![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 26> |
Author | ||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
инаку со копање над земја, се мислеше на површински коп, или диг енд кавер, како и да се вика, сеедно |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
...при што е изработена сегашната конечна варијана „Ц“ која е поевтина за градење и дозволува идно проширување на планираниот тунел доколку се јави потреба за тоа... Од текстот на порталот. Какво мудро алиби имаат смислено. Традиционално веќе, кај нас секој објект се гради и со "можност во иднина ако има потреба да се промени, догради, надгради и сл". Друга ствар, некој кој поише се разбира, дали е практика, а и корисно, во вакви подземни тунели да има пешачки патеки, тортоари и сл? Не гледам дека некој би идел одоздола ако горе се наоѓа најатрактивната зона у градот. |
||
![]() |
||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
|
![]() Жалам што не сум во можност да ги следам ваквите јавни дебати. Сигурно се изнеле доста податоци, па јас ќе зборувам од тоа што го прочитав. (тука и пофалба за build.mk за известувањето) Како што и очекував, се предлага тунел со регулирана проточност. Јас и понатаму стојам на ставот дека тој тунел треба да биде наменет исклучиво за јавниот превоз - кој така ќе стане најдобра варијанта за брзо движење. Само така градот ќе се справи со тие 70% корисници на индивидуални возила, а не со правење „проточни сообраќајници“ за нив (особено сега кога ќе се појават кинески возила, па може да стигнеме и до 90%). Инаку, пешачката патека од 75цм веројатно ќе служи за одржување.. Edited by mladen_s - 23-Feb-2012 at 01:19 |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Јас имам прашање во одноос информацијата дека е можно проширување на тунелот во иднина, дали со тоа се подразбира можност за проширување на вториот дел од тунелот (Новата Стара народна банка-комплекс Банки) и негово користење како втор дел од оригиналната подземна траса под плоштад. Нормално кога би се собрале средстав за изградба на подземниот дел од делницата од партизанска под тифани до новата стара народна банка.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Да, и јас се согласувам. Баш на средбата го зборевме истото, и Андреј баш спомна. Од многу поголема важност и приоритет е ЛРТ/Трамвајскиот коридор/тунел под плоштад отколку тој за автомобили. И кога веќе не се спремни да го изградат целиот тој зафат во оригинална форма, нека го изградат само овој тунел, а да не го чепкаат тој за автомобили. И сите би се согласиле декa немањето воопшто било каков тунел под плоштад е многу подобро од тунел Илинденска - К. Ј. Питу |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
НОВА СООБРАЌАЈНА СЛИКА НА ГЛАВНИОТ ГРАД
„Скопје 2015“ ќе го запре сообраќајниот метеж Експертите сметаат дека во Скопје може да се градат двете подземни сообраќајници и таа што треба да го поврзе крајот на булеварот Партизански одреди, преку кејот „13 Ноември“ со Kомплексот банки, како и таа кај Јужниот булевар. За тоа постојат и соодветни методи, механизација, но и стручен кадар. За нив, најпогодно е првичното решение предвидено со Генералниот урбанистички план за град Скопје од 2002 година, според кое подземната сообраќајница требаше да почнува кај Соборниот храм „Свети Kлимент Охридски“, да понира под земја, да излезе на плоштадот и кај Kомплексот банки, како и да има вкупно 6 ленти, по три во една насока. Kружните текови го забавуваат сообраќајот Целта на првичната замисла за подземната сообраќајница беше да се растовари сообраќајот од булеварот Илинден од мостот „Гоце Делчев“ кај Владата. Сите оние кои сакаат да одат од Ѓорче Петров и Kарпош, требаше на тој начин непречено од центарот да се движат кон Аеродром и обратно. Но, како што објаснува Александар Мешко, сообраќаен инженер во Институтот за сообраќај, урбанизам и екологија - ИНПУМА, почнаа да се градат многу објекти на трасата каде што првично беше предвидена подземната сообраќајница. - На Градскиот плоштад сега има предвидено хотел, тука е и споменикот на Александар Македонски и е зафатен со градби. Доколку се изградеше и црквата, практично не ќе можеше да се реализира. Сега стручњаците Шпанци трасата на оваа сообраќајница ја носат покрај мостот „Гоце Делчев“, кај Kамениот мост. Ова решение според Студијата на шпанската фирма „Идом“ е изнудено. Не се почитува ГУП и се прават солуции што го спречуваат развојот на градот. Тоа не е вистинското решение, бидејќи со него предностите што требаше да се добијат со оваа сообраќајница паѓаат во вода - смета Мешко. поопширно во Дневник |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ова што го вели човекот е токму така. Но изненаден сум што ваков став доаѓа од човек што работи во ИНПУМА. Токму ИНПУМА сноси огромна одговорност за вцртување на препреки врз трасата на оригинално замислената подземна сообраќајница и непочитување на ГУП-от. Сепак со оглед дека неговото име не фигурира помеѓу оние кои се занимаваа со унаказувањето на ДУП Мал Ринг, би сакал да чујам повеќе од човеков. |
||
![]() |
||
makonix ![]() Senior Member ![]() Joined: 08-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 520 |
![]() ![]() |
|
а мене ме интересира, колку од овие подземни собраќајници влијаат безбедносно и стратешки на околните објекти, банки, телекомуникации и слично. Дали со на пример градење подземна собраќајница низ плоштад се загрозува централниот дел безбедносно, се спречува инвестиции од типот на веќе најавените хотели и слично. Зашто имам чуство дека прикаската е некако подлабока од она што го читам, а претпоставувам и финансиски е голем залак
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Кога прв пат ни ја претставија подземнава улица, беше пласирана информација дека била одбрана од 10-тина опции. Според презентираното на семинарот на градежен факултет, биле истражени 4 опции, сите со по една лента во правец: Варијанта А Длабок тунел (20 метри под темелите на зградите) кој речиси праволиниски би го поврзал булеварот Кузман Јосифовски Питу со булеварот Партизански одреди. Понирањето на сообраќајницата на западниот влез би почнувало кај Буњаковец. Должина на тунелот - 1776 m Тип на тунелот - Комбинирање на бушење со „Cut & Cover“ Максимална длабочина - 26 m Максимален нагиб - 4% Минимален радиус на кривина - 225 m Цена - 60,3 милиони евра Варијанта Б-1 Плиток тунел кој би се копал исклучиво „Cut & Cover“ и кој вијуга околу сите објекти долж трасата. На источната страна се движи под кејот, преку плоштадот подолжува под улицата Орце Николов и излегува на Партизански Одреди кај соборната црква. Должина на тунелот - 1330 m Тип на тунелот - Cut & Cover Максимална длабочина - 10 m Максимален нагиб - 8,5% Минимален радиус на кривина - 50 m Цена - 34,4 милиони евра Варијанта Б-2 Плиток тунел кој би се копал исклучиво „Cut & Cover“ и кој исто така вијуга околу сите објекти долж трасата. На источната страна се движи под кејот, преку плоштадот подолжува под улица 27-ми Март и улица бр.225. Излегува на Партизански Одреди кај соборната црква. Должина на тунелот - 1327 m Тип на тунелот - Cut & Cover Максимална длабочина - 10 m Максимален нагиб - 6% Минимален радиус на кривина - 50 m Цена - 34,9 милиони евра Варијанта Ц Плиток тунел кој би се копал исклучиво „Cut & Cover“ и се движи исклучиво долж кејот. На западната страна излегува на површина кај МЕПСО. Демек бил поврзан со Партизански одреди, се разбира посредно, преку два кружни текови. Должина на тунелот - 900 m Тип на тунелот - Cut & Cover Максимална длабочина - 10 m Максимален нагиб - 6% Минимален радиус на кривина - 100 m Цена - 30 милиони евра (според најавите од лани) Пред се, сите 4 варијанти се погубни, од проста причина што сите имаат само две ленти, односно по една во правец. Неверојатно несериозно... Овде воопшто не се работи за желба да се обезбедат вистински долгорочни позитивни ефекти, туку да се замачкаат малку работите и на народот да му се продаваат приказни. Јасно е дека апсолутно доминира критериумот за што поефтина изведба и затоа се понудени вакви опции. Па побогу, зградата на уставниот суд уште недоградена веќе достигна цена колку 3 од овие 4 понудени опции. Нормално ли е една зграда од 20.000 квадрати да ја ставаме на исто рамниште со ваков стратешки инфраструктурен објект, од кој доколку се изведе како што треба, ќе има колосален бенефит. Во случајов со Скопје, консултантите од ИДОМ го имаат целосно изгубено кредибилитетот (и за подземнава сообраќајница под плоштадот, но и за трамвајот, бидејќи и таму беа вклучени, ако не се лажам беа ревизори на проектот што го нарача Трифун Костовски, од каде што се пресликани сите погубни решенија во актуелниов проект). Не ни се потребни скапи странски консултанти кои се спремни про-форма да се потпишат врз секакво ѓубре од план/студија која некој ќе им ја сервира, како што тоа на пример го прават оние домашните „експерти“ од ИНПУМА во случајот со урбанистичките планови. Туку да се вратам на подробностите околу самата студија. Има доста чудни работи: - Фактот што се разгледувани опции со по една лента во правец е збунувачки, но уште позбунувачки е фактот што според студијата таков тунел би бил широк 12 или 14 метри, а тунел со по две ленти во правец би бил широк 17 метри. Вреди ли воопшто да се размислува што да се одбере. Колкава е разликата во цена, а колкава е разликата во ефектите на едната и на другата варијанта? Или можеби кога се работи за инфраструктура, треба да се штеди секој цент, без разлика на последиците. До кога со овие наши крајно перверзно поставени приоритети? - Зарем доколку се копа под објекти, навистина мора да се оди 20 метри под нивните темели ради обезбедување стабилност? Зарем современото градежништво не може некако да се справи со таков проблем? Впрочем, ако нема методи, како ќе поминат со плиток тунел под камениот мост? Не дека е толку битно во случајов, бидејќи моево прашање се однесува само на варијантата „А“, а последица е тоа што тунелот би понирал кај Буњаковец наместо кај соборна црква. Јас во таа точка на понирање всушност гледам и редица позитивни страни, а не причина тоа решение да се отфрли. Во секој случај тоа решение (под услов да се измени и да биде со 4 ленти) е 538475934879578 пати подобро од онаа несреќно избрана импровизација „Ц“ со кружните текови. - Шпанците мудро заклучиле дека минимални радиуси на кривини од 50 метри не се баш кул, па ги отфрлиле варијантите „Б-1“ и „Б-2“, па потоа како решение на овој проблем ја склопиле варијантата „Ц“. Просто горам од желба да ги прашам колкав е радиусот на кривините на кружните текови што ги насадија во варијантата „Ц“... - Варијантите „Б-1“ и „Б-2“ имаат незгодни радиуси на кривини поради објекти кои се градат или се тазе изградени (вклучувајќи го споменикот на Александар Македонски) или се планира да се градат. Баш ме интересира кои се тие толку вешти планери и визионери, што иако знаат дека треба да се гради подземна сообраќајница, прво градат објекти кои се препреки, а за сообраќајницата размислуваат кога веќе прошол возот. Не мораше да бидат пророци или којзнае колку интелигентни за да предвидат што ќе се случи. На крајот на краиштата, постојано им беше укажувано колкави ќе бидат последиците од тој нивни наопачки пристап, ама свесно си ги држеа ушите затнати. Не може веќе вака, некој мора да поднесе одговорност! - Варијантата „Ц“ демек имала можност во иднина да се прошири на 4 ленти и тоа била нејзина голема предност. Нема никаква логика (ниту финансиска ниту никаква) прво да градиме тунел широк 14 метри, па после додека е во употреба да го прошируваме на 17 метри... Но уште поважно прашање на кое нема одговор е следново - каде побогу ќе се приклучат тие 4 ленти на кружниот тек што го измислија кај мостот Гоце Делчев. Таму спојката е комплетна катастрофа и со 2, а камо ли со 4 ленти. - Варијантите „Б-1“ „Б-2“ и „Ц“ поминуваат под кејот. Нивната максимална длабочина е 10 метри, а висината на тунелот заедно со сите структури и инсталации според студијата е 6,5 метри. Доколку се реализира било која од овие три варијанти, засекогаш се губи можноста да се изведе некаква подземна сервисна улица до објектот кој се гради на местото на старата народна банка и планираната катна гаража веднаш до него (подземна улица која инвеститорот беше обврзан да ја има уште одамна изградено, но сега со новиот урбанистички план, за потребите на објектот му подарија можност да изгради површинска улица која ќе го уништи кејот... доколку се изгради некоја од варијантите „Б-1“ „Б-2“ и „Ц“ тоа уништување ќе биде неповратно). - Немаше никаков осврт дали и како е планирано тунелот да биде користен од страна на јавниот превоз. Оваа „ситница“ очигледно не заслужила големо внимание... По прашање на јавниот превоз се согласувам со mladen_s. Мое мислење е кога веќе решиле дека инфраструктурата е секторот во кој што ќе штедат, и како последица на тоа нема да добиеме асален тунел, тогаш барем да сфатат дека наместо осакатен тунел исклучиво за колски сообраќај, за истите пари може да се направи тунел исклучиво за шински сообраќај. Со тоа ќе добиеме одлична основа за трамвајска/ЛРТ мрежа, а со ефикасен трамвај/ЛРТ значително ќе го намалиме бројот на автомобили на улиците и потребата за колски тунел. Обратно не може! Да резимирам сликовито, еве како изгледа моменталниот план на властите за копање на тунелов: ![]() Ми останува да се молам дека проектов некаде ќе запне и нема да се реализира во ваква форма, затоа што не само што ќе се простиме од десетици милиони евра за изградба, туку наместо корист, од него ќе имаме многу повеќе штета. Не смее да си поигруваме со вакви стратешки проекти.
Edited by Cloverstack - 25-Feb-2012 at 13:51 |
||
![]() |
||
makonix ![]() Senior Member ![]() Joined: 08-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 520 |
![]() ![]() |
|
јас искрено се надевам дека барем теоретски ке земат предвид барем трета лента. Во секој случај се согласувам дека така мали тунели не се баш практични. Доволно е една кола да го затвори целиот тунел.
|
||
![]() |
||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
|
Одлична анализа Clover!
Според мене овој тип на тунели, па дури и поголемото решение 2+2 се доста непрактични за поставување на автобуски постојки, особено со толку многу линии (би предизвикувале застои и проблеми со вентилација). Во варијанта 1+1 тоа е веќе невозможно.. Придобивките треба да се бараат индиректно - преку можноста Рекорд да се користи исклучиво за јавен превоз како и воспоставувањето нови „експресни“ линии кои би поминувале низ тунелот (кои се крајно спорни во однос на исплатливост). Навистина е трагично што Градот ни презентира два стратешки проекти - тунел и трамвај, но не и интегрирана стратегија за справување со проблемот (која дури и е добиена во некаква форма од ИДОМ, но не се покажува). Но очигледно е дека тоа доаѓа од пристапот „кој добива што“ каде секој проект е бакалче кое треба да го добие заслужен член на партија. Ако прикажат многу бакалчиња, нема да можат да се снајдат со прераспределбата, тоа е веќе трговски центар! А за пристапот кон заштеда на инфраструктура, додека на површина се расфрлаат со бронза и гипс-картон, се чудам кога пошироката јавност ќе реагира ![]() Затоа преку форумов може да се равијат одредени решенија, но секој што бара критика преку проекти треба да знае колку непристапноста на податоците (и фактот што сите овде не го работат тоа, туку нешто друго) го прави тоа неверојатно тешко. Еве, би било добро ако некој може да ја процени цената на тунел за трамвај (широк 6м) или можеби малку поширок за низ него во почеток да сообраќаат автобусите (упс, не може - купија двокатни). И секако, колку тоа ја намалува цената на првата линија на трамвајот..
Всушност, затоа постои тој простор од 1,5м на средина кој заедно со другата лента би требал да „спаси ситуација“ - но во пракса, вака тесен тунел веднап би се затворил при било каков проблем. Решение е да се постави средна лента за итни случаи, ама како за прв тунел не би го посакал тоа. Но најголемите проблеми ќе доаѓаат од кружните текови - особено тој кај Владата. Неверојатна е одлуката сообраќајница која треба да служи за „експресно“ поврзување да се врзе на нешто што во принцип го успорува сообраќајот. Токму блокада на тој кружен тек (незгода, протести и сл.) би го затворила цел сообраќај во градот.. Edited by mladen_s - 25-Feb-2012 at 10:16 |
||
![]() |
||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
|
Одлична анализа Кловер, а за проективе на ИДОМ и градската власт
![]() Edited by tomi_z - 25-Feb-2012 at 14:03 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
http://www.ita-aites.org/ За жал токму делот на сајтот кој што се однесува најконкретно на трошоците за изградба на тунели, моментално не им функционира... Но колку што разгледав сепак има изобилство на интересни информации од секаков вид, а дел од материјалите и линковите можеби би биле корисни при повлекување на паралели со други проекти низ светот и правење на груби проценки за повеќе сценарија во Скопје.
![]() Edited by Cloverstack - 01-Mar-2012 at 13:27 |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Скопје ќе се задолжи со пет милиони евра за тунелот на Kеј Еден од капиталните ветувања на градоначалникот Kоце Трајановски, подземната сообраќајница што ќе го поврзува булеварот Kузман Јосифовски-Питу со Илинденска и Партизански одреди, ќе се гради со задолжување од околу 5 милиони евра, и тоа преку издавање обврзници. Сообраќајницата е предвидено да минува и на десниот кеј на Вардар. По усвојување на одлуката од Советот на Скопје, се очекува Градот да пристапи кон реализација на оваа намера. Со обврзниците локалната власт се задолжува кај фирми, а по одреден договорен период ги враќа со камата. Тунелот ќе биде во должина од 900 метри и со профил од 14 метри. - Овој проект е од извонредно значење за решавање на сообраќајниот метеж во градот. Со изградбата на истата ќе се овозможи директна врска меѓу источниот и западниот дел од градот, растоварување на малиот и големиот ринг, како и намалување на времето за патување и помало загадување - е објаснувањето на Градот за важноста на овој проект и причината за задолжувањето. Наспроти предлогот на градоначалникот Kоце Трајановски да ја продолжи практиката на задолжување, опозицијата смета дека е време таа да прекине. Од советничката група на СДСМ потсетија дека Градот веќе е во долгови од 16 милиони евра по разни основи, кои ќе мора да ги враќа во наредните 10 години. (Ј.И.) http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=1DB0D9D44E830A4E87129FA80C0DFE6D |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
ПОКАНА
Градот Скопје Ве поканува на потпишувањето договор со проектантската куќа ИДОМ, од Шпанија, за изработка на основен градежен проект за подземната сообраќајница од булеварот Гоце Делчев до булеварот Кузман Јосифовски Питу, што е закажано за утре /30.03.2012 година, петок/ во 11 часот во салата за состаноци до Кабинетот на Градоначалникот на Град Скопје. На потпишувањето на договорот со проектантската куќа ИДОМ ќе присуствува градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски. http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4926&mid=482&tabId=1&tabindex=0 |
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
Stom planiraat da ja unistat ovaa strana na kejot , togas sigurno i podzemnata ulicka pred gtc so treba da ja naprat ke e nadzemna .. Od druga strana go imame Arhivot i drugite cirovi taka sho tolku bese od setanjeto pokraj kej
|
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Шпанци ќе го изработуваат проектот за подземната сообраќајница
Денес беше потпишан договор меѓу Град Скопје и шпанската проектантска компанија „ИДОМ“ за изработка на проект за изградба на подземна сообраќајница во главниот град. ![]() Сообраќајницата ќе се гради од мостот „Гоце Делчев“ под кејот на реката Вардар до Народна банка на Република Македонија. На почетоткот од сообраќајницата кај мостот „Гоце Делчев“ ќе биде изграден кружен тек. Градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски истакна дека целата сообраќајница е со должина од 1300 метри. -Целокупната сообраќајница ќе изнесува 1300 метри од кои 900 ќе бидат подземја, а 400 над земја. Започнува со кружен тек кај мостот „Гоце Делчев“, потоа се движи под земја и излегува пред Транспортен центар. Спуштањето е 10 метри под земја, од кои 6,5 метри се предвидени за проток на сообраќајот, истакна Трајановски. Изработувањето на градежниот проект ќе чини 500.000 евра, а сообраќајниот проект 70.000 евра. Проектите ќе бидат изработени до ноември месец, а во декември се очекува да биде објавен тендерот за реализација. Идната пролет треба да започнат градежните активности кои што најверојатно ќе траат 3 години. Изградбата на целокупната сообраќајница ќе чини 32.000.000 евра. Хозе Алберто Фулдаин од шпанската компанија ИДОМ истакна дека ова е голем проект кој што вклучува повеќе области, како што што се геотехничко, структурно и сообраќајно инженерство. Градоначалникот Трајановски посочи дека со оваа сообраќајница значително ќе се намали сообраќајниот метеш во главниот град и истата ќе има капацитет за проток на 8.000 возила на час. Градот Скопје ќе добие уште една подземна сообраќајница на Јужниот булевар. http://kurir.mk/republika/skopje/66113-Spanci-ke-go-izrabotuvaat-proektot-za-podzemnata-soobrakajnica |
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
Spancive ne primetuvaat deka glavnata soobrakjajnica so 6 lenti e Partizanska i deka taa treba da ponira ?!!! ako samo go prat ova za pomalce da cini proektot stvarno nema smisla na tolku pari potroseni za gluposti... da recime deka ova e privremeno resenie i toa ne drzi
|
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
Nepocituvanje na GUP- ot i verojatno toj ke treba da se koregira za ova resenie ke se vnesi ! samo kaj nas ova go ima
Edited by G.I. Joe - 30-Mar-2012 at 13:22 |
||
![]() |
||
medlence ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 12-Mar-2011 Location: UK Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Не ги следам работите многу со цени за проекти, но ми се виде доста солено 570.000 ЕВРА за улица со должина од 1300 метри?
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |