|
![]() |
|
Моделарство, макетарство и колекционерство |
|
Post Reply
|
Page <1 2122232425 105> |
| Author | ||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#441 Posted: 02-May-2012 at 15:27 |
|
|
со совет на Томо(поздрав),ја ремоторизирав старата(прастара) маневарка на Механо од 1975 година,и сега оди мазно,тивко,и моторот многу добро се уклопи.отпорниците се за намалување на напонот бидејќи моторот има номинален напон од 5 волти,додека кај мене и со намалување работи со над 10 волти но засега немам проблем.шрафовите се за доплнителна тежина додека набавам олово и го моделирам истото,бидејќи се јавува големо вртење во место на точковите(можеби ова се должи на новите Пико шини кои се доста потесни на гзаната површина,а со тоа силата на триење е помала)
|
||
![]() |
||
tomo441
Newbiе
Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply
#442 Posted: 02-May-2012 at 16:38 |
|
"Maloto" ne me interesira. Imam par takvi, no " B&O " mi izgleda ubavo. Cenata za MEHANO iako e prestige e malku solena. Me interesira kakva e vo rabota... zvuk, vlecna sila, mirnost pri vozenje... |
||
![]() |
||
tomo441
Newbiе
Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply
#443 Posted: 02-May-2012 at 16:44 |
|
Da namalis od snagata mozes da stavis po eden otpornik na dvata kraja, normalno vrzani vo serija. Otpornici od 150 ohm. Za lizganjeto...dobro bi doslo na ednoto pogonsko trkalo da se stavi gumicka za podobro trienje shina-trkalo. Edited by tomo441 - 02-May-2012 at 16:46 |
||
![]() |
||
polval
Senior Member
Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply
#444 Posted: 02-May-2012 at 21:17 |
|
|
Е Ѓоко, ти си решил сериозно да се зафатиш
Само напред! Патем , провери колку слободно се врти слободната осовина, понекогаш ако запнува негде тоа може да биде причина за лошо движење.
Имено така Мики, исто и разликата во цена е голема и ќе речам огромна. Смислата на постоењето на Механо и слични фирми меѓу кои и Бахман или Атеарн е превисоката цена да не биде препрека за занимавање со железничко моделарство и толку. Сепак секогаш може да се најде нешто интересно и од овие фирми. |
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#445 Posted: 02-May-2012 at 22:19 |
|
|
polval,докторирав на лежење на осовини на локомотиви и на вагони
а сега се зафатив со преместување на квачилата од закретните осовини на патничките вагони од Механо(поздрав Мики) на самата шасија од вагонот со што би се спречило при успорување да излегуваат точковите од шините и постабилно возење,чак и при сецкање на локомотивата
|
||
![]() |
||
tomo441
Newbiе
Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply
#446 Posted: 02-May-2012 at 22:47 |
|
Ili narodski receno: kolku pari -tolku muzika |
||
![]() |
||
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#447 Posted: 03-May-2012 at 08:52 |
|
Локомотивата „Б и О„ е масивна и има голема влечна сила. При работата е тивка, стабилна е на шините, не дава „нервирачки„ звук, далеку е од тоа...Моделов е од кластата „Хоби„, не е од „Престиж„, но и за тоа, цената од платените 120 Евра, ја сметам за превисока. Како и за другите парни модели од локомотиви, би препорачал што поголем радиус од шините, ради големиот број оски од моделите. Овој модел од „Механо„: ![]() кој вчера го пропуштив, е спритивен случај. Го набавив преку англискиот „И бај„, како половен, иако беше рекламиран како „целосно нов„ (!), за среќа, сочуван. Моделов е произведен 1999 г. и е многу бучен! |
||
![]() |
||
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#448 Posted: 03-May-2012 at 08:58 |
|
|
[/QUOTE] Имено така Мики, исто и разликата во цена е голема и ќе речам огромна. Смислата на постоењето на Механо и слични фирми меѓу кои и Бахман или Атеарн е превисоката цена да не биде препрека за занимавање со железничко моделарство и толку. Сепак секогаш може да се најде нешто интересно и од овие фирми. [/QUOTE] Не можам да си допуштам купување скапи модели од возови, освен по исклучок, така да за мене и „Механо„ има доволно добри и пристапни модели. Имам подоста модели и од „Бахман„, иако кај нивните локомотиви, дури и во класата „Спектрум„, не е решен проблемот со нивната (пре)мала брзина, споредени со, на пример, моделите од „Механо„ или „Пико„. Од „Атеарн„ немам ниту еден модел, така да не можам да ги коментирам. Edited by MIKI1 - 03-May-2012 at 08:58 |
||
![]() |
||
tomo441
Newbiе
Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply
#449 Posted: 03-May-2012 at 09:32 |
|
|
Овој модел од „Механо„:
кој вчера го пропуштив, е спритивен случај. Го набавив преку англискиот „И бај„, како половен, иако беше рекламиран како „целосно нов„ (!), за среќа, сочуван. Моделов е произведен 1999 г. и е многу бучен![/QUOTE]
------------------------------------------------------------------------ Bucnosta kaj MEHANO voglavnom doagja od postarite tipovi na motori. Vikam voglavnom , zatoa sto nekogas i samite prenosi znaat da napravat neprijaten zvuk, no toa obicno se slucuva kaj dizelite, koi imaat prenos so pogolem broj na zabcanici. Kaj parnite lokomotivi, prenosot e poednostaven i so toa i moznosta za neprijatna buka e pomala. Znaci,resenieto od Gjoko odnosno remotorizacija, ke ti go resi problemot i ke dobies iznenaduvacki tivka lokomotiva, so dobri vozni karakteristiki. Ti ostanuva samo da odvois malku vreme, trpenie i priracen alat, za na kraj da uzivas vo vozenjeto na staro-novata lokomotiva. Ako nekade zapne, tuka sme da pomogneme... Tomo |
||
![]() |
||
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#450 Posted: 03-May-2012 at 14:01 |
|
|
И ремоторизацијата е можна, но мене лично, не ми е преголем проблем бучноста кај поедини модели од локомотиви, оти ги пуштам само повремено, за да се разработат. Мојот мерак за собирање возови се состои во нивното собирање (по модели, епохи...), гледање, бендисување и изнаоѓање педантоност во нивното лиење/детаљизирање, не толку во нивното „вртење„ по шините...Не сум склон кон било какви интервенции на фабрички изработените модели, дури и кога на GP-17 стои ознака од француските државни железници...
![]() Ама и тоа е само моја почетничка грешка. Edited by MIKI1 - 03-May-2012 at 14:02 |
||
![]() |
||
mon
Senior Member
Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
Quote Reply
#451 Posted: 03-May-2012 at 15:14 |
|
|
Kakov kontrast na tolku mal podforum!
Jas pak edvaj cekam da go zavrsam ova cudo od maketa pa da gi pustam vo pogon masinive uz edno ladno
|
||
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#452 Posted: 03-May-2012 at 15:49 |
|
|
А бе ти велам, спушти се малку по јужно, ќе прајме
...Што се однесува до макетите, секоја чест на тие што се впуштиле во такво дејание, а уште појќе што имаат (веројтано..) вишок соба за таков потфат... ![]() И, разбира се, јаки нерви и трпение. |
||
![]() |
||
mon
Senior Member
Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
Quote Reply
#453 Posted: 03-May-2012 at 16:20 |
|
|
MIKI1, a sto velis ti i ostanative modelarci da skoknete do mene pa da
Sega barem ne trebaat vizi, vo vovce ili avionce i ete ste ovde!
|
||
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
mon
Senior Member
Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
Quote Reply
#454 Posted: 03-May-2012 at 20:41 |
|
|
Pogledajte kako italijanecov majstorski ja ima spoeno pozadinskata slika so maketata.
|
||
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
polval
Senior Member
Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply
#455 Posted: 03-May-2012 at 22:22 |
|
|
Богами мајсторски! А дали го загледа лозјето на еден дел од макетата, човекот има фат.
|
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#456 Posted: 09-May-2012 at 19:24 |
|
|
поставив еден круг на шини и зедов штоперица во рака,метро и дигитрон, и на крај по пресметките дојде дека локомотивата на Механо СД 40 користејќи размер од 1:87 развива сведена брзина во стварност од 246 км/ч што е скроз нереална брзина.затоа брзината на овие локомотиви делува нестварна
|
||
![]() |
||
tomo441
Newbiе
Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply
#457 Posted: 09-May-2012 at 20:03 |
|
|
Postoi "formula' za presmetuvanje na brzinata kaj modelite. Ednostavno e, samo treba brzinata na vistinskite vozovi (za HO)da se podeli so tri i ke se dobie pat vo cm koj modelot na lokomotiva treba da go pomine za 1 sek.
Na primer: Vistinski voz 110 km/h deleno so 3 e cca 36.6 cm/sek ili druga brzina... 80:3=26,6 cm/sek Za da se vidi maksimalnata brzina na eden model na lok. potrebno e prejdenoto rastojanie vo cm za 1 sek da se pomnozi so tri. Ke vidite deka vasite lokomotivi, pri maksimalen napon, vozat so nerealno golema brzina, sporedbeno so vistinskite lokomotivi. Tomo |
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#458 Posted: 09-May-2012 at 20:25 |
|
|
на овој начин добов 235.5 км/ч што е блиску до мојот начин на пресметка каде добив 246 км/ч за што се користев со точни и прецизни мерења и формули.во секој случај брзината е екстремно нереална
|
||
![]() |
||
tomo441
Newbiе
Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply
#459 Posted: 09-May-2012 at 21:53 |
|
|
Pa Gjoko, presmetaj i namesti go regulatorot za napon na modelarski brzini od 80 i 100 km/h i ke gi dobies maksimalno dozvolenite brzini na nasite prugi:
80 km/h za tovarni vozovi 100 km/h za patnicki vozovi |
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#460 Posted: 09-May-2012 at 21:58 |
|
|
така ќе направам кога ќе го направам импулсниот регулатор што ми ја прати шемата.вака без обзир што механо ги испорачува овие регулатори,не е пожелно моторите да се оптоваруваат со напон понизок од номиналниот.
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 2122232425 105> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |