![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Белград |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 11> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Можам да заклучам дека моделите на Икарбус се движат од квалитетен надворешен дизајн до целосен промашај на дизајнот, и тоа за модели кои се пуштени во производство во релативно ист временски период. Мене не ми е јасна ваквата состојба
![]() |
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Evo validator kako izgleda, izbliza.
![]() |
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Meni je njihov dizajn uvek bio dopadljiv, naravno sem ako se ne ukvari autobus ovakvim farbanje. Takođe, sve to stvar ukusa. Međutim, ima tu nečeg zanimljivog, što se dizajna prednjeg dela tiče. Naime, tokom osamdesetih godina tada Ikarus (Zemun) je dobio ogroman broj poslova za isporuku autobusa. Turska je naručila 600 komada zglobnih IK-16x, dosta vozila je otišlo u Poljsku, Rumuniju, Kubu itd. Početkom devedesetih, Ikarbus predstavlja novi dizajn i napušta stari "kockasti". Novi dizajn je predstavljen u doba najveće krize, početkom devdesetih. Ikarbus je uveo novo rešenje, gde je dosadašnje malo vetrobransko staklo zamenjeno velikim, kako bi se povećao konfor putnika i preglednost. ![]() ![]() 1994. za aerodrom ![]() Isporuka za GSP tokom devedesetih ![]() Predstavljen je i model 4V, koji je trebao da poveća prohodnost putnika, jer je imao dodatna vrata ![]() Ovaj autobus radi u GSP-u u pogonu Kosmaj. Ikarbus je negde 1996. razvio i niskopodnu varijantu gradskog vozila ![]() Autobus sa fotografije je trenutno u floti GSP Beograd, GB700, pogon Karaburma Danas kada govorimo o dizajnu, utisak modernosti ostavlja što veća stakle površina. Pa tako recimo, Mercedes Benz, MAN i drugi renomirani proizvođači su gotovo deceniju iza Ikarbusa na svoje gradske modele ugrađivali dvodelne i male šoferke. (MB 0405 do 2001. http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_O405 ), tek sa Citarom je uveden taj koncept koji je davno postojao kod Ikarbusa. Apsurdno, Ikarbus 2000. godina povlači modele sa velikom šoferkom i na zahtev tršžišta na istom modelu s početka devedesetih ugrađuje dvodelnu! ![]() ![]() 2004. se razvija model zajedno sa švajcarcima, aluminijmski koncept šasije. ![]() ![]() Solo ![]() 2006. model IK-112N i 218N, forografije unutrašnjosti ovog autobusa sam postavio ![]() 2008. kupljen ![]() Iste godine predstavljen je i Ikarbus Avancity facelifting ![]() ![]() Edited by Александар - 08-Dec-2011 at 17:08 |
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
I na liniji 13
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
неколку збора за дискусијата и споредбата помеѓу Софија и Белград. Јас не сум бил во Софија од пред 10 години кога состајбата беше лоша, драго ми е што се подобрува, така да повеќе ќе зборувам за Белград каде сум службено веќе неколку месеци.
Прво зачуден сум од добрите перформанси на Бугарија, работи на многу скапи инфраструктурни објекти, автопатишта, железница, метро, а нивото на задолженост останува многу ниско, ако не се лажам под 20%. Ако не е во прашање креативно пресметување, како комшиите ни Грција, секоја чест. Белград нема пристап до ефтин капитал, но сепак се вложува, но не како во Софија и долгот виси како Демоклов мач и се ограничува влоѓувањето во инфраструктура. Јас од јавниот превоз сум задоволен! Секогаш може подобро, но мислам дека е задоволителен гледајќи ги околностите и времето во кое живееме. Белград има проблем со сообраќајот, кој е очајно организирам. За тоа влијание има како географската позиција, две огромни реки, како и ридчестиот релјеф. Влијание можеби и поголемо има лошото планирање и стихиен развој на градот без контрола. Шумадискиот дел се шири во вид на зраци, тангенцијално, од центарот водат 5 или 6 правца (бидејќи Александар редовно го следи форумов, ќе ме исправи ако грешам), кои не се доволно поврзани помеѓу себе со прстенести или кружни сообраќајници. Така да ако сакате да поминете од едниот во другиот дел на градот (пр. баново Брдо до Коњарник) треба да се оди преку центарот, тој се оптоварува и се прават невидени гужви! Реките се проблем сам по себе, но се градат два моста кои до некаде ќе растеретат. Но по мене најважна работа е обиколницата, која го нема примарниот приоритет! Не знам зошто толку долго и бавно се гради. Се оди на обиколница околу Димитровград, која секако е потребна, но не како таа во Белград, која треба да се нападне на повеќе места и за неколку месеци да се изгради. Кога бибила во функција тоа би било 30% помалку сообраќај низ градот. Да се вратам на јавниот превоз. Мене омилената железничка компонента е недоволно развиена и тука има резерви. ПОстои приградска железница и со сите свои лимити добро работи. Се планира метро, но додека не биде изградено, а за тоа треба 2 или 3 децении (тука мислам на целосно функционално, со 4-5 линии, една е ко ниедна), а за тоа време состајбата треба да се премости. Трамваите се добри каде линиите се самостојни, каде се вкрстуваат со автомобилскиот сообракај, само пречат. Тоа е наравоучение за планерите на скопските трамваи. Автобускиот превоз е кичмата на белградскиот јавен превоз. Не знам зошто толку се напаѓа, по мене тој е солиден.Тоа со 5 годишниот лимит на купување автобуси со повластени домашни произведувачи е полн погодок! Треба да се мисли и на домашната индустрија. Со сигурен домашен пазар она се оспособува и за потенцијален извоз. Зошто да ми се прави профит на Мерцедес или ЈУтонг? За таа цена мислам дека производот е коректен. Како особини преферирам робусност, ефикасност во потрошувачка и да не се расипува често. КОмфорот е на второ место. Да имало клима или греење,или седиштата да биле тапацирани е и разгаленост. За пола час може да се истрпи, а и народот не е баш дисциплиниран брзо се уништува внатрешноста. ПОсебно ме нервираат пензионерите кои имаат бесплатен превоз па немајќи што да прават дома се шеткаат низ градот, и тие ви се најголеми критичари! Па седи дома и греј се! Она што е мана е системот на наплата које од осумдесетите години! Нмеа дневни и часовни карти. Купуваш една па макар се возел и една станица. Тоа стимулира шверцување и не плаќање на карта. Исто така не е развиен сообраќај по реките. Велат дека имало обиди, но не можело тоа да се развие на комерцијална база. МОжеби треба градот да го преземе и да го субвенционира тој вид превоз. За почето десетина помали бродчиња и оспособување на неколку пристаништа би дало импулс. Верувам дека Стокхолмските власти би помогнале со советиии искуства. КОга би се решиле овие работи верувам дека БГ би бил град како бомбона, мн пријатен за живеење. Не ми се чини дека е пренаселен, по последниот попис, нема ни 2 милиони (туку 1,6), но не е баш модерно организиран |
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Evo ja sam napravio male izmene bojenja na autobusu, ne znam kako se vama čine:
Pre ![]() Posle ![]() |
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Predlog za 175 zglobnih koji treba da stignu 2012
![]() ili ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Неспорно подобро А какви се бои се среќаваат на автобусите во јавниот превоз во Белград? |
|
![]() |
|
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
A shto za trend i proizvod sa tezi Ikarbus.?
Nikoga ne sum gi vijdal i slushal
|
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Nisam baš razumeo pitanja?
Ako si mislio na Ikarbus, to je nekadašnji Ikarus (Zemun), prvobitno fabrika avionia i letelica, a kasnije i proizvođač autobusa. ![]() ![]()
Žuta i plava je sada zvanična za GSP. Međutim, trolejbusi su prvo naručeni narandžasti, ali onda su odlučili u zadnjem momentu da promene odluku u naruče crvene. Tako da su sada elektro vozila crvena, a autobusi žuto-plavi. |
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Večerašnji ulov
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nadam se da vam se dopalo. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Си уловил и одлична позадина ![]() Супер слики ![]() |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Прекрасни фотографии од Белград
![]() Мене ме интересира зошто јавниот автобуски превоз во Белград е толку шаренолик, секој превозник со различна боја, а ГСП користи и неколку бои. Дали тоа е направено намерно поради одредена причина или пак нешто друго е работата? Според мое мислење, таквата шема на боење ми изгледа поприлично хаотична идентична на приватните автобуски превозници во Скопје. |
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Па ГСП и користи једне боје, овде на фотографијама је само 755 ГСП аутобус, а остали су приватни. (http://www.dodaj.rs/f/p/Xl/2iotw8Pz/photo.jpg) Нажалост и он има рекламу. Електротранспорт је црвен (трамваји и тролејбуси). Иначе, приватни превозници имају гаражне бројеве П0ххх.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
А колку вкупно приватни превозници сообраќаат во јавниот превоз во Белград? Ме интересира и дали превозникот „Ласта“ сеуште е државна компанија, јавно претпријатие или е приватизирана?
|
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Ласта је отворено акционарско друштво, а већински власник је држава, тако да се може рећи да је државна компанија. Што се тиче превозника, ево листе:
Lasta Grupacija Beobus, Grupa "Privatni prevoznici", Veolia Transport, Autokodeks, Tamnava trans, Presto, Citybus, Ćurdić |
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Evo nekih večerašnjih, ali Belkomunmaši
![]() ![]() Pored Belkomunmaša u Beogradu su jedino ostale zglobne Trolze. Ostali trolejbusi iako ispravni su isečeni i završili u starom gvožđu. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Александар, чие производство се тролејбусите Трозле? Дали можеби се работи за некој надимак што го употребувате за овие тролејбуси или навистина постоела таква фабрика?
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Trolza (Russian: ZАО "Троллейбусный завод" (Тролза)) is a trolleybus producer in Russia, located in Engels, Saratov oblast. In the Soviet era it was known as ZiU (Russian: Завод имени Урицкого, Zavod imeni Uritzkogo, plant named after Moisei Uritskiy).
Се работи за легендарниот поранешен ЗиУ, прочуен по својот модел ЗиУ 9, кој беше произведуван буквално за секој град во комунистичкиот блок (а и не само), нели според познатиот советски/руски систем на диверзификација и шароликост на производството. The ZiU-9 was put in mass production in 1971 and it is still assembled along with other more advanced trolleybus vehicles on the Trolza (former ZiU) factory. The total number of produced ZiU-9s exceeds 40,000 vehicles. This model is the most numerous trolleybus vehicle in the world. Edited by Andrej_LJ - 23-Dec-2011 at 01:19 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 11> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |