Од светот |
Post Reply | Page 123 5> |
Author | |
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#1 Topic: Од светот Posted: 25-Mar-2011 at 09:05 |
За само 6 (шес) дена обновен пат во Јапан
http://dnevnik.hr/vijesti/svijet/foto-japanci-obnovili-razorenu-autocestu-u-samo-sesat-dana.html |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #2 Posted: 01-Oct-2011 at 00:04 |
The Secret Life of the MotorwayБи-Би-Си документарец во три едночасовни епизоди, за развојниот пат на автопатиштата во Велика Британија. Епизода 1 Falling in love Епизода 2 The honeymoon period Епизода 3 The end of the affair |
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #3 Posted: 01-Oct-2011 at 01:32 |
I-10, познат и како „Кети Фривеј“, дел од коридорот „Интерстејт 10“ во Тексас, САД со 26 ленти е најширокиот дел од автопат во светот:
Wikipedia |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #4 Posted: 03-Oct-2011 at 02:28 |
I-5 кај Сан Диего има три ленти помалку, ама хардкор, а не со растегливи критериуми како I-10 32°54'44.52"N 117°13'44.22"W |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #5 Posted: 10-May-2012 at 14:23 |
Ајде нешто и од Флорида
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #6 Posted: 28-May-2012 at 00:55 |
Ne znam dali ova go pisuvam na pravo mesto, no mislam deka e interesno da se vidi kako izgledale prvite germanski avtopati izgradeni vo triesettite godini na minatiot vek so sto pocnal razvojot na modernata patna infrastruktura. Frapanten e podatokot deka vo period od 1933 do 1939 Germancite izgradile avtopatna mreza vo dolzina od 3.300km...!
Edited by Cloverstack - 28-May-2012 at 20:23 |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #7 Posted: 28-May-2012 at 10:28 |
Уште пофрапантен е податокот од каде им пари на тогашните власти во Германија за да ги изградат тие автопати. Малку помош: - не биле пари од задолжувања; - не биле пари од донации или од штедење; - не биле пари од даноци. А да не заборавиме да додадеме дека станувало збор за домашни инвестиции, а не за странски инвестиции, односно Германците сами ги граделе тие автопати со домашни средства, иако тогашните власти во Германија ги обезбедиле истите тие средства на доста недемократски и на доста некапиталистички начин, а луѓето од кои ги обезбедиле истите тие средства, случајно или не, исчезнале засекогаш откако поминале низ портите на кои пишувало "Arbeit macht frei" ("Работата ве прави слободни"). Знам дека форумов не е место за политичка дискусија, но мислам дека кога веќе дискутираме за големите успеси на Германците во 1930-те години од гледна точка на патничката инфраструктура, мораме да обрнеме внимание на тоа од каде и како германските власти во периодот од 1933 до 1945 година ја финансирале германската инфраструктурна, индустриска и воена машинерија. Edited by Dexter26 - 28-May-2012 at 10:36 |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #8 Posted: 28-May-2012 at 14:24 |
Ima uste mnogu da se pisuva, koj, kako i zosto rabotel na izgradbata na germanskata patna infrastruktura vo triesettite godini no toa ne e temata. Tie i togas bile mokni da izdradat avtopatista bez diktatura. Celta mi bese da kazam kade lezat pocetocite na avtopatot vo vreme koga avtomobilie bile retkost. Ovie avtopati se so asfalten sloj od 70cm i prilagodeni za brzina og 160km/h. Bidejki togasnite avtomobili bile spori nemalo ogranicuvanje na brzinata.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #9 Posted: 16-Nov-2012 at 01:40 |
Норвешка... Atlanterhavsveien http://en.wikipedia.org/wiki/Atlantic_Ocean_Road 1 2 3 4 Edited by Cloverstack - 16-Nov-2012 at 01:41 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #10 Posted: 20-Nov-2012 at 11:04 |
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #11 Posted: 20-Nov-2012 at 16:39 |
добро да прашам нешто што мислам дека не го знам_како слегуваат надолу колите на овој мост од последната слика кога малу ќе подмрзне,а екипите нефрлиле средство против мрзнење.па не се супермени на сите страни да фрлат,негде ќе ги изненади(како кај нас снегот што ги изненадува во ДЕКЕМВРИ
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #12 Posted: 19-Feb-2013 at 14:41 |
Еве како треба да изгледа делницата Д3 во Словачка која е во склоп на Е75 и Е50 а и повеќе локални значајни патишта. Оваа делница била почната пред многу години но досега не е направено многу освен еден Тунел што е пробиен и неколку километри пат направен. Повеќе информации за делницата на википедија Највеќе информации има на Словачката википедија доколку нешто ве интересира од таму а не разбирате словачки се нудам да преведам (само да не биде целиот текст бидејќи има многу а има и термини кој не ги разбирам.) Иначе Словаците (народот) се сомнева дека ова ќе се изгради наскоро бидејќи со години наназад се ветува дека ќе се продолжи со работата на оваа делница но досега нема направено ни еден метар откако е прекината со градба. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15191 |
Quote Reply #13 Posted: 31-Jan-2014 at 18:02 |
Молдавија (после 1:30 има интересни сцени со „квалитетни“ патишта)
Edited by Џоле - 31-Jan-2014 at 18:02 |
|
За сè има вторпат
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #14 Posted: 02-Mar-2014 at 17:08 |
Недела, 02 Март 2014 16:34
Денеска е пуштен во сообраќај вториот мост што ги поврзува островот Пенанг со западниот брег на Малезија, во должина од 24 километри, од кои 16,9 километри над морето. По повеќечасовни свечености на кои присуствуваа неколку десетици илјади жители од сите краишта на Малезија, мостот во употреба го предаде премиерот на таа држава Наџиб Тун Разак.Најголемиот мост во југоисточна Азија дневно ќе опслужува 100.000 возила и со просечна брзина од 80 километри на час возилата ќе го минуваат за триесетина минути. Првиот мост на оваа релација, изграден 1985 година, беше познат и по сообраќајните турканици, а можеш да опслужи најмногу 60.000 возила дневно. Како што рече малезискиот премиер Разак, мостот на пригодна свеченост наскоро ќе добие и име. Ќе се вика според сегашниот монарх Туанаку Абдул Халим Сах. МИА http://www.kurir.mk/svet/vesti/149661-Pusten-vo-upotreba-najdolgiot-most-vo-jugoistocna-Azija |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #15 Posted: 20-Apr-2014 at 19:24 |
Почна изградбата на подводниот тунел "Евроазија"Турскиот премиер Реџеп Тајип Ердоган денеска го означи почетокот на градежните работи на тунелот „Евроазија“, што ќе минува под Мраморното Море и ќе ги поврзува европскиот и азискиот дел на Истанбул, јави АнадолијаЦеремонијата на отопчнување на подземните работи на тунелот се одржа во азискиот дел на Истанбул. Ердоган најави дека е предвидено дневно да бидат пробивани по 10 метри од тунелот. Тунелот ќе биде со должина од 14,6 километри и низ него ќе може да минуваат само автомобили и минибуси, додека движењето на камиони, мотоцилки, велосипеди и пешаци нема да биде дозволено. http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=33610 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #16 Posted: 20-Apr-2014 at 20:36 |
Море стварно Реџеп, а од Довер до Кале како се стига?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #17 Posted: 21-Apr-2014 at 20:03 |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #18 Posted: 24-Apr-2014 at 12:37 |
US Route 50 |
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Online Posts: 2652 |
Quote Reply #19 Posted: 19-Aug-2014 at 21:31 |
6 дена за поправка на автопат:
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #20 Posted: 19-Aug-2014 at 21:56 |
Да да секако..... Како прво сликата е земјотресите што ја зафатија Јапонија пред неколку години, првата слика е од земјотресот а втората гидина подоцна и ја имаше на сите медиуми која циркулирање со поголем број на исти слики каде имаше правено компарација. |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Post Reply | Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |