|
![]() |
|
Моделарство, макетарство и колекционерство |
|
Post Reply
|
Page <1 2223242526 105> |
| Author | |
tomo441
Newbiе
Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply
#461 Posted: 09-May-2012 at 22:27 |
|
Obicno motorite na modelite rabotat na napon od 0-12(0-15)V, taka da mozes i so regulatorot od mehano da gi vozis posporo
|
|
![]() |
|
mon
Senior Member
Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
Quote Reply
#462 Posted: 10-May-2012 at 10:05 |
|
Ovde se gleda razlikata i pridobivkite od digitalizacijata na modelite vo zeleznickoto modelarstvo.
So ednostavno programiranje na dekoderot koj e smesten vo modelot se podesuva negovata pocetna brzina, zabrzuvanje, brzinata vo krivini i ugornici/udolnici, kako i maksimalnata brzina. Celiot digitalen sistem dava moznost za porealno vozenje na maketite za razlika od analogniot. Problem e samo cenata za digitalnite potrepstini koja za zal znae da bide pregolema.
|
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#463 Posted: 10-May-2012 at 13:05 |
Пааааа би рекол дека цената од “дигиталните„ локомотиви, може да биде и двојно повисока од „аналогните„... Затоа и се држам подалеку од „дигиталните„, за мене е неисплатливо да се набавуват. Со мали исклучоци, разбира се... ![]() |
|
![]() |
|
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#464 Posted: 10-May-2012 at 13:08 |
Колку ми е познато од форумџиски дискусии, но и од препораките од произвоителите на модели, пожелно е да се избегнува најголемата брзина, со која се „тераат„ локомотивчињата. Веројатно, при таа брзина, најголемо е „трошењето„ на моторчињата и преносните механизми, како и на придружната електроника. |
|
![]() |
|
tomo441
Newbiе
Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply
#465 Posted: 11-May-2012 at 12:15 |
|
]Колку ми е познато од форумџиски дискусии, но и од препораките од произвоителите на модели, пожелно е да се избегнува најголемата брзина, со која се „тераат„ локомотивчињата. Веројатно, при таа брзина, најголемо е „трошењето„ на моторчињата и преносните механизми, како и на придружната електроника.[/QUOTE]
MIKI1, ne se raboti samo za ostetuvanje na motorcinjata i prenosite, tuku za pretstava na realno vozenje na samite modeli. Licno ne sum za brzo vozenje na modelite i po mene najdobra brzina na klasicnite modeli na vozovi (tovarni,patnicki)e od 60 do 100,120 km/h. Za HIGH SPEED vozovite , kako ICE ili TGV, "dovolna" e brzina od 150 do 200 km/h. Za toa kako amerikancite gi vozat svoite modeli, mozete da poglednete ovde: http://www.youtube.com/watch?v=NttzLFQNWJI&feature=related |
|
![]() |
|
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#466 Posted: 11-May-2012 at 15:45 |
|
Прифаќам: не сум поколник на брзо „терање„ на моделите, така да за мене е пошизички кога возат бавно, елегантно и не прават проблем при преминувањето преку свртниците...
|
|
![]() |
|
marfimk
Senior Member
Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
Quote Reply
#467 Posted: 21-May-2012 at 20:47 |
|
Zdravo na site
Sakav da se nadovrzam na eden razgovor ovde od pred desetina dena. Sekoj se zaljubil vo onie lokomotivi i vozovi koi gi gledal vo mladosta....jas koga bev mnogu mal gi gledav modelite na Mehano koi se prodavaa vo Stokovnata Kuka vo Prilep. I najmnogu se zadrzuvav na Amerikanskite modeli, i navistina tie izgledaa kako sto treba da izgleda edna lokomotiva , a ne kako"moderen avtobus".....Edna od pricinite sto sum po Amerikanskite lokomotivi , bese i (togas za mene najubavata scena ) od filmot"Bliski sredbi od tret vid". Go gledav na TV pred nekoj den, a sega i go downloadirav. Filmot bil od 1977, i ako mozete poglednete ja scenata so maketata i amerikanskata lokomotiva F-9 mislam deka e....Otkako go gledav toj film, sakam da imam maketa kako taa i modeli kako toj |
|
![]() |
|
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#468 Posted: 22-May-2012 at 11:27 |
|
Моделот EMD F-7/9, чека на мојата листа за набавка на модели, а веројатно и ќе потрае, со оглед на неговата цена и проблемот со негово набавување...
Чисто за утеха, го имам моделот F-1/3, како тројна запрега, на која и‘ недостига уште едно „парче„, она без управувачка кабина. ![]() Edited by MIKI1 - 22-May-2012 at 11:28 |
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#469 Posted: 22-May-2012 at 11:39 |
|
Мики овие беа со турбински мотор или други?така ми е оставено во сеќавање
|
|
![]() |
|
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#470 Posted: 22-May-2012 at 11:50 |
|
Моделот EMD F-1/3 е обична „дизелка„ (дизел-електрична) локомотива, а гас-турбинската ја имаш на приложенава фотка, која ја имам симнато од некој сајт од Интернет:
![]() Edited by MIKI1 - 22-May-2012 at 11:53 |
|
![]() |
|
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#471 Posted: 22-May-2012 at 11:52 |
|
Моделот од локомотивата EMD F-7/9, го имаш на приложенава фотка:
![]() Edited by MIKI1 - 22-May-2012 at 11:52 |
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#472 Posted: 22-May-2012 at 11:56 |
|
досега ги помешував овие локомотиви.сега ќе ги `проучам` подобро.фала
|
|
![]() |
|
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#473 Posted: 22-May-2012 at 12:04 |
|
Молам.
|
|
![]() |
|
marfimk
Senior Member
Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
Quote Reply
#474 Posted: 29-May-2012 at 22:50 |
![]() Eve da pokazam sto ima novo kaj mene. Go nabaviv od E-bay preku prjatel sto se vrakase od Amerika. Vozot e na Mehano, a ima i drugi vagoni koi ne se na mehanotehnika. Pa kazete sto mislite. |
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#475 Posted: 29-May-2012 at 23:07 |
|
како што гледам возот е во добра состојба,а СД-40 ката има голема влечна моќност и можи да ги влечи сите овие вагони без проблем.проблем би ти било само ако сакаш да ги комбинираш со класичните Механо поради различните квачила
|
|
![]() |
|
mon
Senior Member
Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
Quote Reply
#476 Posted: 29-May-2012 at 23:41 |
|
Cestitam za novodojdenoto.
Dva caboosa vece imas.
|
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
marfimk
Senior Member
Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
Quote Reply
#477 Posted: 30-May-2012 at 21:58 |
|
Fala za cestitkite
Pred se lokomotivata i nejzinata sostojba - ogradite sto se vo super sostojba.....toa me privlece, a i ovoj komplet bese na Mehano. Se vika Thunderbolt Express i se prodavase `89-`90. Inaku lokomotivata, crvenata gondola Burlington, cisternata, Burlington zelen box car i Caboos - ot se na Mehanotehnika i samo tie standardno doagaa so ovoj komplet. Sopstvenikot kupil i drugi vagoni i del od niv se proizvodstvo na TYCO , na AHM i na Life Like....Inaku mozebi na slikata deluva nesredeno no site vagoni i lokomotivata se vo super sostojba, i nikade ne falat skalila ili nesto takvo, samo na eden vagon nema edno kvacilo. A kako sto moze i da se vidi ima i zeleznicki znaci. Nekoi vagoni ne mi se bas poznati i za sto sluzat. A ako sakate bi mozel i da postavam sliki od niv. Pozdrav |
|
![]() |
|
tomo441
Newbiе
Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply
#478 Posted: 31-May-2012 at 16:02 |
|
U zdravje da gi vozis! Super e kompletot i kako sto gledam so kvacila koi ti gi sakas
|
|
![]() |
|
marfimk
Senior Member
Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
Quote Reply
#479 Posted: 27-Jun-2012 at 16:55 |
Zdravo Eve sakav da gi pokazam pointeresnite vagoni od kompletot sto go nabaviv od USA t.e. vagoni koi poretko sum gi srekaval. Nivnite tocni inminja pa i godini vo koi se prodavale gi najdov na web stranata koja sekogas ja koristam: http://www.ho-scaletrains.net/ |
|
![]() |
|
marfimk
Senior Member
Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
Quote Reply
#480 Posted: 29-Jun-2012 at 18:56 |
|
Nesto slabo so novini vo posledno vreme.....
Inaku sakav da dadam eden predlog. Bi bilo dobro da organizirame eden klub, za koj milsam deka bi bilo najdobro da bide lociran vo Skopje, vo koj bi se dobivale informacii za se sto bi ne interesiralo, soveti i sl....Bi bilo ubavo da se locira nekade vo Skopje, vo garaza ako treba od nekogo ili slicno...ne e vazno.Samo da se napravi eden vakov pogolem cekor. Ako treba se soglasuvam i da plakame mesecna clenarina za trosocite...na primer 100, 200 denari. Nekoi od clenovite na forumov bi mozele da go vodat, poiskusnite....na primer da bide otvoreno samo vo nedela ili i vo drug den dokolku "Skopjanite" sto bi bile pocesto tamu bi imale vreme.....taka da nie sto ne sme od Skopje ako sakame nekoj sovet bi dosle vo nedela za pomos ili informacija.....Bi mozelo da se pomaga i vo nabavka na modeli, ili delovi , da se pravat popravki...i slicno. Mislam deka e dobar predlog... Pa kazete sto mislite |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 2223242526 105> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |