build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #501 Posted: 25-Jan-2012 at 18:48
Главната причина за укинување на сообраќајот помеѓу Словенија и Италија е дефинитивно Италија! До минатата година постоеше и кушет вагон на релација Белград-Венеција-Белград.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #502 Posted: 25-Jan-2012 at 18:55
Луѓе, не е битно поради чија вина е укината линијата, само сакав да го нотирам апсурдот дека помеѓу овие 2 земји, ќе повторам, ЕУ членки, Шенген членки, еврозона членки, богати земји итн.......... нема железничка конекција во ова време и доба. 
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #503 Posted: 06-Feb-2012 at 00:51
Оваа вест не знам дали ја иаме забележано. Еве за 13 милиони евра што може да се купи...

Tri nova voza stižu iz Španije. Pogledajte kako će izgledati

Predstavnici Željezničkog prevoza Crne Gore i španske kompanije Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A. (CAF) potpisali su juče u Londonu ugovor o kupovini tri nova elektromotorna voza.

Španci će, osim vozova, po ugovoru vrijednom nešto preko 13 miliona eura, Željezničkom prevozu isporučiti i odgovarajuću dijagnostičku opremu za otkrivanje kvarova, specijalni pribor i alate, rezervne djelove, potrošni materijal i obezbijediti obuku kadrova.

“Vozovi su savremene konstrukcije, koji će u lokalnom prevozu saobraćati na relaciji Podgorica – Nikšić. Kapacitet elektromotornih vozova je 165 sjedišta, koji zajedno sa mjestima za stajanje, pomoćnim sjedištima i mjestima za invalidska kolica mogu primiti 354 putnika.

Finansijska sredstva za realizaciju ovog ugovora obezbijeđena su iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) uz garancije Vlade”, kazao je sinoć za “Vijesti” Rešad Nuhodžić, predsjednik Odbora direktora Željezničkog prevoza.

Proceduru nabavke, po pravilima EBRD-a, realizovao je tim za implementaciju projekta ŽPCG uz podršku konsultanata iz Booz&Company.

Nuhodžić kaže da je ugovoreni rok isporuke novih vozova 1. jul 2013 godine


Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #504 Posted: 06-Feb-2012 at 13:36
Меѓународниот воз Белград- Истанбул излета од шините
Понеделник, 06 Февруари 2012 12:54


Изутринава околу 2 часот и 20 минути по локално време меѓународниот патнички воз Белград-Истанбул излета од шините во близина на Свиленград во Бугарија. Причината за излетувањето е одрон од карпа кој што се наоѓал на шините.

Според гувернерката на регионот Хасково, Ирена Узунова никој од патниците не е повреден во несреќата.

Исто така таа наведе дека греењето во возот работи а патниците одбиле да бидат префрлени во блиските населени места.

Наскоро се очекува да пристигне дигалка која ќе го врати возот на шините.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #505 Posted: 09-Feb-2012 at 23:15
Дали ќе го искористиме прекинот на железничкиот сообраќај помеѓу Бугарија и Турција? Според информациите од медиумите, од 7 февруари целосно е затворена пругата од Димитровград кон турската граница поради природна катастрофа, а возовите од Софија до Истанбул нема да сообраќаат барем до март. Може ли некако товарниот железнички превоз наместо преку Ниш и Бугарија кон Турција да се пренасочи преку Македонија и Грција кон Турција?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #506 Posted: 09-Feb-2012 at 23:42
деновиве на ХРТ-1 од 10,15 до 11 часот има емисија за железници,а воглавном се дава за реставрирани парни возови(Словенија,јапонија,холандија).има што да се види-пепорачувам за гледање
Back to Top
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #507 Posted: 09-Feb-2012 at 23:57
Originally posted by BOJAN

Дали ќе го искористиме прекинот на железничкиот сообраќај помеѓу Бугарија и Турција? Според информациите од медиумите, од 7 февруари целосно е затворена пругата од Димитровград кон турската граница поради природна катастрофа, а возовите од Софија до Истанбул нема да сообраќаат барем до март. Може ли некако товарниот железнички превоз наместо преку Ниш и Бугарија кон Турција да се пренасочи преку Македонија и Грција кон Турција?
Што се случило во бугарија?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #508 Posted: 10-Feb-2012 at 00:04
Од каде информацијава дека нема да сообраќаат барем до март? Јас немам налетано на ваква вест, иако не ја исклучувам поради опсежноста на природната несреќа!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #509 Posted: 10-Feb-2012 at 01:04
Меѓународниот воз Белград-Истанбул сообраќа само до Софија, пругата е девастирана, ќе треба време за да се реконструира, претпоставувам дека истото се однесува и за возот Букурешт-Истанбул.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #510 Posted: 10-Feb-2012 at 02:23
[QUOTE=N23] Оваа вест не знам дали ја иаме забележано. Еве за 13 милиони евра што може да се купи...

Tri nova voza stižu iz Španije. Pogledajte kako će izgledati

Predstavnici Željezničkog prevoza Crne Gore i španske kompanije Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A. (CAF) potpisali su juče u Londonu ugovor o kupovini tri nova elektromotorna voza.

Španci će, osim vozova, po ugovoru vrijednom nešto preko 13 miliona eura, Željezničkom prevozu isporučiti i odgovarajuću dijagnostičku opremu za otkrivanje kvarova, specijalni pribor i alate, rezervne djelove, potrošni materijal i obezbijediti obuku kadrova.

“Vozovi su savremene konstrukcije, koji će u lokalnom prevozu saobraćati na relaciji Podgorica – Nikšić. Kapacitet elektromotornih vozova je 165 sjedišta, koji zajedno sa mjestima za stajanje, pomoćnim sjedištima i mjestima za invalidska kolica mogu primiti 354 putnika.

Finansijska sredstva za realizaciju ovog ugovora obezbijeđena su iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) uz garancije Vlade”, kazao je sinoć za “Vijesti” Rešad Nuhodžić, predsjednik Odbora direktora Željezničkog prevoza.

Proceduru nabavke, po pravilima EBRD-a, realizovao je tim za implementaciju projekta ŽPCG uz podršku konsultanata iz Booz&Company.

Nuhodžić kaže da je ugovoreni rok isporuke novih vozova 1. jul 2013 godine


Значи ептен ми е криво кога гледам како сите земји околу нас напредуваат а ние си тапкаме во место 20 годиниBash
13 милиони стварно не се премногу пари за вакви возови а мислам дека ние би можеле да си дозволиме ако не повеќе барем едно 5 комада вакви.Време е веќе да мрднеме малку и се надевам дека ќе се оствари ветувањето на Владата дека за година-две ќе пристигнат нови гарнитури.....


Edited by mr bombastic - 10-Feb-2012 at 02:25
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #511 Posted: 10-Feb-2012 at 19:08
Originally posted by SJCF

Што се случило во бугарија?

Големи поплави како цело.
Прво се скина брана и потопи цело село под вода(10 загинаха), после се скина насипа на реката Марица и таа излезна па поплави села и два града. Поплавен беше и самиот граничен премин и дел от граничниот град Свиленград. Марица стана како Дунав, па на места и поголема.




Edited by ink - 05-Mar-2012 at 01:04
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #512 Posted: 12-Feb-2012 at 01:10
Нешто од Србија...

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #513 Posted: 12-Feb-2012 at 11:23
Originally posted by Danielbtmk

Нешто од Србија...



Од поодамна ќе да ти е фотографијава, во Србија во моментов сите електрични локомотиви се унифицирани според бојата. Морам да признаам дека нивниот сегашен дизајн е многу подобар од овој на фотографијава, барем јас така мислам.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #514 Posted: 24-Feb-2012 at 01:22
EBRD finansira Železnice Srbije kreditom od 95 miliona evra

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je danas (27.1.2012) da će podržati reformu "Železnice Srbije" kreditom od 95 miliona evra za modernizaciju pruge na Koridoru 10.

Kako se navodi u saopštenju, iz kredita sa državnim garancijama finasiraće se modernizacija 14 kilometara pruge od Glavne železničke stanice u Beogradu do Resnika i još 50 kilometara pruge na ključnim sektorima Koridora 10.

Projekat će omogućiti povećanje bezbednosti, brzine kretanja vozova i pouzdanosti putničkog i teretnog saobraćaja u Srbiji.

http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/303912/EBRD-finansira-Zeleznice-Srbije-kreditom-od-95-miliona-evra

Според директорот на Српски железници, за целосна реконструкција на српскиот дел од коридорот (двоколосечни пруги со максимална брзина до 160км) ќе бидат потребни 4,6 милијарди евра. Мапа на која се гледаат делниците и цената за рекнострукција (очигледно постара проценка од онаа на директорот):

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #515 Posted: 27-Feb-2012 at 10:10
Снежното невреме во регионов буквално ги парализираше меѓународните возови помеѓу балканските држави, кои според својот состав и хигиена и досега беа општ хаос. Возот од Белград, Софија и Букурешт за Истанбул е сеуште во прекин, а српските железници отидоа чекор понапред и привремено го укинаа возот „Балкан експрес“ и на релацијата Белград-Софија-Белград, така што во моментов помеѓу двата главни града сообраќа само по 1 пар возови.

Железничкиот сообраќај од Белград за Бар е воспоставен, но српските железници привремено го укинаа утринскиот воз на релација Белград-Бар-Белград и вагоните на релација Суботица-Бар-Суботица, така што во наредниот период ќе сообраќа само вечерниот воз од 20:10 часот.

Романските железници во соработка со српските и бугарските железници привремено ги скратија меѓународните возови. Возот од Москва-Букурешт-Софија неколку дена беше скратен до градот Русе, но повторно е воспоставен редовен сообраќај по неколкудневниот прекин. Сепак, сеуште е во сила скратениот возен ред на возот Белград-Букурешт-Белград, кој изостанува на релацијата од Белград до Вршац и сообраќа на релација Вршац-Букурешт-Вршац, а до Белград се организираат автобуси за превоз на патниците.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #516 Posted: 08-Mar-2012 at 00:32









Започна да сообраќа новиот дизел моторен воз во Србија на релацијата Вршац-Белград-Вршац по подолг период од непостоење на патнички сообраќај на оваа врска. Покрај овој воз, и понатаму ќе сообраќа брзиот воз Белград-Букурешт.

Во моментов во Москва се речиси готови уште два ДМГ за Србија кои ќе започнат да сообраќаат од април оваа година. До крајот на годинава сите 12 гарнитури ќе бидат вклучени во сообраќај.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #517 Posted: 08-Mar-2012 at 00:36
Незнам зошто, но многу ми се допаѓа русково чудо. Веројатно се презаситив од презаоблените и предвидливи дизајни (иако неспорно преубави и елегантни) од стандардните западни производители на возови. 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #518 Posted: 08-Mar-2012 at 00:46
Originally posted by pbanks

Незнам зошто, но многу ми се допаѓа русково чудо. Веројатно се презаситив од презаоблените и предвидливи дизајни (иако неспорно преубави и елегантни) од стандардните западни производители на возови. 



Еве и како се склопуваат руските дизел моторни гарнитури во Метровагонмаш (фотографиите се преземени од railserbia.net, ама и они ги имаат земено од руски сајт кој објавуваше исклучиво вакви фотки ама му го заборавив името):























Како што можеш да приметиш нема некоја голема филозофија, купи делови за возот и склопи ги во фабрика. Метровагонмаш имаат неколку вакви погони, а овој мислам дека им е специјален за правење на возови стандардизирани според европските критериуми.

Фабрикава е позната по производството на метро вагони, ама и по производството на делови за војската, па вистинско чудо е како дозволиле да се фотографира во рамките на фабриката.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #519 Posted: 08-Mar-2012 at 01:04

Еве уште пар слики од првата вожња. Мене од цела гарнитура, највише мерак ми прават седиштата, едино што се малку збиени, али ваљда има можност за одвојување.

Влезниве врати се ужас.

Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #520 Posted: 08-Mar-2012 at 03:09
Originally posted by N23

Еве уште пар слики од првата вожња. Мене од цела гарнитура, највише мерак ми прават седиштата, едино што се малку збиени, али ваљда има можност за одвојување.

Влезниве врати се ужас.


Просторот меѓу едиштата е добар вака по сликиве, дури и двојно пошироки спрема италијанските регионални на пример.Исто и ова вративе некоја (Западно)Европска фора на регионални линии, најверојатно поради големи гужви(некакви ситуации како на ЖС Прилеп или ЖС Велес).
Можам да замислам кај нас какви работи би се внесувале во воз со вакви широки врати   
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.230 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.