![]() |
![]() |
![]() |
Нова карта на јавниот превоз во Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Edited by Cloverstack - 03-Feb-2012 at 21:28 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
А дигитални мапи на електронски дисплеи со контрола на допир. И голем избор на опции и алатки...
Edited by FoSsiL - 03-Feb-2012 at 21:41 |
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
...и камен кој лета во правец на дисплејот, најкасно 3 дена по пуштањето во употреба. |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Gorilla Vandalproof Glass и проблемот ќе биде решен!
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Ни Corning неможе да произведе плексиглас или стакло кое ќе биде отпорно на оштетување од страна македнската несовесна популација која покажува неверојатни знаци на интелегенција и имагинативност кога станува збор како да се оштети или искрши нешто. |
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
На крај имате „тагери“ и од нив ништо не спасува..
@ mirakuliks Сум бил во Берлин и се сеќавам на барањето на бројките вдолж линиите, само не можев да најдам карта на цела мрежа за да видам како е решена графички. Фактот што нема ми го потврдува мислењето - доста прецизен систем во однос на пронаоѓање на станици, но проблематичен ако треба да се прикаже цел град, со многу линии. Па така во Берлин, доколку сакаш да добиеш приказ на целиот град, го гледаш U-S Bahn дијаграмот, а бус бараш по реони. Но, во случајот на Скопје, мора да се импровизира и да се добие препознатлива карта со која општо би се прикажал јавниот превоз (и самиот град), а сепак се работи само за автобуси (доколку некогаш има метротрам или градска железница се добиваат едноставни дијаграми, каков што веќе и нацртав во друга нишка) . Затоа и го барав критериумот за најважни линии, а картата на Глазгов (од постот на phenomenon) нуди добро решение за помалку фрекфентните.. А можеби со оглед на развојот на технологијата и нејзината општа достапност може да се оди само со дијаграм, а самите станици би се пронаоѓале преку смартфон апликации и други физички сигнализации. Што мислите? Edited by mladen_s - 04-Feb-2012 at 01:19 |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Сега ми текна да ти укажам на некои дополнителни детали во однос на карата на берлин. Ако приметиш дела од автобуските и трамвајските линии почнуваат со буквата М. Тие се таканаречени метробус односно мтротрам линии, кои се пофрефентни и на крата улиците по кои се двуќат се портокалови, иако врз нив има виолетова линија за автобус односон црвена за трамвај.
Дополнително исто така ќе приметиш и броаеви на линии кои почнуваат со Х. Овие се експресни линии, кои се исто така многу чести и обично целта на нив е транспорт од еден транспортен јазол кон друг помеѓу кои не постои железничка врска. Станиците, полукруговите и круговите на на кои застануваат овие линии, се обележани со бел икс врз виолетовата позадина. Ова се дополнителни модалитети како можеш да направиш разлика помеѓу пофрекфентните линии и тие кои се повеќе ко собирни. |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Мислам дека би било добро и да се означат посебно на картата постојките/станиците за прекачување, јазли, како и да се викаат. Една таква „постојка“/станица е и транспортниот центар од каде што се почнуваат многу други линии. Претпоставувам има такво нешто и во Ѓорче Петров за селата на запад?
|
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
Мал „update“ на темава.. Моментално работам на дијаграм на целиот град. Сепак од досегашната работа извлеков заклучок дека за сегашниов систем тоа би било наједнсотавно решение. Останува дека е потребна и голема карта со имиња на улици, од типот на таа во Берлин, но сепак не би можел да ја направам „во слободно време“.. Веројатно таму би се примениле насоките што ги дава mirakuliks во постот погоре. Воедно, мислам дека начинот на кој е организиран јавниот превоз во Скопје е таков што сите предлози од други градови понудени на форумов се навистина тешки да се применат, што неминовно води до заклучокот дека е потребна негова реорганизација или барем нова методологија во именувањето на линиите. Надвор од нишкава, но град со толку силен линеарен развој апсолутно може и мора да има издвоен (и/или шински) јавен превоз. Секако, и начинот на наплата мора да се промени, но тоа е веќе погширока тема.
Фактот што имаме еден терминал за приградските линии зборува многу - сите линии од запад одат преку центарот до Транспортниот центар. Од тука и прашањата кое ми се наметнаа при изработката на дијаграмот (мислам дека одговорите се негативни на сите прашања): 1. Дали некоја приградска линија поминува на Рекорд? 2. Дали сеуште се користи терминалот кај Св.Богородица? 3. Дали има правило како одредени линии излегуваат од Транспортниот центар (од која страна) и дали истите (треба да) ја опслужуваат постојката кај Колосеум? |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Можеш да го постираш дијаграмот да видиме како оди работата и како си го замислил? Инаку те поздравувам за вложениот труд и ентузијазам!
![]() Инаку мислам дека на сите 3 прашања одговорот е НЕ! Edited by Andrej_LJ - 10-Feb-2012 at 19:25 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
.
Edited by mladen_s - 13-Jan-2013 at 11:09 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Младен, мислам дека одговорот на првото прашање е НЕ, а на второто со сигурност е НЕ.
Што означува црната линија на твојов дијаграм? |
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
![]() Коридор на приградски линии. Врз неа ќе бидат означени линиите со броеви, со можност за следење.. Инаку, ја ставив картата без објаснувања, за да видам дали е лесна за распознавање. Во меѓувреме, заклучив дека линијата 7 има голем интензитет во делот помеѓу Рекорд и Лисиче, како комбинација 7+7а+7б. Па веројатно ќе биде венесена како комбинирана линија со променлива дебелина. Потенки линии ќе има за 4, 9, 15, 16 и 50, а сите други ќе бидат означени врз белата линија. Сепак, можно е некои од подебелите линии да станат потенки, заради рамнотежа и број на бои. Кандидати? Исто така, се обидувам да го решам проблемот со постојките кои се еднонасочни за едни, а двонасочни за други линии (нпр. во Карпош 3 и 4). Мислам дека имам графичко решение, па ќе го видите наскоро.. Ми треба некој што знае како точно застануваат автобусите околу Бит-Пазар - бидејќи има две постојки плус една пред Мавровка... Edited by mladen_s - 13-Feb-2012 at 00:48 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Да, помислислив дека можеби се работи за приградските линии, но фали коридор долж бул. Александар Македонски, тоа ме збуни... не сум голем познавач на темава, но би се кладел дека таму поминуваат приградски линии ![]() |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Младен истото би важело и за останатите линии кои делат број а имаат различна буква... 3, 3А, 3Б 4, 4А 15, 15А 22, 22А и останатите на кои моментално неможам да се сетам... |
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
![]() Точно, поминуваат многу и од таму, само што тој крак многу малку го имам анализирано.. Но не е проблем.. Инаку, FoSsiL, 3, 4 и 15 ќе бидат тенки по цела должина, а нивните подлинии се со многу мал интензитет, но би било чудно да се префрлат во бело, па ќе останат со иста дебелина, а веројатно тоа ќе важи и за 22А. |
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Иако мислам дека официјално 24ка (според мене важна линија) нема буквени обележја, постојат 3 различни линии (во зависност од местото на поаѓање):
24 - Кисела вода 24А - Припор 24Б - Сопиште |
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
Мислам дека такво нешто има и 12-ка. Пишувајте за сите други, со имиња на крајните станици..
Инаку, 65В на http://www.jsp.com.mk/VozenRed.aspx се води како градска линија, но не и 65, 65А, 65Б.. Не сум сигурен како да се означи? Предлози, мислења? Edited by mladen_s - 13-Feb-2012 at 01:54 |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Мапава ќе биде одлична. 65В нека си биде посебна линија, а останатите нека одат на приградски коридор.
|
|
![]() |
|
Cresevo ![]() Newbiе ![]() Joined: 30-May-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Во насока кон Чаир/Автокоманда има 3 станици 1. кај влезот за паркингот на универзитетот наменета за автобусите што одат во правец кон Чаир (градски и приградски) 2. пред пешачкиот семафор наменета за градските автобуси што одат во правец кон автокоманда 3. после пешачкиот семафор наменета за приградските автобуси што одат во правец на Автокоманда *65В класифицирана како градска линија стои и на станица 2 и на станица 3 А во другата насока има 2 станици плус станица кај Мавровка 1. помеѓу пешачкиот мост и пешачкиот семафорот 2. после пешачкиот семафор стојат: 2,2а,8,16,19,59 3. Кај Мавровка 2,2а,12,8,19 Слично нешто има и кај Народна банка поделени се стојалиштата во однос на насоката во која одат односно дали автобусите одат во правец на Бит-пазар или во правец накај Црвен крст |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |