build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вагони

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 18>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 22-Nov-2011 at 22:45

За жал немам свежа и точна информација, но деновиве ќе се дознае.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 07-Jan-2012 at 01:18
Морам вака јавно да ја пофалам работата на Колска што ја има направено со вагоните, СВАКА ЧАСТ МОМЦИ!! Денес се враќав од Тетово со првиот воз во 6:33, се возев со вагон кој што е неодамна репариран, беше „неотпакуван“. Особено ми се допаѓа работата со интериерот и бојата која ја избрале. Палетите беа во црвено-бела нијанса, а седиштата беа црвени, кожни. Прекрасно излгедаше внатрешноста на вагонот во црвено бела нијанса. Се разбира и современата амортизација го направи моето патување уште позабавно и поудобно.

Поради фактот дека бев толку занесен во патувањето за жал не направив никакви слики
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 07-Jan-2012 at 12:05
Originally posted by BullDoG

Морам вака јавно да ја пофалам работата на Колска што ја има направено со вагоните, СВАКА ЧАСТ МОМЦИ!! Денес се враќав од Тетово со првиот воз во 6:33, се возев со вагон кој што е неодамна репариран, беше „неотпакуван“. Особено ми се допаѓа работата со интериерот и бојата која ја избрале. Палетите беа во црвено-бела нијанса, а седиштата беа црвени, кожни. Прекрасно излгедаше внатрешноста на вагонот во црвено бела нијанса. Се разбира и современата амортизација го направи моето патување уште позабавно и поудобно.

Поради фактот дека бев толку занесен во патувањето за жал не направив никакви слики


Единствена работа на што би ти контрирал е дека треба да се реконструираат повеќе вагони, но и редовно да ги чистат во депо Лисиче бидејќи за 1 месец вагонот во кој си се возел нема да можеш да го препознаеш од нечистотија. Би сакал да те прашам каква е состојбата со возот накај Кичево откако го укинаа Шпанецот, доволни ли се тие два вагони што сообраќаат натаму?
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 07-Jan-2012 at 16:53
Се сложувам со тебе Бојан, и јас мислам дека повеќе треба да се обрне внимание на хигиената на возовите. Но не е целата кривицата кај надлежните луѓе во депоата кој што се задолжени за чистење на вагонте. Голем фактор за неуредноста е кај несовесните патници, кои прават непоправливи штети. Особено во тој предел околу Тетово-Гостивар каде што има чести каменувања и многу(без никаква навреда), многу несовесни патници.

Тие два вагона што се обраќаат на оваа линија се доволни за обичните деновите преку неделата, но преку викендите и празници делуваат малку и би требало да се дополнуваат тие композиции со уште по еден вагон или евентуално да се пушта шпанецот.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 07-Jan-2012 at 17:15
Abe lugje ne se cisti dovolno! Eve jas vo svajcarija gledam deka vozovite vo poslednata stanica (Endstation) se cistat eve primer vo Kicevo bi bilo poslednata stanica pa so toa treba da ima edno malo depo kade kje se cisti za 10 min(od vnatre ako potrebno i od nadvor).
Inace patnicite se sekade taka, ne samo vo makedonija tuku nasekade, dojdi vidi ti kako izgledaat ulicite vo svajcarija vo polnokj a za vozovite da ne zboruvame, no sepak kje primetuvas cistaci sto metat niz ulicite i sto cistat po vozovite, kje si go vidis podot na vozot seuste e so voda a prozorcite glancuvaat. Ne se cisti dovolno, ne e dobro organizirano! Aj kazi koga se cistat nasite vozovi? Ednas v nedela? Do togas svajcarcite go cistele vozot najmalku 21 pati!Yes
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 07-Jan-2012 at 17:29
Се согласувам. Секогаш оправдувањето за (не)работата на било кој, во случајов чистачите вработени во МЖ се оправдува со „менталитетот и некултурата на Македонците“. Тоа го слушам 20 години.

Секаде се фрла ѓубре, се оштетуваат, се расипуваат работите. Разликата е што кај нас сите ја префрлаат одгворноста, од најниско па до највисоко ниво во секоја институција, јавно претпријатие, компанија... и никој ништо не работи... Сите забушаваат зашто имаат „грб“ од чичко, вујко, или најчесто за жал, партиска книшка...
Back to Top
Suprise View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Suprise Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 07-Jan-2012 at 19:08
Па можеби проблемот лежи во долгата запуштеност.

Перцепцијата за воз кај нас е да биде мизерен, нечист, незатоплен, дефектен, да доцни, да се подмитува, невоспитан персонал и сл. Тоа било со децении. Посебно па што минимално се инвестира, репарација на бедни возови наместо купување на нови, модерни, упропастени станици и сл.

Што да цени патникот, љубезни вработени, удобен, брз, безбеден превоз? Поединечна лична култура нема да му дозволи да упропастува, ама нечие девијантно и фрустрирано однесување само ќе биде стимулирано.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 08-Jan-2012 at 11:32
Originally posted by Suprise

Па можеби проблемот лежи во долгата запуштеност.

Перцепцијата за воз кај нас е да биде мизерен, нечист, незатоплен, дефектен, да доцни, да се подмитува, невоспитан персонал и сл. Тоа било со децении. Посебно па што минимално се инвестира, репарација на бедни возови наместо купување на нови, модерни, упропастени станици и сл.

Што да цени патникот, љубезни вработени, удобен, брз, безбеден превоз? Поединечна лична култура нема да му дозволи да упропастува, ама нечие девијантно и фрустрирано однесување само ќе биде стимулирано.


Мислам дека потегот што треба да го преземат раководителите во железница е да најмат приватна компанија што ќе ја оддржува хигиената на вагоните.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 08-Jan-2012 at 20:47

Ај по подолго време да пуштам една пофалба за МЖ, барем за линијата Ск-Бт. На две композиции, едната со 5 вагони, другата со 4, сите вагони се реновирани, едните од пrед неколку години, другите се гледа дека се најтазе реновираните кои порано се користеа на Пелагонија експрес линијата. Прво ме зачуди како е можно сите 9 вагони да не бидат воопшто прљави во вецињата, нешто што долго време не сум го видел. Како второ, во Бт, барем јас прв пат гледам, влезе жена да ги среди накратко вагоните, ама таков народ сме и штом влезе жената, ние одма после неа да фатиме место и ајде ичисти коа имаш багра внатре.

Конечно, после не знам колку време, се враќам дома, а да не смрдам на железо од МЖ вагон. Уште кога би ја средиле кушет колата (онаа која редовно патува према Београд), бар да ги офарбаат старите железни елементи, па сликата да биде многу подобра него што беше пред неколку години. Греењето, барем во споменативе вагони беше солидно накај одлично. Се гледа дека работнициве во Колска добро си ја свршиле работата, со оглед на ограничените можности.

Пред некој ден рандом се качив на станицава, да видам како стои со другиве композиции и приметив и дека една композиција за Гевгелија е составена од еден реновисан вагон, барем на таков ми личеше и една кушет кола. Тука е нашиот проблем. Што наместо кушетите да ги реновираме, па догодина во договр со ЖС, ХЖ, па зошто да не МАВ-Старт и ЧД, да имаме и други меѓународни линии, а не вака кушети да патуваат до Гевгелија.

Интересно е и што Србите имаат пуштено тазе реновиран вагон (барем до пред 2 месеци не беше пуштен), што секако колку толку го подобрува патувањето до Београд.

Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 22-Jan-2012 at 17:38
Денес во Ѓорче Петров забележав дека возот на линија Скопје-Кичево имаше 3 вагони. Добро е да се види дека има повеќе вагони поради тоа што преку викендите има многу поголем интерес на оваа траса. Морам да истакнам дека со парното нема никаков проблем, во првиот воз од Кичево наутро имаше прекрасна атмосфера со вагоните(еден беше кушет кола) и нивната состојба. Внатре беше претопло и прекрасно за патување.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 22-Jan-2012 at 19:40
Една голема пофалба до МЖ. Вчера се враќав од Белград, со вонредниот воз кој е само за ракометот пуштен, во 23:30 од Белград. Бевме во вагон, кој беше целосно обновен, нови тапацири(кожни што и малку беше лошо заради потењето кога седиш на кожа), парното беше максимално топло можеше да се спие, а и доста беше чисто за зачудување. Само се надевам дека ќе се продолжи со обновување на вагоните
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 23-Jan-2012 at 00:06
Originally posted by Djole88

Една голема пофалба до МЖ. Вчера се враќав од Белград, со вонредниот воз кој е само за ракометот пуштен, во 23:30 од Белград. Бевме во вагон, кој беше целосно обновен, нови тапацири(кожни што и малку беше лошо заради потењето кога седиш на кожа), парното беше максимално топло можеше да се спие, а и доста беше чисто за зачудување. Само се надевам дека ќе се продолжи со обновување на вагоните



Колку вагони имаше во првиот вонреден воз за Белград? Мене не ми е јасно како ќе обезбедат вагони за дури 1.000 патници. За тоа се потребни 17 вагони, а МЖ нема толку вагони за сите релации заедно што во моментов сообраќаат.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 23-Jan-2012 at 00:31
Неофицијално ќе имало 13 вагони.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 23-Jan-2012 at 00:36
А навистина ли се доделени 1.000 возни билети? Еден српски и македонски вагон(од исти производители се) собира 60 патници помножено со 13 вагони тоа се обезбедени седишта за 780 патници, останатите 220 навивачи ќе стојат до Белград.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 23-Jan-2012 at 23:09
Бојан за жал беше во право и сосем прецизен во проценката:


Навивач: не отидовме за Белград, а добивме карти

понеделник, 23 јануари 2012, 19:03

1000 срца за Македонија. Под ова мото со воз за Белград македонските навивачи тргнаа да ја бодрат македонската репрезентација. Во организација на Агенцијата за млади и спорт по па пат на лотарија беа избрани најсреќните 1000 кои добија повратен билет и карта за натправарот.
Но, околу 150 навивачи не успеале да се качат на воз-сведочи овој навивач кој сакаше да остане анонимен. Вели добил електронска порака дека ќе патува за Белград, но кога пристигнал на Железничката станица полицајците него и на околу 150-на навивачи им рекле дека возот е полн.

Директорот на Агенцијата на млади и спорт Лазар Поповски тврди дека не тргнале за Белград неколкумина навивачи и затоа не требало да се презентира во јавноста погрешна слика. Вели дека ќе го испита случајот.

Директорот на Македонска Железница Оливер Дерковски во телефонски разговор ни рече дека за Белград биле пуштени 13 вагони во кои собира 830 навивачи,но вели ги имало малку повеќе. Тврди дека се поминало во најдобар ред.

Бојан Стојановски
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&egId=6&eventId=45228
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 24-Jan-2012 at 01:29
Хи, хи, ги набутале малку во вагоните да се потсетат како било во бивша Југославија кога се патувало, да не била големата гужва во експресниот воз од Белград во 80-тите, моите никогаш немало да се запознаат и да ме донесат на свет, ха, ха
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 24-Jan-2012 at 01:46
Вонредниот воз Скопје-Белград-Скопје на железничката станица во главниот град на Србија пред поаѓање во текот на оваа вечер:







Фото: Дамир Пашалиќ од српскиот форум за железница: railserbia.net

Edited by BOJAN - 24-Jan-2012 at 01:48
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 24-Jan-2012 at 09:32
После ќе споделам инфо за вечерниот воз со кој идев, ама луѓето кои идеа со овој воз поштено у неколку наврати ги имаат зезнато. За картите и за тоа кој влегол а кој не, не ми се збори, од далеку се гледа кој мораше да оди. Иначе овој воз првично требаше да стигне во 14:55 што не беше неочекувано, затоа што јас со вечерниот воз на два пати и вчера изутрина и денес изутрина стигнав за 9 и 40 минути, плус ако се знае дека стои на поише станици. Наводно, според луѓе внатре, возот претерано споро возел, иако ова го земам со доза на резерва, па почнале и поголем број расправии и пцости. Од друга страна, наместо да стигне во Белград, на главната станица, каде ги чекаше висока дипломатска делегација, која патем имаше и организирано превоз преку Ласта градските автобуси, ипак во 3 и 20 се јави дека ќе се симнат во Нови Београд. Од таму патешествието било поприлично долго, па голем дел од луѓето стигнаа при крај на прво полувреме. Толку за "способната" организација. Отидов да спијам сеа, слики после.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 24-Jan-2012 at 17:58
блазе си ти што вака си патувал,последен пат кога одев јас на слична авантура со воз за Белград(многу одамна) спиев од Ниш до Београд на местото каде се ставаат куферите!!!!!!!!!!!!!да само таму горе имаше слободно место,друго све беше како сардини во конзерва само стоечки не седечки
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 24-Jan-2012 at 19:00


Извор: http://www.divianarts.com/

Дел од победничкиот воз за Белград. Cheers


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.