![]() |
![]() |
![]() |
Авиокомпании и линии |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4546474849 244> |
Author | ||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Во денешните изданија на дневните весници е објавен јавен повик за доставување на барање за доделување поддршка на домашни и странски авиопревозници. Се надевам на успешна реализација на овој владин проект, а јас моите размислувања ќе си ги кажам во некој од наредните денови на форумов.
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Ќе летаме директно до Бенелукс и Скандинавија
![]() Авиокомпании кои ќе понудат шест нови дестинации од аеродромот „Александар Велики“ во Скопје до градови во централна Европа, Апенинскиот и Пиринејскиот Полуостров, Бенелукс и Скандинавија ќе добијат државни субвенции во следните три години. Владата денеска отвори јавен повик со кој бара авиокомпании кои до крајот на годинава ќе воспостават база на најмалку еден воздухоплов на „Александар Велики“, а до крајот на октомври ќе почнат да летаат до нови шест дестинации. Премиерот Никола Груевски минатата недела најави дека со јавен повик ќе се бара нискобуџетна компанија, која на македонските патници ќе им понуди директни летови до поголем број европски градови по поволни цени. Тој посочи дека со овој потег ќе се привлечат и поголем број странски туристи во нашата земја, бидејќи македонскиот пазар е релативно мал. „Воведувањето нови линии е важно за развој на туризмот и за поддршка на бизнисот, но и за сите граѓани кои ќе имаат потреба да отпатуваат во странство, а сега се принудени да менуваат повеќе авиони, што ја зголемува цената на патувањето“, рече неодамна премиерот Груевски. (С.Н.)http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=4718AE45231F364091C581844553E479 |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
|
Bi bilo OGROMNO iznenaduvanje ako Wizz nema da bide prvata (mozebi i edinstvena) kompanija sto ke se ofajdi od subvenciite, barem takvi se glasinite..., (inaku vo vrska so brojot na patnici ima info samo za Skopje-Luton ako te interesira ;-) ) go nemam videno javniot povik ali ova so 6 zadolzitelni destinacii da ne e malku too high, sto mislite? (bolje bi bilo da e po destinacija plus ekstra bonus za otvaranje baza, ovaka uste od start otpagjaat kandidati kako Norwegian , Germanwings ili Vueling) jasno e deka so otvaranje na baza se otvaraat i novi rabotni mesta itn. , ali nekako premal pazar sme pokraj Wizz, i Ryan i Easy sega da otvorat po 6 destinacii |
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
Едно малку оффтопик прашање. Дали знае некој кој е наједноставниот и најефтиниот начин за лет од Скопје до Барцелона. Безразлика за кој авиопревозник се работи и преку кој град ќе е. Можни се и летови од Софија, Солун, Белград. Ви благодарам од напред!
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
www.airtickets.gr има и на англиски, има летови за цел свет, многу добар сајт за било каде.
25 евра Скопје-Солун повратна со автобус поаѓање од скопска автобуска, фаќаш градски автобус за 1 евро и стигаш на аеродром (+26 евра). Нормално можеш и со автомобил. Од Битола, ако те фрли некој до Лерин, 18 евра повратна до Солун +1 градски за до аеродром. За 40-45 минути се стига. |
||
![]() |
||
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
|
Вероватно со WizzAir. http://www.esky.bg |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Се согласувам, 6 дестинации од Скопје за една авио-компанија е многу, да беа 4 ќе бев поголем оптимист дека ќе се реализира. |
||
![]() |
||
buco55 ![]() Newbiе ![]() Joined: 20-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 12 |
![]() ![]() |
|
Нова "национална" авиокомпанија. MAT така леташе од Скопје за Охрид, Германија (3-4 града), Швајцарија, Данска и Италија. Само што оваа варијанта ќе чини поефтино бидејќи се само субвенции.
|
||
![]() |
||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|
Парафирана билатералната спогодба за воздушен сообраќај меѓу владите на Македонија и СингапурДиректорот на Агенцијата за цивилно воздухопловство на Република Македонија, Дејан Мојсоски и генералниот директор на цивилната воздухопловна власт на Република Сингапур, Јап Онг Хенг, денеска во Сингапур ја парафираа билатералната спогодба за воздушен сообраќај и потпишаа меморандум за разбирање меѓу двете земји. Спогодбата за отворено небо, соопшти Агенцијата за цивилно воздухопловство, создава правна рамка за промоција на меѓународен воздушен сообраќај врз основа на либерален концепт и конкуренција, а се со цел да и се овозможат на патувачката јавност поголеми можности и избор на услуги, а во истовреме и да се обезбеди највисок степен на безбедност и обезбедување на воздушниот сообраќај од секаков вид закани. Парафирањето на Спогодбата за отворено небо е и во насока на политиката на ИКАО, која ја промовираат двете земји, за глобална економска либерализација на меѓународниот воздушен транспорт и неговиот развој на конкуренстка основа без никакви ограничувања за сообраќајните слободи, пристапот на пазарот, тарифите, фрекфенциите и капацитетот. На средбата, двајцата директори ги истакнаа добрите дипломатски односи меѓу двете земји, и ја потенцираа важноста на парафирањето на Спогодбата, која ќе придонесе за понатамошно подигнување на овие односи, во создавањето потенцијали за можни инвестиции во економиите, развој на туризмот, интерконинентална поврзаност и солидна конекција преку воздушниот сообраќај. Спогодбата, како што се наведува, предвидува слободна пазарна конкуренција и определените авиопревозници на двете договорни страни да имаат право на сите летови и по свој избор, да вршат сообраќај на кој било или на двата правци, да ги опслужуваат местата помеѓу и местата вон, на линиите во секаква комбинација и по секаков редослед. Во однос на пристапот на пазарот. Спогодбата овозможува авиопревозниците да го пренесуваат сообраќајот од едни на други воздухоплови во кои било места на нивната линија; да комбинираат различни броеви на летови во рамките на една операција на воздухоплов; да користат сопствени или изнајмени воздухоплови. Во однос на капацитетот, определените авиопревозници на двете договорни страни имаат право да користат секој тип на сообраќај (патнички, товарен, одделено или во комбинација). Спогодбата им овозможува на авиопревозниците целосни сообраќајни права од првата до деветтата слобода, до и од кои било места, без никакви ограничувања, стои во соопштението од Агенцијата за цивилно воздухопловство. |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=B77F6147EB84FF4680DB25298B9E0C2F |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() И јас тргнав навака да го постирам истото ![]()
http://www.kapital.com.mk/mk/makedonija/84849/flajdubai_od_oktomvri_kje_leta_od_skopje.aspx |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Овој пат мислам дека ова е точна информација.
Скопје веќе е поставен како изборна дестинација на веб страницата на авиокомпанијата http://www.flydubai.com/english.aspx Се води како директна линија без застанувања, што ме изненади. Што се однесува до цената, веќе ја проверив, 490 евра повратна. Чисто за споредба преку Истанбул со Туркиш се лета за 550 евра (2 лета, трансфер...минумум 2 часа подолго патување) Доколку летате со Емирати само Истанбул-Дубаи повратна ќе ве чини минимум 411 евра (значи треба да организирате +1 лет за Истанбул). *Edit Меѓутоа доколку со истата авио-компанија летате Белград-Дубаи повратна е 430 евра. И еве сега гледам дека иако викаат од 18-ти Октомври па натаму секој четврток и понеделник како дати кои во моментов може да ги изберам стојат само 18-ти, 22-ри и 25-ти октомври. Толку. Edited by alexsend - 06-Jun-2012 at 12:39 |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Судејќи по она што првично го прочитав од нивната интернет страна тие 490 евра се чисто летот со рачен багаж, со плус куфер 20 кг сигурно ќе биде околу 520-530 евра а најверојатно во авион ќе треба човек да си плати ако сака да се напие или касне нешто....добро за помлади 5 часа без јадење не е проблем.
Интересно е дали ќе направат код шеринг и колку поволни ќе бидат тие код жеринг линии. Како ид а е од далечен исток, југоисточна азија и австралија секако е многу полагодно ако само еднаш преседнуваш во дубаи. Освен тоа ако успеат да ги искоординиаат летовите тоа преседнуивање да биде само неколку часа тогаш ќе им се исплати целото да го нудат по цена по која дургите авиокомпании ја нудата врската со 2 преседнувања. |
||
![]() |
||
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
|
ukucaj noemvri pa ke vidis dali e "tolku" ![]() btw tvojot avatar mislam deka go usporuva celiot forum ,barem kaj mene (ako e od psdgraphics.com, ako ne onda ne si kriv ![]() |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
mirakulis
Тоа е, сепак се работи за нискобуџетна компанија. Ако ништо друго за 5 часа верувам ќе ти се пријаде нешто ОСВЕН ако не си бил пред летот на добра скара. gorazd ![]() ![]() |
||
![]() |
||
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
|
http://www.flydubai.com/english/booking-with-flydubai/baggage-policy.aspx
(10 € za checked baggage vo edna nasoka) sepak 520€ za low cost e premnoguuuu ... @alexsend odlicno, problem solved . Fala ![]() |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека е добро погодено времето, слетувањето во Дубаи е во 20:35, а за Австралија летовите одеа околу полноќ, ако добро памтам (баш после гласините за оваа вест гледав).А за враќање летовите од Австралија стигнуваа некаде кај 5-7 по локално време, значи уште помало чекање. |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Владините субвенции примамливи за само една авиокомпанија
Извор: http://vecer.com.mk/?ItemID=62CAB37D8A79764B88EEC7A84BFBC41B Edited by Obedineta Makedonija - 06-Jun-2012 at 22:14 |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Според мене целата постапка и процес се води многу лошо од страна на Владата. незнам зошто субвенциите се даваат само на една компанија, кога можеше да се распределат по дестинација, не по авиокомпанија. Со тоа мислам дека се прави истата грешка која ја направија при концесијата на автопатите-опфатот е преголем (6 линии одеднаш за една компанија на толку мал пазар како македонскиот е голем залак), па така мислам дека многу компании се откажале, што се потврдува од фактот дека само една компанија е заинтересирана.
Друго многу дискутабилно прашање е со која цел владата дава навистина големи субвенции? Не треба да се заборави дека државата Македонија нема никаква директна корист од повеќе патници затоа што таксите веќе не се собираат од неа туку од ТАВ. Ако целта беше да се прошири мрежата на директни летови од Скопје за удобство на нашите граѓани, тогаш ок. Но, доколку целта била да се донесат туристи, тогаш зошто во овој план го нема Охрид? Зарем не се надеваме со цел памет дека Скопје може да привлекува големи потоци на туристи?! И ако навистина била целта да се привлечат туристи, тогаш немаше ли да биде подобро да се формира државен и национален авиопревозник, кој би оперирал во делот на нисто до средноценовни авиокомпании (ниска е нпр. РајанЕр, средни се нпр. ЕрБерлин или Норвиџан) и константно би носел туристи од неколку европски дестинации во Македонија. Немора да има повеќе од 3 изнајмени авиона за почеток, кои можат комотно да опфатат до 10 дестинации со по 2-3 лета неделно. Бидејќи никој не гарантира дека по истекот на субвенциите авиокомпанијата нема да ги укине овие линии и пак државата не видела никаков ќар! Како и да е, мислам дека УизЕр ќе ги добие линиите и субвенциите. Според критериумите и сегашните дестинации и бази на авиокомпанијата, претпоставувам дека од Скопје ќе ги добиеме следните линии: Централна Европа - Будимпешта - најголемата база на Уиз по пропадот на Малев од каде имате конекции за цела Европа, а и не само. Многу помали се шансите тоа да биде Прага. Апенини - тука нештата се многу нејасни бидејќи Уиз има многу дестинации во Италија, меѓу кои и директно за Тревисо. Јас типувам или на Рим-Фиумичино или на Милано. Пиринеи - поголеми се шансите да имаме лет за Барцелона, иако мислам дека директен лет до Мадрид ќе биде подобар за конекции, особено кон Јужна Америка, за кои Мадрид е тотално специализиран. Бенелукс - и тука има дилема помеѓу Брисел-Шарлоа и Ајндховен, иако мислам дека првиот ќе победи заради значењето на Брисел како главен град на Европа, но сепак во Холандија, а и Ајндховен има многу Македонци. Скандинавија - Осло или Стокхолм, при што веројатно вториот би имал предност. Шестата дестинација не ја знам, бидејќи незнам кој регион ќе добие два лета. Сепак едно нешто сум сигурен, дека ако отворат лет за Љубљана (по ново Уиз лета и од Љубљана), ќе можат слободно да полнат по еден авион дневно. Сега секојдневно има 2 лета на прескапата Адриа и најмалку 4 автобуса за Скопје. Јас лично сум гледал понекогаш во летните месеци тргнуваат и по 12 автобуса за Скопје. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Како и да е... а особено ако WizzAir ги земе линииве... плус со претходните Тревисо - Венеција и Лутон - Лондон... извесно и неопходно е Wizz да го направи SKP своја оперативна база... со барем еден авион... Незнам дали во историјата на SKP имало воопшто некоја авио-компанија која опслужувала 8 линии во исто време... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4546474849 244> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |