build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344 244>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #821 Posted: 05-Feb-2012 at 10:52
Се надеваме дека оваа слика во иднина ќе биде на располагање во секој момент односно на аеродромот во скопје на секој час ќе се оперира со не помалку од 6-7 авиони !!!! Можеби звучи преоптимистички, но нели надежта последна умира ........ Во секој случај убава и несекојдневна слика за нашиот аеродром
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #822 Posted: 05-Feb-2012 at 21:03
Па не е баш несекојдневна, во периодот околу 16:00 имало отсекогаш 3-4 летови. Вака да биде во бош саатите, тогаш да
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #823 Posted: 05-Feb-2012 at 23:24
Originally posted by FoSsiL

Да може сега Wizz или некоја друга нискобуџетна компанија да ги земе Прага и Будимпешта би било одлично.

На Czech Airlines и Malev скопскиот аеродром им беше привлечен поради малиот број на директни линии па тие се јавуваа како транзитни превозници кои ги превезуваа патниците до голем број дестинации преку Прага или Будимпешта. Најголем број на нискобуџетни компании работат на друг принцип, односно превезуваат патници од точка А до точка Б. Причината за ова е користењето на помали периферни аеродроми преку кои транзитниот сообраќај е скоро непостоечки. Затоа и не треба да се очекува дека влез на нискобуџетна компанија може да ги замени споменатите авиопревозници.

За надминување на негативните ефекти кои можат да настанат поради повлекувањето на Czech и Malev, потребна е компанија или компании кои се членки на некоја поголема авијациска алијанса. Austrian и Lufthansa се веќе присутни па едно од решенијата би било тие да најават повеќе линии до нивните хабови. Друго решение би било влез на некоја поголема авиокомпанија од типот на Air Berlin (која во март оваа година ќе се приклучи кон oneworld алијансата каде до пред некој ден член беше Malev).
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #824 Posted: 05-Feb-2012 at 23:45
Lufthansa колку што знам нема летови до SKP, има само codesharing летови (со Austrian и Adria, а не знам дали и со Malev имаше). Да влезе Lufthansa со летови до Берлин или Франкфурт би било добро.
Back to Top
antigona View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 16-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote antigona Quote  Post ReplyReply #825 Posted: 06-Feb-2012 at 00:21
Ryanair otvara 31 nov let od Budimpesta
Ryan Air Opens Budapest Base

No, spasot za nas e ako povtorno docekame vakva edna gletka, za koja ne znaeme vekje 20 godini!


Neverojatno e samo kolku i do kade toa imalo direktni letovi od Skopje so Palair Macedonian vo 1993! Ova e od InFlight magazinot na Palair Macedonian
Ryan Air Opens Budapest Base

Edited by antigona - 06-Feb-2012 at 00:23
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #826 Posted: 06-Feb-2012 at 09:31

ДАЛИ TURKISH AIRLINES Е РЕДОВЕН АВИОПРЕВОЗНИК ВО МАКЕДОНИЈА?!

Катерина Попоска
Дали%20Turkish%20Airlines%20е%20редовен%20авиопревозник%20во%20Македонија?!

Од Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВП) потврдуваат дека Turkish Airlines го назначиле за редовен авиопревозник по барање на турската цивилна пловидба, но не кажуваат дали и какви поволности ужива Turkish Airlines и што нуди за возврат

Турскиот национален авиопревозник, Turkish Airlines, е редовен авипревозник во Македонија. Од Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВП) потврдуваат дека Turkish Airlines го назначиле за редовен авиопревозник по барање на турската цивилна пловидба. Со ова, Turkish Airlines во моментов е единствениот редовен авиопревозник во Македонија, нудејќи ја единствено дестинацијата Скопје-Истанбул-Скопје, отако редовниот авиопревозник МАТ ервејс подолг период е приземјен.Но, од агенцијата не кажуваат дали и какви поволности ужива Turkish Airlines и што нуди за возврат. Тоа не го кажуваат ниту од Turkish Airlines, ниту од ТАВ Македонија, концесионер на скопскиот и на охридскиот аеродром. Дел од експертите во авиосообраќајот коментираат дека има низа бенефиции и обврски кои се јавно познати, но најверојатно има и многу други поволности кои ТАВ Македонија му ги дава на Turkish Airlines, како и на нискобуџетните авиокомпании, кои се чуваат како строго доверлива тајна.„Еден редовен авиопревозник има приоритет пред другите нередовни авиопревозници. Кога бара да лета до одредени дестинации, прво нему му се одобруваат, па потоа на некој друг, ако е заинтересиран...

Целиот текст може да го прочитате во дневниот весник "КАПИТАЛ" од 06 февруари 2012 година (понеделник).
http://www.time.mk/read/NONE/f0af50aa00/index.html
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #827 Posted: 06-Feb-2012 at 12:23

Дали Turkish Airlines е редовен авиопревозник во Македонија?!

Катерина Попоска
Дали%20Turkish%20Airlines%20е%20редовен%20авиопревозник%20во%20Македонија?!
Од Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВП) потврдуваат дека Turkish Airlines го назначиле за редовен авиопревозник по барање на турската цивилна пловидба, но не кажуваат дали и какви поволности ужива Turkish Airlines и што нуди за возврат

Турскиот национален авиопревозник, Turkish Airlines, е редовен авипревозник во Македонија. Од Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВП) потврдуваат дека Turkish Airlines го назначиле за редовен авиопревозник по барање на турската цивилна пловидба. Со ова, Turkish Airlines во моментов е единствениот редовен авиопревозник во Македонија, нудејќи ја единствено дестинацијата Скопје-Истанбул-Скопје, отако редовниот авиопревозник МАТ ервејс подолг период е приземјен.

Но, од агенцијата не кажуваат дали и какви поволности ужива Turkish Airlines и што нуди за возврат. Тоа не го кажуваат ниту од Turkish Airlines, ниту од ТАВ Македонија, концесионер на скопскиот и на охридскиот аеродром.

Бенефиции и обврски за редовниот авиопревозник во Македонија

 мора да лета на најавената дестинација, макар и со еден патник, во спротивно, со три неоправдани откажувања му се одзема линијата;

 има ексклузивитет пред другите нередовни авиопревозници во изборот на дестинации;

 еден час пред и по најавената линија не се дозволува на истата дестинација да оперира друг превозник;

 најверојатно добива поволности во плаќањето на аеродромските услуги.

Дел од експертите во авиосообраќајот коментираат дека има низа бенефиции и обврски кои се јавно познати, но најверојатно има и многу други поволности кои ТАВ Македонија му ги дава на Turkish Airlines, како и на нискобуџетните авиокомпании, кои се чуваат како строго доверлива тајна.

„Еден редовен авиопревозник има приоритет пред другите нередовни авиопревозници. Кога бара да лета до одредени дестинации, прво нему му се одобруваат, па потоа на некој друг, ако е заинтересиран. Најмалку еден час пред и по најавената линија која ја лета редовниот авиопревозник не му се дозволува на друг да ја оперира истата дестинација. Малку кој во јавноста знае кои привилегии моментално ги има Turkish Airlines од концесионерот ТАВ. Склучените договори меѓу ТАВ Македонија и конкретен авиопревозник се службена тајна. Никој не знае дали и кои привилегии им ги дава ТАВ Македонија на конкретни авиокомпании во однос на трошоците за полетување и слетување, како и за депозитот за користење на аеродромските услуги“, објаснува еден од познавачите на авиобизнисот во Македонија.

Познавачите го спорат моделот државата да субвенционира нискобуџетни авиокомпании со 5,1 милиони евра во следните три години со образложение дека таа обврска си ја зададе ТАВ уште пред да влезе во земјава. За нив е нелогично државата да го помага работењето на приватна компанија, која уште во март 2010 година јавно се обврза дека ќе донесе многу нови авиокомпании, меѓу кои и нискотарифни, со што ќе ги заживее скопскиот и охридскиот аеродром.

http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/79670/dali_turkish_airlines_e_redoven_avioprevoznik_vo_makedonija_!.aspx?iId=2575

Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #828 Posted: 06-Feb-2012 at 21:16
Снегот и невремето си го сторија своетом попладнево е затворен А.Велики за полетувања и слетувања









Edited by vladegf - 06-Feb-2012 at 21:17
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #829 Posted: 06-Feb-2012 at 23:05

МАЛЕВ БАНКРОТИРАШЕ


Како да си ги вратите парите, ако сте купиле авиобилет?


Унгарскиот национален авиопревозник "Малев", кој банкротираше и престана да лета заради големи долгови, на својата веб-страница ги известува патниците кои поседуваат авиобилети од компанијата, како да си ги вратат парите. Ова се однесува на билетите купени пред запирањето на операциите и за билети во периодот меѓу 3-6 февруари, за оние лица кои веќе отпатувале пред запирањето на операциите на авиокомпанијата и сега не можат да се вратат и имаат повратен билет до 29 февруари. Одлуката за тоа како ќе се враќаат парите е донесена со акт на владата на Унгарија. Известувањето е на www.malev.com/index_en.htm.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #830 Posted: 08-Feb-2012 at 00:25
Wizz најави дека превзема дел од дестинациите кои Малев ги држеше од и до Будимпешта. Помеѓу 10те нови дестинации се Софија и Солун, но Скопје за жал не!

The sixth in a series of recently announced additional aircraft will begin operating as of early April 2012, with new routes to Malaga (Spain), Bucharest and Cluj (Romania), Warsaw (Poland), Sofia (Bulgaria), Larnaca (Cyprus), and Heraklion, Zakynthos, Rhodes, Thessaloniki (Greece).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #831 Posted: 08-Feb-2012 at 06:41
Баш сега гледав кон кои ареодроми лета Wizz од будимпешта и искрено не ги покрива баш битните европски метрополи, односно само половично. Соодветно можам да раберам зошто не би го превземале и Скопје за да ја користата сеуште Будимпешт како хаб за нашите патници кон различни европски дестинации.
Како и да е Кроација, Јат и Адрија дефинитвно ќе профитираат од повелкувањето на Чех и Малев.


Edited by mirakuliks - 08-Feb-2012 at 06:42
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #832 Posted: 08-Feb-2012 at 09:31
Originally posted by mirakuliks


Како и да е Кроација, Јат и Адрија дефинитвно ќе профитираат од повелкувањето на Чех и Малев.


Тоа може кај нас, но во Европа најмногу ќе профитираат WizzAir i EasyJet за само ден два ги додадоа речиси сите дестинации кои ги покриваше Малев, видете ја само мапата на летање од Будимпешта, толку многу линии што неможе ни да се снајдете.

*Wizz - Солун-Будимпешта = дури и за 0,99 евра, може да најдете повратна за 1,98 евра! барем на почеток
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #833 Posted: 08-Feb-2012 at 11:01
Originally posted by alexsend

Originally posted by mirakuliks


Како и да е Кроација, Јат и Адрија дефинитвно ќе профитираат од повелкувањето на Чех и Малев.


Тоа може кај нас, но во Европа најмногу ќе профитираат WizzAir i EasyJet за само ден два ги додадоа речиси сите дестинации кои ги покриваше Малев, видете ја само мапата на летање од Будимпешта, толку многу линии што неможе ни да се снајдете.

*Wizz - Солун-Будимпешта = дури и за 0,99 евра, може да најдете повратна за 1,98 евра! барем на почеток


Па реално нас не погодува тоа што се случува со авионските врски од Скопје, тоа што некој превзема линии кон други дестинации надвор од нашата држава по брза постапка не не тангира баш.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #834 Posted: 08-Feb-2012 at 11:14
Тебе може не, ама охриѓани, битолчани, гевгеличани, струмичани па и жители на неколку други градови побрзо и поевтино стигаат до солунскиот аеродром отколку до скопскиот. Затоа и тоа како нè тангира, бидејќи солунскиот веќе години одзема дел од пазарот на скопскиот.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #835 Posted: 08-Feb-2012 at 15:46
Ме интересира која авиокомпанија ќе ја преземе дестинацијата од Скопје до Будимпешта.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #836 Posted: 08-Feb-2012 at 16:03
Босанците нешто на ССЦ спомнуваа за BH Airlines да ја земе, но Скопје-Сараево-Будимпешта...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #837 Posted: 08-Feb-2012 at 16:03
Можно е никоја да не ја превземе во брзо време, надежта ми беше за ВизЕр, но тие не пројавуваат интерес. Малку сум разочаран од влезот на нови компании и дестинации во Скопје. Премногу бавно се воведуваат нови дестинации, големите ниско-ценовни компании или не влегуваат или влегуваат со многу мал број на дестинации, а ги нема ни големите европски оператори како Бритиш, Луфханса, ЕрФранс, Аерофлот и Ибериа.

Јас мислев дека конечно ќе запре одливот на патници кон Софија и Солун со воведувањето на нови летови од страна на Виз и Рајан, но тоа не се случува пак поради малиот број на дестинации. Сеуште нема летови кон Париз, Мадрид, Барцелона, Скандинавија, Москва... а истовремено се даваат смешни најави за директни летови до Индонезија и други чуда.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #838 Posted: 09-Feb-2012 at 01:07
Originally posted by FoSsiL



Босанците нешто на ССЦ спомнуваа за BH Airlines да ја земе, но Скопје-Сараево-Будимпешта...


Мислам дека тоа би им бил одличен потег на босанците, сметам дека има доста луѓе што патуваат кон Сараево, барем оние што ги следам од мое опкружување, а доколку линијата ја продолжат кон Будимпешта со „еден удар две муви ќе соберат“.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #839 Posted: 09-Feb-2012 at 01:17


Јас пак мислам дека тоа би било патетично. Не потценувам никого и немам ништо против Босна но би било жално Сараево да биде хаб за Скопје. Всушност, сите поголеми екс-ју аеродроми профитираат од фактот дека не можеме да се поврземе директно со клучни дестниции во Европа. Сметам таа зависност мора да ја намалиме, пред се поради тоа што Белград, Загреб и Љубљана не се никакви особени хабови кои нудат мноштво на дестинации за поврзување туку профитираат на фактот дека немаме национален авиопревозник.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #840 Posted: 09-Feb-2012 at 06:02
Originally posted by pbanks



Јас пак мислам дека тоа би било патетично. Не потценувам никого и немам ништо против Босна но би било жално Сараево да биде хаб за Скопје. Всушност, сите поголеми екс-ју аеродроми профитираат од фактот дека не можеме да се поврземе директно со клучни дестниции во Европа. Сметам таа зависност мора да ја намалиме, пред се поради тоа што Белград, Загреб и Љубљана не се никакви особени хабови кои нудат мноштво на дестинации за поврзување туку профитираат на фактот дека немаме национален авиопревозник.


Toa во комбинација со фактот кој го наведе гитар дека се што е во близина на бугарска граница ја користи софија а е што е во близина на грчка граница го користи солун дава поразителен ефект дека очигледно не се нафаќа некој да направали директно врска со европските метрополи бидејќи ќе ги опслушува само скопје, велес и куманово, и евентуално гостивар и тетово......иако луѓето од овие два града можеби ја бираат приштина пред скопје.
И властите па и ТАВ наместо да се стегнат да ги придобијат овие патници назад со подобри врски од дадените градови кон скопскиот аеродром.......тие се чини дека седат со скрстени раце.


Edited by mirakuliks - 09-Feb-2012 at 06:04
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.898 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.