![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2526272829 45> |
Author | |
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
![]() ![]() Изгледа ми како upgrade на старите СССР електрички ... влезните им врати са истите. |
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
Ne gledam vo sto e problemot so vratite?
Izgledaat kako i kaj site ostanati prigradski garnituri.
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
![]() http://www.youtube.com/watch?v=laieYvfjx5E&feature=related За споредба Siemens Desiro. Гледаj од 0:35 до 0:40 . Казва се low floor, и кога и перона на гарата е висок, се влиза директно во возот, без да катериш скали... |
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
Pa taka kazi be brat, znaci ne se vratite vo prasanje tuku visinata na podot/skalilata.
![]() |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Немам баш време да видам како точно се именува возов (само ова го уочив HZ PP 7022 (Gredelj)), го произведува Гредељ од Хрватска и станува збор за дизелмоторна гарнитура. Плачат нашиве пруги за ваква убавина, само ги заболе едино оние што раководат и одлучуваат за железницата. Компилацијата слики е собрана од zeljeznice.net и http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=592508&page=169 |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Малку пари и поише љубов и еве што се прави: Пред Потоа Пред Потоа Пред Потоа Пред Потоа Пред Потоа Пред Потоа Пред Потоа Дел од оригиналниот текст: zanimljiva vest stize iz Slavonije, gde jedna mala grupa ljubitelja zeleznica iz Pozege, u dogovoru sa HZ-om, svojim novcem i znojem polako restaurira jednog penzionisanog "Francuza" - klasa DMV-a prozvedenih u Francuskoj davnih 70-tih, za to doba veoma luksuznog izgleda (pa i danas) |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Прототип од Гредељовиот ДМВ кошта околу 4 милиони евра. Државата да пушти срце, со 30-тина милиони евра комотно можат да возат 6-7 вакви низ нашите пруги...
![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Проблем е што е прототип, а и хрватите се помалку скапи, за тие пари би можеле да купиме и нешто што е влезено во сериско производство и за кое не би имале грижа за во иднина дали и од каде ќе купуваме резервни делови.
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Ништо спектакуларно, али да иаме заведено и нешто од косовските железници. Станицата во Урошевац. И една дизел моторна гарнитура. Вака изгледа сосема ок за локален транспорт. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Оваа косовска гарнитура е всушност половна ДМВ купена од Шведска, идентични вакви имаат купено и Хрватска и Србија и ги користат за локален патнички сообраќај на неелектрифицирани пруги. Познати се и по тоа што при нивното купување се појавија дузина скандали околу цената по која беа платени.
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Поентата ми е дека има ефтини солуции, дека купување гарнитура не е најскапа работа на свет и дека со 30-тина милиони евра може сосема задоволително да се обнови паркот. А за Хрватите мала предност им е што можеби би понудиле поефтини резервни делови, а и сервисот за одржување на овие гарнитури би бил, претпоставувам, поефтин. А за понатака може да се земе и по некој дезиро, бомбардиер талент и сл. Али се додека ни тендер не видиме дека е објавен, можеме само да сонуваме за било што. Edited by N23 - 19-Mar-2012 at 00:30 |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Затоа и спомнав локален, зашто лани забележав дека на линија како Винковци-Осијек праќаат ваква гарнитура. А ова со парите не ме изненадува. |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
При пуштањето во употреба на реконструирана и особено нова патничка гарнитура секогаш има проблеми во нејзиното функционирање од секаков аспект. Потребно е време за истата во полна пареа да се стави во функција, иако можеби е малерозна оваа гарнитура, толку време ја тестираа и штом ја пуштија да работи веднаш почнаа проблеми. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
зделано в СССР,затоа се расипува
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
случајно налетав на оваа фотографија од Белград каде е поплавен товарниот терминал(некогаш)
![]() Edited by gjoko - 15-Apr-2012 at 22:26 |
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
Spored kolegite od Railserbia problemot e vo menuvacot koj e prozvod na germanskiot proizvoditel "Voith" taka da rusite nemaat nikakva vrska so nastanatiov kvar. I toa, dokolku e vistina, celata serija na tie menuvaci e "promarsena" taka da i vo idnina moze da se ocekuvaat problemi so slicni simptomi. Se nadevam samo deka srbite imaat vazecki garancii za ovie garnituri, vo sprotivno skapo ce gi cini...
Edited by mon - 15-Apr-2012 at 23:38 |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
сепак треба да се знае целата проблематика.германска `гертриба` не откажува тектака.можеби е упарен мењачот со мотор со поинаква карактеристика и моќност,па едно од нив мора да `рикне`.
ако е стварно проблем мењачот сепак по мое ќе излезе дека секој исклучок само го потврдува правилото |
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
Spored tvoeto ubeduvanje polesno e za veruvanje deka ruskiot motor ce rikne a ne germanskiot menuvac. ![]() I najgolemite firmi pravat greski Gjole; kolku pati samo imame procitano deka poznat proizveditel otpovikuva iljadnici svoi proizvodi poradi razni greski? Zar ne otpovika Mercedes okolu 85 iljadi vozila pred godina-dve poradi greska koja moze da dovede do protekuvanje na tecnosta od servo-uredite? Germanska firma i toa Mercedes, neli!?
![]() |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
ОК,можно е да е проблем до швабите,но јас имам не големи туку огромни предрасуди за квалитет од аспект запад-исток.
на работа имаме Лада Нива покрај тоа што е малку возена-околу 50 000,веќе е ремонт правена,шасијата веќе е скапана,а се гаражира,а за ситници како карбуратор,гумени зглобови и слично менувани се повеќе пати.вентилот за парно го менувавме едно 20 пати додека не се откажавме и ега има обични црева.во лето ги преспојуваме во зима ги наставуваме зделано в СССР |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2526272829 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |