build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849 244>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #921 Posted: 16-May-2012 at 11:36
Во денешните изданија на дневните весници е објавен јавен повик за доставување на барање за доделување поддршка на домашни и странски авиопревозници. Се надевам на успешна реализација на овој владин проект, а јас моите размислувања ќе си ги кажам во некој од наредните денови на форумов.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #922 Posted: 17-May-2012 at 09:04
Ќе летаме директно до Бенелукс и Скандинавија



Авиокомпании кои ќе понудат шест нови дестинации од аеродромот „Александар Велики“ во Скопје до градови во централна Европа, Апенинскиот и Пиринејскиот Полуостров, Бенелукс и Скандинавија ќе добијат државни субвенции во следните три години. Владата денеска отвори јавен повик со кој бара авиокомпании кои до крајот на годинава ќе воспостават база на најмалку еден воздухоплов на „Александар Велики“, а до крајот на октомври ќе почнат да летаат до нови шест дестинации. 

Премиерот Никола Груевски минатата недела најави дека со јавен повик ќе се бара нискобуџетна компанија, која на македонските патници ќе им понуди директни летови до поголем број европски градови по поволни цени. Тој посочи дека со овој потег ќе се привлечат и поголем број странски туристи во нашата земја, бидејќи македонскиот пазар е релативно мал. 

„Воведувањето нови линии е важно за развој на туризмот и за поддршка на бизнисот, но и за сите граѓани кои ќе имаат потреба да отпатуваат во странство, а сега се принудени да менуваат повеќе авиони, што ја зголемува цената на патувањето“, рече неодамна премиерот Груевски. (С.Н.)
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=4718AE45231F364091C581844553E479
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #923 Posted: 17-May-2012 at 11:51
Originally posted by alexsend

Иако редовно ја постувам бев страната на Wizz во надеж за нова дестинација би сакал да знам колкави се изгледите за тоа. Односно, дали имаме информација од страна на Wizz колку патници ги искористиле нивните услуги од и за Скопје? Со оглед на тоа што има скоро година како е реализиран првиот лет за Скопје.

20 Јуни 2011 - Лондон
22 Септември 2011 - Венеција

Гледам дека таква информација имаат дадено за Белград,
Since launching its first flights to the Serbian capital in late 2010, the airline has handled over 340.000 passengers and operated more than 1.160 flights.


Bi bilo OGROMNO iznenaduvanje ako Wizz nema da bide prvata (mozebi i edinstvena) kompanija sto ke se ofajdi od subvenciite, barem takvi se glasinite...,  (inaku vo vrska so brojot na patnici ima info samo za Skopje-Luton ako te interesira ;-) )

go nemam videno javniot povik ali ova so 6 zadolzitelni destinacii da ne e malku too high, sto mislite? (bolje bi bilo da e po destinacija plus ekstra bonus za otvaranje baza, ovaka uste od start otpagjaat kandidati kako Norwegian , Germanwings ili Vueling)

jasno e deka so otvaranje na baza se otvaraat i novi rabotni mesta itn. , ali nekako premal pazar sme pokraj Wizz, i Ryan i Easy sega da otvorat po 6 destinacii


Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #924 Posted: 22-May-2012 at 10:56
Едно малку оффтопик прашање. Дали знае некој кој е наједноставниот и најефтиниот начин за лет од Скопје до Барцелона. Безразлика за кој авиопревозник се работи и преку кој град ќе е. Можни се и летови од Софија, Солун, Белград. Ви благодарам од напред!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #925 Posted: 22-May-2012 at 11:31
www.airtickets.gr има и на англиски, има летови за цел свет, многу добар сајт за било каде.

25 евра Скопје-Солун повратна со автобус поаѓање од скопска автобуска, фаќаш градски автобус за 1 евро и стигаш на аеродром (+26 евра). Нормално можеш и со автомобил. Од Битола, ако те фрли некој до Лерин, 18 евра повратна до Солун +1 градски за до аеродром. За 40-45 минути се стига.
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #926 Posted: 22-May-2012 at 12:02
Originally posted by stratus

Едно малку оффтопик прашање. Дали знае некој кој е наједноставниот и најефтиниот начин за лет од Скопје до Барцелона. Безразлика за кој авиопревозник се работи и преку кој град ќе е. Можни се и летови од Софија, Солун, Белград. Ви благодарам од напред!


Вероватно со WizzAir.
http://www.esky.bg
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #927 Posted: 24-May-2012 at 08:43
Originally posted by gorazd


Originally posted by alexsend

Иако редовно ја постувам бев страната на Wizz во надеж за нова дестинација би сакал да знам колкави се изгледите за тоа. Односно, дали имаме информација од страна на Wizz колку патници ги искористиле нивните услуги од и за Скопје? Со оглед на тоа што има скоро година како е реализиран првиот лет за Скопје.

20 Јуни 2011 - Лондон
22 Септември 2011 - Венеција

Гледам дека таква информација имаат дадено за Белград,
Since launching its first flights to the Serbian capital in late 2010, the airline has handled over 340.000 passengers and operated more than 1.160 flights.
Bi bilo OGROMNO iznenaduvanje ako Wizz nema da bide prvata (mozebi i edinstvena) kompanija sto ke se ofajdi od subvenciite, barem takvi se glasinite...,  (inaku vo vrska so brojot na patnici ima info samo za Skopje-Luton ako te interesira ;-) )go nemam videno javniot povik ali ova so 6 zadolzitelni destinacii da ne e malku too high, sto mislite? (bolje bi bilo da e po destinacija plus ekstra bonus za otvaranje baza, ovaka uste od start otpagjaat kandidati kako Norwegian , Germanwings ili Vueling)jasno e deka so otvaranje na baza se otvaraat i novi rabotni mesta itn. , ali nekako premal pazar sme pokraj Wizz, i Ryan i Easy sega da otvorat po 6 destinacii


Се согласувам, 6 дестинации од Скопје за една авио-компанија е многу, да беа 4 ќе бев поголем оптимист дека ќе се реализира.
Back to Top
buco55 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote buco55 Quote  Post ReplyReply #928 Posted: 24-May-2012 at 13:54
Нова "национална" авиокомпанија. MAT така леташе од Скопје за Охрид, Германија (3-4 града), Швајцарија, Данска и Италија. Само што оваа варијанта ќе чини поефтино бидејќи се само субвенции.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #929 Posted: 25-May-2012 at 01:37

Парафирана билатералната спогодба за воздушен сообраќај меѓу владите на Македонија и Сингапур

Директорот на Агенцијата за цивилно воздухопловство на Република Македонија, Дејан Мојсоски и генералниот директор на цивилната воздухопловна власт на Република Сингапур, Јап Онг Хенг, денеска во Сингапур ја парафираа билатералната спогодба за воздушен сообраќај и потпишаа меморандум за разбирање меѓу двете земји.

Спогодбата за отворено небо, соопшти Агенцијата за цивилно воздухопловство, создава правна рамка за промоција на меѓународен воздушен сообраќај врз основа на либерален концепт и конкуренција, а се со цел да и се овозможат на патувачката јавност поголеми можности и избор на услуги, а во истовреме и да се обезбеди највисок степен на безбедност и обезбедување на воздушниот сообраќај од секаков вид закани.

Парафирањето на Спогодбата за отворено небо е и во насока на политиката на ИКАО, која ја промовираат двете земји, за глобална економска либерализација на меѓународниот воздушен транспорт и неговиот развој на конкуренстка основа без никакви ограничувања за сообраќајните слободи, пристапот на пазарот, тарифите, фрекфенциите и капацитетот.

На средбата, двајцата директори ги истакнаа добрите дипломатски односи меѓу двете земји, и ја потенцираа важноста на парафирањето на Спогодбата, која ќе придонесе за понатамошно подигнување на овие односи, во создавањето потенцијали за можни инвестиции во економиите, развој на туризмот, интерконинентална поврзаност и солидна конекција преку воздушниот сообраќај.

Спогодбата, како што се наведува, предвидува слободна пазарна конкуренција и определените авиопревозници на двете договорни страни да имаат право на сите летови и по свој избор, да вршат сообраќај на кој било или на двата правци, да ги опслужуваат местата помеѓу и местата вон, на линиите во секаква комбинација и по секаков редослед. Во однос на пристапот на пазарот.

Спогодбата овозможува авиопревозниците да го пренесуваат сообраќајот од едни на други воздухоплови во кои било места на нивната линија; да комбинираат различни броеви на летови во рамките на една операција на воздухоплов; да користат сопствени или изнајмени воздухоплови.

Во однос на капацитетот, определените авиопревозници на двете договорни страни имаат право да користат секој тип на сообраќај (патнички, товарен, одделено или во комбинација).

Спогодбата им овозможува на авиопревозниците целосни сообраќајни права од првата до деветтата слобода, до и од кои било места, без никакви ограничувања, стои во соопштението од Агенцијата за цивилно воздухопловство.

Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #930 Posted: 06-Jun-2012 at 10:50
Скопје е избрано да биде најновата дестинација на Flydubai само неколку дена по прославата на тригодишнината од основањето. Со ова, мрежата на иновативната авиокомпанија во централна и во источна Европа се прошири на 15 дестинации во 10 земји, што е најопсежно меѓу превозниците на Блискиот Исток.

Услугата од Скопје ќе биде достапна двапати неделно и ќе почне на 18 октомври (четврток) 2012 година со цени почнувајќи од 490 евра. Главниот извршен директор на компанијата, Гаит Ал Гаит, вели: - Со задоволство денеска ја објавуваам оваа нова линија. Таа уште подлабоко ја илустрира посветеноста на флѕдубаи при приширувањето на врските од Блискиот Исток до нови дестинации со кои што историски не постоеја доволен број директни авиоконекции до Обединетите Арапски Емирати.

Покрај тоа, Македонија низ светот има значителна иселеничка популација која што сега ќе може почесто да ги посетува своите пријатели и семејства благодарение на врските преку нашиот транспортен центар во Дубаи - истакнува првиот човек на Flydubai. Почетокот на летовите ќе обезбеди погодна можност за врска на патниците кои што патуваат до Дубаи, но и понатаму, до Далечниот Исток, Австралија или која било од разновидните дестинации што овој авиопревозник ги поврзува во мрежа од 45 градови низ арапските земји во Персискиот залив, Блискиот Исток, Африка, индискиот потконтинент и Азија. Летовите за Дубаи ќе оперираат двапати неделно, во понеделник и во четврток од 18 октомври 2012 година.

Летот со ознака ФЗ792 ќе полетува од аеродромот "Александар Велики" во 13.25, а ќе пристигнува во Дубаи во 20.35 по локално време. Повратниот лет, со ознака, ФЗ791, е закажан да го напушти вториот терминал на меѓународниот аеродром во Дубаи во 9.15 часот, а да слета во Скопје во 12.40 часот по локално време. Flydubai работи според едноставен модел што на купувачите им овозможува да плаќаат за услуги што сакаат да ги добијат.

Цените на билетите ги вклучуваат сите такси плус едно парче рачен багаж до седум килограми и еден мал лаптоп или торба, како и пријавен багаж до 20 килограми. За седиште со дополнителен простор за нозете се доплаќа 21 евро. Во леталото, патниците можат да изберат од долгата листа понуди, што вклучува пакети за забава во текот на летот, разновидно мени со освежувачки пијалоци и производи што не подлежат на царина. Билети за летовите меѓу Скопје и Дубаи можат да се купат од официјалната интернет-страница на компанијата (www.flydubai.com), преку травел-партнерите или од телефонскиот центар (+3892 321 1133) што ќе почне со работа на 15 јуни 2012 година. Детали за изнајмувањето автомобили преку авиопревозникот, исто така, се достапни на интернет-страницата.


http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=B77F6147EB84FF4680DB25298B9E0C2F
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #931 Posted: 06-Jun-2012 at 11:09


И јас тргнав навака да го постирам истото Еве што вели и Капитал

ФЛАЈДУБАИ ОД ОКТОМВРИ ЌЕ ЛЕТА ОД СКОПЈЕ

ФлајДубаи%20од%20октомври%20ќе%20лета%20од%20Скопје
Авиокомпанијата од Обединетите Арапски Емирати, ФлајДубаи, од октомври ќе почне да лета двапати неделно од Скопје до Дубаи. Услугата од Скопје ќе биде достапна од 18 октомври 2012 година со цени почнувајќи од 490 евра, а ќе лета понеделник и четврток.
Како што информираат од авиокомпанијата, почетокот на летовите на ФлајДубаи ќе обезбеди погодна можност за врска на патниците кои што патуваат до Дубаи, но и понатаму, до Далечниот Исток, Австралија или која било од разновидните дестинации што овој авиопревозник ги поврзува во мрежа од 45 градови низ арапските земји во Персискиот залив, Блискиот Исток, Африка, индискиот потконтинент и Азија.
“Со задоволство денеска ја објавуваам оваа нова линија. Таа уште подлабоко ја илустрира посветеноста на ФлајДубаи при приширувањето на врските од Блискиот Исток до нови дестинации со кои што историски не постоеја доволен број директни авиоконекции до Обединетите Арапски Емирати. Покрај тоа, Македонија низ светот има значителна иселеничка популација која што сега ќе може почесто да ги посетува своите пријатели и семејства благодарение на врските преку нашиот транспортен центар во Дубаи“ изјави главниот извршен директор на ФлајДубаи, Гаит Ал Гаит.
Летот ќе полетува од скопскиот аеродром ќе полетува во 13.25, а ќе пристигнува во Дубаи во 20.35 по локално време. Повратниот лет, ќе го напушти вториот терминал на меѓународниот аеродром во Дубаи во 9.15 часот, а да слета во Скопје во 12.40 часот по локално време.
Цените на билетите ги вклучуваат сите такси плус едно парче рачен багаж до седум килограми и еден мал лаптоп или торба, како и пријавен багаж до 20 килограми. За седиште со дополнителен простор за нозете се доплаќа 21 евро. Во леталото, патниците можат да изберат од долгата листа понуди, што вклучува пакети за забава во текот на летот, разновидно мени со освежувачки пијалоци и производи што не подлежат на царина.


http://www.kapital.com.mk/mk/makedonija/84849/flajdubai_od_oktomvri_kje_leta_od_skopje.aspx
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #932 Posted: 06-Jun-2012 at 12:20
Овој пат мислам дека ова е точна информација.
Скопје веќе е поставен како изборна дестинација на веб страницата на авиокомпанијата
http://www.flydubai.com/english.aspx

Се води како директна линија без застанувања, што ме изненади.

Што се однесува до цената, веќе ја проверив, 490 евра повратна.
Чисто за споредба преку Истанбул со Туркиш се лета за 550 евра (2 лета, трансфер...минумум 2 часа подолго патување)
Доколку летате со Емирати само Истанбул-Дубаи повратна ќе ве чини минимум 411 евра (значи треба да организирате +1 лет за Истанбул).

*Edit

Меѓутоа доколку со истата авио-компанија летате Белград-Дубаи повратна е 430 евра.

И еве сега гледам дека иако викаат од 18-ти Октомври па натаму секој четврток и понеделник како дати кои во моментов може да ги изберам стојат само 18-ти, 22-ри и 25-ти октомври. Толку.

Edited by alexsend - 06-Jun-2012 at 12:39
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #933 Posted: 06-Jun-2012 at 13:29
Судејќи по она што првично го прочитав од нивната интернет страна тие 490 евра се чисто летот со рачен багаж, со плус куфер 20 кг сигурно ќе биде околу 520-530 евра а најверојатно во авион ќе треба човек да си плати ако сака да се напие или касне нешто....добро за помлади 5 часа без јадење не е проблем.
Интересно е дали ќе направат код шеринг и колку поволни ќе бидат тие код жеринг линии. Како ид а е од далечен исток, југоисточна азија и австралија секако е многу полагодно ако само еднаш преседнуваш во дубаи. Освен тоа ако успеат да ги искоординиаат летовите тоа преседнуивање да биде само неколку часа тогаш ќе им се исплати целото да го нудат по цена по која дургите авиокомпании ја нудата врската со 2 преседнувања.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #934 Posted: 06-Jun-2012 at 13:30
Originally posted by alexsend


*Edit

И еве сега гледам дека иако викаат од 18-ти Октомври па натаму секој четврток и понеделник како дати кои во моментов може да ги изберам стојат само 18-ти, 22-ри и 25-ти октомври. Толку.


ukucaj noemvri pa ke vidis dali e "tolku" 

btw tvojot avatar mislam deka go usporuva celiot forum ,barem kaj mene (ako e od psdgraphics.com, ako ne onda ne si kriv )

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #935 Posted: 06-Jun-2012 at 15:58
mirakulis
Тоа е, сепак се работи за нискобуџетна компанија. Ако ништо друго за 5 часа верувам ќе ти се пријаде нешто ОСВЕН ако не си бил пред летот на добра скара.

gorazd
јас се извинувам доколку сум предизвикал застој, еве се ребрендирав.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #936 Posted: 06-Jun-2012 at 17:25
http://www.flydubai.com/english/booking-with-flydubai/baggage-policy.aspx
(10 € za checked baggage vo edna nasoka)

sepak 520€ za low cost e premnoguuuu ...

@alexsend odlicno, problem solved . Fala
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #937 Posted: 06-Jun-2012 at 19:24
Originally posted by mirakuliks

Судејќи по она што првично го прочитав од нивната интернет страна тие 490 евра се чисто летот со рачен багаж, со плус куфер 20 кг сигурно ќе биде околу 520-530 евра а најверојатно во авион ќе треба човек да си плати ако сака да се напие или касне нешто....добро за помлади 5 часа без јадење не е проблем. Интересно е дали ќе направат код шеринг и колку поволни ќе бидат тие код жеринг линии. Како ид а е од далечен исток, југоисточна азија и австралија секако е многу полагодно ако само еднаш преседнуваш во дубаи. Освен тоа ако успеат да ги искоординиаат летовите тоа преседнуивање да биде само неколку часа тогаш ќе им се исплати целото да го нудат по цена по која дургите авиокомпании ја нудата врската со 2 преседнувања.



Мислам дека е добро погодено времето, слетувањето во Дубаи е во 20:35, а за Австралија летовите одеа околу полноќ, ако добро памтам (баш после гласините за оваа вест гледав).А за враќање летовите од Австралија стигнуваа некаде кај 5-7 по локално време, значи уште помало чекање.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #938 Posted: 06-Jun-2012 at 22:13

Владините субвенции примамливи за само една авиокомпанија


Хрватскиот авиопревозник Кроација ерлајнс" и нискобуџетните авиопревозници "Виз ер" и "Ези џет" се заинтересирани за владините субвенции од 5,1 милиони евра за нови авиодестинации. Но, само една од нив доставила барање на тендерот да добие субвенција од 1,3 милиони евра до крајот на годинава за да воведе шест нови авионски линии од Скопје до градови од Централна Европа, Апенинскиот и Пиринејскиот Полуостров, државите на Бенелукс и скандинавските земји. 
Од Министерството за транспорт и врски не кажуваат која е компанијата, но наведуваат дека нивното барање ќе се разгледува од страна на стручната комисија, по што ќе биде донесена соодветна одлука. Доколку барањето на авиокомпанијата биде прифатено, таа ќе мора во првата година да превезе најмалку 120.000 патници од Скопје до некоја од новите дестинации. 

Извор: http://vecer.com.mk/?ItemID=62CAB37D8A79764B88EEC7A84BFBC41B



Edited by Obedineta Makedonija - 06-Jun-2012 at 22:14
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #939 Posted: 06-Jun-2012 at 22:34
Според мене целата постапка и процес се води многу лошо од страна на Владата. незнам зошто субвенциите се даваат само на една компанија, кога можеше да се распределат по дестинација, не по авиокомпанија. Со тоа мислам дека се прави истата грешка која ја направија при концесијата на автопатите-опфатот е преголем (6 линии одеднаш за една компанија на толку мал пазар како македонскиот е голем залак), па така мислам дека многу компании се откажале, што се потврдува од фактот дека само една компанија е заинтересирана.
Друго многу дискутабилно прашање е со која цел владата дава навистина големи субвенции? Не треба да се заборави дека државата Македонија нема никаква директна корист од повеќе патници затоа што таксите веќе не се собираат од неа туку од ТАВ. Ако целта беше да се прошири мрежата на директни летови од Скопје за удобство на нашите граѓани, тогаш ок. Но, доколку целта била да се донесат туристи, тогаш зошто во овој план го нема Охрид? Зарем не се надеваме со цел памет дека Скопје може да привлекува големи потоци на туристи?! И ако навистина била целта да се привлечат туристи, тогаш немаше ли да биде подобро да се формира државен и национален авиопревозник, кој би оперирал во делот на нисто до средноценовни авиокомпании (ниска е нпр. РајанЕр, средни се нпр. ЕрБерлин или Норвиџан) и константно би носел туристи од неколку европски дестинации во Македонија. Немора да има повеќе од 3 изнајмени авиона за почеток, кои можат комотно да опфатат до 10 дестинации со по 2-3 лета неделно.  Бидејќи никој не гарантира дека по истекот на субвенциите авиокомпанијата нема да ги укине овие линии и пак државата не видела никаков ќар!

Како и да е, мислам дека УизЕр ќе ги добие линиите и субвенциите. Според критериумите и сегашните дестинации и бази на авиокомпанијата, претпоставувам дека од Скопје ќе ги добиеме следните линии:
Централна Европа - Будимпешта - најголемата база на Уиз по пропадот на Малев од каде имате конекции за цела Европа, а и не само. Многу помали се шансите тоа да биде Прага.
Апенини - тука нештата се многу нејасни бидејќи Уиз има многу дестинации во Италија, меѓу кои и директно за Тревисо. Јас типувам или на Рим-Фиумичино или на Милано.
Пиринеи - поголеми се шансите да имаме лет за Барцелона, иако мислам дека директен лет до Мадрид ќе биде подобар за конекции, особено кон Јужна Америка, за кои Мадрид е тотално специализиран.
Бенелукс - и тука има дилема помеѓу Брисел-Шарлоа и Ајндховен, иако мислам дека првиот ќе победи заради значењето на Брисел како главен град на Европа, но сепак во Холандија, а и Ајндховен има многу Македонци.
Скандинавија - Осло или Стокхолм, при што веројатно вториот би имал предност.
Шестата дестинација не ја знам, бидејќи незнам кој регион ќе добие два лета. Сепак едно нешто сум сигурен, дека ако отворат лет за Љубљана (по ново Уиз лета и од Љубљана), ќе можат слободно да полнат по еден авион дневно. Сега секојдневно има 2 лета на прескапата Адриа и најмалку 4 автобуса за Скопје. Јас лично сум гледал понекогаш во летните месеци тргнуваат и по 12 автобуса за Скопје.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #940 Posted: 06-Jun-2012 at 23:01

Како и да е... а особено ако WizzAir ги земе линииве... плус со претходните Тревисо - Венеција и Лутон - Лондон... извесно и неопходно е Wizz да го направи SKP своја оперативна база... со барем еден авион... 

Незнам дали во историјата на SKP имало воопшто некоја авио-компанија која опслужувала 8 линии во исто време...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.