 at 17:53
Две слики од почетокот на изградбата на ЛОТ 1 од автопатот Струма, во должина од 16 километри помеѓу Долна Диканја и Дупница во должина од 16,7 километри:





На почетокот на месец окотомври 2011 година, ситуацијата со автопатоте во Р. Бугарија е следната:

АВТОПАТИШТА ВО ЕКСПЛОАТАЦИЈА:

А1 ТРАКИЈА
Софија-Стара Загора 207 км
Бургас-Ветрен 35 км
Вкупно 243 км

А2 ХЕМУС:
Горни Богров-Јабланица 70км
Варна-Шумен 75 км
Вкупно 145 км

А3 МАРИЦА
Плодовитово-пат II-66  5 км
Харманли-Свиленград  30 км
Вкупно 35 км

А4 ЧЕРНО МОРЕ
Варна 9 км

А5 ЛЈУЛИН
Софија-Даскалово  19 км

А6 СТРУМА
Даскалово-Долна Диканја  19 км

ВКУПНО АВТОПАТИ ВО ЕКСПОЛАТАЦИЈА 463 КМ


АВТОПАТИ ВО ИЗГРАДБА:

А1 ТРАКИЈА
Лот 2 (Стара Загора-Нова Загора) = 31 км
Лот 3 (Нова Загора-Јамбол) = 34 км
Лот 4 (Јамбол-Карнобат) = 50 км
Вкупно = 115 км

А2 ХЕМУС
Шумен исток-Шумен запад = 8 км
Софија-Горни Богров = 8 км
Вкупно = 16 км

А3 МАРИЦА
Лот 1 (Чирпан-Димитровград) = 31 км
Лот 2 (Димитровград-Харманли) = 35 км
Лот 3 (Генералово-ТР граница) = 5 км
Вкупно = 71 км

А6 СТРУМА
Лот 1 (Долна Диканја-Дупница) = 16,7 км

ВКУПНО АВТОПАТИ ВО ИЗГРАДБА = 219 КМ




ЗЕЛЕНО - АВТОПАТИШТА ВО ЕКСПЛОАТАЦИЈА
ЦРВЕНО - АВТОПАТИШТА ВО ИЗГРАДБА
ПЛАВО - АВТОПАТИШТА ПЛАНИРАНИ ЗА ИЗГРАДБА ДО 2014 ГОД.

АВТОПАТСКИ ДЕЛНИЦИ ПРЕДВИДЕНИ ЗА ИЗГРАДБА ДО 2014 ГОДИНА:

А1 ТРАКИЈА
Лот 0 (СР граница-Софија)
Лот 0а (Софиската северна тангента)

А6 СТРУМА
Лот 4 (Сандански-Кулата)
Лот 3 (Дупница-Кресна) (???)

Автопат Видин-Ботевград
делница Ботевград-Мездра
делница Мездра-Видин (???)

Софиски ринг
делница жк.Бојана-АМ Лјулин
делница АМ Лјулин-Софиска северна тангента

делница Пловдив-Асеновград

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 11-Oct-2011 at 08:49
Готовиот патен јазол, полна детелина Стара Загора-југ помеѓу автопатот А1 Тракија и магистралниот пат I-5 (Русе-Стара Загора-Хасково-Грција). Тука завршува веќе изградениот Лот1 на АМ Тракија и се гради Лот2 кон Нова Загора, додека магистралниот пат I-5 се удвојува и реконструира до експресен пат (2x2), во делот околу Стара Загора кон Димитровград и Хасково. Лот 2 на АМ Тракија (Ст. Загора-Нова Загора) треба да биде пуштен во сообраќај на почетокот на идното лето:






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 29-Oct-2011 at 17:04
Discovery Channel to Shoot Documentary on Bulgaria-Romania Danube Bridge 2


A Discovery Channel TV crew has arrived in Bulgaria to shoot a documentary segment on the construction of the so called Danube Bridge 2, connecting Bulgaria's Vidin and Romania's Calafat.

The crew will focus on the most technically challenging stages of the project's construction. The segment will be included in Discovery channel's popular series "X Machines".

"X Machines" is a series that aims at documenting the ingenuity of project management teams around the world, as well as the skills and expertise of those who operate the machines.

Cameraman Tony Mewse, director David Coward, sound mixer Damien Looney and assistent-producer Gunita Jimenez have a rich experience in shooting documentaries across South America, Europe and Asia.

The construction of the Vidin-Calafat bridge was set to be completed by October 2010, but has been significantly delayed due to technical difficulties.

The original push for the construction of a second Danube Bridge between Bulgaria and Romania came as a result of the NATO bombing of Milosevic's Yugoslavia in 1999.

After the campaign subsided, however, the procedures for the bridge dragged on. It was supposed to be ready by 2010 but land expropriation procedures and disputes between the Spanish firm FCC and the governments of Bulgaria and Romania obviously delayed the construction.

When finally completed, Danube Bridge 2 will be third ever bridge in the Bulgarian-Romanian section of the Danube in the past 2000 years.

In the 4th century Roman Emperor Constantine I the Great built the largest river bridge in ancient times, Constantine's Bridge on the Danube, which was 2.5 km long, 6 meters wide, and existed in 328 AD - ca. 355 AD.

The "next" bridge (today's Ruse-Giurgiu Bridge) on the Lower Danube, in the Bulgarian-Romanian section of the river was built only in 1954, about 1 600 years later, at the initiative of the Soviet dictator Joseph Stalin.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 07-Nov-2011 at 21:42
Бугарите со нов начин на крпење дупки


Во Бугарија за крпење на дупките на патиштата ќе биде користена нова технологија, која овозможува обнова на километар пат за само една недела, и тоа до 40 отсто поевтино во однос на класичната метода. Ова го тврди Лазар Лазаров, директорот на бугарската агенција за патишта.

Според неговите зборови, новата технологија подразбира користење на машина што вшприцува лепак, ја засилува основата на патот и таа станува во целост подготвена за нанесување на асфалтот.

Во Бугарија новата технологија се применува за обновување на автопатот Марица, и делови на сообраќајницата Софија - Бургас. Според стручните податоци во Бугарија годишно е неопходно да се ревитализираат околу 2.000 километри патишта.
http://www.tocka.com.mk/index6.php?ID=53837
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 12-Nov-2011 at 20:57
Денеска на Косово се отвори првата вистинска автопатска делница во државата. Делницата Призрен-Сува река е дел од автопатот Тирана-Приштина и е долга 38 километри. Трасата која минува низ тежок терен, беше изградена за фантастични 2 години и чинеше дебели 240 милиони евра (повеќе од 6 милиони евра на километар автопат). За следната година се најавува изградба на уште еден сегмент на автопатот Тирана-Приштина кој на Косовската страна е долг 117 кимолетри. Така во буџетот за 2012 година се предвидени големи 290 милиони евра-240 милиони за изградба и 50 милиони за откупување на земјиштето долж трасата.
Фасцинантно е што две помалку развиени и посиромашни земји од нас се посветуваат целосно на вистински приоритети, кои навистина докажано, долгорочно носат силен развој и подобар, покомфортен начин на живот.
























Неколку работи паѓаат во очи кога ќе се погледне ако изгледа првата делница автопат на Косово:

-делницата е тешка и скапа, но беше изградена максимално брзо и ефикасно- за помалку од 2 години. За споредба ние нашата позната Обиколница ја градевме 6-7 години иако е пократка и минува низ полесен терен.
-ограничувањето на брзината кореспондира со европското-130 км/час. Веројатно Македонија остана единствената земја во Европа која се држи кон старото ограничување од 120 км/час.
-сите излези се осветлени
-знаците и ознаките ги копираат оние во Хрватска, но се доста покомплицирани заплетени бидејќи вклучуваат двојазичност. Тие се направени изненадувачки добро, факт кој ги прави ефикасни, јасни, читливи и недвосмислени. Така, вклучени се интернационални дестинации и меѓународни кодови, ознаки за гранични премини и излези, европските квадрати за означување на национални автопати...

После сето ова кажано и видено морам со жалење и срам да констатирам дека стигнавме до ниво, кога можеме од Косово само да учиме и копираме позитивни примери. Крајно време е да ги ревидираме нашите приоритети, сериозно треба да се замислиме и ја насочиме нашата енергија и ограничени ресурси во проекти кои носат вистински развој, поврзување, проток, подобар квалитет на живот, повеќе можности за бизнис. Затоа што не само што Бугарија и Србија се во друга категорија од нас во смисла на должина и ефикасност на изградба на инфраструктурните проекти (во овој контекст на автопатишта), но ова е доказ дека и Косово и Албанија градат повеќе, побрзо и подобро од нас!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 12-Nov-2011 at 22:08
Не ѕнам што е толку фасцинантно, направиле лугето аватопат! Добиле кредити од страна (повеке донција, бидејќи не верувам дека некогаш ќе ги вратат тие пари), американци го градеа, косовски фирми не земаа никакво учество, освен како под-под изведувачи. За цената немам што да кажам, 6 милиони по км... а слушнав дека е и повеќе! Забележана е невидена корупција околу тој пат, но тој автопат има и политичка компонента така да замижано е.
Инаку... автопат сам по себе не носи развој! Тоа е мит, кој долго време е промовиран од политичките елити и градежното лоби, па стана вистина.Повеќе развој носи железничкиот сообраќај кој е тотално запоставен. Изградбата на патишта е добар извор на пари, бидејќи земјите на Балканот не можат сами да ги финансираат,принуденни се да земаат кредити а добар дел од тие пари се вратат и во приватни џепови.Јас во македонија не би вложувал во автопати, посебно ен во ваква криза. Хрватска нека ни биде пример. Тие малку ресури треба да ги пренасочиме кон подршка на фирмите тие ќе најдат начин да ја пласираат робата.
И не би ја земал Србија како позитивен пример за изградба на автопатишта. Тука се случуваат страшни работи.
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 16-Nov-2011 at 17:50
Da vam predstavim desavanje iz Republik Srpske po pitanju izgradnje AP-a.

Prvo idem s mapom kja daje pregled kako bi mogla izgledati mreža autoputeva i brzih puteva u dogledno vrijeme.





Edited by BL - 17-Nov-2011 at 18:32
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 16-Nov-2011 at 18:01
Brzi put Banjaluka – Klašnice

Prvo najstarija dionica iz 70-ih cija se rekonstrukcija zavrsava ovih dana i kad bude gotova trebalo bi izgledati nesto poput vaseg AP Tetovo - Gostivar.

Inace ova cesta predstavlja sjeverni prilaz u grad Banjaluku.

Status: Rekonstrukcija
Dužina: ~9 km
Profil: 2x2 sa betonskim razdjelnim pojasom i bez zaustavnih traka








Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 16-Nov-2011 at 18:02




Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 16-Nov-2011 at 18:06





Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 16-Nov-2011 at 18:08




Ovde vec vidimo zavrseno popunjavanje etonskim blokovima u sredini, kao i postavljenu rasvjetu na citavoj duzini puta.






Edited by BL - 16-Nov-2011 at 18:21
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.324 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.