build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 08-Mar-2012 at 09:12
Originally posted by N23

Влезниве врати се ужас.



Previous FAIL! Ohno

Изгледа ми како upgrade на старите СССР електрички ... влезните им врати са истите.

Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 08-Mar-2012 at 11:56
Ne gledam vo sto e problemot so vratite?
Izgledaat kako i kaj site ostanati prigradski garnituri.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 08-Mar-2012 at 13:09
Previous

http://www.youtube.com/watch?v=laieYvfjx5E&feature=related

За споредба Siemens Desiro. Гледаj од 0:35 до 0:40 . Казва се low floor, и кога и перона на гарата е висок, се влиза директно во возот, без да катериш скали...
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 08-Mar-2012 at 13:16
Pa taka kazi be brat, znaci ne se vratite vo prasanje tuku visinata na podot/skalilata.
Roll%20eyes
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 16-Mar-2012 at 20:42

Немам баш време да видам како точно се именува возов (само ова го уочив HZ PP 7022 (Gredelj)), го произведува Гредељ од Хрватска и станува збор за дизелмоторна гарнитура. Плачат нашиве пруги за ваква убавина, само ги заболе едино оние што раководат и одлучуваат за железницата.

Компилацијата слики е собрана од zeljeznice.net и http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=592508&page=169

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 17-Mar-2012 at 19:15

Малку пари и поише љубов и еве што се прави:

Пред

Потоа

Пред

Потоа

Пред

Потоа

Пред

Потоа

Пред

Потоа

Пред

Потоа

Пред

Потоа

Дел од оригиналниот текст:

zanimljiva vest stize iz Slavonije, gde jedna mala grupa ljubitelja zeleznica iz Pozege, u dogovoru sa HZ-om, svojim novcem i znojem polako restaurira jednog penzionisanog "Francuza" - klasa DMV-a prozvedenih u Francuskoj davnih 70-tih, za to doba veoma luksuznog izgleda (pa i danas)

Obnovljeni voz ce sluziti kao neka vrsta "otvorenog muzeja" a u sklopu ponude ce biti i neki sadrzaji koje sama Pozega do sada nije imala, poput bioskopa, itd.


Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 18-Mar-2012 at 19:37
Прототип од Гредељовиот ДМВ кошта околу 4 милиони евра. Државата да пушти срце, со 30-тина милиони евра комотно можат да возат 6-7 вакви низ нашите пруги... Bash
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 18-Mar-2012 at 23:28
Проблем е што е прототип, а и хрватите се помалку скапи, за тие пари би можеле да купиме и нешто што е влезено во сериско производство и за кое не би имале грижа за во иднина дали и од каде ќе купуваме резервни делови.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 19-Mar-2012 at 00:02

Ништо спектакуларно, али да иаме заведено и нешто од косовските железници.

Станицата во Урошевац.

И една дизел моторна гарнитура. Вака изгледа сосема ок за локален транспорт.


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 19-Mar-2012 at 00:27
Оваа косовска гарнитура е всушност половна ДМВ купена од Шведска, идентични вакви имаат купено и Хрватска и Србија и ги користат за локален патнички сообраќај на неелектрифицирани пруги. Познати се и по тоа што при нивното купување се појавија дузина скандали околу цената по која беа платени.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 19-Mar-2012 at 00:29

Originally posted by BOJAN

Проблем е што е прототип, а и хрватите се помалку скапи, за тие пари би можеле да купиме и нешто што е влезено во сериско производство и за кое не би имале грижа за во иднина дали и од каде ќе купуваме резервни делови.

Поентата ми е дека има ефтини солуции, дека купување гарнитура не е најскапа работа на свет и дека со 30-тина милиони евра може сосема задоволително да се обнови паркот. А за Хрватите мала предност им е што можеби би понудиле поефтини резервни делови, а и сервисот за одржување на овие гарнитури би бил, претпоставувам, поефтин. А за понатака може да се земе и по некој дезиро, бомбардиер талент и сл. Али се додека ни тендер не видиме дека е објавен, можеме само да сонуваме за било што.



Edited by N23 - 19-Mar-2012 at 00:30
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 19-Mar-2012 at 00:32

Originally posted by BOJAN

Оваа косовска гарнитура е всушност половна ДМВ купена од Шведска, идентични вакви имаат купено и Хрватска и Србија и ги користат за локален патнички сообраќај на неелектрифицирани пруги. Познати се и по тоа што при нивното купување се појавија дузина скандали околу цената по која беа платени.

Затоа и спомнав локален, зашто лани забележав дека на линија како Винковци-Осијек праќаат ваква гарнитура. А ова со парите не ме изненадува.

Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 04-Apr-2012 at 18:38
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 05-Apr-2012 at 09:23
Originally posted by Тркало

Рускиот ДМВ со првите проблеми на линија Вршац - Белград


При пуштањето во употреба на реконструирана и особено нова патничка гарнитура секогаш има проблеми во нејзиното функционирање од секаков аспект. Потребно е време за истата во полна пареа да се стави во функција, иако можеби е малерозна оваа гарнитура, толку време ја тестираа и штом ја пуштија да работи веднаш почнаа проблеми.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 05-Apr-2012 at 15:30
зделано в СССР,затоа се расипува
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 15-Apr-2012 at 22:25
случајно налетав на оваа фотографија од Белград каде е поплавен товарниот терминал(некогаш)



Edited by gjoko - 15-Apr-2012 at 22:26
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 15-Apr-2012 at 23:37
Originally posted by gjoko

зделано в СССР,затоа се расипува
 
Spored kolegite od Railserbia problemot e vo menuvacot koj e prozvod na germanskiot proizvoditel "Voith"
taka da rusite nemaat nikakva vrska so nastanatiov kvar.
 
I toa, dokolku e vistina, celata serija na tie menuvaci e "promarsena"
taka da i vo idnina moze da se ocekuvaat problemi so slicni simptomi.
 
Se nadevam samo deka srbite imaat vazecki garancii za ovie garnituri,
vo sprotivno skapo ce gi cini...


Edited by mon - 15-Apr-2012 at 23:38
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 15-Apr-2012 at 23:45
сепак треба да се знае целата проблематика.германска `гертриба` не откажува тектака.можеби е упарен мењачот со мотор со поинаква карактеристика и моќност,па едно од нив мора да `рикне`.

ако е стварно проблем мењачот сепак по мое ќе излезе дека секој исклучок само го потврдува правилото
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 16-Apr-2012 at 03:47
Originally posted by gjoko

...можеби е упарен мењачот со мотор со поинаква карактеристика и моќност,па едно од нив мора да `рикне`.
 
Spored tvoeto ubeduvanje polesno e za veruvanje deka ruskiot motor ce rikne a ne germanskiot menuvac.  Roll%20eyes
 
I najgolemite firmi pravat greski Gjole; kolku pati samo imame procitano deka
poznat proizveditel otpovikuva iljadnici svoi proizvodi poradi razni greski?
 
Zar ne otpovika Mercedes okolu 85 iljadi vozila pred godina-dve
poradi greska koja moze da dovede do protekuvanje na tecnosta od servo-uredite?
Germanska firma i toa Mercedes, neli!? Thumbs%20Up
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 16-Apr-2012 at 11:58
ОК,можно е да е проблем до швабите,но јас имам не големи туку огромни предрасуди за квалитет од аспект запад-исток.

на работа имаме Лада Нива покрај тоа што е малку возена-околу 50 000,веќе е ремонт правена,шасијата веќе е скапана,а се гаражира,а за ситници како карбуратор,гумени зглобови и слично менувани се повеќе пати.вентилот за парно го менувавме едно 20 пати додека не се откажавме и ега има обични црева.во лето ги преспојуваме во зима ги наставуваме

зделано в СССР
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.182 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.