![]() |
![]() |
![]() |
Скопска обиколница [A2/A4] |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 24> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Крајот го краси делото. А крајот е усран. Јас сум ипак да се пушти цела комплет, башка кој министер ќе сече лента на полуготов проект. Подобро да се почека да биде готово све и нормално, да се убрзаат работите.
Edited by lslcrew - 06-Jul-2008 at 17:42 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Еве најдов нешто но мислам дека читав друга објава каде ова беше претставено малку посликовито. Сепак...
![]() ![]() ![]() ![]() Од Шпиц 12.06.2008 линк
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Сарај-Стенковец или цел западен сегмент Сарај-Оризари, нема да бидат искористени ни со 10% од тоа што би се постигнало со пуштање на комплетната обиколница. Подобро нека не прават такви театри!
А и за друга работа да искоментирам - градба на градски сообраќајници поврзани со обиколницава. Поврзувањето на клучката кај Лепенец и клучката кај Бутел со зацртаните сообраќајници којзнае кога ќе го дочекаме... Клучката кај Стопански Двор пак ќе биде поврзана, но со некакво мизерно патче... А сето ова требаше да биде исто готово до сега... ![]() Edited by Cloverstack - 06-Jul-2008 at 18:06 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Еве уште една потврда за театарот кој следува. ![]() ![]()
http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=95038 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Абе какво Белимбегово, фармата во прашање е на излезот од Сингелич накај Арачиново. Си ги помешал фармите друже ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Иначе у текстот ни трага од некаква информација дека фали сегмент од обиколкницата... Обиколницата била готова... Јухууууу!
А ете сега и најнова и апсолутно најнереална наводна цена - 60 милиони евра... „Браво“ за новинарот! ![]() Edited by Cloverstack - 08-Jul-2008 at 00:57 |
|
![]() |
|
GreatMakedon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
![]() ![]() |
kamoli neka e gotova
![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Еве неколку слики од сигнализацијата на M3 при вкрстувањето со обиколницата (ваљда е тоа клучка Стенковец?)
1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 Дел од новиот лепотан ![]() ![]() Edited by pbanks - 13-Jul-2008 at 15:29 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Зашто малце не ми се логични знациве. Ај на гоогле еартх одбележи ги локациите на знациве.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Нема што да се обележува сите се пред клучката стенковец сликани и од страната кон Приштина и од страната кон Скопје |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Па еве да речеме првата слика. Треба да е од пр кон ск. Тогаш нема логика ох и те да се лево, а ку и ве да се десно.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Има... погледни ја клучката на Google Earth онаа веднаш до аеродромот Стенковец. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() ![]() п.с Сметам дека требаше оваа клучка комплетно да биде изведена, а не вака половично, па после да се јават проблеми кога ќе се гради автопат за приштина. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Да без врска е... кога ќе се гради автопатот ќе треба и нова клучка т.е. истава да претрпи сериозни модификации. Но најголема утка на обиколницава е што немаа приклучка од Скопје кон обиколницата во источниот дел (кон почетокот на обиколницата фактички). Стварно не ми е јасно со кој памет го смислиа така. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
О боже, па овие ја заебале сигнализацијата...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Од кога тоа накај Приштина се оди по М-1 ? Како може по М-3 да се стигне до Тетово и Охрид ? М-1 никогаш, а со изградбата на обиколницава ни Е65 веќе не влегува во Скопје... Ниту пак М-1 е дел од обиколницата... А ако не ги знаат патиштава, барем да употребеле малку логика, па од иста клучка да не можеш да се упатиш по еден М-1 кој оди на правец Скопје-Блаце и по „друг“ М-1 кој оди преку обиколницата накај Велес и Куманово... За фактот што Е-мрежата стандардно се одбележува без цртичка (правилно би било Е65, а не Е-65 како што стои на овие патокази), можеби и не вреди да се збори при вакви други крупни грешки. А за тоа дали нашата М-мрежа се бележи со или без цртичка, прашање е дали е воопшто регулирано, а и што ќе ни е да се замараме со „ситници“ како стандардизација на патната сигнализација... Па секој патоказ ќе си го направиме уникатен... ![]() Мада ни ова не е некое изнендаување, сепак ние сме земја каде латиничната верзија за Атина на нашите патокази фигурира во 4 форми (од кои две се единствено плод на нечија инвентивност во „преводот“) Atina Athina Athens Athena ![]() ![]() ![]() Edited by Cloverstack - 13-Jul-2008 at 21:51 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
може требаше недвозникот да се направи дупло поширок па да нема модификации, ама скржавиот дупло плаќа, па после (не е којзане колку после) ќе треба нови труби. А за источниот дел и јас мислев како тебе па после видов дека и не е толку потребно пошто мислам дека властите имаат тенденција сообраќајот кон стајковски и другите околни села тука да иде преку вантрешната градска мрежа, а не преку автопат. А од друга страна па, и не е некоја толку скапа инвестиција за да се иде на сегашното решение. Кловер е многу разочаран
![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Дефинитивно е голем пропуст. Па не е тоа нешто скапо, што повеќе е прилично логично и стандардно при изведба на ваков објект. И во моментов ќе има голема потреба за таков излез а да не зборувам за во иднина. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Дечки, за модификација на клучката во целосна детелинка нема да треба голема инвестиција, само доградба, без скоро воопшто да се чепка веќе изграденото. Ако загледате повнимателно, ќе приметите дека едната петелка е точно поширока колку за да се протнат уште три ленти низ клучката (во правец север-југ) и се да биде идеално симетрично.
Ама поразително што кај нас се се прави со ваков менталитет - половично... Па каква им е таа дрскост да најавуваат автопат Скопје-Приштина во најскоро време, а ваму клучката ја направиле како да тој автопат нема да се гради барем во наредните 20 години... Плус тоа клучкава во сегашнава форма и сама по себе ќе биде проблем ради неденивелираните вкрстувања, без воопшто да го земаме во предвид идниот автопат накај Приштина. ЛСЛ, муабетот со Стајковци воопшто не ти држи. Зошто побогу властите би имале тенденција да го насочат преку градската мрежа?!?!? Edited by Cloverstack - 13-Jul-2008 at 16:59 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Незнам дали сум во право, но мислам дека обиколницата и патот кон приштина ќе наметната итна потреба од изградба на клучката момин поток. Доколку иде под концесија патот за приштина, тогаш можеби и оваа клучка треба да се вклучи како дел од патот, па да треба концесионерот задолжително да ја изгради.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Не само Момин Поток туку и вкрстувањето со бул. Словенија |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |