build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 03-Dec-2011 at 13:11
Нема зошто конфликт.. Ме интересираше образложението и секако, најдобро би било да има два, секако.

Само јас мислам дека со оглед на тоа колку сме централизирана држава (барем во моментов) и нема баш многу луѓе од Скопје со обврски во други градови, а и тие што имаат најчесто користат сопствен превоз. Со други зборови - населението во помалите градови е посиромашно и повеќе зависи од јавниот транспорт.

Edited by mladen_s - 03-Dec-2011 at 13:12
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 03-Dec-2011 at 16:22
Originally posted by BOJAN

Originally posted by mladen_s


А кое би било образложението? Бидејќи постојново ги покрива потребите на оние од Битола, па и Прилеп, кои имаат еднодневна работа во Скопје или се на викенд дома. Незнам баш кои категории граѓани во Скопје се заинтересирани за обратната варијанта?

Освен ако некој не сака да пие кафе на Широк Сокак и да се врати, тоа може


Битола, Прилеп и Велес имаат заедно околу 200.000 жители и претставуваат сериозни стопански, образовни, културни и спортски центри. Дополнително, логично би било град од 700.000 жители да има поголема потреба за експресен воз, поголем број луѓе што би сакале да ги завршат своите обврски во другите градови и да се вратат назад. Не би сакал да влегуваме во конфликт, мое мислење е дека треба да има два експресни воза, утрински и попладневен и од Скопје и од Битола.


Битола(~ 120.000) + 20.000 од околните села/општини Новаци, Могила (инаку оваа станица Никола Карев е затворена неколку години за сообраќај, не знам од која причина) итн.
Прилеп (~ 85.000) + 20.000 од општините Долнени и Кривогаштани
Велес (~ 60.000) + 8.000 од Општина Чашка
Oпштините Петровец, Студеничани и Зелениково со села во својот состав кои се станици и стојалишта на пругата креираат уште 30.000 можни патници.
Како студент кој патувал често на оваа пруга, можам да кажам дека голема грешка е укинувањето на утринскиот воз во 7.05 од Битола за Скопје.Обично одеше Макоса.Се полнеше можда до пола со студенти од Битола до Прилеп, а по нивнито слегување се полнеше целосно дури и немаше место за седење во Прилеп.За понатака веќе имаше интересни случки.Сакам да кажам дека друга грешка им беше зошто во 7.05 не одеше ЕМД со вагони, а во 3:30 да одеше Шпанецот ...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 03-Dec-2011 at 18:25
Originally posted by Тркало

Originally posted by BOJAN

Originally posted by mladen_s


А кое би било образложението? Бидејќи постојново ги покрива потребите на оние од Битола, па и Прилеп, кои имаат еднодневна работа во Скопје или се на викенд дома. Незнам баш кои категории граѓани во Скопје се заинтересирани за обратната варијанта?

Освен ако некој не сака да пие кафе на Широк Сокак и да се врати, тоа може


Битола, Прилеп и Велес имаат заедно околу 200.000 жители и претставуваат сериозни стопански, образовни, културни и спортски центри. Дополнително, логично би било град од 700.000 жители да има поголема потреба за експресен воз, поголем број луѓе што би сакале да ги завршат своите обврски во другите градови и да се вратат назад. Не би сакал да влегуваме во конфликт, мое мислење е дека треба да има два експресни воза, утрински и попладневен и од Скопје и од Битола.


Битола(~ 120.000) + 20.000 од околните села/општини Новаци, Могила (инаку оваа станица Никола Карев е затворена неколку години за сообраќај, не знам од која причина) итн.
Прилеп (~ 85.000) + 20.000 од општините Долнени и Кривогаштани
Велес (~ 60.000) + 8.000 од Општина Чашка
Oпштините Петровец, Студеничани и Зелениково со села во својот состав кои се станици и стојалишта на пругата креираат уште 30.000 можни патници.
Како студент кој патувал често на оваа пруга, можам да кажам дека голема грешка е укинувањето на утринскиот воз во 7.05 од Битола за Скопје.Обично одеше Макоса.Се полнеше можда до пола со студенти од Битола до Прилеп, а по нивнито слегување се полнеше целосно дури и немаше место за седење во Прилеп.За понатака веќе имаше интересни случки.Сакам да кажам дека друга грешка им беше зошто во 7.05 не одеше ЕМД со вагони, а во 3:30 да одеше Шпанецот ...


Тркало во право си. Мислам дека идеални поаѓања од Битола би биле во 5 и 7 часот наутро, наместо сегашните во 3 и 5 и пол часот, но секогаш како главен проблем се јавува Велес и азотскиот регион, не треба да заборавиме дека токму од овие региони има најголем број на луѓе кои имаат секојдневна работа во Скопје. Според мене, идеално би било доколку има гарнитура за релација Богомила-Скопје-Богомила, која би го надоместувала изоставувањето на ноќниот воз од Битола, еден Шпанец за оваа релација. Инаку хроничниот недостаток на влечни и влечени средства влијае и за лошиот распоред на возовите кон Кичево и Кочани, тоа не е никаква новост.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 03-Dec-2011 at 18:30

Многу јасно, доколку имаше доволно гарнитури не би го ни поставил прашањето погоре. Сега сме оставени да дискутираме дали треба да има воз кон Битола или воз кон Скопје. Скоро па филозофско прашање   

Edited by mladen_s - 03-Dec-2011 at 18:31
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 07-Dec-2011 at 18:35
ВОЗЕН РЕД 11-12-2011 - 08-12-2012 година

http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 07-Dec-2011 at 22:01
Originally posted by Vladimir P

ВОЗЕН РЕД 11-12-2011 - 08-12-2012 година

http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf


Само едно нешто ми задржа внимание, локален воз Битола - Прилеп?
Битола - Прилеп
06:50     07:38 ИР2040
16:21     17:06 ИР2042
Прилеп - Битола
05:30     06:36 ИР2041      
07:50     08:38 ИР2043
Си помислив дека е можно да размислиле за опција со маневарка, ама фалат вагони.После помислив дека е 661 од Скопје со преспивање во Битола, па овие утрински тури и 12:45 за Скопје.Ама и ова неизводливо.

А после неколку моменти одма разочарување *привремено не сообраќа

Некакво објаснување?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 07-Dec-2011 at 22:08
Originally posted by Тркало

Originally posted by Vladimir P

ВОЗЕН РЕД 11-12-2011 - 08-12-2012 година

http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf


Само едно нешто ми задржа внимание, локален воз Битола - Прилеп?
Битола - Прилеп
06:50     07:38 ИР2040
16:21     17:06 ИР2042
Прилеп - Битола
05:30     06:36 ИР2041      
07:50     08:38 ИР2043
Си помислив дека е можно да размислиле за опција со маневарка, ама фалат вагони.После помислив дека е 661 од Скопје со преспивање во Битола, па овие утрински тури и 12:45 за Скопје.Ама и ова неизводливо.

А после неколку моменти одма разочарување *привремено не сообраќа

Некакво објаснување?

И ако веќе се утрински 5:30 ПП-БТ не би одговарал за студентите Прилепчани во Битола.Исто 66 минути пат за толкава мала километража е премногу (не морало толку рано и би се избегнало прекрстување со Пелагонија Експрес во Бакарно Гумно и чекање 20 минути на таа станица).

Прилепчаните студенти во Битола би им одговарал само возот во 12:45 за враќање, па и 16:21 ако останат подолго.Ама за одење е проблем.
Обратно, Битолчаните студенти во Прилеп им е добар возот во 06:50 (во Прилеп 07:38), првите предавања се од 8,а факултетот е блиску до ЖС.Кај нив проблемот е за враќање ...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 07-Dec-2011 at 22:46
Originally posted by Тркало

Originally posted by Vladimir P

ВОЗЕН РЕД 11-12-2011 - 08-12-2012 година

http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf


Само едно нешто ми задржа внимание, локален воз Битола - Прилеп?
Битола - Прилеп
06:50     07:38 ИР2040
16:21     17:06 ИР2042
Прилеп - Битола
05:30     06:36 ИР2041      
07:50     08:38 ИР2043
Си помислив дека е можно да размислиле за опција со маневарка, ама фалат вагони.После помислив дека е 661 од Скопје со преспивање во Битола, па овие утрински тури и 12:45 за Скопје.Ама и ова неизводливо.

А после неколку моменти одма разочарување *привремено не сообраќа

Некакво објаснување?


Возниов ред е речиси идентичен со овогодинешниот возен ред, што сметам дека е добро за Скопје-Битола-Скопје и Скопје-Гевгелија-Скопје, но не и за Скопје-Кичево-Скопје и Скопје-Кочани-Скопје. Последен воз од Кичево има околу 12 часот, што е многу лошо. Пругата кон Кочани стандардно е лошо покриена со возниот ред, ем 20 пара возови дневно, ем неефикасно покриени утрински и попладневни поаѓања и пристигнувања. Возниот ред и за наредната година наместо на патниците, се прилагодил пред се` на постоечкиот возен парк на МЖ - Транспорт.

Во врска со линијата Битола-Прилеп-Битола, тоа е пријатно изненадување кое очекувам да се реализира во текот на 2011 година, привремено не сообраќа бидејќи се очекува поправка на некој од Шпанците или евентуално некоја дизел маневарка со слободен 1-2 вагони.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 07-Dec-2011 at 23:42
За линијата Битола-Прилеп-Битола предвидено е серијата 712 (шпанец), највероватно после добивање на новите мотори и делови.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 24-Dec-2011 at 19:07
За жал, и оваа година идејата за воведување на брз воз на релација Приштина-Скопје-Кичево-Приштина не е спроведена, и тоа не знам која е причината за такво нешто. Македонски и Косовски железници можат да дадат по 1 вагон, а и возниот ред на пругата Скопје-Кичево може да се прилагоди на тргнувањата на брзиот воз. Зошто да не и два пара брзи возови? Можеби линијата од Скопје до Приштина не може да привлече доволно патници, но треба да се направи обид и за вакво нешто во функција на зголемување на бројот на патници.

Edited by BOJAN - 24-Dec-2011 at 19:08
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 10-Jan-2012 at 13:16
Во Ниш можете и со воз

Љубителите на ракометот кои сакаат да ги бодрат нашите ракометари на Европското првенство во ракомет во Ниш можат да патуваат и со воз со користење на редовните возови на „Македонски железници“.

Како што соопшти МЖ Транспорт АД – Скопје, тргнувањето од Скопје е во 8:20 часот наутро со возот 336, кој во Ниш пристигнува во 13:20 часот. Во обратен правец сообраќа возот 335, кој доаѓа од Белград, а од Ниш поаѓа во 2:50 часот по полноќ, додека во Скопје пристигнувањето е во 7:22 часот.

Од МЖ Транспорт посочуваат дека доколку се појави потреба, постојните гарнитури во возовите 336 и 335 ќе бидат засилени со дополнителни вагони.


Izvor: Kurir, http://www.kurir.mk/sport/rakomet/56447-Vo-Nis-mozete-i-so-voz
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 15-Jan-2012 at 02:53
Има ли некој херој/херои кои во Ниш ќе патуваат со воз? Можеби е малку подолго, ама гледајќи ја гужвата во патниот сообраќај, можеби изборот на возот е супер средство за оваа дестинација на првенството, особено што тајминзите на поаѓањата на двата воза им одговараат на навивачите.




Edited by BOJAN - 15-Jan-2012 at 02:54
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 15-Jan-2012 at 07:44

Previous

Јас сега одам и се надевам дека нема да зажалам што одбрав воз (као на пример да пуштат само 2 вагони као што знаат)

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 15-Jan-2012 at 12:36
Originally posted by N23

Previous

Јас сега одам и се надевам дека нема да зажалам што одбрав воз (као на пример да пуштат само 2 вагони као што знаат)





Се надевам дека ќе направиш фотографии од патувањето во Ниш и ќе ни го пренесеш искуството со воз до Ниш.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 16-Jan-2012 at 17:48

Previous

Иам само една слика од композицијата :/ Плус не го носев апаратот со мене, а и атмосферата беше подзаспана речиси цел пат, ипак се чуваа сили за после тоа. Искуството, споредено со организирано навијачко патување со автобус, е неспоредливо подобро. Самиот амбиент на вагоните, на купињата и тесните ходници даваат посебен шмек и интересно е да се види желбата кај луѓево за патување со воз, што се покажа и со тоа што најголем дел се вратија со воз, иако тргаше у 2 и 50 после полноќ. Штета поради обврски ќе ги пропуштам наредниве две текми и вожњата со воз, но ако некој од форумов се реши да иде накај Ниш, никако со кола или бус, само воз. Плус ретко чисти и средени беа вагоните, на идење имаше 4, на враќање 5, пушењето на наша територија беше забрането а и како ретко до сега сите кондуктери и нашите и српските беа видно расположени. Со оваа тура МЖ си купи уште 100-тина нови патници.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 16-Jan-2012 at 22:52
Originally posted by N23

Previous

Иам само една слика од композицијата :/ Плус не го носев апаратот со мене, а и атмосферата беше подзаспана речиси цел пат, ипак се чуваа сили за после тоа. Искуството, споредено со организирано навијачко патување со автобус, е неспоредливо подобро. Самиот амбиент на вагоните, на купињата и тесните ходници даваат посебен шмек и интересно е да се види желбата кај луѓево за патување со воз, што се покажа и со тоа што најголем дел се вратија со воз, иако тргаше у 2 и 50 после полноќ. Штета поради обврски ќе ги пропуштам наредниве две текми и вожњата со воз, но ако некој од форумов се реши да иде накај Ниш, никако со кола или бус, само воз. Плус ретко чисти и средени беа вагоните, на идење имаше 4, на враќање 5, пушењето на наша територија беше забрането а и како ретко до сега сите кондуктери и нашите и српските беа видно расположени. Со оваа тура МЖ си купи уште 100-тина нови патници.






Да се надеваме дека ќе има повеќе наши фанови кои ќе патуваат до Ниш со воз. Инаку ретко вакви фалби на форумов, а и воопшто во јавност се даваат за Македонски железници
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 16-Jan-2012 at 23:34

Previous

Види друже, и вчера имаше коментари од типот што е ова стари вагони (луѓе кои тоа им беше 2-3-то патување со воз), ама ако ја споредам ситуацијата од пред 4-5 години, плус одлично реновираните вагони во Колска, не можам да кажам лош збор, кога ако ништо друго прв пат у 10-тина спиења во кушетот, коа се вратив дома не смрдев на железо. И да не претераме у фалбите, овие се стриктно наменети за вчерашните композиции, плус на сево ова е и тоа што во Скопје на враќање закасни само 3 минути! а во Ниш композицијата тргна со само 1 -минутно каснење. 

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 20-Jan-2012 at 12:14
Возовите со нов возен ред

Од декември минатата година, има промени во возниот ред на Македонски Железници, генерално земено, возниот ред во 98% останува ист, измени има само на три линии на релацијата Битола – Скопје и Скопје – Битола. Поаѓањето од Битола за Скопје останува исто, во термините 03часот и 10 минути и 05 часот и 30 минути изутрина, во исто време поаѓа возот за Скопје и во 12 и 45 минути, промена има само во попладневниот воз со број 644, кој од Битола досега поаѓаше во 18часот и дваесет и пет минути, сега тргнува за десет минути подоцна односно во и 35.

Исти остануваат и релациите од Скопје за Битола односно во 06 часот и 48 минути и во 14 часот и 30 минути, измени има кај возот со број 541, наместо во 17.00 часот попладне, кон Битола сообраќа десет минути подоцна, како и возот 645 кој досега тргнуваше од Скопје во 19 часот и дваесет минути, сега тргнува во и 30. Денеска голем број патници го користеа возот како превозно средство до Скопје, имаше и такви кои заборавиле дека истиот постои.

„ Да ви кажам со години не сум патувала со воз незнам сега прв пат ќе ми биде и ние прв пат се возиме."
„ Па добро е има греење во вториот вагон добро е ."

„ Незнам сега прв пат после 10 години ќе патувам со воз се надевам дека ќе биде топло."- велат анкетирани патници на железничката сатница во Битола.
Според информациите кои ги добивме од Македонски железници, овој возен ред ќе важи до декември годинава и патниците се известени за истиот.Безбедно било возењето и покрај наносите со снег и ниските темепратури, во вагоните имало греење.

Извор: Тера - Битола, http://www.tera.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=44602:vozovite-so-nov-vozen-red&catid=48:2008-10-22-13-36-33&Itemid=156
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 20-Jan-2012 at 15:31

Возови до Белград за македонската фаланга

Со цел да им се овозможи на македонските фанови што полесен и поудобен транспорт од Скопје до Белград за да ја бодрат нашата репрезентација во втората фаза од ЕП 2012, Македонски железници „Транспорт“ денеска објави дека се воведени нови посебни возови што ќе сообраќајат на релација Скопје - Белград - Скопје во периодот од 21 до 25 јануари.  

 

Од оваа компанија информираат дека цената на повратен возен билет на релација Скопје - Белград - Скопје ќе изнесува 2,018 денари, а возовите ќе тргнуваат од Скопје во 6 часот наутро в сабота, в понеделник и в среда, поточно на деновите на одигрување на натпреварите. Пристигнувањето во Белград се очекува во 15 часот и 25 минути, што може да биде огромен проблем за мечот в понеделник, ако се знае дека нашиот дуел со Полска ќе биде прв на програмата за тој ден и ќе почне во 16.20 минути.  Дури и во случај да нема застој и возот да пристигне според планираното, македонските фанови ќе имаат големи проблеми да го минат „шпицот“ во сообраќајниот метеж во Белград и за помалку од еден час да се сместат во салата каде што ќе се игра натпреварот.

 

Возовите тргнуваат назад од Белград кон Скопје во 23.30, а нивното пристигнување во нашиот главен град се очекува околу 7.50 изутрина, следниот ден.

http://ekipa.mk/News.aspx?newsId=4716

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 20-Jan-2012 at 15:55
Се сложувам со тебе, мислам дека МЖ Транспорт ќе направи многу поголема работа доколку воведе вонреден ноќен воз, кој би поаѓал од Скопје околу 23:30-00:00 часот и во Белград би пристигнал наутро околу 9:30 часот. Навивачите така би имале време да удрат „мали цуг“ и подготвено да го дочекаат натпреварот.

Во секој случај, се надевам дека е предвидено овие возови да не стојат никаде до Белград, така што ќе нема проблеми со доцнењето. Српските железнички форуми напоменуваат дека од новиот возен ред доцнењата на сите возови се минимални, бидејќи е времетраењата на патувањата се корегирани во согласност со состојбата на српските пруги.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.