build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Паркинзи и гаражи
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Гаражни објекти (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 23-Apr-2012 at 22:38

Еве една мапа на катни гаражи кои се завршени, во изградба и во план... И на ‘‘катни гаражи‘‘ кои исто ко да и не се... и една што требаше да биде... ама ни г од гаража не бидна...  

Ако сум пропуштил некоја, посочете ми ја... да ја додадам...

Со маркерите мислам дека лесно ќе се снајдете... што е што.. ќе разберете...

Тука



Edited by FoSsiL - 23-Apr-2012 at 22:39
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 23-Apr-2012 at 23:04
Originally posted by FoSsiL

Еве една мапа на катни гаражи кои се завршени, во изградба и во план... И на ‘‘катни гаражи‘‘ кои исто ко да и не се... и една што требаше да биде... ама ни г од гаража не бидна...  

Ако сум пропуштил некоја, посочете ми ја... да ја додадам...

Со маркерите мислам дека лесно ќе се снајдете... што е што.. ќе разберете...

Тука



Добра е мапата, само оној плејсмарк од пред Холидеј Ин премести го кај Театарот и Музејот на Холокаустот.

Додај ја и онаа кај Млин Балкан, на приземје што има Веро.

ЕДИТ: А можеш и „во најава“ да ја додадеш и онаа која се планира до Градежниот и Архитектонскиот Факултет. Незнам дали да се додаде и катната гаража во склоп на Сити Мол?


Edited by alexgizh - 23-Apr-2012 at 23:07
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 23-Apr-2012 at 23:21

А зар кај Холидеј Ин таа нема да се гради?

И каде е точно таа кај градежен?

Може и за Сити Мол... Но мислам дека тогаш треба попрецизно да ги специфицирам... ова беше само набрзинка... 

Како и да е... Може да се направи една добра мапа... И со имиња, капацитет, други особини и слично...





Edited by FoSsiL - 23-Apr-2012 at 23:21
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 24-Apr-2012 at 00:50
Ја подобрив многу мапата... но сеуште останува многу... сега ќе прекинам.. ми се спие... ќе ја довршам утре... инаку може да ја проверите/погледнете на истиот линк... достапна е...
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 24-Apr-2012 at 08:13
Добра работа си завршил FoSsiL
ЛОкациите горе долу се знаеја но интересното за мене е споредба во однос на капацитет на гаража и цена на чинење.

Ме интересира нешто како би дошол до одговор на прашањето поврзано со барокната лудорија

Дали некој знае кое решение е поскапо: барок или истиот објект да е модерно застаклен?
Само претпоставувам дека модерните објекти се поевтини и поедноставни за изградба, може токму цената е таа зошто се гради барок, има повеќе можности за манипулации и перење пари!? Или јас сум грешка не е поскапо барок за некој милион

Edit

Ако гледаме логично катната кај Бисер која е навистина 100% катна гаража има капацитет за нешто над 200 возила и чини 1,5 мил евра, по некоја логика ако се дуплира капацитетот на 400 не би требало да чини повеќе од 4,5? Ова се груби бројки, чисто за споредба затоа што официјално за онаа кај Макпетрол се потрошени 10,7 мил што е премногу.

Или онаа кај МЕПСО што е за нијанса поголема а дури 4 пати поскапа од онаа кај Бисер.

Ова трошење на шминки ме фрустрира

Edited by alexsend - 24-Apr-2012 at 08:18
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 24-Apr-2012 at 10:38

Вкупните предвидени јавни/државни средства/пари за катните гаражи кои се во изградба, бидејќи и нема готова, се приближно 46 821 000 €...

Е сега... што може да се направи со скоро 47 000 000 €?

- 22 основни училишта со капацитет од 800 ученици, пример тоа во општина Аеродром е ~ 2 113 000 € 

- 5 скопски гинекологии (сепак без медицинска опрема), цена нешто над 9 000 000 € 

- 2 Систини... ~ 20 000 000 € една... 

- 2/3 од Skopje City Mall чија изградба чини ~ 70 000 000 €

- 15 клучки од типот на Клучката Континентал... ~ 3 000 000 € една... добро, оваа само пример, некои се поефтини, некои поскапи, зависи од многу фактори... но верувам дека ако не сите, повеќето значајни раскрсници во Скопје би можеле да се направат во клучки со овие пари... а со тоа би се добило значајно подобрување во целокупниот сообраќај...

- 235 надземни пешачки премини од типот на оној кај Бит Пазар... чија цена е 200 000 €... но еве нека се и поскапи... ако 500 000 € тогаш ќе може да се изградат 94, па и милион да е (што не е можно, премногу е) тогаш се добиваат 47 надземни пешачки премини... со што ќе се задоволи потребата од надземни пешачки премини во целиот град... булеварите стануваат поконтинуирани... а со тоа и протокот на возила/сообраќајот значајно се подобрува... како и безбедноста како и на возилата/возачите, така и на пешаците...

- над 350 километри атмосферска канализација... 

- над 20 километри булевари со 4 ленти (2 во насока) од типот на булевар Словенија... 

- ремонт на ~ 140 километри постоечка (еден колосек веројатно) пруга... пример за ремон на 53 километри пруга на коридор 10 се издвоени 17 600 000 €....

-15 ветерници.... пример ЕЛЕМ ќе гради 16 ветерници за 50 000 000 €

- 3/4 од средтвата наменети за Луково поле (62 милиони) или пак Бошков мост (65 милиони)

- 1/3 од Те-То чија вредност е 150 000 000 €

И многу други примери каде овие средства можат да бидат искористени за повисока цел... одошто паркинг...



Edited by FoSsiL - 24-Apr-2012 at 10:41
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 24-Apr-2012 at 10:42
Fossil не е проблем, во тоа што се прават, катни гаражи, проблемот е во тоа што з`гнале во БАРОК за паркиралишта... и во тоа што пола од тие катни гаражи ќе бидат паркинзи за деловните објекти , кои ќе бидат сместени во тие катни гаражи...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 24-Apr-2012 at 10:49
Да.. Но сепак проблем се и парите кои ги фрлаат беспотребно... мое мислење е дека катни гаражи, ако навистина ни се потребни, а ни се... само да бидат катни гаражи а не некои мешавини... би можело да се изградат во ист број за половина сума од предвидената... на крајот на краиштата таа во Аеродром барем колку што знаеме е 1,5 милион евра... еве нека се и по просек 3 милиони... дупло... со 21 милион евра можат да се изградат 7 такви... наместо 6 за 47 милиони евра... Океј, може е глупа споредбата... некои се поголеми некои се помали.... ама сепак... многу пари фрламе без потреба... 
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 24-Apr-2012 at 10:55
Споредбите ти се супер, несомнено, проблемот е во тоа што ние не трошиме пари, - туку актуелната власт, троши наши (државни) пари, на темата остваруваме.

Не дека се не чини од нив, чини жичарата до Милениумскиот Крст, Илинденска (се приметуваат придобивките од неа)... но ред други работи за жал не, како барок-ренесансново лудило.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 24-Apr-2012 at 10:59

Или ај вака 7*208=1456 паркинг места... 1456 паркинг места за 21 милион евра...

А од друга страна имаме... 600+516+500+445+280+265=2606 паркинг места за 47 милиони евра....

Во првиот случај... 14 423 евра за паркинг место....

Во вториот случај... 18 035 евра за паркинг место....

А ако ја земеме ‘‘вистинската‘‘ вредност на гаражата во Аеродром, тогаш излегува..

Трет случај... 7211 евра за паркинг место...

Ако се земе сега вака.... 2606 паркинг места колку што се градат моментално во градот.... да им ставиме цена од 7211... испаѓа дека чината 18 791 000 €, што е многу помалку од 47 милиони евра... 

Да, може е глупа математика, и нереална споредба.... Ама во секој случај се премногу пари... пари многу повеќе од тоа што навистина се потребни за изградба на 6 катни гаражи...

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 24-Apr-2012 at 11:04

Кога сме кај жичарата.... со овие пари горе на Водно можеше да се направи: да се продолжи жичарата до Козле, да се среди уште подобро Средно Водно, да се изгради нешто како хотел комплекс, ресторани... и други услужни и забавни содржини... дали на Средно Водно, дали горе... сеедно, иако на Средно Водно има еден хотел... да се среди тој објектот што е по патот за на кај Крстот... што се распаѓа... па дури и скијачка патека... 

Или пак овие пари можат да отидат и за Матка...

Како и да е... зборот ми е... така се прави туризам (кој е продуктивна гранка во економијата секако)... а не со барок катни гаражи, панорамски тркала и слично....



Edited by FoSsiL - 24-Apr-2012 at 11:04
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 24-Apr-2012 at 11:57
А па ако се направи каква математика за спомениците!?

Јас мислам дека се потребни катни гаражи добро распоредени. Да беа 100% наменети за паркинг и изградбата да не е барок сигурно ќе се заштедеа десетина милиони. + ќе се добие на брзина + изглед

Но да размислиме малку рационално, не се они будали и неписмени па да не го знаат тоа, но ова е со умисла, не од небрежност.
Back to Top
BlacK View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 11-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 95
  Quote BlacK Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 24-Apr-2012 at 12:51
Oва више е неиздржливо, наредно што очекуем е барокна бензинска...

Edited by BlacK - 24-Apr-2012 at 12:52
Back to Top
antiuser View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote antiuser Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 24-Apr-2012 at 14:18
Добро бе,имаат ли чуено овие за подземни гаражи ?   Треба катна гаража да се стави на грбот на Скопје,заедно со бекатон коцка.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 25-Apr-2012 at 00:27

Датум: 24.04.2012, 15:48
ДЕЛ ОД ШЕТАЛИШТЕТО ОДИ ЗА СООБРАЌАЕН ПРИСТАП

Улица на кеј за катната гаража „Метропол“


Локацијата зад „Сити галери“ веќе е огласена за продажба, при што гаражата ќе биде во функција на новите објекти, од кои некои се градат, а други допрва ќе се подигаат околу плоштадот

Паркирањето на плоштадот Македонија ќе се решава со нова катна гаража. Ќе се гради на единствената парцела што остана слободна - зад „Сити галери“ и „Метропол“. Таа ќе им служи на сите што ќе работат во новите објекти кои се во градба или, пак, е планирано да се подигнат на просторот околу плоштадот. Ова е втор ваков објект со намена за паркирање во овој реон. Првиот веќе го гради Јавното претпријатие за стопанисување со станбен и деловен простор, но малку подалеку - кај зградата на МЕПСО.

Во моментов локацијата зад „Метропол“, 465 квадратни метри, е слободна и во урбанистичкиот план се води како паркиралиште. Овој простор веќе со децении ја има таа функција, откога е отворена стоковната куќа - прво како „На-Ма“, па „Типо“, а сега „Сити галери“. Таму има неколку бараки што служат за продажба на сувенири и на стари книги, но се очекува да бидат отстранети.

Министерството за транспорт и врски веќе распишаа оглас за продажба на земјиштето на јавна лицитација, која ќе се одржи на 7 јуни годинава. Почетна цена на лицитацијата е 61 денар за квадратен метар.

Од Општина Центар потврдија дека новата гаража ќе го зафати наведениот простор. Според идејното решение, кое завчера го обелоденија од Министерството за транспорт и врски, станува збор за објект со приземје и пет ката, во барок стил. Во ист стил како што ќе биде реконструирана и фасадата на зградата на „Сити галери“.

Околу сообраќајниот пристап до овој објект, за граѓаните што ќе сакаат тука да се паркираат и за возилата за дотур, општинарите изјавија дека тој ќе се решава со нова улица. Kако што информираа од Центар пред неколку месеци, таа допрва ќе се гради крај ѕидот на кејот на Вардар, на потегот од трафиката кај „Холидеј ин“ до крајот на шеталиштето. Всушност, во моментов таа постои и по неа се движат камиони со градежни материјали, со таа разлика што претходно се водеше како од привремен карактер.

- Според урбанистичкиот план, приодот до катната гаража е решен со надземна улица - објасни Јовица Ацкоски, портпарол во Општината Центар.

Станува збор за сообраќајницата која беше предвидено да биде подземна и да ја гради инвеститорот на објектот во градба на местото на поранешна Народна банка. Но, со последните измени на планот оваа опција е заменета со површинска и сега ќе ја градат општинските власти. Цената на оваа инвестиција с` уште не е позната.

За потсетување, до пред 12 години на кејот постоеше иста ваква сообраќајница, но од другата страна, веднаш до Градскиот трговски центар. Беше карактеристична по тоа што беше поплочена со гранитна коцка. Со почетокот на реконструкцијата на кејот и замислата на тогашната градска власт да го претвори овој простор во шеталиште, таа беше затворена.

Јорданка Ивановска

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=7365F9591C17B245A9AE120BA462C2E6
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 25-Apr-2012 at 00:32
Ете така бе БРАВО! Алал да ни е! Убеден сум дека овој народ и не заслужува подобро! Нека си ужива во својот измет, ионака веќе одамна е надвор од сите светски текови и ван сите вери! И најважно од се е дека катната гаража кој ионака нема никој да ја гледа пошто е забарикадирана од секоја страна ќе е во барок стил!


Edited by Andrej_LJ - 25-Apr-2012 at 00:33
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 25-Apr-2012 at 10:25




Edit

Иначе, FoSsiL , на мапата додај ја таа кај поликлиника Идадија, кај АМСМ.

Edited by Cloverstack - 25-Apr-2012 at 22:47
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 25-Apr-2012 at 22:16
sepak treba da izvrsite korekcija na potforumov: nesto kako komercijalno garazni objekti!!?
 
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 11-Jun-2012 at 09:55
Три милиони евра заем за катната кај „Нова Македонија“

Најавената катна гаража зад поранешна „Нова Македонија“ ќе се гради со заем од три милиони евра. Советот на Општина Центар на последната седница уште еднаш даде согласност локалната власт да се задолжи кај финансиска институција. Всушност се работи за повторена одлука. Членовите на Советот оваа одлука за заем ја усвоија уште лани, но локалните челници во рок од една година не склучија договор со ниедна банка. Постапката, како што објасни Тодоровиќ се искомплицирала поради проблеми со парцелата. Подоцна тие биле решени со преместување на маркичката за гаража за неколку метри подалеку од претходно предвидената.

- Во овој момент најважно е да донесеме одлука за изградба на катна гаража и одлука за задолжување, а понатаму сигурно со неа ќе менаџираме најдобро што можеме - појасни градоначалникот Владимир Тодоровиќ.

По завршување на градежните активности, со гаражата ќе управува општинското претпријатие „Паркинзи“. Ќе биде висока 25 метри и ќе располага со капацитет од 150 паркинг-места. Околу 15 проценти од гаражата ќе бидат наменети за деловен простор.
http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=4F508C0F128B5C4EAB6D4D313073D018

-------------------


Паркингот е неодамна толку проширен што нема теорија да се наполни! Моментално има капацитет за речиси 200 возила. ОГРОМЕН Е!
Тука нема апсолутно никаква логика некој со здрав разум и чиста совест да дозволи или помисли да гради катна каража. АМАН дека дојде тој март побргу, вака декој ден нови фрустрации

Edited by alexsend - 11-Jun-2012 at 09:55
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 11-Jun-2012 at 10:33
Збориме за Катна гаража или за локални избори !?Стварно нема смисла форумов да го правите МАРТОВСКИ ! А ако некој останат фрустрирани и по МАРТ, што правиме тогаш!?Smile
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.348 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.