build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 20-Jan-2012 at 16:32

Затоа и на нас пред некој ден ќе ни киднеше од Ниш. У задњиве пар месеци се поприлично редовни и нашиве и Србиве. Особено линијата Ск-Бгд имаше проблем затоа што имаше поставено нереален возен ред за пристигање.

А за ова со возов има попричина утка направено токму само во делот со тргање од Ск, можеле бар накај 3-4 кога и по нашиве пруги нема линии, бар накај Табановце, а и можеле у Србија да се укомпоноваат некако. 

Најбоља варијанта е со вечерниот од Скопје, после тоа ќе има поприлично време за цугање и после тоа правец на текмите и 11 и пол правец Ск Ја бар така ќе играм.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 20-Jan-2012 at 18:00
Originally posted by N23

Затоа и на нас пред некој ден ќе ни киднеше од Ниш. У задњиве пар месеци се поприлично редовни и нашиве и Србиве. Особено линијата Ск-Бгд имаше проблем затоа што имаше поставено нереален возен ред за пристигање.

А за ова со возов има попричина утка направено токму само во делот со тргање од Ск, можеле бар накај 3-4 кога и по нашиве пруги нема линии, бар накај Табановце, а и можеле у Србија да се укомпоноваат некако. 

Најбоља варијанта е со вечерниот од Скопје, после тоа ќе има поприлично време за цугање и после тоа правец на текмите и 11 и пол правец Ск Ја бар така ќе играм.



Журка во вечерниот воз до Белград, мала прошетка низ Белград, натпревар по ракомет и славење на победи во вечерниот воз назад кон Скопје .
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 05-Feb-2012 at 12:22
Чешки vagonweb го има објавено целиот возен ред на МЖ со приказ на составот на вагоните во возовите. Меѓународни возови: http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?zeme=MZ&kategorie=B&rok=2012 и внатрешен сообраќај: http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?zeme=MZ&kategorie=PT&rok=2012.

Многу сум заинтересиран зошто сеуште се поставени факултативни кушет вагони на релација Скопје-Сараево-Скопје и Скопје-Љубљана-Скопје. Има ли некој информации дали некогаш во последниов период биле пуштени вагони до овие градови, поточно дали постоел интерес? Ако се суди според чешкиот портал, до Битола редовно би требало да сообраќаат 6 вагони во возовите, а до Кичево, Велес и Гевгелија по 3 вагони, што е мислена именка.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 13-Feb-2012 at 15:45
ПРИВРЕМЕНО ПРЕКИНАТ ДЕЛ ОД ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ
Понеделник, 13 Февруари 2012 14:24

Поради обилните снежни врнежи кои предизвикаа повеќечасовни доцнења на возовите и неможност на одржување на турнусот на возните средства, МЖ Транспорт АД – Скопје соопшти дека не е во можност редовно да го спроведува возниот ред во железничкиот патнички сообраќај.
Од денеска привремено нема да сообраќа патничкиот воз 662 кој од Скопје за Кичево тргнува во 08:05 часот, а во повратен правец од Кичево кон Скопје привремено се укинува возот 663 кој од Кичево кон Скопје тргнува во 12:18 часот.

Покрај возот кон Кичево привремено нема да сообраќа и еден пар возови на релација Битола – Скопје – Битола („Пелагонија експрес“) кој од Битола кон Скопје тргнува во 05:30, а од Скопје кон Битола во 17:10 часот.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 13-Feb-2012 at 16:22
Originally posted by zookisk

ПРИВРЕМЕНО ПРЕКИНАТ ДЕЛ ОД ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ
Понеделник, 13 Февруари 2012 14:24

Поради обилните снежни врнежи кои предизвикаа повеќечасовни доцнења на возовите и неможност на одржување на турнусот на возните средства, МЖ Транспорт АД – Скопје соопшти дека не е во можност редовно да го спроведува возниот ред во железничкиот патнички сообраќај.
Од денеска привремено нема да сообраќа патничкиот воз 662 кој од Скопје за Кичево тргнува во 08:05 часот, а во повратен правец од Кичево кон Скопје привремено се укинува возот 663 кој од Кичево кон Скопје тргнува во 12:18 часот.

Покрај возот кон Кичево привремено нема да сообраќа и еден пар возови на релација Битола – Скопје – Битола („Пелагонија експрес“) кој од Битола кон Скопје тргнува во 05:30, а од Скопје кон Битола во 17:10 часот.


СРАМОТА!!! Наместо МЖ Транспорт да организира дополнителни возови кон Кичево, каде што имаше проблеми со патниот сообраќај, од претпријатието се решија да укинуваат возови. И порано имало вакви снегови, да не речам секоја зима, но прв пат во мојот живот слушам дека во Македонија не сообраќаат возови поради снегот, кој веќе почна и да се топи, особено кон Кичево и Битола, ајде да речеме снежните наноси кон Кочани можат да направат проблеми.


Јас мислам дека ова намерно се прави од страна на директорите во железница, т.е. снегот е погоден оправдување за да се укинуваат возови, а особено на релацијата кон Кичево, на кого очигледно е дека некому му смета што воопшто има возови натаму. Кој гарантира дека ова „привремено не сообраќаат“ нема да трае до крајот на возниот ред?


Можеби грешам и не сум во право, ама снегот ќе помине за 2-3 дена и ќе видиме што се случува: дали навистина снегот ја блокирал работата и локомотивите не можат да се оспособат(иако електричните локомотиви не возат кон овие градови, пантографот не може да им замрзне ним), дали има голем недостаток на вагони и исправни локомотиви(за што подолго време се говори низ јавноста и овде на форум) или пак се работи за нечии интереси, за одредени автотранспортни претпријатија(читај Симекс и Транскоп) или пак желбата на директорот да си пушти регионален воз помеѓу Прилеп и Битола, кој очигледно е главното достигнување за кое се бори периодов. Многу брзо ќе се знае што е работата!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 13-Feb-2012 at 16:45
Денеска ниту еден автобус од Охрид и Струга не стигна до Кичево, Симекс возат 2-3 тргнувања дневно од Кичево за Скопје и Транскоп еднаш.
И овие јакиве менаџери уште го укинаа возот.Изгледа не сме сите уште во 21-ви век.Уште поинтересно едната останата линија од Скопје е во 3 навечер.Немаме ние навика за вечерни патувања, а и со оглед на трасата не е баш безбедна линија за ова време.

А постојат луѓе со неодложни патувања!Неозбилно и без оправдување!
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 14-Feb-2012 at 23:49
Мое дело , што мислите?


Edited by stratus - 15-Feb-2012 at 23:29
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 15-Feb-2012 at 00:54
Браво за мапава Стратус, ако добро се сеќавам, ова е прво вакво дело, а МЖ Транспорт треба да се огледаат од тебе. Единствено што би направил по ова, е веќе означените линии би ги дуплирал со бројот на возови што сообраќаат кон секоја дестинација.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 15-Feb-2012 at 09:06
Одлично изгледа, можеш да пробаш и со други ротации, мислам дека би добил уште подобра претстава, а можеш и да го претставиш железничкиот полу-прстен на Скопје (ако тоа вопшто прави разлика). Не знам дали има некаква методологија за цената на билетот кој би можела да се претстави врз картава?

И само една замерка - бидејќи се работи за мапа-дијаграм, не знам дали има поента да ставаш ознака за север и размерник?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 16-Feb-2012 at 17:14
Originally posted by stratus

Мое дело , што мислите?


Супер е   Applause

Едно прашање - зошто обичните возови Скопје-Битола и Скопје-Кочани не застануваат на истите станици помеѓу Скопје и Велес, како што застануваат возовите Скопје-Велес и Скопје-Гевгелија?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 16-Feb-2012 at 18:11
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by stratus

Мое дело , што мислите?
Супер е   ApplauseЕдно прашање - зошто обичните возови Скопје-Битола и Скопје-Кочани не застануваат на истите станици помеѓу Скопје и Велес, како што застануваат возовите Скопје-Велес и Скопје-Гевгелија?


Помеѓу Скопје и Велес не постојат само железнички станици, туку и објекти кои служат исклучиво за разминување на возови. Не се сеќавам кој термин железничарите го употребуваат за овие објекти, но мислам дека Кадина Река и Јане Сандански се пример за железнички објекти кои служат за разминување на возовите, бидејќи кај нас постои единствено едноколосечна пруга.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 16-Feb-2012 at 20:54
Originally posted by stratus

Мое дело , што мислите?

Професионално изработено, секоја чест. Би можел да им го испратиш на МЖ.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 16-Feb-2012 at 23:19
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Cloverstack


Originally posted by stratus

Мое дело , што мислите?
Супер е   ApplauseЕдно прашање - зошто обичните возови Скопје-Битола и Скопје-Кочани не застануваат на истите станици помеѓу Скопје и Велес, како што застануваат возовите Скопје-Велес и Скопје-Гевгелија?


Помеѓу Скопје и Велес не постојат само железнички станици, туку и објекти кои служат исклучиво за разминување на возови. Не се сеќавам кој термин железничарите го употребуваат за овие објекти, но мислам дека Кадина Река и Јане Сандански се пример за железнички објекти кои служат за разминување на возовите, бидејќи кај нас постои единствено едноколосечна пруга.

ЖС „Кадина Река“
Од Википедија, слободната енциклопедија

Железничката станица „Кадина Река“ е железничка станица во Република Македонија која се наоѓа на пругата Скопје - Велес, односно на меѓународниот железнички коридор 10 на линијата Скопје - Гевгелија - Солун. Таа е 5. станица и 8. постојка на овие пруги. Железничката станица Кадина Река е сместена непосредно на десниот брег на реката Вардар, веднаш по утоката на Кадина Река во Вардар. Нејзината оддалеченост од главната станица во Скопје изнесува 30,2 километри[1].
Станицата Кадина Река има функција на железничка раскрсница (разминувачница) и на неа се наоѓаат три електрифицирани колосеци

А за дијаграмот
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 17-Feb-2012 at 18:21
Не се вика ниту раскрсница ниту разминувачница туку вкрстосница (укрсница)...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 19-Feb-2012 at 02:16
Снежното невреме помина, ако смеам да забележам, сеуште нема никакви најави кога ќе се вратат укинатите возови за Битола и Кичево.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 23-Feb-2012 at 14:57
Од утре ќе сообраќаат возовите кон Кичево и Битола

Со нормализирање на временските услови МЖ Транспорт АД – Скопје од утре ќе ги врати во редовен сообраќај првремено укинатите возови кон Битола и Кичево.

Како што соопшти компанијата „Пелагонија – експрес“, утре во 8:05 часот ќе тргне возот кон Кичево, а од Кичево кон Скопје ќе појде во 12:18 часот.

Што се однесува до Првото тргнување на „Пелагонија – експрес“ од Скопје кон Битола е утре во 17:10 часот. Од Битола кон Скопје возот ќе тргне наредниот ден односно во сабота во 5:30 часот.


Izvor: Kurir, http://kurir.mk/makedonija/vesti/61910-Od-utre-ke-soobrakaat-vozovite-kon-Kicevo-i-Bitola
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 22-Mar-2012 at 00:34
Ако ова се оствари, тогаш навистина ќе имаме заживување на локалниот железнички сообраќај и низ Македонија, Прилеп-Битола и Велес-Штип како нови релации, само мислам дека е штета што никој не ја испланирале и Битола-Кочани-Битола, линијата исток-запад може исто да им донесе патници. Еве извадок од интервјуто на директорот на МЖ Транспорт за месечниот магазин „Деница“:

Во текот на оваа година, до лето, планираме пуштање на две нови локални линии. Првата на релацијата Прилеп – Битола и втората на релацијата Велес – Штип. Анализите ја покажаа потребата од овие линии, бидејќи има многу средношколци, студенти и работници, кои секојдневно патуваат на овие релации. Ќе оспособиме две дизел гарнитури (шпански возови со по 150 седишта), кои ќе сообраќаат на овие релации. Инаку идната година се навршуваат 140 години од пуштањето на првиот воз на релацијата Солун – Велес. Ние ќе славиме јубилеј, рече директорот Оливер Деркоски.


Целото интервју („ШПАНСКИ“ – ДИЗЕЛ ВОЗОВИ ЌЕ ГИ ВРАТАТ „МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ“ НА ВИСТИНСКИОТ КОЛОСЕК) можете да го прочитате на линков: http://www.denicamk.com/index.php?option=com_content&view=article&id=199&catid=199&Itemid=160


Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 22-Mar-2012 at 17:28


Интересно би било да постои линија Кочани - Битола, но тоа веќе би била IC линија, а не IR. Сепак, добро би било линијата да биде Велес - Кочани, а Прилеп - Битола во иднина да се продолжи до инд. зона Жабени (за Лерин веројатно би биле потребни други услови)..

Мислам дека главниот проблем е нагибот кон Богомила, кој можеби троши многу повеќе гориво. Но, мислам дека „шпанциве“ немаат проблем со тој наклон? Сеапк останува фактот дека така долга линија би создавала проблеми и големи доцнења, барем со оглед на сегашните услови.

Но еве еден интересен момент: на станицата Велес би се одвивала промена на страната, па не знам што ова значи во поглед на гарнитурите?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 22-Mar-2012 at 21:48
Може да биде темпирана линијата така што да има 30 минути меѓу возовите од Велес за Штип/Кочани и Неготино/Демир Капија/Гевгелија. Со сегашните возни редови, имаше еден дневно со погодно време за чекање во Велес за продолжување кон Штип/Кочани, но за Гевгелија ако не се лажам, малку беше терсене. Не мислам дека има потреба од директен воз.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 24-Mar-2012 at 18:32
Гледам дека има најави за локален сообраќај на пругите Прилеп-Битола-Прилеп и Велес-Штип-Велес од директорот на МЖ-Транспорт, а многу е веројатно дека ќе видиме такво нешто во брзо време, па јас би дал неколку предлози:

1. Една дизел маневарка заедно со 1 или 2 вагони да се стационира во Битола како резерва на дизел моторната гарнитура. Ова го кажувам, за ако излезе од сообраќај(не би сакал) истата, да има возен парк кој би можел да се активира за да се одржува возот помеѓу Прилеп и Битола;
2. Најавените возови помеѓу Велес и Штип да се продолжат до Кочани, мислам дека ова би била идеална комбинација за оние што студираат и работат на оваа релација, друга работа е што железничката станица во Штип е многу далеку од градот, тоа би било демотивирачки фактор.
3. Возот да се прилагоди пред се` на барањата за превоз на патници од Велес, бидејќи мора да признаам дека висока култура за патување со воз од Штип и Кочани нема, а и во Штип како студентски град треба повеќе да пристигнуваат, отколку да поаѓаат патници.
4. ВИСТИНСКО ПРОМАШУВАЊЕ ќе биде ако не се усклади барем едно поаѓање на возовите дневно од Велес или од Кочани со возовите Скопје-Велес. Јас лично ваков предлог на возен ред би предложил:
Велес-Кочани 5:10(пoаѓање), 8:06 (пристигнување во Кочани), 10:20 (поаѓање), 12:04 (пристигнување во Кочани);
Кочани-Велес 8:20 (поаѓање), 10:10 (пристигнување во Велес), 17:05 (поаѓање), 19:05 (пристигнување во Велес), се разбира треба да се пресмета вкупното време заедно со намирувањето на гориво за гарнитурата, но и разминувањето со возот Скопје-Кочани-Скопје.

На овој начин би можело оние кои патуваат од Скопје со возот од 9:00 часот да преседнат во возот Велес-Кочани и обратно оние кои патуваат од Кочани ќе можат да преседнат во возот од Велес за Скопје од 19:15 часот.




Edited by BOJAN - 24-Mar-2012 at 18:35
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.570 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.