build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 06-Jul-2008 at 17:41
Крајот го краси делото. А крајот е усран. Јас сум ипак да се пушти цела комплет, башка кој министер ќе сече лента на полуготов проект. Подобро да се почека да биде готово све и нормално, да се убрзаат работите.

Edited by lslcrew - 06-Jul-2008 at 17:42
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 06-Jul-2008 at 17:47
Еве најдов нешто но мислам дека читав друга објава каде ова беше претставено малку посликовито. Сепак... BashBashBashBash Фазното пуштање во употреба е убаво најавено. BTW веќе го пробиле и рокот кој се споменува во првата реченица.

Од Шпиц 12.06.2008 линк

Обиколницата ќе го промени Скопје

Маја МИХАЈЛОВСКА

За влез и за излез од главниот град, за две недели возачите ќе може да ја користат втората делница од скопската обиколницата од Оризари до Сарај во должина од речиси 12 километри, информираат од Фондот за патишта. Овој патен правец е замена за сообраќајниот хаос преку населбата Ѓорче Петров. До него ќе може да се пристапи преку шест нови клучки, кај Оризари, Стенковец, Орман, Стопански Двор и кај Сарај.
Анализите покажале дека обиколницата ќе го намали транзитниот сообраќај низ Скопје до 30 отсто, а со тоа ќе се намалат и количествата издувни гасови во градот. Сепак, од Фондот велат дека нема да го забранат поминувањето на товарни возила низ Скопје.
Обиколницата е нешто подолга од 26 километри има четири ленти и широка е околу 27 метри. Автопатот ќе биде осветлен и од Водно ќе се гледа како полукружен златен прстен на Скопје. Максимална дозволена брзина ќе биде 120 километри на час.
Првата делница, на потегот од Хиподром до Оризари, во должина од околу 15 километри, ќе се отвори за сообраќај кон средината на летото. Во овој дел се уште се решаваат имотно-правните односи со земјиштето, но од Фондот тврдат дека ќе бидат решени во најбрз рок и дека нема да се одолжува финализацијата на капиталниот проект вреден над 80 милиони евра.
Долж обиколницата има вкупно девет пристапни патишта по кои ќе се одвива сообраќајот меѓу скопските населби близу автопатот
и кон Велес и Куманово на исток и Тетово кон запад. Тоа се клучките кај
Хиподром, Ченто, Стајковци, Бутел, Оризари, Стенковец, Орман, Стопански Двор и кај Сарај. Хиподром, Стајковци и Сарај се во финална фаза, а останатите шест се завршени. Од Фондот велат дека останува да се постават и проѕирни ѕидови за заштита од бучава и заштитен премаз од корозија на бетонските делови.
- Сообраќајот долж северната обиколница на Скопје во корен ќе ја измени состојбата со сообраќајот во метрополата. Треба да го преземе транзитниот сообраќај исток - запад, но и транзитниот сообраќај кон Косово. Сега тој се одвива низ центарот на градот и сведоци сме на сообраќајните метежи и заглавувања заради тешките товарни камиони - вели Катерина Пановска- Илиевска од Фондот за патишта.

Патарините немаат смисла

Доколку се воведат патарини, тие ќе го уништат целиот концепт зашто се градеше обиколницата. Тешките товарни камиони за да ги одбегнат трошоците и понатаму би поминувале низ срцето на Скопје, смета Зоран Дамјановски, сообраќаен експерт од Градот Скопје.
Во Фондот уште размислуваат дали да постават патарини на обиколницата. Според нив, поверојатно е дека ќе нема патарини, од едноставна причина што деветте пристапни патишта технички го оневозможуваат тоа.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 06-Jul-2008 at 17:53
Сарај-Стенковец или цел западен сегмент Сарај-Оризари, нема да бидат искористени ни со 10% од тоа што би се постигнало со пуштање на комплетната обиколница. Подобро нека не прават такви театри!

А и за друга работа да искоментирам - градба на градски сообраќајници поврзани со обиколницава. Поврзувањето на клучката кај Лепенец и клучката кај Бутел со зацртаните сообраќајници којзнае кога ќе го дочекаме... Клучката кај Стопански Двор пак ќе биде поврзана, но со некакво мизерно патче... А сето ова требаше да биде исто готово до сега...

Bash


Edited by Cloverstack - 06-Jul-2008 at 18:06
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 07-Jul-2008 at 22:47


Еве уште една потврда за театарот кој следува. Bash Ваков развој на настаните создава услови случајот фарма Белимбегово да добие антологиски размери како куќата на Водњанска Bash

Завршена изградбата на скопската заобиколница

Скопската заобиколница кон крајот на месецот се очекува да биде пуштена во употреба. Градежните работи привршуваат. Проблем засега се само високите температури, бидејќи работниците по цел ден се на сонце.

„И сабота и недела не тераат на работа, по цел ден на вруќинава. Оваа делница е наша, ова е се наш пат, оди до Оризари, скоро до Шутка“, рекоа работниците.

Во фондот за патиштата изјавија дека сите градежни работи се завршени и дека треба да се средат уште административните. Сепак, немаа конкретен одговор од кога скопската заобиколница ќе започне и официјално да функционира.

И покрај предупредувачкиот знак, многумина од возачите на свој ризик веќе ја користат заобиколницата. Неодамна, тврдат градежните работници, за малку бил избегнат голем несреќен случај.

Скопската заобиколница најверојатно ќе го растерети главниот град на републикава. Се очекува сите камиони, шлепери, цистерни да го избегнуваат центарот на Скопје, да ја користат заобиколницата.

Најверојатно решени се и проблемите со жителите од околните села низ кои поминува патот. Тие бараа поместување околу 300 метри над селата. Поставена е и заштитата од бучавата која би се создавала со сообраќајот.

Проектот заобиколница околу Скопје чини 60 милиона евра. Се гради веќе четири години.



http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=95038
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 08-Jul-2008 at 00:36
Originally posted by pbanks



Еве уште една потврда за театарот кој следува. Bash Ваков развој на настаните создава услови случајот фарма Белимбегово да добие антологиски размери како куќата на Водњанска Bash


Абе какво Белимбегово, фармата во прашање е на излезот од Сингелич накај Арачиново. Си ги помешал фармите друже LOL
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 08-Jul-2008 at 00:46
Иначе у текстот ни трага од некаква информација дека фали сегмент од обиколкницата... Обиколницата била готова... Јухууууу!

А ете сега и најнова и апсолутно најнереална наводна цена - 60 милиони евра...

„Браво“ за новинарот! Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 08-Jul-2008 at 00:57
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 08-Jul-2008 at 10:06
kamoli neka e gotovaLaugh
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 13-Jul-2008 at 15:25
Еве неколку слики од сигнализацијата на M3 при вкрстувањето со обиколницата (ваљда е тоа клучка Стенковец?)

1

2

3

4

5

6 Дел од новиот лепотан



Edited by pbanks - 13-Jul-2008 at 15:29
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 13-Jul-2008 at 16:21
Зашто малце не ми се логични знациве. Ај на гоогле еартх одбележи ги локациите на знациве.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 13-Jul-2008 at 16:23
Originally posted by lslcrew

Зашто малце не ми се логични знациве. Ај на гоогле еартх одбележи ги локациите на знациве.


Нема што да се обележува сите се пред клучката стенковец сликани и од страната кон Приштина и од страната кон Скопје
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 13-Jul-2008 at 16:27
Па еве да речеме првата слика. Треба да е од пр кон ск. Тогаш нема логика ох и те да се лево, а ку и ве да се десно.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 13-Jul-2008 at 16:29
Originally posted by lslcrew

Па еве да речеме првата слика. Треба да е од пр кон ск. Тогаш нема логика ох и те да се лево, а ку и ве да се десно.


Има... погледни ја клучката на Google Earth онаа веднаш до аеродромот Стенковец.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 13-Jul-2008 at 16:35
RunawayCrazy

п.с Сметам дека требаше оваа клучка комплетно да биде изведена, а не вака половично, па после да се јават проблеми кога ќе се гради автопат за приштина.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 13-Jul-2008 at 16:37
Originally posted by lslcrew

RunawayCrazy

п.с Сметам дека требаше оваа клучка комплетно да биде изведена, а не вака половично, па после да се јават проблеми кога ќе се гради автопат за приштина.


Да без врска е... кога ќе се гради автопатот ќе треба и нова клучка т.е. истава да претрпи сериозни модификации.

Но најголема утка на обиколницава е што немаа приклучка од Скопје кон обиколницата во источниот дел (кон почетокот на обиколницата фактички). Стварно не ми е јасно со кој памет го смислиа така.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 13-Jul-2008 at 16:40
О боже, па овие ја заебале сигнализацијата...

Wallbash Wallbash Wallbash Wallbash Wallbash

Од кога тоа накај Приштина се оди по М-1 ?
Како може по М-3 да се стигне до Тетово и Охрид ?
М-1 никогаш, а со изградбата на обиколницава ни Е65 веќе не влегува во Скопје...
Ниту пак М-1 е дел од обиколницата...

А ако не ги знаат патиштава, барем да употребеле малку логика, па од иста клучка да не можеш да се упатиш по еден М-1 кој оди на правец Скопје-Блаце и по „друг“ М-1 кој оди преку обиколницата накај Велес и Куманово...

За фактот што Е-мрежата стандардно се одбележува без цртичка (правилно би било Е65, а не Е-65 како што стои на овие патокази), можеби и не вреди да се збори при вакви други крупни грешки. А за тоа дали нашата М-мрежа се бележи со или без цртичка, прашање е дали е воопшто регулирано, а и што ќе ни е да се замараме со „ситници“ како стандардизација на патната сигнализација... Па секој патоказ ќе си го направиме уникатен...

Ohno




Мада ни ова не е некое изнендаување, сепак ние сме земја каде латиничната верзија за Атина на нашите патокази фигурира во 4 форми (од кои две се единствено плод на нечија инвентивност во „преводот“)

Atina
Athina
Athens
Athena

Nuts Nuts Nuts


Edited by Cloverstack - 13-Jul-2008 at 21:51
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 13-Jul-2008 at 16:45
може требаше недвозникот да се направи дупло поширок па да нема модификации, ама скржавиот дупло плаќа, па после (не е којзане колку после) ќе треба нови труби. А за источниот дел и јас мислев како тебе па после видов дека и не е толку потребно пошто мислам дека властите имаат тенденција сообраќајот кон стајковски и другите околни села тука да иде преку вантрешната градска мрежа, а не преку автопат. А од друга страна па, и не е некоја толку скапа инвестиција за да се иде на сегашното решение. Кловер е многу разочаран . А да ти кажам може и требаше да се направи пошто сега према стајковци и нема некој којзнае кокав сообраќај, ама во иднина кога ќе се насадат фабрики, магацини и хипермаркети, нема да биде така лено шлепер да се пронтне преку стајковци. Сега како импровизаторско решение може да идеме до прва клучка према куманово, па оп назад.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 13-Jul-2008 at 16:48
Originally posted by lslcrew

може требаше недвозникот да се направи дупло поширок па да нема модификации, ама скржавиот дупло плаќа, па после (не е којзане колку после) ќе треба нови труби. А за источниот дел и јас мислев како тебе па после видов дека и не е толку потребно пошто мислам дека властите имаат тенденција сообраќајот кон стајковски и другите околни села тука да иде преку вантрешната градска мрежа, а не преку автопат. А од друга страна па, и не е некоја толку скапа инвестиција за да се иде на сегашното решение. Кловер е многу разочаран . А да ти кажам може и требаше да се направи пошто сега према стајковци и нема некој којзнае кокав сообраќај, ама во иднина кога ќе се насадат фабрики, магацини и хипермаркети, нема да биде така лено шлепер да се пронтне преку стајковци. Сега како импровизаторско решение може да идеме до прва клучка према куманово, па оп назад.


Дефинитивно е голем пропуст. Па не е тоа нешто скапо, што повеќе е прилично логично и стандардно при изведба на ваков објект. И во моментов ќе има голема потреба за таков излез а да не зборувам за во иднина.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 13-Jul-2008 at 16:56
Дечки, за модификација на клучката во целосна детелинка нема да треба голема инвестиција, само доградба, без скоро воопшто да се чепка веќе изграденото. Ако загледате повнимателно, ќе приметите дека едната петелка е точно поширока колку за да се протнат уште три ленти низ клучката (во правец север-југ) и се да биде идеално симетрично.
Ама поразително што кај нас се се прави со ваков менталитет - половично... Па каква им е таа дрскост да најавуваат автопат Скопје-Приштина во најскоро време, а ваму клучката ја направиле како да тој автопат нема да се гради барем во наредните 20 години... Плус тоа клучкава во сегашнава форма и сама по себе ќе биде проблем ради неденивелираните вкрстувања, без воопшто да го земаме во предвид идниот автопат накај Приштина.

ЛСЛ, муабетот со Стајковци воопшто не ти држи. Зошто побогу властите би имале тенденција да го насочат преку градската мрежа?!?!?


Edited by Cloverstack - 13-Jul-2008 at 16:59
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 13-Jul-2008 at 16:57
Незнам дали сум во право, но мислам дека обиколницата и патот кон приштина ќе наметната итна потреба од изградба на клучката момин поток. Доколку иде под концесија патот за приштина, тогаш можеби и оваа клучка треба да се вклучи како дел од патот, па да треба концесионерот задолжително да ја изгради.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 13-Jul-2008 at 17:01


Не само Момин Поток туку и вкрстувањето со бул. Словенија
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.