build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 02-Nov-2011 at 18:25
Деновиве забрзано се работи на изградба на велосипедската патека од левата страна на Вардар на потегот од мостот Гоце Делчев до Александар Палас. Поставено и веќе вклучено е осветлувањето, а во моментов се асфалтира патеката на потегот кај Александар Палас. Асфалтот на поголем дел од патеката е поставен, само не ми е јасно дали ќе градат мост или пак ќе се затрупува каналот што се наоѓа кај кајакарската патека?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 02-Nov-2011 at 23:09
Се сомневам дека било помислувано на изградба на мост, прескапо е и реално нерационално за таа локација. Веројатно ќе направат испуст и ќе насипат земја.
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 07-Nov-2011 at 14:11
]



Edited by BOJAN - 04-Apr-2012 at 18:09
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 12-Nov-2011 at 19:22


И старите патеки се прикрпени со цемент.












Edited by Superman - 12-Nov-2011 at 19:27
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 13-Nov-2011 at 20:10
колку убав спортско рекреативен потенцијал има левата страна на Вардар, штета што сеуште е запуштена во најголема мера
следна логична инвестиција би требало да биде реновација на пешачката патека, урбана опрема и враќање на осветлувањето Thumbs%20Up
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 13-Nov-2011 at 21:46

Previous

Осветлување се постави пред некаде 3-4 месеци, ама се додека во вторник и петок во непосредна близина се поставува "пазарот" нема да има ништо од идентично заживување како со другата страна. 

Иначе браво за идејава да се постави патека и од оваа страна, можда конечно ќе се направи поделба на оние што стварно сакаат да возат точак и на оние што дошле возењето да им е попатна ствар.

Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 13-Nov-2011 at 21:57
Originally posted by N23

Иначе браво за идејава да се постави патека и од оваа страна, можда конечно ќе се направи поделба на оние што стварно сакаат да возат точак и на оние што дошле возењето да им е попатна ствар.



Браво и од мене за идејата...не знам на кои мислиш дека им е попатна ствар, ама може стварно треба да се забрани нешто, само не знам што попрво: лудачки возење во стилот на финиш на етапа на тур д'франс, возење скутери и други моторизирани возила на 2(некогаш и на 4 тркала), трчање на стаза, ролање, одење по истата или не знам што...често одам на кеј и приметувам дека никој не се однесува коректно...уште ме чуди што носат и мали деца да се учат да ролаат таму - луда работа...ако не се воведе некој што ќе прави ред, џабе е и Вардар да го исушат, пак ќе биде тесно...
Може и нема многу врска со велосипедскава, ама тоа што тревата се остава на милост на Господ воопшто не е за поздрав...толку ли е многу тешко да се пуштаат екипи барем еднаш во месецот да подсредат малку (косење, собирање ѓубре исл.)?!?
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 13-Nov-2011 at 22:00
Originally posted by Dave Gahan

Originally posted by N23

Иначе браво за идејава да се постави патека и од оваа страна, можда конечно ќе се направи поделба на оние што стварно сакаат да возат точак и на оние што дошле возењето да им е попатна ствар.



Браво и од мене за идејата...не знам на кои мислиш дека им е попатна ствар, ама може стварно треба да се забрани нешто, само не знам што попрво: лудачки возење во стилот на финиш на етапа на тур д'франс, возење скутери и други моторизирани возила на 2(некогаш и на 4 тркала), трчање на стаза, ролање, одење по истата или не знам што...често одам на кеј и приметувам дека никој не се однесува коректно...уште ме чуди што носат и мали деца да се учат да ролаат таму - луда работа...ако не се воведе некој што ќе прави ред, џабе е и Вардар да го исушат, пак ќе биде тесно...
Може и нема многу врска со велосипедскава, ама тоа што тревата се остава на милост на Господ воопшто не е за поздрав...толку ли е многу тешко да се пуштаат екипи барем еднаш во месецот да подсредат малку (косење, собирање ѓубре исл.)?!?
одржување, што беше тоа??? Big%20smile
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 13-Nov-2011 at 22:15
 
Originally posted by Dave Gahan

Браво и од мене за идејата...не знам на кои мислиш дека им е попатна ствар, ама може стварно треба да се забрани нешто, само не знам што попрво: лудачки возење во стилот на финиш на етапа на тур д'франс, возење скутери и други моторизирани возила на 2(некогаш и на 4 тркала), трчање на стаза, ролање, одење по истата   или не знам што...често одам на кеј и приметувам дека никој не се однесува коректно...уште ме чуди што носат и мали деца да се учат да ролаат таму - луда работа...ако не се воведе некој што ќе прави ред, џабе е и Вардар да го исушат, пак ќе биде тесно...

Може и нема многу врска со велосипедскава, ама тоа што тревата се остава на милост на Господ воопшто не е за поздрав...толку ли е многу тешко да се пуштаат екипи барем еднаш во месецот да подсредат малку (косење, собирање ѓубре исл.)?!?

Па у стил да застанат на сред патека да си помуабетат, позери кои ги влечат точаците само за да гледаат "згодни" цури, луѓе што трчаат (е ова највише ме напиња) а имаат каква таква патека од страна и баш тие што мислат дека се на Тур или Џиро.

Back to Top
janakija View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 29-Mar-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote janakija Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 28-Dec-2011 at 10:45
Се сеќава ли некој чие беше идејното решение за првиот дел од велосипедската патека на кејот на Вардар која ако не грешам беше направена во времето на Пенов? Ми треба името на архитектката (мислам дека беше девојка)  
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 29-Dec-2011 at 16:26
Originally posted by janakija

Се сеќава ли некој чие беше идејното решение за првиот дел од
велосипедската патека на кејот на Вардар која ако не грешам беше
направена во времето на Пенов? Ми треба името на архитектката (мислам
дека беше девојка)  





Можеби би ти помогнале за името на архитектката ако им се обратиш на „Екосвест“ или „Проактива“, они не беа директно вклучени во изградбата, но можеби имаат подетални информации по ова прашање.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 17-Feb-2012 at 11:00
Електрични велосипеди кои работат на полнење на батеријата:







Повеќе информации за нивните технички карактеристики на: http://www.aresesolutions.com/Electrical%20Vehicles%20mk.html
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 13-Mar-2012 at 15:26
ПРОМОВИРАНА НОВАТА РОЛЕРСКА ПАТЕКА ПО КЕЈОТ НА ВАРДАР

Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, денеска /13.03.2012 година/ ја предаде во употреба новата ролерско-велосипедска патека на левата страна од кејот на Вардар, што во изминатиов период се градеше на потегот од булеварот Гоце Делчев до булеварот 8.Септември.

- Новата ролерско-велосипедска патека е долга 3 000 метри, а широка 4,4 метри. На терен беше направен ископ, беше нанесен тампонски слој и беа поставени рабници. Патеката е асфалтирана и обележана. Како дел од градежните работи на новата ролерско-велосипедска патека, по нејзината должина е изграден и потпорен ѕид на делот каде што не е регулирано коритото на Вардар. Ѕидот е долг 80 метри, со променлива висина од 0 до 4 метри во зависност од конфигурацијата на теренот. На изградба на новата патека работеа екипите на градежната компанија „Жикол“ ДООЕЛ Струмица. За реализација на овој проект Градот Скопје издвои околу 16,5 милиони денари. По должината на патеката е поставено и ново улично осветлување, со 98 метални столба високи по 6 метри. На секој столб е поставена по една светилка од 150 W. На осветлувањето на патеката работеа екипите на „Магнус инженеринг“, а за овој зафат Градот Скопје одвои 5,3 милиони денари – рече денеска градоначалникот Трајановски.

За бележење на хоризонталната сигнализација на патеката беа задолжени работниците на ЈП „Улици и патишта“, а околното зеленило го уредија екипи на ЈП „Паркови и зеленило“.

- Градот Скопје целосно ја заврши ролерско-велосипедската патека на кејот на реката Вардар од десната страна и таа наиде на многу позитивен одѕив кај граѓаните коишто ја користат за рекреација. Како што ветивме, минатата година Градот Скопје ја изгради ролерската патека на кејот на Вардар и од левата страна, од Камени мост до мостот „Близнак“ – нагласи градоначалникот Трајановски.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4879&mid=482&tabId=1&tabindex=0

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 14-Mar-2012 at 12:31
Новата ролерско – велосипедска патека на левиот брег на Вардар пуштена во употреба без изграден мост

Ролерско – велосипедска патека на левиот кеј на реката Вардар, на потегот од булеварот Гоце Делчев до булеварот 8 Септември, денеска свечено беше пуштена во употреба, но мост преку каналот Серава сеуште не е изграден. Граѓаните нема да можат во целост да ја користат патеката, па така тие ќе може да се превезуваат и рекреираат на сегментот од булеварот 8 септември (хотел Александар Палас) до постоечката кајакарска патека на Вардар во должина од 450 метри, како и од Серава до мостот Гоце Делчев во должина од околу 2.500 метри. Според зборовите на градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски во текот на оваа година ќе се изгради и потребниот мост со кој ќе се поврзе велосипедската патека од Центар до Карпош. Покрај каналот Серава, „црна точка“ за велосипедистите кои ја користат 7,5 километри долгата патека од левата страна на Вардар се и градежните активности од проектот „Скопје 2014“.

„Новата ролерско – велосипедска патека е долга 3.000 метри, а широка 4,4 метри. На терен беше направен ископ, беше нанесен тампонски слој и беа поставени рабници. Патеката е асфалтирана и обележана. Како дел од градежните работи на новата ролерско – велосипедска патека, по нејзината должина е изграден и потпорен ѕид на делот каде што не е регулирано коритото на Вардар. Ѕидот е долг 80 метри, со променлива висина од 0 до 4 метри во зависност од конфигурацијата на теренот“, изјави градоначалникот Трајановски во денешната пригода. За изградбата на патеката која ја вршеше „Жикол“ се издвоени 16,5 милиони денари, а за осветлувањето кое го постави „Магнус инженеринг“ се издвоени 5,3 милиони денари. Новото осветлување се состои од 98 метални столбови високи по 6 метри.

 

 

#       #       #


#       #       #


Прекинот%20кај%20Серава       Прекинот%20кај%20Серава       Прекинот%20кај%20Серава



#
Објавено на 13.03.2012 во категорија Вести.

Тагови: Велосипедски патеки и пунктови, Градска инфраструктура, Жикол, Инфраструктура, Магнус Инженеринг, Мостови, Скопје


http://www.build.mk/?p=13290

Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 14-Mar-2012 at 13:14
patekava postoi veke minimum 6 meseci. zosto ja otvaraat bas sega, pred da go izgradat mostot i da ja kompletiraat? ne mi e jasno....

Edited by xnx - 14-Mar-2012 at 13:14
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 26-Mar-2012 at 23:42
Имам една идеја за заживување на проектот „Скопје изнајми велосипед“. Според моите размислувања, најпрвин треба менаџирањето на овој проект да се префрли од Ј.П. Градски паркинг кон ЈСП - Скопје, бидејќи сметам дека изнајмувањето на велосипеди не заживеаја на ниво што е потребно. Понатаму, ЈСП - Скопје има кадар кој одржува возила, па сметам дека полесно, ако ништо друго, има автобази во кои би можеле да се одржуваат велосипедите. Најважното, наместо изнајмување на велосипеди на паркинзите, сметам дека со воведувањето на новите смарт-картички, билетарите на ЈСП-Скопје, и така се непотребни, па дури и денес сметам дека картичките може да се продаваат во маркети и трафики. Сметам дека билетарите на ЈСП-Скопје треба да добијат нова дејност, токму покрај нив да се стационираат велосипедските пунктови и токму од нив да треба да се земаат и оставаат. Билетарите се поставени на многу повеќе локации низ Скопје, а дополнително треба се блиску до поважни институции каде има поголемо движење на луѓе. Се разбира, би требало да се вложи во унифицирање на трафиките во согласност со проектот, но и воведување на смени во работењето, тоа би бил негативниот дел.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 04-Apr-2012 at 01:27

Некаде во Бугарија... И кај нас има вакви нелогични решенија... ама ова е...

Originally posted by mediar од SSC Bulgaria

Bike lanes with surprises lvl: Bulgaria
http://9gag.com/gag/3540613

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 04-Apr-2012 at 01:33
Previous Пола од сликите се во Букурешт, не во Софија. Плус ова се околу од 5 години стари информации, грешките се одамна поправени! Затоа АПЕЛИРАМ информацијата која започна во голем број да се пренесува од ССЦ тука, прво да се пречисти и види дали е достоверна и актуална. Иначе добиваме стари и неточни податоци.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 04-Apr-2012 at 01:40

Е добро де... Таму е во нишката за смеење... Поентата не ми беше да ја исмејувам Бугарија или слично... поентата ми беа самите патеки... виуги, кривини итн... Со што не ќе се постапи, примени, само за да останат зачувани билборди, незнам, паркинг, итн... до пред некое време и кај нас скалите беа појава кај велосипедските патеки, додека не им текна дека може да се прават рампи...

И плус јас не го направив ова... само го копирав баш од Бугарската секција... А и нема врска... Каде и да е... Нека не е Бугарија... пак целта ми беа патеките...

Но бидејќи така беше пишано (го има и во постот), помислив дека е така и така напишав... сигурно нема сега секоја фотка да проверувам од која локација е...

Но еве, добро што нагласи... Нека биде забележано... 

Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 04-Apr-2012 at 10:04
Originally posted by Andrej_LJ

Previous Пола од сликите се во Букурешт, не во Софија. Плус ова се околу од 5 години стари информации, грешките се одамна поправени! Затоа АПЕЛИРАМ информацијата која започна во голем број да се пренесува од ССЦ тука, прво да се пречисти и види дали е достоверна и актуална. Иначе добиваме стари и неточни податоци.



Јас незнам зашто сегде ја браниш бугарија. Ја 4 години живеев во софија и ова е дел од секојдевието. Многу ми е смешно кога ќе слушнам некој како бугарија била многу понапред и незнам што. Вистината е дека бугарија е светлосни години од ЕУ и некакви стандарди. Тоа што имало 7-8 мола во софија и икеа(пред два дена бев и двајца без тројца, повеќе продавачи имаше) ама баш ич не ги приближува кон некакви стандарди. 80% од државата е распадната, инфраструктура катастрофа. Софија ќе ја зеам за пример пошто другото е жалосно: улици ужас, тротоари катастрофа (дожд коа ќе заврне нема шанси суф да отидеш дома затоашто сите плочки се одлепени и стануваат плкачки плочки ,90% од фасадите распаднати скроз на скроз, облепени со стиропори(али нели не е битно тоа затоа што имале нови молови, бизнис центри и хотели), зеленилото(кое мора да се каже го има) запуштено како во Припјат, подрумите се Тобака и толку кал и прашина по улиците(па и аутопатиштата и патиштата) немало ни на улиците во див запад, може е смешно али скопје еден од попрљавите градови во европа изгледа ко виена споредено со софија(не зборам за хартии и отпадоци)
Немам ништо против БГ и Софија(тамо сум живеел и завршил факултет) али брат од тебе што во потпис ја имаш Љубљана(и јас сум живеел тамо) да збориш за Софија во суперлативи е малку смешно.
Далеку се они од било0 какви стандарди. Кажувајќи го ова можам да речам дека несме ни ние нешто поблиску.


p.s Сите до една слики се од Софија

Edited by toasumjas - 04-Apr-2012 at 12:51
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.844 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.