|
![]() |
|
Автопат Демир Капија - Смоквица |
|
Post Reply
|
Page <1 56789 42> |
| Author | |||||||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#121 Posted: 09-Dec-2011 at 04:15 |
||||||
|
Браво браво гледам сите наши градежни компании се пријавени на тендерот. И ние би можеле да бидеме претендент за добивање на крупни проекти во странство? Смешно! Тотален колапс на нашите компании, останаа со локалните патишта низ земјава.
|
|||||||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#122 Posted: 09-Dec-2011 at 05:45 |
||||||
|
Малку е некоректно да се даваш вакви коментари кога и сам знаеш дека се штелуваше тендерот така да и сите компании наши заедно да основаат конзорциум, да неможат да го земат. Целта е јасна, тендерот да го добие некоја европска компанија која нема на терен ништо да работи туку Македонски подизведувачи ќе ја завршат работата, а преку победникот да се исцица некоја провзизија за оние кои одлучиле за да и се доделат на Македонија овие пари. Нема ништо нелогично во тоа, оној кој има функција и зависи нешто од него, очекува награда, оддамна светот така функционира.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#123 Posted: 09-Dec-2011 at 13:40 |
||||||
|
А многу е наивно да даваш ти вакви коментари. Те прашувам нели можеа да се договорат да настапат во конзорциум со некоја странска компанија, како што прават компаниите во регионов? Или и за тоа не се способни. Во тој случај партнерската улога е многу поповолна за домашната компанија, не да им се молат да ги земат како подизведувач и ќе работат на позитивна нула. Те молам престани со вакви теории на заговор ала тендерот бил наместен. Такви се меѓународните стандарди и пракси и тоа е добро за нас бидејќи е вид гаранција дека ќе биде квалитетно сработено. Има решение за ова-одење во конзорциум со странски партнер. Ама на кривата ракета и космосот и е крив!
|
|||||||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#124 Posted: 09-Dec-2011 at 13:55 |
||||||
|
За делницата Демир Капија - Смоквица 45 милиони евра од ЕУ фондовите
За реализација на проектот покрај средствата од претпристапните фондови на ЕУ, обезбедени се и 130 милиони евра од Европската инвестициска банка, 90 милиони евра од Европската банка за обнова и развој, како и шест милиони евра од македонската Агенција за државни патишта. Новата автопатска делница Демир Капија – Смоквица, како дел од Пан-европскиот Коридор 10 треба да се реализира како целосно автопатско решение. Предвидено е овој автопат да содржи 2+2 коловозни ленти со широчина од 3,5 метри за секој правец, физички одвоени со средна лента од три метри, со предвидена дозволена брзина од 110 километри на час постојано по целата лента. На трасата е предвиденo да има шест двоколовозни моста, два тунела, две клучки, едната кај населеното место Миравци, а другата кај Смоквица, пет натпатници, вклучувајки ги и тие на клучките, седум потпатника и секундарна патна мрежа од 15 километри, локални и пристапни патишта. Почетокот на градежните работи се очекува да се случи
во првиот квартал на 2012 година, по потпишување на договорот со
изведувачот кој ќе биде избран на тендер. На тендерот понуди доставија
15 компании. Изградбата ќе трае 4 години. http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=89353312&lId=1&pmId=501 |
|||||||
![]() |
|||||||
Macedonicus
Senior Member
Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply
#125 Posted: 09-Dec-2011 at 18:05 |
||||||
|
4 години е некако многу ама ајде..битно ќе се гради
|
|||||||
|
ಠ_ಠ
|
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#126 Posted: 09-Dec-2011 at 18:07 |
||||||
|
Андреј, извини ама морам да кажам вакво нешто, или оставаш впечаток на наивно разбирање или не си прочитал и разбрал до крај работите. Како бе така случајно условот за квалитет да биде баш малку над обртот на Македонското градежништво. Што ако учествува Македонска компанија во конзорциум со надворешна, пак домашната ќе ртаботи, странската ќе биде фикус во целата работа и на крај ќе легнат пари за провизија. Терна беше гарант за успех?! Премногу е јасна работава, и мене ми е јасно какви се праксите во светот, и не се нервирам заради тоа, но имам право да го констатирам тоа без да на тоа следат такви малодушни реплики како тоа се било фино и било сигурен гарант за квалитет, алудирајќи дека квалитет на друг начин е недостижен со помали критериуми од тие. Многу непроверена доверба на инстанци кои од ден на ден се повеќе оставаат впечаток на утабана бирократија.
Edited by lslcrew - 09-Dec-2011 at 18:10 |
|||||||
![]() |
|||||||
tomi_z
Senior Member
Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
Quote Reply
#127 Posted: 09-Dec-2011 at 18:20 |
||||||
|
За жалење сме. Чисто се сомневам дека за 4 години ќе биде готова делницава.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#128 Posted: 09-Dec-2011 at 20:26 |
||||||
|
Исл престани тенденциозно да менуваш тези и да ми ставаш зборови во уста! Никаде не кажав дека тоа е сигурна гаранција туку дека е еден вид гаранција дека квалитетни компании ќе работат на објектот кои се со висока репутација и таква веројатно сакаат да ја зачуваат. Што малодушно виде во ова? И за Бога знаеш ли што тој збор значи? Малку евентуално ми звучиш!
Второ е фактот дека многу финансиски институции се вмешани што веројатно ќе извршат притисок да се избере сериозна компанија која ќе извршува градежен надзор што ќе е гарант за спазување на стандардите и роковите. Третата работа што сакав да ја појаснам а ти не ја сфати беше одењето во конзорциум! Стартната позиција на македонска компанија која го добила тендерот како партнер е секако далеку подобра (со поголем профит) отколку подоцна да се молат на странска компанија да им даде подредена улога на изведувач (каде профитот е минимален). Констатирам со жалење дека нашите компании не успеале да го разберат овој дел. И престани да се трескаш над очигледни работи! |
|||||||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#129 Posted: 09-Dec-2011 at 22:13 |
||||||
Македонските компании нема да молат, туку ќе бидат ангажирани со деловна соработка од компанијата што ќе го добие тендерот, освен ако немаат рачун да транспортираат механизација и да сметуваат работници. Исто како што неофицијално е јасно зашто се критериумите, така и неофицијално претпоставувам дека и Македонската страна имала барања во усогласувањето, така да тоа е далеку од молење како што тебе ти изгледа. |
|||||||
![]() |
|||||||
nenad
Senior Member
Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
Quote Reply
#130 Posted: 10-Dec-2011 at 09:05 |
||||||
|
Малку сум во тек со оваа проблематика па само неколку збора како функционира системот. Бидејки земјите од југоисточна европа се слаби со пари, принудени се за изградба на својата инфраструктура да бараат кредити од странски банки. Тендерите нормално ги прават земјите домаќини но по диктат на тие банки т.е. мора да вградат клаузули кои важат во ЕУ. Покрај тоа што се вградени високи стандарди за квалитет, и строг мониторинг најчесто не одговараат за домашните компании, бидејќи се бараат богати портфолија и банкарски гаранции! Дали ет тоа намерно? Зависи од гледанта точка. Било како, тие банкарски гаранции и портфолија оневозможуваат даомашните да победат на тендерите, а победници се страснките (австријци, грци...). Домашните потоа се земаат како подизведувачи за многу помал профит,а тие се задоволни што воопшто имаат работа.
Кваката 22 е што и тие австријци, грци исл. се премачкани со многу масла, и не се придржуваат на договореното. Се изведуваат неброени маневри, роковите се пробиваат, цената расте, и скоро никогаш не е истата од почетокот на изведување на работите. Ако случајно работата оди на суд, секогаш тие победуваат, бидејќи никој не ги чита ситните букви од договорите. Дали тука има корупција? Јас сум убеден во тоа дека има! Да не робуваме на тоа дека ако се странци тука се е шисто. Кога ќе дојадат на Балканот и тоа како знаат да се однесуват балкански. Но немаљ тука што да се прави,доколку немаш свои пари, мора да ја играш таа игра. Така да, направиле конзорцијум ил не направиле, немаме шанси. И бај да веј, јас сум против тоа да се гради тој правец! На македонија не и треба, туку на Грција. Ние имаме други приоритети, Но Грција е во ЕУ, и парите се одобрени... |
|||||||
![]() |
|||||||
Gaudi
Newbiе
Joined: 26-Sep-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#131 Posted: 12-Dec-2011 at 00:49 |
||||||
|
Во комисијата има двајца странци,кои што не се овде бадијала,него да изфаворизираат некоја компанија(најверојатно).Знам дека првата комисија која што требаше да решава за тендерот беше комплетно променета,зошто може да се претпостави,некој сакал да омрси брк
.А иначе знае ли некој кога треба да биде објавено кој е добитник на тендерот,има ли некој рок за решавање ? |
|||||||
![]() |
|||||||
Мартин
Senior Member
Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply
#132 Posted: 16-Dec-2011 at 02:23 |
||||||
ЛИНК |
|||||||
![]() |
|||||||
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply
#133 Posted: 16-Dec-2011 at 13:16 |
||||||
|
Па добро бе дали сме ние нормални? 6 години за 40 километри? Со години го чекаме прокелтиов тендер за на крај крајниот рок да биде 2017? Навистина се вадам од кожа колку сме неспособни и рамнодушни. И кој е тој експерт кој бил задоволен од состојбата на Коридор 10? Видел ли дека Смоквица-Гевгелија само пола е направен а на едната страна се вози по стариот пат со ограничување од 80км/ч на права делница? Видел ли во каква состојба е Велес-Катланово? Кој стандард е Катланово-Велес? Дури и релативно новите делници Неготино-Демир Капија е катастрофално нерамна со пропаднати и недобро санирани делови. Не треба подалеку доволно е до Бугарија, Србија, Хрватска а и Албанија да отидеме да се види со каков квалитет би требало да се гради и во кои рокови.
|
|||||||
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||||||
![]() |
|||||||
Мартин
Senior Member
Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply
#134 Posted: 16-Dec-2011 at 13:31 |
||||||
|
Рокот е КАТАСТРОФАЛЕН! 5 години за 28 километри автопат е премногу споро. Да бидеме реални не е ни толку комплициран проектот како што ни се претставува! Да не бидам сфатен погрешно, комплициран е, но низ светов, посебно во овој дел од кој ние се претставуваме дека сме, западниот, цивилизираниот, ова е ништо! Со денешната технологија и знаења сметам дека рокот не треба да биде подолг од 3 години.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Мартин
Senior Member
Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply
#135 Posted: 09-Jan-2012 at 22:00 |
||||||
http://www.time.mk/read/NONE/6d899dca80/index.html |
|||||||
![]() |
|||||||
build.mk
Senior Member
Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply
#136 Posted: 11-Jan-2012 at 12:49 |
||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#137 Posted: 12-Jan-2012 at 13:57 |
||||||
Три компании најсериозни кандидати за изградба на автопатот Демир Капија-СмоквицаАлександра Спасевска„Капитал“ дознава дека италијанските компании Тото и Тодини и грчката Актор дале најтрактивни понуди за изградба на најголемиот инфраструктурен проект годинава, последната делница од Коридорот 10 Италијанските компании Тото коструциони џенерали (Тото S.P.A. Costruzioni Generali) и Тодини коструциони џенерали (Todini Costruzioni Generali SPA) и грчката Актор имаат најатрактивни понуди за изградба на најголемиот инфраструктурен проект во државата, автопатот Демир Капија-Смоквица. Неофицијално се дознава дека понудата на Тото од 182 милиони евра за изградба на најголемиот инфраструктурен проект во државава можеби има поголем ишанси поради тоа што содржи најниска цена. „Капитал“ дознава дека од 15 понуди кои пристигнаа во Министерството за финансии, италијанската градежна компанија понудила најниска цена за изградба на 27 километри автопат. Највисока понуда од 400 милиони евра доставила кинеската компанија CWE, која е една од двете компании заинтересирани и за изградба на хидроцентралите Чебрен и Галиште. Владата, според условите на тендерот, може да ѝ даде најголем попуст од 18,4% на италијанската компанија Тодини. Тодини без попуст нуди 260,4 милиони евра. Грчката Актор понуди 224,3 милиони евра, а може да добие попуст од 7%. Според информациите на „Капитал“, најголем дел од 15 компании кои доставилe понуди не ги исполнуваат сите услови, односно го прекршиле тендерскиот услов, според кој доставените финансиски понуди треба да бидат без калкулиран ДДВ. Коректна понуда доставиле само италијанските компании Тото и Тодини. Тендерската комисија во Министерството за финансии во моментов ги разгледува сите понуди, а конечната одлука треба да ја донесе најдоцна до крајот на март, кога е предвидено да биде склучен договорот за изградба на автопатот. Според условите кои ги бараат финансиерите на проектот, Европската банка за обнова и развој (ЕБРД), Европската инвестициска банка (ЕИБ) и Европската комисија, кои обезбедија 270 милиони евра за проектот, клучните услови кои ќе одредат која компанија ќе го добие тендерот се цената за изведба и банкарската гаранција со рејтинг АА. Ова, како што се шпекулира во градежните кругови, може да биде проблем од старт кај многу од компаниите кои доставиле понуди, кои доаѓаат од презадолжени земји, како што е Грција. Која компанија ќе го добие овој инфраструктурен проект, кој е предвидено да почне да се гради годинава и да трае седум години, ќе се знае за два ипол месеци. Кои се групациите кои се заинтересирани за изградба на автопатот? Групацијата Тото е една од најголемите градежни компании во Италија. Има изградено многу важни инфраструктурни проекти во Италија и во странство, а концесионер е на автопатиштата Рим-Лакуила и Рим–Пескара. Влезена е и во авиобизнисот, основач е на авиокомпанијата Ер уан (Air One), која ја продаде на националниот превозник Алиталија (Alitalia), a и во бизнисот со обновливи извори на енергија. Грчката Актор пак, досега има работено на неколку инфраструктурни проекти во земјите во регионот. Групацијата работи и во индустријата, рударството, отпадни води и др. Кинеската CWE е позната во јавноста како една од заинтересираните компании за изградба на хидроцентралите Чебрен и Галиште. Таа три години го контролираше техничкото работење на ХЕЦ Козјак. Во април годинава Владата и CWE потпишаа меморандум за соработка за изградба на проектот Вардарска Долина. Австриската Штрабаг е една од најприсутните градежни компании во Македонија, беше една од заинтересираните за концесионирање на автопатиштата од Коридорот 8, која влезе во конзорциум со Гранит, работи на повеќе проекти од „Скопје 2014“, како и на изградба на регионални и на локални патишта во државата. Ја градеше жицарницата до Водно. Алпине бау изгради повеќе регионални и локални патишта во Македонија, меѓу нив и автопатот Куманово-Табановце. Го доби тендерот за изградба на обиколницата во Охрид, на административната зграда на Водовод и канализација и на зградата на филхармонијата. Меѓу 15 заинтересирани е и грчката Терна, која ја градеше обиколницата во Скопје, како и групацијата составена од неколку турски компании, меѓу кои и ТАВ, концесионерот на двата македонски аеродроми. http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/78699/tri_kompanii_najseriozni_kandidati_za_izgradba_na_avtopatot_demir_kapija-smokvica.aspx?iId=2545 |
|||||||
![]() |
|||||||
Мартин
Senior Member
Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply
#138 Posted: 13-Jan-2012 at 21:04 |
||||||
http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=44867 |
|||||||
![]() |
|||||||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#139 Posted: 04-Feb-2012 at 13:16 |
||||||
Автопатот Демир Капија - Смоквица ќе го уништи живиот свет
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=2312219552&id=9&prilog=0&setIzdanie=22497 |
|||||||
![]() |
|||||||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#140 Posted: 04-Feb-2012 at 17:51 |
||||||
|
Баш сега ќе ја постирав веста. Јасно дека е многу важно ова што го кажуваат, но барем за конкретниов проект неверојатни маки мачеа со трасата ако се сеќавам добро, така што наоѓање на нова траса е sci-fi ми се чини. Настрана фактот дека парите се веќе доделени врз основа на тој идеен проект (со таа траса). Штета за дивиот свет, не сум бил пеш во клисурата, но дефинитивно е доживување и со кола и со воз.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Post Reply
|
Page <1 56789 42> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |